Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef svann het volgende:
Vodafone heeft toch het snelste internet?
Vodafone geen 7.2?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.
Zo te zien niet.quote:
Was dat niet alleen bij iPhone-abonnementen oid?quote:# Supersnel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
Aangezien ik begin maart mag verlengen, en vast op zoek was naar een nieuwe telefoon, had ik een paar vraagjes:
- is de bouwkwaliteit van de HD erg goed? aangezien ik wel eens me telefoon laat vallen en dan niet meteen met een kapot apparaat wil zitten.
- raak je die touchgevoelige toetsen niet vaak per ongeluk aan?
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef svann het volgende:
Nee, nog anders: de telefoon zou in principe 7,2 Mbps aankunnen.
Nope.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?
nee, maar jouw post gold ook voor mij en m'n Hi-abonnementquote:
die 2 staan ook bovenaan mijn lijstje, maar eens ff zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bestuur je PC/Laptop (afstandbediening) (speel media/bestuur muis/open webpagina's op PC)
GMote (hiervoor moet je ook een app op je PC installeren)
Neem scherm en muis over van PC (je PC desktop op je mobiel)
Teamviewer (PC app nodig)
GMote heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bestuur je PC/Laptop (afstandbediening) (speel media/bestuur muis/open webpagina's op PC)
GMote (hiervoor moet je ook een app op je PC installeren)
Neem scherm en muis over van PC (je PC desktop op je mobiel)
Teamviewer (PC app nodig)
[..]
SMS'en is zo 2009quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Tja, na een jaar moet je WhatsApp ook kopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
SMS'en is zo 2009
Whatsapp #2 - Fuck smskosten
idd, want WhatsApp is voor mij ook wel een optie,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, na een jaar moet je WhatsApp ook kopen.
Al kost t geen drol.
Maar het maakt natuurlijk geen reet uit in zijn geval.
Hij vraagt hoe makkelijk het typen gaat, en dat is voor WhatsApp hetzelfde als voor SMS.
veranderen naar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kan het toetsenbord ook veranderen als je dat wil...
en dat je dus ook echt drie keer op je scherm op de 2 moet drukken voor een 'c'?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je net als oude telefoons, met zo'n cijfer toetsenbord, weet niet hoe je dat noemt.
Waarschijnlijk zal ie woorden gaan gokken a.d.h.v. de gekozen nummers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat je dus ook echt drie keer op je scherm op de 2 moet drukken voor een 'c'?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan iemand mij, nog voordat ik mijn DHD heb (komt hopelijk morgen), hoe middels een tijdelijke custom ROM alle standaard rommel (zoals facebook enzo) kan verwijderen die ik toch niet nodig heb?
Bedankt voor de link, ziet er wel lastig uit zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |