quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef mynameisbob het volgende:
ik las net dat je GEEN app killer moet downloaden,
maar als je dus gedurende de dag tig app's hebt lopen, heb ik het idee dat m'n phone giga traag wordt?
kun je ze niet een voor een weer uitzetten ofzo?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is al bijna op elke pagina in dit topic besproken.
Nee, hij wordt niet traag, android handeld zelf alles af, en als ie ruimte nodig heeft sluit ie de langs niet gebruikte apps zelf af.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom geen appkiller?Omdat sommige dingen dan worden afgesloten die je in de achtergrond wil laten lopen? Dan voeg je die toch als uitzonderingsregel toe om z'n gang te laten gaan.
Problem solved. Ik gebruik de Task Manager, die bij de File Manager van het Adao Team zit.
Moeilijk met één hand te bedienen, weet ik het, ik heb de OP niet gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef Markster het volgende:
Haal dat minpunt "te groot scherm" eens weg, slaat nergens op.
Dat het minpunt is, dat het toestel te groot is, dan snap ik hem nog, maar hoe kan een telefoon in verhouding nou een te groot scherm hebben!
Hoe stel je dat in? Heb L Pro al een tijdje draaien, maar zie geen update of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
Cube effect in (nieuwe versie)launcher pro is gaaf
Ik gebruik het gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar die task killer is dus niks? Hij lijkt wel goed te werken op de HTC Legend.
Ik zag een paar minuten geleden een update via BrainApp maar hij móet er ook staan als je handmatig zoekt volgens mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe stel je dat in? Heb L Pro al een tijdje draaien, maar zie geen update of zo.
Advanced Task Killer of Task Manager?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef shiznuts het volgende:
Moet je voor de gein eens een paar apps launchen... en dan Quadrant draaien.
Daarna zet je je appkiller aan en kill je je apps ff handmatig en run je Quadrant wederom.
In dat laatste geval is je performance opeens vele malen beter.
Ik zeg dus: gewoon gebruiken (Adao Task Manager user).
Waar vind ik dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
Cube effect in (nieuwe versie)launcher pro is gaaf
Die discussie zal nog wel even blijven... is dus geen eensluidend antwoord op te geven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
Wat is het nou: beter wel of geen taskkiller?
In LauncherPro menu, preferences,homescreen, effectsquote:
Heb het ingesteld, nadat ik de update had geinstalleerd... maar zie nog nietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In LauncherPro menu, preferences,homescreen, effects
De conclusie die ik trek uit alle voorgaande comments:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
Wat is het nou: beter wel of geen taskkiller?
Wij zijn het langste/grootste volk ter wereld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wat heeft men in de rest van de wereld kleine handjes, hee.
Ja, maar bijna iedere review die ik las/zag, gaf wel gemiep dat ze de telefoon niet met één hand konden bedienen. Dus toen ik vanmiddag naar de winkel ging om te kijken, vroeg ik me echt af waar dat vandaan komt. Ik heb het ook tegen de verkoper gezegd, en die begreep het ook niet. Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik behoorlijk omhoog moest kijken om de verkoper z'n gezicht te zien. En dat de Desire praktisch verdween in z'n kolenschoppen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef static het volgende:
[..]
Wij zijn het langste/grootste volk ter wereld.
Mapje openen -> Titel van het mapje: druk + ingedrukt houden tot venster pop-up -> naam aanpassen. Duurde ook ff voordat ik het de eerste keer doorhad hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef svann het volgende:
Je kunt op je schermen een nieuwe map aanmaken om van alles in te sorteren, maar hoe geef je die map een naam?
En hoe bekijk je de files op je SD-kaart of op de telefoon zelf?
Ik heb USBDebugging ook aan staan, maar niet vanwegen de traagheid, daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Heb al sinds hèt begin dat me htc super traag, nu blijkt dit de oplossing, meer mensen hier last van?
Het is gebleken dat er een software bugje is.
een van de bestanden /INT als ik me niet vergis, die eist alle CPU kracht.
het blijkt dat als je de usb debugging aan zet dat het probleem is opgelost.
Menu
Settings
Applications
Development
USB Debugging
try it..
p.s. je kunt het aan laten, als je je telefoon aansluit op je pc krijgt alleen een melding over een driver maar werkt nog steeds.
Same here. Helemaal toen ik van de baas een Touch Pro kreeg, hoefde het helemaal niet meer. (wat een kutding is dat.)quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef static het volgende:
We zien het morgen wel. Ik vind het een erg prettig toestel en je moet weten dat ik nooit iets van die smartphones moest weten; bellen en gebeld worden (en emails ontvangen) was genoeg voor me en ben altijd een Nokia adept geweest.
Heb je de scores van Quadrant voor en na toevallig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Heb al sinds hèt begin dat me htc super traag, nu blijkt dit de oplossing, meer mensen hier last van?
Het is gebleken dat er een software bugje is.
een van de bestanden /INT als ik me niet vergis, die eist alle CPU kracht.
het blijkt dat als je de usb debugging aan zet dat het probleem is opgelost.
Menu
Settings
Applications
Development
USB Debugging
try it..
p.s. je kunt het aan laten, als je je telefoon aansluit op je pc krijgt alleen een melding over een driver maar werkt nog steeds.
2.2.1 is een paar dagen voor de DHD geweest. Maar ivm SD-kaarten die kapot zijn gegaan door die update hebben ze weer 2.2 gekozen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Kanariegeel het volgende:
2.3? Breng eerst de 2.2.1. update nog maar eens uit zodat ik nu kan updaten
Of ligt het stiekem toch aan mijn telefoon?
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:56 schreef shiznuts het volgende:
Mapje openen -> Titel van het mapje: druk + ingedrukt houden tot venster pop-up -> naam aanpassen. Duurde ook ff voordat ik het de eerste keer doorhad hoor.
En ik heb de File Manager van het Adao Team.
Beter ga je gelijk naar Vodafone en dat ding kopen, niet over twijfelen maar gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan niet wachten.
Aanstaande maandag naar de Media Markt om nog even te kijken, daarna Vodafone maar eens bellen voor een fatsoenlijke aanbieding.
M'n Nokia begint vervelend te doen.
Ik wil 100% zeker zijn dus ik ga sowieso nog even kijken. Plus dat ik 'm toch via de site bestel, als ze me een mooi aanbod kunnen doen. Ik vind eenmalig €50,- meer voor een verlenging ipv een nieuw abonnement veel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter ga je gelijk naar Vodafone en dat ding kopen, niet over twijfelen maar gewoon doen.
1. Klantenservice gebeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef poepeneesje het volgende:
Een vriend van mij heeft de HTC DHD en heeft de update geïnstalleerd. In het begin had hij geen problemen, nu een aantal weken later, herkent zijn telefoon de SD-kaart plots niet meer.
Welke stappen hebben jullie genomen of kun je nemen om dit probleem op te lossen?
Ik kreeg nieuwe van htc. Had gemeld toen mobiel voor reparatie weg gingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
1. Klantenservice gebeld.
2. Nieuwe SD kaart gekocht op kosten van Vodafone.
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Wells.p het volgende:
mensen met een abonnement waarbij je een data limiet hebt, phoneusage !
ff een tipje tussendoor
Of 3G watchdog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.
Network Monitor gebruik ik.
Ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ben echt wel blij dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden met mijn HD
Jailbreak (op de iphone) is volgens mij niks meer dan de verplichting aan iTunes er uit slopen. Zodat je ook apps kan installeren die niet bij de AppStore vandaan komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef LastPapaRoach het volgende:
Zeg, heeft dat root wel zin, werkt het als een soort jailbreak ofzo
heb je een standaard voor in de auto?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb het idee dat de GPS de laatste tijd moeite heeft.
Gistere van Hoorn naar Purmerend gereden, en geen enkel moment met werkende navigatie (ja, GPS stond aan).
Misschien dat ie slecht bereik heeft op de middenconsole in de auto?
Hoop niet dat er iets stuk is
Ik heb zo'n rooster-klem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je een standaard voor in de auto?
Ik wil en mag nu ook officieelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
'k Heb mijn DHD besteld![]()
![]()
![]()
hopelijk deze week binnen, kan niet wachten
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hem 'm via Vodafone Hi. Nooit echt klachten over Vodafone Hi gehad.
Ja, ik heb t-mobile, maar wil er eigenlijk wel vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hem 'm via Vodafone. Nooit echt klachten over Vodafone gehad.
Als je kiest voor 'export contacts to sd card' dan geeft hij als directory "/sdcard/pcsc_pcsc_00002.vcf"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef static het volgende:
Waar zijn de contacten opgeslagen? Kan ze nergens vinden.
Ik heb 'em nu niet aan de PC hangen, maar kies jij: 'People' (dan op 'menu' klikken) en dan 'Import/Export contacts' ?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef static het volgende:
Ja, maar dan kan ik één contact exporteren, kan ze niet allemaal kiezen. Wil ze dus via SD card naar PC kopieeren.
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef svann het volgende:
Vodafone heeft toch het snelste internet?
Vodafone geen 7.2?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.
Zo te zien niet.quote:
Was dat niet alleen bij iPhone-abonnementen oid?quote:# Supersnel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
Aangezien ik begin maart mag verlengen, en vast op zoek was naar een nieuwe telefoon, had ik een paar vraagjes:
- is de bouwkwaliteit van de HD erg goed? aangezien ik wel eens me telefoon laat vallen en dan niet meteen met een kapot apparaat wil zitten.
- raak je die touchgevoelige toetsen niet vaak per ongeluk aan?
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef svann het volgende:
Nee, nog anders: de telefoon zou in principe 7,2 Mbps aankunnen.
Nope.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?
nee, maar jouw post gold ook voor mij en m'n Hi-abonnementquote:
die 2 staan ook bovenaan mijn lijstje, maar eens ff zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bestuur je PC/Laptop (afstandbediening) (speel media/bestuur muis/open webpagina's op PC)
GMote (hiervoor moet je ook een app op je PC installeren)
Neem scherm en muis over van PC (je PC desktop op je mobiel)
Teamviewer (PC app nodig)
GMote heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bestuur je PC/Laptop (afstandbediening) (speel media/bestuur muis/open webpagina's op PC)
GMote (hiervoor moet je ook een app op je PC installeren)
Neem scherm en muis over van PC (je PC desktop op je mobiel)
Teamviewer (PC app nodig)
[..]
SMS'en is zo 2009quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Tja, na een jaar moet je WhatsApp ook kopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
SMS'en is zo 2009
Whatsapp #2 - Fuck smskosten
idd, want WhatsApp is voor mij ook wel een optie,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, na een jaar moet je WhatsApp ook kopen.
Al kost t geen drol.
Maar het maakt natuurlijk geen reet uit in zijn geval.
Hij vraagt hoe makkelijk het typen gaat, en dat is voor WhatsApp hetzelfde als voor SMS.
veranderen naar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kan het toetsenbord ook veranderen als je dat wil...
en dat je dus ook echt drie keer op je scherm op de 2 moet drukken voor een 'c'?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je net als oude telefoons, met zo'n cijfer toetsenbord, weet niet hoe je dat noemt.
Waarschijnlijk zal ie woorden gaan gokken a.d.h.v. de gekozen nummers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat je dus ook echt drie keer op je scherm op de 2 moet drukken voor een 'c'?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan iemand mij, nog voordat ik mijn DHD heb (komt hopelijk morgen), hoe middels een tijdelijke custom ROM alle standaard rommel (zoals facebook enzo) kan verwijderen die ik toch niet nodig heb?
Bedankt voor de link, ziet er wel lastig uit zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550
Dat is dan via WiFi neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Met speedtest.net getest..
Download: 21324 kbps (21 Mbit)
Upload 2771 kbps
Ping 35
Valt mij wel op dat ik alleen die resultaten haal nadat ik hem opnieuw opgestart heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |