http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Zekersquote:
Jazeker, zoek maar eens in de market.quote:
Ik zou de laatste wegstrepen als ik jou was.quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef GasTurbine het volgende:
Danku!
Vraag het eigenlijk omdat ik twijfel tussen een iPhone, HTC Desire HD of Samsung Galaxy S(beiden Android).
Is die zo slecht dan?quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou de laatste wegstrepen als ik jou was.
De iphone niet dan?quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou de laatste wegstrepen als ik jou was.
Als je hem gaat vergelijken met de andere Android telefoon, ja. Ik heb zelf een Desire, en een vriendin den Galaxy S. Zo veel trager dat toestel.quote:
Eigenlijk wel, maar ik heb geen zin in weer zo'n oneindige discussie over wat beter isquote:
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou voor een iphone gaan. Design is veel mooier en beter. Hij is van staal en glas gemaakt. De rest is van plastic of faux-metaal gemaakt. Je krijgt ook continue firmware updates, jaren nadat je hem gekocht hebt. Het beeldscherm van de desire hd is trouwens superslecht. Ik zou hem niet nemen. Iphones heeft ook veel meer games dan android. Het is een echte entertainment device.
Of ik raad je de nokia n8 en c7 aan. Deze zijn respectievelijk van aluminium en staal icm glas gemaakt. Ik whatsapp regelmatig met iemand die symbian gebruikt en het werkt echt super. Alle belangrijke apps zijn aanwezig. Internet browser, skype, whatsapp, facebook app, twitter app, films, muziek, gps. Noem maar op. Nadeel ten op zichte van de iphone is games en minder gebruiksvriendelijk. Voordeel is prijs en widgets. Het is gewoon een leuk ding om mee te spellen
Ik zeg NEE tegen de android. Het zijn goedkope smartphones voor de massa terwijl ze bijna even duur zijn als een iphone en duurder dan nokias als we de topmodellen met elkaar vergelijking. Dat en je kunt je updates vergeten
Ik ken toch echt geen enkele Android Smartpone van 900 euroquote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou voor een iphone gaan. Design is veel mooier en beter. Hij is van staal en glas gemaakt. De rest is van plastic of faux-metaal gemaakt. Je krijgt ook continue firmware updates, jaren nadat je hem gekocht hebt. Het beeldscherm van de desire hd is trouwens superslecht. Ik zou hem niet nemen. Iphones heeft ook veel meer games dan android. Het is een echte entertainment device.
Of ik raad je de nokia n8 en c7 aan. Deze zijn respectievelijk van aluminium en staal icm glas gemaakt. Ik whatsapp regelmatig met iemand die symbian gebruikt en het werkt echt super. Alle belangrijke apps zijn aanwezig. Internet browser, skype, whatsapp, facebook app, twitter app, films, muziek, gps. Noem maar op. Nadeel ten op zichte van de iphone is games en minder gebruiksvriendelijk. Voordeel is prijs en widgets. Het is gewoon een leuk ding om mee te spellen
Ik zeg NEE tegen de android. Het zijn goedkope smartphones voor de massa terwijl ze bijna even duur zijn als een iphone en duurder dan nokias als we de topmodellen met elkaar vergelijking. Dat en je kunt je updates vergeten
Nee. Pingchat is niet hetzelfde als blackberry ping. Jouw vrienden moeten ook pingchat installeren om met jou te kunnen chatten.quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb een htc tattoo Android 1.6 en daar kan ik dus geen whatsapp op installeren godverdomme.
Alleen wil ik kunnen pingen... (niet zeiken over dat het mocro shit is, ik heb vrienden die een BB hebben en daar wil ik gewoon mee kunnen chatten)
Pingchat geinstalleerd.. alleen werkt dat niet met BB gebruikers?
BB gebruikers moeten dat dan ook geïnstalleerd hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb een htc tattoo Android 1.6 en daar kan ik dus geen whatsapp op installeren godverdomme.
Alleen wil ik kunnen pingen... (niet zeiken over dat het mocro shit is, ik heb vrienden die een BB hebben en daar wil ik gewoon mee kunnen chatten)
Pingchat geinstalleerd.. alleen werkt dat niet met BB gebruikers?
quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee. Pingchat is niet hetzelfde als blackberry ping. Jouw vrienden moeten ook pingchat installeren om met jou te kunnen chatten.
Ik kan me vergissen, maar PingChat is er toch niet voor BB?quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
BB gebruikers moeten dat dan ook geïnstalleerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |