SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:About2Break1, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Keuzer, hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
mcnick1, hiker regio Apeldoorn
Obama, hiker regio Amsterdam
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef Kasper1991 het volgende:
Hallo,
Ik ben zojuist gestopt met mijn studie Economie&Bedrijfseconomie op de Erasmus Universiteit in Rotterdam, en ik begin in september met de studie Verkeerskunde aan de NHTV in Breda. Misschien dat ik tussen nu en september deficiënties moet wegwerken.
In de tussentijd wil ik werken. Een baan als hiker lijkt me supervet. Is dit aan te raden?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, want je moet een OV hebben en die heb jij nu niet..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo erg. Ik zat er in een, ook redelijk nieuw, dat geluid joh. Net een tractor. Ik kon de radio er net boven uit horen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef Fireblast het volgende:
Ik heb gewoon een geschreven verjaardagskaart gehad van EW
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ook!
En een Skoda Fabia rijdt prima, we hebben er zelf ook een
Hehe, zo kreeg ik een keer een brief van EW met als aanhef 'beste Jeroen', terwijl ik niet Jeroen heet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel een kaart gehad. In juli, terwijl ik in oktober jarig ben
Moest je die Avensis in Heerhugowaard ophalen toevallig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef RTS91 het volgende:
Vandaag weer een drama dag! Het begon zo:
[ afbeelding ]
Om 9 uur had ik mijn eerste ritje, met deze Avensis uit 2008. Maar dat werd geen ritje want na 1 km stond ik alweer stil. Wederom een geblokkeerde rem (ja, dat had ik maandag ook al met een Swift). Er zat geen beweging meer in! Ik heb bijna 2 uur moeten wachten voor de hulpdiensten omdat de leasemaatschappijen zaten te kloten over wie nou voor hulp moest zorgen, met mij als leidend voorwerp. Verder was het echt een afgeragde Avensis, koppeling gaar, motorolie waarschuwing op de BC en ook nog eens deze gare linker achterrem dus. Uiteindelijk heb ik met de berger de auto afgeleverd bij de Toyota dealer, ze zoeken het verder maar uit!
Gelukkig maakte de C30 met leer en stoelverwarming het een beetje goed...
Nee Groningen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Moest je die Avensis in Heerhugowaard ophalen toevallig?
Leuk is dat inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef RTS91 het volgende:
Vandaag weer een drama dag! Het begon zo:
[ afbeelding ]
Om 9 uur had ik mijn eerste ritje, met deze Avensis uit 2008. Maar dat werd geen ritje want na 1 km stond ik alweer stil. Wederom een geblokkeerde rem (ja, dat had ik maandag ook al met een Swift). Er zat geen beweging meer in! Ik heb bijna 2 uur moeten wachten voor de hulpdiensten omdat de leasemaatschappijen zaten te kloten over wie nou voor hulp moest zorgen, met mij als leidend voorwerp. Verder was het echt een afgeragde Avensis, koppeling gaar, motorolie waarschuwing op de BC en ook nog eens deze gare linker achterrem dus. Uiteindelijk heb ik met de berger de auto afgeleverd bij de Toyota dealer, ze zoeken het verder maar uit!
Gelukkig maakte de C30 met leer en stoelverwarming het een beetje goed...
Ik heb nu wat tegen Avensi...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaadZo ben ik ook een keer geëindigd, met als verschil dat ik al bijna op m'n eindbestemming was. Wieuwerd, dus stond in de middle of nowhere, ruim 200 kilometer van huis
Gelukkig had ik het nummer van Morien en had Morien een trailer
Dat van mij was ook met een Avensisquote:
Niet te vergeten dat gedoe met die vastzittende gaspedalen van Toyota..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef MageTwan het volgende:
Heb 1x een avensis gehad, vond het echt een prima bak. Was de zwaarste diesel die er is, en dan alles erop en eraandus ik mocht niet klagen. Was van Den Bosch naar Almere, dus ook nog redelijk lang. Maar ik hoor wel van meer mensen dat toyota echt garant staat voor brokken... vroeger was dat Peugeot, maar nu heeft Toyota deze twijfelachtige eer
Arval_huurauto, dus het Arvalformulier mét schadequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Weetikveel2 het volgende:
Heeft iemand enig idee wat voor transportformulier er moet worden ingevuld als de auto naar Schadenet in Houten moet? Voor het eerst dat ik hier heen moet.
Durf ik zo niet te zeggen.. Staat er bij klantinfo dat je ook echt moet rijden voor Schadenet zelf? Er staan namelijk wel wat formulieren daarvan onder het tabblad. Anders print je die 2 uit en neem je voor ze zekerheid een Easy Way Transportformulier mee, kan je ze morgen bellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Weetikveel2 het volgende:
Heeft iemand enig idee wat voor transportformulier er moet worden ingevuld als de auto naar Schadenet in Houten moet? Voor het eerst dat ik hier heen moet.
Toyota staat nog steeds garant voor een goede auto, alleen is de Avensis wel een tijdje een dieptepuntje geweest!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef MageTwan het volgende:
Heb 1x een avensis gehad, vond het echt een prima bak. Was de zwaarste diesel die er is, en dan alles erop en eraandus ik mocht niet klagen. Was van Den Bosch naar Almere, dus ook nog redelijk lang. Maar ik hoor wel van meer mensen dat toyota echt garant staat voor brokken... vroeger was dat Peugeot, maar nu heeft Toyota deze twijfelachtige eer
Al de keren dat ik daar een auto naar toe moest brengen was het een arval huurautoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Weetikveel2 het volgende:
Hallo "Apeldoorner?"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef SideShow118 het volgende:
Vervolgens naar Dusseldorp (grote BMW garage die alle Mmetjes heeft staan) en dan een Seat Ibiza ophalen, wat een afknapper![]()
Accu leeg, startbooster erop en ook dat was eigenlijk snel gedaan. Dit was een diesel, wel een TDI met rode lettertjes dus het wilde aardig.
Dat heb ik dus gehad met een Skoda Octavia.. Gevaarlijk man.. Kwam ook niet harder dan 90 en sloeg geregeld af bij het stoplicht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:09 schreef enpe het volgende:
Voor jan lul ergens aankomen heb ik toch wel ongeveer 10x gehad, of dat de auto dan op een andere vestiging stond. Verder had ik een keer een opel zafira die zo gaar was waardoor ik niet harder dan 90 kon en nog 3x zo sloom optrok dan een vrachtwagen. Die auto mankeerde vanalles aan de verschillende lichtjes op t dashboard te zien, accu moest ook eerst geboost worden. Was een ritje van 200km, werd door alles en iedereen ingehaald inclusief vrachtwagens.
De oude berijder vroeg aan mij: "Ben je op de hoogte?" Ehh nee.. Ik heb hem in een bekend dorp afgeleverd waar ik netjes meldde dat er problemen mee waren, maar waar in na een grauw en een snauw concludeerde dat het ze niet veel kon schelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef enpe het volgende:
Is inderdaad niet de meest veilige manier maarja ik kon gewoon doorrijden volgens de leasemaatschappij. Volgens mij kon die auto regelrecht naar de sloop.
Dat zal idd de goede zijn. Al eerder daar geweest? Je moet namelijk opletten dat je hem in de goede parkeergarage zet (die tegenover Arval ). Ik stond in de verkeerde, kon ik de auto weer ophalen en verplaatsenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Weetikveel2 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik neem het formulier Arval_Huurauto mee. Zal wel goed komen.
Volgens mij maakt het ze idd geen reet uit, tijdje terug een passat met (voor de leasemaatschappij al bekende) problemen. Wagen zou volgens de garage niet meer starten al had ik een kleine kans dus toch geprobeerd en hij deed het. Mocht hem alleen niet meer uitzetten/af laten slaan want dan zou hij het zeker niet meer doen...gelukkig zat er nog genoeg brandstof in. Om nou een draaiende auto te laten staan bij de pomp terwijl ik afreken...hehe ik zie 't al voor me dat iemand anders ermee wegrijdt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
De oude berijder vroeg aan mij: "Ben je op de hoogte?" Ehh nee.. Ik heb hem in een bekend dorp afgeleverd waar ik netjes meldde dat er problemen mee waren, maar waar in na een grauw en een snauw concludeerde dat het ze niet veel kon schelen.
Daar ben ik altijd bang voor als ik met zo'n TNT-bus moet rijden met een startonderbreker waarvan je dat ding niet hebt. Er zit een marge tussen het uitzetten van de motor en het inschakelen van de onderbreker, maar ik vertrouw dat niet helemaal. Situatie is nog niet voorgekomen gelukkig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef enpe het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het ze idd geen reet uit, tijdje terug een passat met (voor de leasemaatschappij al bekende) problemen. Wagen zou volgens de garage niet meer starten al had ik een kleine kans dus toch geprobeerd en hij deed het. Mocht hem alleen niet meer uitzetten/af laten slaan want dan zou hij het zeker niet meer doen...gelukkig zat er nog genoeg brandstof in. Om nou een draaiende auto te laten staan bij de pomp terwijl ik afreken...hehe ik zie 't al voor me dat iemand anders ermee wegrijdt.
Dat idee heb ik ook altijd als ik in de ING-klantinfo lees dat je de TNT-busjes met draaiende motor moet tankenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef enpe het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het ze idd geen reet uit, tijdje terug een passat met (voor de leasemaatschappij al bekende) problemen. Wagen zou volgens de garage niet meer starten al had ik een kleine kans dus toch geprobeerd en hij deed het. Mocht hem alleen niet meer uitzetten/af laten slaan want dan zou hij het zeker niet meer doen...gelukkig zat er nog genoeg brandstof in. Om nou een draaiende auto te laten staan bij de pomp terwijl ik afreken...hehe ik zie 't al voor me dat iemand anders ermee wegrijdt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Mallet het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd bang voor als ik met zo'n TNT-bus moet rijden met een startonderbreker waarvan je dat ding niet hebt. Er zit een marge tussen het uitzetten van de motor en het inschakelen van de onderbreker, maar ik vertrouw dat niet helemaal. Situatie is nog niet voorgekomen gelukkig.
Haha en dan hopen en bidden dat 'ie niet afslaat voor het stoplicht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef enpe het volgende:
Lang ritje met die 5 serie? Moet vast heerlijk rijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Obama het volgende:
@RTS91
Sjeezus, ik heb gelukkig nooit pech gehad!
@SideShow118
Get used to it, its a pain in the ass.
Ik heb morgen een 5 serie! jeej![]()
Iedere keer een flinke stoot gas geven om dat te voorkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Haha en dan hopen en bidden dat 'ie niet afslaat voor het stoplicht.
Zou wat zijn als je, als student zijnde, direct 52% af moet tikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Lang ritje met die 5 serie? Moet vast heerlijk rijden
Heb loonstrookje ook binnen gekregen, en hij klopt (op iets van 5 minuten na). Had verwacht dat de helft van mijn loon werd ingehouden (heb loonheffingskorting uitstaan) maar ze hebben me in de laagste schaal gezet, dus dat valt nog weer mee
Dan hou je niks overquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Kasper1991 het volgende:
Maar als je geen week-OV hebt, maar je eigen OV betaalt, zou het dan wel kunnen?
Is wel relax, ik heb er de afgelopen week gewerkt....wanneer moet jij ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Thrasyllus het volgende:
Hikerwerkzaamheden bij ING Car Lease rental in Adam. Is dat wat? Gelukkig niet in pak.
A28quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Lang ritje met die 5 serie? Moet vast heerlijk rijden
Heb loonstrookje ook binnen gekregen, en hij klopt (op iets van 5 minuten na). Had verwacht dat de helft van mijn loon werd ingehouden (heb loonheffingskorting uitstaan) maar ze hebben me in de laagste schaal gezet, dus dat valt nog weer mee
Ja klopt maar zo staat het wel op dat formulier..dus dat viel me dan weer meequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef RocketRonny het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je, als student zijnde, direct 52% af moet tikken
Nee ze controleren het niet, kunnen ze namelijk ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef warchaser44 het volgende:
maandag sollicitatiegesprek bij easyway
heb alleen nog een weekend OV, controleren ze het ook echt want ik wil het uiteraard pas omzetten als ik de baan heb en niet van te voren
Ik heb 1x in een V70 mogen rijden, echt een fijne bak. C30 overigens ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef Obama het volgende:
V70 zijn inderdaad ge-weldig, ik had er een keer 1 met witte lerenbekleding gereden, weet niet meer wat de motorinhoud was maar dat was niet de gebruikelijke 2.0 .
Ik heb trouwens een verkeerd adres meegkregen, ik heb met google maps zitten zoeken en het adres bestaat niet....dus moet morgen ff bellen, ik hoop dat het door gaat.
Ja ik heb al het adres kunnen achter halen (denk ik), alleen verschilt het 15 km van de stad die EW mij heeft doorgegeven, de reistijd is 2,5 uur dus ik bel maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb 1x in een V70 mogen rijden, echt een fijne bak. C30 overigens ook.
Heb je niet de naam van het bedrijf waar je moet zijn? Misschien kan je zo achter het adres komen?
Volgens mij hebben ze liever dat je dat niet doet, schijnt verzekeringstechnisch niet zo goed geregeld te zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet trouwens morgen aan de Duitse grens zijn. Mag je door Duitsland of hebben ze dat liever niet?
Zevenaar is 15min met de trein vanaf mij. Busverkeer vind ik daar altijd slecht geregeld. Laatste keer moest ik 30min lopen, bleek ik a bij een pand te zijn dat niet meer in gebruik was en b de auto nog de hele dag in gebruik was.. Kon ik weer helemaal terug naar het station.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef SideShow118 het volgende:
Morgen weer 2 ritjes
Eerste van Zevenaar naar Lisserbroek in een Opel Corsa
Tweede van Hoofddorp naar Vianen in een Aygo (met me 1.95)
Wat een gezeik bij die Alcredis zeg, ik durf te wedden dat er winterbanden onder zitten en dan 5 zomerbanden moet verslepen naar Vianen, in een AYGOOOOO. Idioten
Economie&Bedrijseconomie FTW!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef Kasper1991 het volgende:
Hallo,
Ik ben zojuist gestopt met mijn studie Economie&Bedrijfseconomie op de Erasmus Universiteit in Rotterdam, en ik begin in september met de studie Verkeerskunde aan de NHTV in Breda. Misschien dat ik tussen nu en september deficiënties moet wegwerken.
In de tussentijd wil ik werken. Een baan als hiker lijkt me supervet. Is dit aan te raden?
Alsnog gefeliciteerd dan maar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef Fireblast het volgende:
Ik heb gewoon een geschreven verjaardagskaart gehad van EW
Wat Viezze zegt, niet doen vanwege verzekeringstechnische redenen. Ik heb dit ook al een paar keer gehad en het mag niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet trouwens morgen aan de Duitse grens zijn. Mag je door Duitsland of hebben ze dat liever niet?
Boordcomputers worden uitgefaseerd per 1 januari 2011, er wordt nu al niet meer op gelet voor medewerkers (eerst altijd uitdraai van hoe je hebt gereden enz, of je wel op tijd schakelde om zuinig te rijden).quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd als ik in de ING-klantinfo lees dat je de TNT-busjes met draaiende motor moet tanken
Waarom nemen ze niet gewoon allemaal automaten dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef lbeew het volgende:
[..]
Boordcomputers worden uitgefaseerd per 1 januari 2011, er wordt nu al niet meer op gelet voor medewerkers (eerst altijd uitdraai van hoe je hebt gereden enz, of je wel op tijd schakelde om zuinig te rijden).
Handgeschakelde bak kun je veel zuiniger mee rijden dan een automaat, als je het goed doet. Daarnaast lijkt me onderhoudskosten lager, aangezien de meeste busjes in stedelijke gebieden altijd heel erg korte ritten maken met veel stops.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Waarom nemen ze niet gewoon allemaal automaten dan?
@ Hojdhopper: Thanks
Moet morgen. Lijkt me ook wel fijn, geen gezeik met voorbijrijdende Q-liners, wandeltochten van 20 min etc.:P Die beschrijving over die tijden is wel vaag trouwens. Ik zet er gewoon achter welke tijdstippen ik bedoel en zet ze chronologisch neerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef Obama het volgende:
[..]
Is wel relax, ik heb er de afgelopen week gewerkt....wanneer moet jij ?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Mcnick1 het volgende:
Krijg je van easyway trouwens nog een jaaropgave?
De jaaropgave wordt medio februari / maart verstuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Mcnick1 het volgende:
Krijg je van easyway trouwens nog een jaaropgave?
Ik had er maandag een mee, in een van de meest luxe uitvoeringen. Vond het niet echt bijzonder ofzo qua rijeigenschappenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef joppie_saus het volgende:
Geen heel bijzondere auto, maar oioi wat reed deze auto toch heerlijk!:
Is dat een C-Max? Ik heb er wel eens in gereden, maar een automaat. Vond hem hartstikke nerveus. Hij schakelde bij mij constant terug tijdens het optrekken wat niet nodig was. Misschien stond hij op sport stand ofzo.. Geen idee of die optie er is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, dat kan. Ik vond de auto heerlijk sturen en lekker vlot optrekken. Niks mis mee.
In een 107 niet, maar in de betere BMW / Audi / Mercedesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef joppie_saus het volgende:
C-Max inderdaad, handbak. Automaat vind ik sowieso geen zak aan.
Uiteraard gaat dat voor, neem aan dat EW daar ook begrip voor heeft. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, die Mercedes automaat bij de rijtest was natuurlijk ook wel het uiterste
Ik werd vanochtend gebeld door EW voor maandag, maar ik was net een kwartier daarvoor gebeld dat vader van vriend is overleden en maandag de begrafenis is. Dat gaat echt even voor.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, die Mercedes automaat bij de rijtest was natuurlijk ook wel het uiterste
Ik werd vanochtend gebeld door EW voor maandag, maar ik was net een kwartier daarvoor gebeld dat vader van vriend is overleden en maandag de begrafenis is. Dat gaat echt even voor.
Ik was in pak, maar ik hoor ook wel mensen die in een nette spijkerbroek en overhemd komen en gewoon aangenomen worden. Tevens word je sowieso wel aangenomen, tenzij je echt in korte broek met teenslippers komt of die BMW tegen een boom parkeertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef warchaser44 het volgende:
wordt het trouwens op prijs gesteld dat je in pak komt naar de sollicitatie? of is een pantalon+overhemd genoeg
Als je maar goed kijkt tijdens het BMW-tegen-de-boom-parkeren, word je ook nog aangenomenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was in pak, maar ik hoor ook wel mensen die in een nette spijkerbroek en overhemd komen en gewoon aangenomen worden. Tevens word je sowieso wel aangenomen, tenzij je echt in korte broek met teenslippers komt of die BMW tegen een boom parkeert
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Als je maar goed kijkt tijdens het BMW-tegen-de-boom-parkeren, word je ook nog aangenomen
Ik vind zo'n Aygo echt niksquote:Vandaag een Aygo gereden, viel me nog best mee! Ik had niet zo'n hoge pet op van zo'n kleine Toyota en ik vond de Auris al niet heel spetterend. Maar een Aygo met een 1.0 reed nog best redelijk!
Daarna een vrij nieuwe Astra Station, niet echt iets op aan te merken, maar hij sprong er qua rijeigenschappen ook niet bovenuit ofzo.
Ik wil terug naar de tijden met de luxe SUVsRange Rover, XC90 met V8.
Die cafetaria is inderdaad heel goed te doen! Vaak staat er ook wel een andere hiker, kan je daar ook een praatje mee maken.. Tenzij het een Duitse student is natürlichquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom er zo vaak dat ik wel weet hoe laat ik bij Arval moet aankomen om meteen de bus in te kunnen stappen. Dreig ik te laat te komen rij ik wel even langs de Mac
Of ik lever hem wel af en ga naar het cafetaria, de patat daar is heel goed te doen
Die houden we er in. Wie was dat nou ook alweer die hem aansprak?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Die cafetaria is inderdaad heel goed te doen! Vaak staat er ook wel een andere hiker, kan je daar ook een praatje mee maken.. Tenzij het een Duitse student is natürlich
Volgens mij was Mallet dat zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Die houden we er in. Wie was dat nou ook alweer die hem aansprak?
Haha dat is wel tof. Ik enpe in keer bij ING Breda. Leuk dat je daar dan pas later op het forum achter komt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij was Mallet dat zelf
Ik ben tenminste een keer Keuzer tegen gekomen in Meerkerk
Wij kwamen er ter plekke al achter, omdat ik dingen zei die ik ook uitgebreid hier neer zetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof. Ik enpe in keer bij ING Breda. Leuk dat je daar dan pas later op het forum achter komt.
Nice RTS, dat wordt veel werken beschikbaar zijn.
Nee nee it wasn't me! Weet ook niet meer wie dat was. Ik heb ook met iemand van het forum in Meerkerk gesproken, weet alleen niet meer wie. Volgens mij is hij hier ook niet meer actief.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij was Mallet dat zelf
Ik ben tenminste een keer Keuzer tegen gekomen in Meerkerk
Netjes! Aan mij zal het niet liggen als er bijna geen werk is; de komende drie weken moet ik keihard leren dus het wordt (bijna) geen werk voor mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef RTS91 het volgende:
Zie ik dat ik na volgende week dinsdag zo maar even 2 weken vrij ben
Qua rijervaring en beschikbaarheid kan je hiker worden, maar hoe oud ben je? Want ze nemen je vanaf een bepaalde leeftijd al niet meer aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat zijn eigenlijk de eisen qua rijervaring? Ik heb nu 1 jaar rijervaring, in april wordt het 2 jaar. Verder wil ik maximaal 1 dag per week naast mijn studie werken.
Hoe groot achten jullie mijn kans om aangenomen te worden?
Haha inderdaad, ook leuk om te zien dat in dit topic steeds meer hikers te vinden zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof. Ik enpe in keer bij ING Breda. Leuk dat je daar dan pas later op het forum achter komt.
Nice RTS, dat wordt veel werken beschikbaar zijn.
Wat is die leeftijd? Ik ben nu 21.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Netjes! Aan mij zal het niet liggen als er bijna geen werk is; de komende drie weken moet ik keihard leren dus het wordt (bijna) geen werk voor mij
[..]
Qua rijervaring en beschikbaarheid kan je hiker worden, maar hoe oud ben je? Want ze nemen je vanaf een bepaalde leeftijd al niet meer aan.
Met 21 zal je niet echt problemen ondervinden, volgens mij was de maximum leeftijd bij de sollicitatie 23.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wat is die leeftijd? Ik ben nu 21.
Waar hebben we het nu over? Hiker of privéchauffeur? Met 21 ben je te oud voor hiker. Je komt dan ook niet door het online sollicitatieformulier heen. Privéchauffeur is wel een optie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Met 21 zal je niet echt problemen ondervinden, volgens mij was de maximum leeftijd bij de sollicitatie 23.
Dus ik zou zeggen, solliciteer online![]()
Kan een tijdje duren voor ze je bellen, maar als er een plekje vrij komt kan je vrij snel op gesprek komen en beginnen.
Wat moet ik verwachten van die rijexamen die hoort bij de sollicitatieprocedure? Wordt je net als de praktijkexamen voor b rijbewijs getoetst op je rijvaardigheid, of op andere dingen zoals etiquette?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Met 21 zal je niet echt problemen ondervinden, volgens mij was de maximum leeftijd bij de sollicitatie 23.
Kan een tijdje duren voor ze je bellen, maar als er een plekje vrij komt kan je vrij snel op gesprek komen en beginnen.
Aah dat is dan wel jammer, hiker lijkt me leuker dan privéchaffeur.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu over? Hiker of privéchauffeur? Met 21 ben je te oud voor hiker. Je komt dan ook niet door het online sollicitatieformulier heen. Privéchauffeur is wel een optie.
Ja + dat je altijd iemand naast of achter je ziet die meekijkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Fireblast het volgende:
Ja maar je zit dan wel echt 100% gebonden aan je tijd (als je als hiker eens een keer 10 min te laat komt is dat geen ramp), en je hebt niet alle vrijheid die je als hiker hebt; eigen rijstijl, muziek, enzovoort.
Echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Nevermind.. het volgende:
Heb even op de site van easyway gekeken. En je moet perse een hbo opleiding volgen of hoger om daar te mogen werken.![]()
Is er wat mis met mbo chauffeurs?
quote:Voor de vacature Hiker ben je te oud dit is een doorgroei functie je kunt wel solliciteren voor privé-chauffeur.
Jammer.quote:Helaas kun je niet bij Easy Way solliciteren, je moet minimaal twee jaar in het bezit zijn van je B-rijbewijs.
Niks, maar EW krijgt zoveel sollicitaties binnen dat ze ook hogere eisen kunnen gaan stellen aan chauffeurs (representativiteit enzo...).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Echt?
Waar slaat dat nou op? Wat heeft je opleidingsniveau te maken met je rijvaardigheid?
Ja, ik vind het zelf ook erg vreemd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Echt?
Waar slaat dat nou op? Wat heeft je opleidingsniveau te maken met je rijvaardigheid?
Neemt niet weg dat ik hier ga solliciteren.quote:Helaas kun je niet bij Easy Way solliciteren, wij werken uitsluitend met studenten die een HBO of Universitaire opleiding volgen.
hbo schrijf je toch in kleine letters?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook erg vreemd.
[..]
Neemt niet weg dat ik hier ga solliciteren.
Ja..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
hbo schrijf je toch in kleine letters?
http://www.abaz.nl/HomeAction/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nou leuk hoor, voor een Hiker ben ik te oud, en voor een privé chaffeur heb ik te weinig rijervaring.
[..]
[..]
Jammer.
Understatement van het jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Niet wachten maar achteraan zitten. Jou sollicitatie ligt allang in de prullenbak.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.
Ben nou al 1,5 jaar aan het wachten geloof ik.
Ze vroegen volgens mij expliciet om enkel online sollicitaties, en opnieuw solliciteren kan niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Niet wachten maar achteraan zitten. Jou sollicitatie ligt allang in de prullenbak.
quote:Als je solliciteert, word je opgenomen in onze pool. Je ontvangt dan opnieuw een e-mail zodra er werk beschikbaar is. Je kunt dan via een link in de mail reageren.
Klik bovenaan deze pagina op de link om direct te solliciteren!
Niet bellen, reageren is alleen mogelijk door je online in te schrijven.
Tja, ik heb er veel achteraan gemaild en gebeld. En uiteindelijk is het geluktquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze vroegen volgens mij expliciet om enkel online sollicitaties, en opnieuw solliciteren kan niet.
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Mallet het volgende:
Ik zie overigens dat het salaris voor een 21-jarige hiker op 7,05 ligt en het salaris voor privé-chauffeur op 7,10. Dat is dus echt nihil geworden nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ja of niet... als ik komende verjaardag hetzelfde blijf verdienen. Hoewel, dan heb ik wel een jaar lang 50 cent per uur meer gehad.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef RocketRonny het volgende:
Damn dan heb je mazzel Hojdhopper!
Ik verbaasde me wel over de loonsverhoging als je 22 wordt. Ik krijg nu 1,20 meer. Dat is toch wel mooi een tientje per dag extra
Ik zou zeggen dat ze het recht hebben om gewoon een herberekening te maken. Je hebt volgens mij die ¤ 0,50 cent ten onrechte ontvangen. Je hoort toch ook wel eens dat mensen per ongeluk een bedrag op hun bankrekening krijgen gestort waarvan ze niet weten waar het van afkomstig is.. Daar heb je ook geen recht op en kan ook gewoon teruggevorderd worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja of niet... als ik komende verjaardag hetzelfde blijf verdienen. Hoewel, dan heb ik wel een jaar lang 50 cent per uur meer gehad.
Weet iemand trouwens of dit geregeld is bij wet? Wie is er hier fout en kan EW dat uitbetaalde loon terugvorderen?
Maharbal kom er maar in!
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]Hoe is de arbeidsovereenkomst geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het gewoon een CAO is, en daar staat per leeftijd in wat er wordt verdiend, dan zou je het waarschijnlijk moeten terugbetalen op grond van onverschuldigde betaling, mocht er naar gevraagd worden uiteraard.
[ Bericht 7% gewijzigd door Phaelanx_NL op 24-01-2011 01:27:51 ]Geen referral hier.
Wat is er zo kut aan die ritbon?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Obama het volgende:
Ik ben die online ritbon nu onderhand wel schijt zat, ik ga maar weer terug op de gouwe ouwe envelope.
quote:
Gefeliciteerd en welkom. Vanuit welke regio ga je werken?quote:
Gefeliciteerd!quote:
Online een afspraak maken? Waarvoor? Ik ging gewoon naar het gemeentehuis.. leverde het formulier in.. Moest betalen en kreeg een bewijs van aanvraag. Enige tijd later kreeg ik de echte verklaring per post.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik werkte trouwens al voordat ik m'n VOG had aangevraagd. Had online een afspraak gemaakt bij het gemeentehuis en dat kon pas na 3 weken, maar in die 3 weken had ik gewoon al ritjes gemaakt
Salaris werd trouwens wel pas uitbetaald op het moment dat ik die VOG opgestuurd had, dat was wel wat minder, maar ja...
Bij ons moet je online een afspraak maken in het gemeentehuis. Het kan ook zonder, maar dan zit je minstens 2 uur te wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Online een afspraak maken? Waarvoor? Ik ging gewoon naar het gemeentehuis.. leverde het formulier in.. Moest betalen en kreeg een bewijs van aanvraag. Enige tijd later kreeg ik de echte verklaring per post.
Zo gaat dat in Groningen ook. Toen ik m'n rijbewijs had gehaald, wou ik natuurlijk zo snel mogelijk dat roze pasje hebben. Toen moest ik bijna 3 uur wachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij ons moet je online een afspraak maken in het gemeentehuis. Het kan ook zonder, maar dan zit je minstens 2 uur te wachten
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, EasyWay belt onder Privé nummer. Ik ben net nog gebeld voor morgen, enkele reis naar Barneveld in een Caddy.
Edit: Oh, er staat een tweede reis bij. Een Partner van Utrecht naar Almere.
Je hebt je handtekening toch bij aflevering? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef RocketRonny het volgende:
Hmm ik heb vanmiddag een beste deuk over het hoofd gezien. Tenminste, dat lijkt me. Alleen 1x gestopt om te tanken en de deuk zat niet op een plek waarbij het aannemelijk is dat dit tijdens het rijden gebeurt zou zijn.
Hopen dat de schade ook op het schaderapport staat bij m'n ophaaladres...
Ja precies, maar de schade was wel geconstateerd. Hij staat niet op mn transportformulier, maar vaak maken de bedrijven zelf een schaderapport. Daar moetie dan op staanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Je hebt je handtekening toch bij aflevering? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken.
Lolquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef RocketRonny het volgende:
("dat is niet mijn deuk, vriend")
Ja, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al inderdaad. Maar even zien hoe ik dat ga doen. Bus naar Lelystad en dan de Q-liner naar Groningen, of zien dat ik ergens een trein kan pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef RTS91 het volgende:
[..]
En wat dan ook nog kut is: vanaf Almere is het verder reizen naar Groningen dan vanaf Utrecht....
Volgens mij had ik paar pagina's geleden ook gezegd dat je bij halte Veluwsekant (naast Athlon) de lijn naar Hilversum kan nemen en daar de aansluiting kan pakken op Groningen CS. Ook kan je de lijn naar Nijkerk pakken en daar de trein naar Zwolle nemen en daar weer overstappen op Groningen. Heb ze beide al eens meerdere keren gedaan en werkt prima. Lelystad is ver om qua tijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al inderdaad. Maar even zien hoe ik dat ga doen. Bus naar Lelystad en dan de Q-liner naar Groningen, of zien dat ik ergens een trein kan pakken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef RocketRonny het volgende:
Nouja we zien het wel
("dat is niet mijn deuk, vriend")
Ja, ik was er twee week terug nog. Toen werkte die bushalte nog prima. Ik heb al even 9292ov gekeken, pak mooi de trein naar Hilversum ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik paar pagina's geleden ook gezegd dat je bij halte Veluwsekant (naast Athlon) de lijn naar Hilversum kan nemen en daar de aansluiting kan pakken op Groningen CS. Ook kan je de lijn naar Nijkerk pakken en daar de trein naar Zwolle nemen en daar weer overstappen op Groningen. Heb ze beide al eens meerdere keren gedaan en werkt prima. Lelystad is ver om qua tijd.
Ze hebben de boel trouwens omgegooid bij Veluwsekant, je moet de bushalte hebben bij het nieuwe asfalt (kan zijn dat voor het bushokje nog geen asfalt ligt, maar de halte is wel in gebruik), tenminste dat was anderhalve week geleden zo.
Toen ik de eerste keer wat tankte bij Esso vertelde die mevrouw achter de kassa dat dat inderdaad mogelijk was. Toen maar gewoon genomen (had erbij gezegd dat de pas op naam van de baas was, geen probleem volgens haar), maar die paar keer dat ik daarna bij de Esso ben geweest ben ik die spaarpas gewoon vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Viezze het volgende:
Heeft iemand zich hier aangemeld voor het esso spaarsysteem? Heb geen idee of het kan (en mag natuurlijk), misschien heeft EW het wel geblokkeerd...maar van het weekend twee er op gewezen dat Esso een spaarsysteem heeft...helemaal geen slecht idee
Ik stel mezelf toch nog beschikbaar voor woensdag trouwens, trek het echt niet om van maandag t/m vrijdag fulltime in de boeken te zitten dus ik ga mooi een dagje werken. Misschien kan ik in de trein nog wat leren
Dat had ik bij m'n allereerste rit. Daar heb ik nooit wat van gehoord, dus houd hoop.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef RocketRonny het volgende:
Hmm ik heb vanmiddag een beste deuk over het hoofd gezien. Tenminste, dat lijkt me. Alleen 1x gestopt om te tanken en de deuk zat niet op een plek waarbij het aannemelijk is dat dit tijdens het rijden gebeurt zou zijn.
Hopen dat de schade ook op het schaderapport staat bij m'n ophaaladres...
Dat eerste is herkenbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:56 schreef Fireblast het volgende:
Ik tank privé meer dan voor EW, heb misschien 3x voor in totaal 20 euro getankt ofzo.
[..]
Dat had ik bij m'n allereerste rit. Daar heb ik nooit wat van gehoord, dus houd hoop.
Zo herkenbaar! Meestal bel ik.. Hoi ik moet tanken en ik moet nog 150 kilometer. 15 liter goed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat eerste is herkenbaar
Dan bel je en je zegt dat je wilt tanken en dan is het: hoever moet je? "50 kilometer" tank dan maar 5 liter.
Damn, lucky day! Die 3.2 FSI is heeeerlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Viezze het volgende:
Mooi, werd net al gebeld voor morgen, Groningen - Haarlem en Haarlem - Leeuwarden.
Heen in een 1-serie, terug in een Q5 (met de 3.2 FSI). Dat wordt een leuk dagje dus
Hmm ik had laatst op 1 dag voor 125 euro getanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:56 schreef Fireblast het volgende:
Ik tank privé meer dan voor EW, heb misschien 3x voor in totaal 20 euro getankt ofzo.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef charlie511 het volgende:
Volg dit forum nu een aantal dagen en heb gisteren (zondag) ook gesolliciteerd voor hiker. Vandaag al gebeld en 7 februari al op gesprek!
Geweldig soms die verhalen die ik hier lees!
Hoe heb jij gesolliciteerd dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef charlie511 het volgende:
Volg dit forum nu een aantal dagen en heb gisteren (zondag) ook gesolliciteerd voor hiker. Vandaag al gebeld en 7 februari al op gesprek!
Geweldig soms die verhalen die ik hier lees!
Gewoon via de website. Vragen beantwoord en gegevens ingevuld. Toen hebben ze me vanmiddag opgebeld en moet ik dus begin februari langs komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb jij gesolliciteerd dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef charlie511 het volgende:
[..]
Gewoon via de website. Vragen beantwoord en gegevens ingevuld. Toen hebben ze me vanmiddag opgebeld en moet ik dus begin februari langs komen.
Blijkbaar hadden ze nog mensen nodig in Rotterdam!
Damn, bel ze gewoon zelf dan. Of sprint het college uit en neem een keer opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Ik sta daar al 1,5 jaar ingeschreven, werd wel weer gebeld onder college door een geblokkeerd nummer net, ze moeten echt eens wat gelegener bellen.
De instructeur moest steeds bij degene met wie ik de rijtest had zijn hand wegtikken van de pook. Hij probeerde wanhopig te schakelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Die rijtest was voor mij ook de allereerste keer dat ik in een automaat reed, ik heb echt geen moeite genomen om een keer te oefenen hoor. En dat is ook totaal niet nodig moet ik zeggen. Als je vertelt dat je nog nooit in een automaat gereden hebt, dan legt de instructeur alles rustig uit. Heb zelfs al eens een verhaal gehoord van iemand die op die rijtest ondanks alle tips de "koppeling" toch in wilde trappen en dus met z'n hoofd zo'n beetje in de voorruit is gekomen, maar toch is aangenomen
Balen! Ik mag wel weer. Dan heb ik al bijna 30 uur gemaakt deze weekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef MageTwan het volgende:
Helaas niet gebeld voor morgenAch, is er ook weer eens tijd voor vrienden en het vrouwtje
Spaanse Polder? Heb daar ook al 3 keer gewerkt, inderdaad wel relaxed daarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef MisterX333 het volgende:
Ik werk ook sinds een aantal weken als hiker voor Easyway, regio Rotterdam!
Momenteel 1 normaal ritje gedaan en nu al twee keer achter elkaar gewerkt bij de ING in Rotterdam. Prima werk dat trouwens, relaxte sfeer daarzo!
Jep Spaanse Polder inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Spaanse Polder? Heb daar ook al 3 keer gewerkt, inderdaad wel relaxed daar
Ook 1 keer in het Forepark in Den Haag, daar vond ik het een stuk minder..
45 minuten lopen slaat ook helemaal nergens op. Met of zonder paraplu! Heb dat in het verleden ook wel eens gedaan. Maargoed zo'n treintaxi kost dan ook geen zak. Dat moet ik maar eens in mijn achterhoofd houden als ik binnenkort weer eens in zo'n situatie kom.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef MageTwan het volgende:
Ik heb nu 2x op eigen initiatief een treintaxi gepakt... Moest anders 2x in de stortregen 45minuten lopen, en er was toen nog niemand op kantoor. Helaas bij beide keren niet vergoed gekregen, had maar een paraplu mee moeten nemen... (kan ik volledig inkomen, maar voor die 4,70 kon ik die taxi niet laten staan)
Helemaal als je het vergelijkt met de koffie van Starbucks die ik geregeld haal als ik op Utrecht of Amsterdam CS benquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MageTwan het volgende:
Nou als het zo'n graadje of 25 is en droog, wil ik best 45 minuten lopen. Krijg je dan toch betaaldMaar zeker met regen, of 's morgens vroeg, heb ik me voorgenomen om gewoon een trein- of regio-taxi te nemen. Die zijn spotgoedkoop in vergelijking met gewone taxi
Soms als ik ruim de tijd heb voor een ritje rij ik even langs bij een in de buurt zijnde supermarktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef MageTwan het volgende:
haha inderdaad ja... of een blikje waar je vleugels van krijgt langs de snelwegEcht onbeschoft hoeveel ze durven te vragen
Dat lijkt me schrikken!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Viezze het volgende:
Hmm, vandaag iets heel stoms gedaan, schaam me doodHaha
Tijdens het wassen raampje open laten staan...schrok me dood. Gelukkig kwam ik er bijna direct achter, dus kon nog op de noodknop drukken. Auto aan de binnenkant helemaal droog gemaakt, iemand op de locatie had er nog even naar gekeken maar het had geen schade aangericht..pfff wat baalde ik van mezelf![]()
Maar daarna de Audi Q5, met de 3.2 FSI. Jeeeeeeeezus wat gaat zoiets hardEcht een heerlijke auto, dat was wel een prima terug ritje
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Uitleggen wat een paardenlul is.. Hoe link je dat aan EW?
Dat was zeker schrikken, moet er ook niet aan denken wat er was gebeurt als ik er niet aan gedacht hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat lijkt me schrikken!!!Waarom heb je eigenlijk je raam open met deze temperaturen?
Hehe zekerquote:
Lekker lekker! Jammer dat de bumpers onder niet wit zijn mee gespoten! En ik zie het al, Bourguignon, dat is inderdaad Leeuwardenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Uitleggen wat een paardenlul is.. Hoe link je dat aan EW?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens is een paardenlul (in de studentenkroegen) een bepaald mixdrankje... Misschien dat ze dat er mee bedoelen. Wel leuk dat je een mailtje terug hebt gekregen Twan.
Wow, dikke faal hierzo.. Een vriendin leest mee en zegt dat het paardenkut is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, vertel![]()
Ik heb laatst wel de motherfucker ontdekt
Dat zijn vervelende bakjes hè.. TNT heeft ze ook veel of huurt ze erbij. Het is ook zo'n triest ding om te zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef RocketRonny het volgende:
Vandaag weer zo'n afgetrapte Ford Connect gehad. Dikke shag lucht in die auto, peuken op de bijrijderstoel, cement op de matten enz enz
Ja echt verschrikkelijk. Normaal is het altijd ff alles goed zetten; verwarming, radio, spiegels etc. Maar in zo'n auto laat ik alles onaangeraaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat zijn vervelende bakjes hè.. TNT heeft ze ook veel of huurt ze erbij. Het is ook zo'n triest ding om te zien
Ik ben alleen woensdag beschikbaar helaas, maar ik verwacht dan ook echt een volle dag werk. Heb er wel weer zin in.. Is alweer 5 maanden geleden dat ik mijn laatste rit heb gehad,quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef HaWk07 het volgende:
Word weer druk volgende week, word weer volgespamd dat ik beschikbaar moet zijn haha
Ik skip die college's denk ik wel, Gister een in een gloednieuwe Alfra Romeo 159 SW gereden. Reed zeer relaxt. Daarna een enorme blunder, moest naar Athlon in Almere neem ik Arval transportformulier meekwam er pas achter toen ik de auto had ingeleverd.
Ze waren er niet blij mee, maarja we blijven mensen haha
Soms vind ik dat best lastig om die juiste balans te vinden tussen studie en werk. Ik ben zelf nogal snel geneigd om te gaan werken. Eerder kon dat zo 3 dagen in de week, maar ik heb nu echt een mega zwaar afstudeerproject dus ik ga proberen om 1x in de week te werken voor Easy Way.. Desnoods dat ik dan de zondag nog moet gebruiken, maar dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef CvHof het volgende:
Mijn laatste tentamen is morgen! Volgende week kan ik in principe 3 dagen werken (di-do-vr) maar heb vrijdag mezelf toch maar op niet beschikbaar gezet aangezien de studie ook wat tijd nodig heeft.
Wees blij dat je die ene dag dan nog hebt. Ik heb sinds september elke dag les van 3 tot 5. Behalve maandag, niet verplichte hoorcolleges. Ik zou dan wel tot 2 uur kunnen werken maar studie is nu wel even belangrijk. Dinsdag nog een hertentamen en daarna hopelijk wat werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Soms vind ik dat best lastig om die juiste balans te vinden tussen studie en werk. Ik ben zelf nogal snel geneigd om te gaan werken. Eerder kon dat zo 3 dagen in de week, maar ik heb nu echt een mega zwaar afstudeerproject dus ik ga proberen om 1x in de week te werken voor Easy Way.. Desnoods dat ik dan de zondag nog moet gebruiken, maar dat zie ik dan wel.
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt.quote:
Ja, ik heb het wel doorgegeven. Vond ik wel zo netjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef enpe het volgende:
Zo eindelijk thuis, kon de auto pas na 18u afleveren en toen nog van Den Haag naar Eindhoven treinen waarbij de trein waar ik in zat er ineens mee ophield (gelukkig wel net op een station).
@LeTourdeFrance, ah valt gelukkig nog mee dan de schade...wie weet zien ze het niet eens. Of heb je 't ook meteen doorgegeven?
Paar krasjes en deukje had ik prive ook, schade: 1100 eu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt.Ik moest de auto uit een parkeerplaats een smal steegje insturen. De ingang van dat steegje werd ook nog gedeeltelijk door zo'n SRV-wagen versperd. Daardoor schampte ik in de bocht de hoek van een huis/gebouw. Mijn rit telde één dodelijk slachtoffer: een vogel vloog zich te pletter tegen mijn voorruit op de snelweg, en ik schrok me te pletter.
Pff zonde man...het kan natuurlijk een keer gebeuren..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt.Ik moest de auto uit een parkeerplaats een smal steegje insturen. De ingang van dat steegje werd ook nog gedeeltelijk door zo'n SRV-wagen versperd. Daardoor schampte ik in de bocht de hoek van een huis/gebouw. Mijn rit telde één dodelijk slachtoffer: een vogel vloog zich te pletter tegen mijn voorruit op de snelweg, en ik schrok me te pletter.
Seat Leonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef HaWk07 het volgende:
Fiat Scudo is geannuleerd, Seat leon voor in de plaats. Nu die C1 nog :p
Heb daar ook al een paar keer op de vestiging gewerkt, is inderdaad wel gezellig daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef About2Break1 het volgende:
Maandag werken op de vestiging van ING car lease in Rotterdam spaanse polder. Volgens mij is het wel leuk om daar te werken, de mensen komen er iig aardig over als ik een auto moet halen.
Nee, een Megane en een Mondeo, niets mis mee dus, maar ook niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
In een TNT-busje en een Toyota Aygo zonder radio?
Zeerijp (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, das een behoorlijk dagje inderdaad, waar moet je helemaal heen dan?
Nee doe ik niet, beetje overbodig. Duidelijk dat er nog een vervolgtransport is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vullen jullie trouwens ook een eindtijd in als je nog een vervolgrit hebt? Ik vul altijd 'nvt' of iets dergelijks in, maar ik weet niet of dat wel goed is.
Nee, in het weekend zijn ze niet bereikbaar. Je kunt het wel maandagochtend proberen. Vaak hebben ze 's ochtends nog spoedopdrachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef warchaser44 het volgende:
is het kantoor in het weekdn te bereiken? ik weet morgen pas of ik maandag kan werken dus dan kan ik het mss beter doorbellen als ik kan
Rit 1 Alkmaar - Honslerdijk (ofzo:P)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Seat Leon
Van waar naar waar gaan je ritjes?
Na het kijken van het filmpje ga je toch anders denkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef MageTwan het volgende:
Lol ik heb reactie terug van BarendHij gaf me gelijk dat ik hem verbeterde, vond het wel grappig en wilde geen flater slaan natuurlijk
Paardenlul = Koos Spee natuurlijk, met zijn vieze flitspalen om de halve meter :S
Ik vind het wel vet hoor, beetje rondlopen in je pakkie (ookal stel je niet zo veel voor).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, gelukkig hoef je als hiker geen stropdas. En ik heb nog eentje liggen die al gestrikt is en je gewoon dicht moet klikken met een drukknoop
Zekers wel aanwezig. Niet super actief maar altijd kijkendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Schade is altijd zonde...
Ik kwam gister op weg naar FC Utrecht - FC Groningen in Zwolle een hiker tegen die net een spoedje naar Groningen had gehad en nu op de weg terug naar Arnhem was. Toevallig een forumlid van hier?
Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha
Toen de batterij van m'n mobiel leeg was en ik 'm nog niet opgeladen had belde EW me een keer op m'n vaste lijn terwijl ik die nooit heb opgegeven. Over Big Brother gesproken!!quote:
Niet verdwaald maar was vergeten te kijken welk spoor ik moest zijn. Ik stond bij het spoor dat om 48 vertrok maar er was ook een andere die om 31 vertrok van de andere kant van het station.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |