Ja + dat je altijd iemand naast of achter je ziet die meekijkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Fireblast het volgende:
Ja maar je zit dan wel echt 100% gebonden aan je tijd (als je als hiker eens een keer 10 min te laat komt is dat geen ramp), en je hebt niet alle vrijheid die je als hiker hebt; eigen rijstijl, muziek, enzovoort.
Echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Nevermind.. het volgende:
Heb even op de site van easyway gekeken. En je moet perse een hbo opleiding volgen of hoger om daar te mogen werken.![]()
Is er wat mis met mbo chauffeurs?
quote:Voor de vacature Hiker ben je te oud dit is een doorgroei functie je kunt wel solliciteren voor privé-chauffeur.
Jammer.quote:Helaas kun je niet bij Easy Way solliciteren, je moet minimaal twee jaar in het bezit zijn van je B-rijbewijs.
Niks, maar EW krijgt zoveel sollicitaties binnen dat ze ook hogere eisen kunnen gaan stellen aan chauffeurs (representativiteit enzo...).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Echt?
Waar slaat dat nou op? Wat heeft je opleidingsniveau te maken met je rijvaardigheid?
Ja, ik vind het zelf ook erg vreemd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Echt?
Waar slaat dat nou op? Wat heeft je opleidingsniveau te maken met je rijvaardigheid?
Neemt niet weg dat ik hier ga solliciteren.quote:Helaas kun je niet bij Easy Way solliciteren, wij werken uitsluitend met studenten die een HBO of Universitaire opleiding volgen.
hbo schrijf je toch in kleine letters?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook erg vreemd.
[..]
Neemt niet weg dat ik hier ga solliciteren.
Ja..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
hbo schrijf je toch in kleine letters?
http://www.abaz.nl/HomeAction/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nou leuk hoor, voor een Hiker ben ik te oud, en voor een privé chaffeur heb ik te weinig rijervaring.
[..]
[..]
Jammer.
Understatement van het jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Met 21 zal je niet echt problemen ondervinden, volgens mij was de maximum leeftijd bij de sollicitatie 23.
Dus ik zou zeggen, solliciteer online![]()
Kan een tijdje duren voor ze je bellen, maar als er een plekje vrij komt kan je vrij snel op gesprek komen en beginnen.
Niet wachten maar achteraan zitten. Jou sollicitatie ligt allang in de prullenbak.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.
Ben nou al 1,5 jaar aan het wachten geloof ik.
Ze vroegen volgens mij expliciet om enkel online sollicitaties, en opnieuw solliciteren kan niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Niet wachten maar achteraan zitten. Jou sollicitatie ligt allang in de prullenbak.
quote:Als je solliciteert, word je opgenomen in onze pool. Je ontvangt dan opnieuw een e-mail zodra er werk beschikbaar is. Je kunt dan via een link in de mail reageren.
Klik bovenaan deze pagina op de link om direct te solliciteren!
Niet bellen, reageren is alleen mogelijk door je online in te schrijven.
Tja, ik heb er veel achteraan gemaild en gebeld. En uiteindelijk is het geluktquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze vroegen volgens mij expliciet om enkel online sollicitaties, en opnieuw solliciteren kan niet.
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Mallet het volgende:
Ik zie overigens dat het salaris voor een 21-jarige hiker op 7,05 ligt en het salaris voor privé-chauffeur op 7,10. Dat is dus echt nihil geworden nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ja of niet... als ik komende verjaardag hetzelfde blijf verdienen. Hoewel, dan heb ik wel een jaar lang 50 cent per uur meer gehad.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef RocketRonny het volgende:
Damn dan heb je mazzel Hojdhopper!
Ik verbaasde me wel over de loonsverhoging als je 22 wordt. Ik krijg nu 1,20 meer. Dat is toch wel mooi een tientje per dag extra
Ik zou zeggen dat ze het recht hebben om gewoon een herberekening te maken. Je hebt volgens mij die ¤ 0,50 cent ten onrechte ontvangen. Je hoort toch ook wel eens dat mensen per ongeluk een bedrag op hun bankrekening krijgen gestort waarvan ze niet weten waar het van afkomstig is.. Daar heb je ook geen recht op en kan ook gewoon teruggevorderd worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja of niet... als ik komende verjaardag hetzelfde blijf verdienen. Hoewel, dan heb ik wel een jaar lang 50 cent per uur meer gehad.
Weet iemand trouwens of dit geregeld is bij wet? Wie is er hier fout en kan EW dat uitbetaalde loon terugvorderen?
Maharbal kom er maar in!
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]Hoe is de arbeidsovereenkomst geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het gewoon een CAO is, en daar staat per leeftijd in wat er wordt verdiend, dan zou je het waarschijnlijk moeten terugbetalen op grond van onverschuldigde betaling, mocht er naar gevraagd worden uiteraard.
[ Bericht 7% gewijzigd door Phaelanx_NL op 24-01-2011 01:27:51 ]Geen referral hier.
Wat is er zo kut aan die ritbon?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Obama het volgende:
Ik ben die online ritbon nu onderhand wel schijt zat, ik ga maar weer terug op de gouwe ouwe envelope.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |