Helemaal als je het vergelijkt met de koffie van Starbucks die ik geregeld haal als ik op Utrecht of Amsterdam CS benquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MageTwan het volgende:
Nou als het zo'n graadje of 25 is en droog, wil ik best 45 minuten lopen. Krijg je dan toch betaaldMaar zeker met regen, of 's morgens vroeg, heb ik me voorgenomen om gewoon een trein- of regio-taxi te nemen. Die zijn spotgoedkoop in vergelijking met gewone taxi
Soms als ik ruim de tijd heb voor een ritje rij ik even langs bij een in de buurt zijnde supermarktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef MageTwan het volgende:
haha inderdaad ja... of een blikje waar je vleugels van krijgt langs de snelwegEcht onbeschoft hoeveel ze durven te vragen
Dat lijkt me schrikken!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Viezze het volgende:
Hmm, vandaag iets heel stoms gedaan, schaam me doodHaha
Tijdens het wassen raampje open laten staan...schrok me dood. Gelukkig kwam ik er bijna direct achter, dus kon nog op de noodknop drukken. Auto aan de binnenkant helemaal droog gemaakt, iemand op de locatie had er nog even naar gekeken maar het had geen schade aangericht..pfff wat baalde ik van mezelf![]()
Maar daarna de Audi Q5, met de 3.2 FSI. Jeeeeeeeezus wat gaat zoiets hardEcht een heerlijke auto, dat was wel een prima terug ritje
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Uitleggen wat een paardenlul is.. Hoe link je dat aan EW?
Dat was zeker schrikken, moet er ook niet aan denken wat er was gebeurt als ik er niet aan gedacht hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat lijkt me schrikken!!!Waarom heb je eigenlijk je raam open met deze temperaturen?
Hehe zekerquote:
Lekker lekker! Jammer dat de bumpers onder niet wit zijn mee gespoten! En ik zie het al, Bourguignon, dat is inderdaad Leeuwardenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Uitleggen wat een paardenlul is.. Hoe link je dat aan EW?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens is een paardenlul (in de studentenkroegen) een bepaald mixdrankje... Misschien dat ze dat er mee bedoelen. Wel leuk dat je een mailtje terug hebt gekregen Twan.
Wow, dikke faal hierzo.. Een vriendin leest mee en zegt dat het paardenkut is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, vertel![]()
Ik heb laatst wel de motherfucker ontdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |