Balen! Ik mag wel weer. Dan heb ik al bijna 30 uur gemaakt deze weekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef MageTwan het volgende:
Helaas niet gebeld voor morgenAch, is er ook weer eens tijd voor vrienden en het vrouwtje
Spaanse Polder? Heb daar ook al 3 keer gewerkt, inderdaad wel relaxed daarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef MisterX333 het volgende:
Ik werk ook sinds een aantal weken als hiker voor Easyway, regio Rotterdam!
Momenteel 1 normaal ritje gedaan en nu al twee keer achter elkaar gewerkt bij de ING in Rotterdam. Prima werk dat trouwens, relaxte sfeer daarzo!
Jep Spaanse Polder inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Spaanse Polder? Heb daar ook al 3 keer gewerkt, inderdaad wel relaxed daar
Ook 1 keer in het Forepark in Den Haag, daar vond ik het een stuk minder..
45 minuten lopen slaat ook helemaal nergens op. Met of zonder paraplu! Heb dat in het verleden ook wel eens gedaan. Maargoed zo'n treintaxi kost dan ook geen zak. Dat moet ik maar eens in mijn achterhoofd houden als ik binnenkort weer eens in zo'n situatie kom.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef MageTwan het volgende:
Ik heb nu 2x op eigen initiatief een treintaxi gepakt... Moest anders 2x in de stortregen 45minuten lopen, en er was toen nog niemand op kantoor. Helaas bij beide keren niet vergoed gekregen, had maar een paraplu mee moeten nemen... (kan ik volledig inkomen, maar voor die 4,70 kon ik die taxi niet laten staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |