abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91856991
Hoorde ook al is van iemand dat die niet geslaagd was omdat hij zijn rechtervoet gebruikte voor het gas en de linker voor de rem |:( Je hoeft dan wel nog niet in een automaat gereden te hebben, maar het is voor de ervaring zelf wel handig.
pi_91857848
Als je de mogelijkheid hebt; gewoon doen. Ik ging de eerste keer met automaat rijden één keer de fout in, en het is wel zo fijn als dat met de rijtest niet gebeurt. Het is trouwens wel super dom om je linkervoet voor rem te gebruiken, die moet je gewoon helemaal links zetten (of als je alsnog de neiging hebt om te ontkoppelen je linkerbeen achter je rechter klemmen).

Ik moet morgen rijden voor martin schilder (Haarlem), daar een auto ophalen. Als ik het goed begrijp is hier dus geen transportformulier voor nodig?
pi_91859056
Helaas niet gebeld voor morgen :( Ach, is er ook weer eens tijd voor vrienden en het vrouwtje :P
pi_91860236
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef MageTwan het volgende:
Helaas niet gebeld voor morgen :( Ach, is er ook weer eens tijd voor vrienden en het vrouwtje :P
Balen! Ik mag wel weer. Dan heb ik al bijna 30 uur gemaakt deze week :s)
pi_91865606
Ik werk ook sinds een aantal weken als hiker voor Easyway, regio Rotterdam! :)
Momenteel 1 normaal ritje gedaan en nu al twee keer achter elkaar gewerkt bij de ING in Rotterdam. Prima werk dat trouwens, relaxte sfeer daarzo! :)
pi_91865805
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef MisterX333 het volgende:
Ik werk ook sinds een aantal weken als hiker voor Easyway, regio Rotterdam! :)
Momenteel 1 normaal ritje gedaan en nu al twee keer achter elkaar gewerkt bij de ING in Rotterdam. Prima werk dat trouwens, relaxte sfeer daarzo! :)
Spaanse Polder? Heb daar ook al 3 keer gewerkt, inderdaad wel relaxed daar :Y
Ook 1 keer in het Forepark in Den Haag, daar vond ik het een stuk minder..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:11:49 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91867283
Ik had erin gezet dat ik morgen vanaf half 11 beschikbaar ben, maar daar zullen ze wel niks aan hebben dan. Dan maar donderdag weer, als ze me nodig hebben.
#26 || Luciano da Silva
pi_91867758
Morgen 2x naar Meerkerk :N

Ik heb een hekel aan de bussen daar :P, ik ga proberen een beetje goed te timen. Utrecht-Meerkerk is trouwens echt een ritje van niets..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:22:44 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91867944
Twee keer een half uur onderweg. Korte werkdag :9
#26 || Luciano da Silva
pi_91868979
Morgen Lijnden - Rotterdam en Zoetermeer - Almere.
Moest vandaag en taxi nemen en tanken :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:43:31 #211
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91869238
Waarom taxi?
#26 || Luciano da Silva
pi_91869933
Ik kreeg een spoedrit toegewezen, omdat in Alkmaar de auto dubbelgeboekt was. Maar de bus reed pas om 15:30 weer van Sloterdijk naar ophaallocatie en ik was op Sloterdijk om 11 uur. En lopen was geen optie 5,9 km gaat me iets te ver :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:56:21 #213
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91870105
Lol! Ik ben daar ook eens geweest, voor ASN toevallig? Ik heb toen wel die 6 kilometer naar Sloterdijk gelopen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_91871566
Nee ik moest bij Hitachi zijn :p Ja ik mocht van EW taxi nemen. Dat maar gedaan haha
pi_91874614
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Spaanse Polder? Heb daar ook al 3 keer gewerkt, inderdaad wel relaxed daar :Y
Ook 1 keer in het Forepark in Den Haag, daar vond ik het een stuk minder..
Jep Spaanse Polder inderdaad!
Het is trouwens dat je af en toe in leuke auto's mag rijden, maar voor het loon hoef je het niet te doen :p.
pi_91875130
Hoe regel je die taxi eigenlijk? Maakt het verder niet uit welk bedrijf je belt? En regel je dat ter plekke? Het is mij nooit overkomen nml.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:51:58 #217
207863 Obama
Barack Hussein
pi_91877572
Je belt wie je wil ja......ik heb eens voor EW een taxirit van volgens mij 170 euro (meer dan een half jaar geleden) mogen maken.
pi_91878370
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? Uitgaande van ongeveer een euro per km heb je echt een heel end met taxi gereisd..
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:25:18 #219
207863 Obama
Barack Hussein
pi_91878939
Ik zat in Meerkerk en het duurde fucking lang (langer dan normaal) voordat die bus kwam, ik dus bellen naar EW dat ik het niet op tijd haal, akkoord gekregen.

5 min later, nee je moet gewoon op tijd die sleutels ophalen neem een taxi, eenmaal aangekomen bleek het de verkeerde adres (prive adres doorgekregen ipv zakelijk) te zijn en ik moest nog een flink stuk rijden met de taxi om de auto op te halen.

Meneer was ondertussen niet op het werk en had de sleutel op de rechterachterband geplaatst :9~.

Ik had me heel goed vermaakt met de taxichauffeur van mijn leeftijd, we hebben zelf nog een broodje gegeten c_/ .

Oh....ja het duurde nog best lang voordat we de auto hadden gevonden was een behoorlijke lange straat en we hadden geen tekst en uitleg.
pi_91883322
Hahahaha damn! Daar zullen ze niet blij mee zijn geweest! Maar als ook de informatie en alles nog eens niet klopt is dat natuurlijk dubbel pech.

Ik heb wel één keer aangeboden om een taxi te nemen, maar het was zo'n stressvol moment.. Zowel bij mij als aan de andere kant van de lijn. Ik was toen in Hulst (vlakbij België) en moest naar Middelharnis.. En die vent waarbij ik was zei.. Tja dan moet je een taxi nemen naar Terneuzen denk ik.. Ik weet niet of dat veel scheelt met de bus.. Achteraf gezien had ik gewoon moeten doen en helemaal naar Middelharnis met de taxi moeten rijden a 1 uur en 20min, want toen ik later op de bus stond te wachten kreeg ik te horen dat beide ritten vervallen waren. Kon ik 5 uur terug met het OV...(....).
pi_91883906
Ik heb 1 keer een taxi mogen nemen. Moest in Vlissingen zijn en het was 3 kwartier lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte. Alleen moest ik op een adres zijn waar m'n pa een tijdje heeft gewerkt, dus die heeft een collega van 'm opgebeld en toen ben ik dus gewoon door die oud-collega naar het station van Middelburg gebracht :7
pi_91891572
Haha 170 euro wtf...heb 1x een taxi genomen omdat ik anders een trein met aansluitende bus niet kon halen die ik zeker moest halen. Gelukkig had de taxichauffeur ook haast en ging hij met 100km/u richting het station door de bebouwde kom 8)7. Daardoor zelfs nog een trein eerder gehaald :P.
pi_91892999
Ik heb nu 2x op eigen initiatief een treintaxi gepakt... Moest anders 2x in de stortregen 45minuten lopen, en er was toen nog niemand op kantoor. Helaas bij beide keren niet vergoed gekregen, had maar een paraplu mee moeten nemen... (kan ik volledig inkomen, maar voor die 4,70 kon ik die taxi niet laten staan :P)
pi_91893322
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef MageTwan het volgende:
Ik heb nu 2x op eigen initiatief een treintaxi gepakt... Moest anders 2x in de stortregen 45minuten lopen, en er was toen nog niemand op kantoor. Helaas bij beide keren niet vergoed gekregen, had maar een paraplu mee moeten nemen... (kan ik volledig inkomen, maar voor die 4,70 kon ik die taxi niet laten staan :P)
45 minuten lopen slaat ook helemaal nergens op. Met of zonder paraplu! Heb dat in het verleden ook wel eens gedaan. Maargoed zo'n treintaxi kost dan ook geen zak. Dat moet ik maar eens in mijn achterhoofd houden als ik binnenkort weer eens in zo'n situatie kom.
pi_91894941
Nou als het zo'n graadje of 25 is en droog, wil ik best 45 minuten lopen. Krijg je dan toch betaald ;) Maar zeker met regen, of 's morgens vroeg, heb ik me voorgenomen om gewoon een trein- of regio-taxi te nemen. Die zijn spotgoedkoop in vergelijking met gewone taxi ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')