Hallo "Apeldoorner?"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef SideShow118 het volgende:
Vervolgens naar Dusseldorp (grote BMW garage die alle Mmetjes heeft staan) en dan een Seat Ibiza ophalen, wat een afknapper![]()
Accu leeg, startbooster erop en ook dat was eigenlijk snel gedaan. Dit was een diesel, wel een TDI met rode lettertjes dus het wilde aardig.
Dat heb ik dus gehad met een Skoda Octavia.. Gevaarlijk man.. Kwam ook niet harder dan 90 en sloeg geregeld af bij het stoplicht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:09 schreef enpe het volgende:
Voor jan lul ergens aankomen heb ik toch wel ongeveer 10x gehad, of dat de auto dan op een andere vestiging stond. Verder had ik een keer een opel zafira die zo gaar was waardoor ik niet harder dan 90 kon en nog 3x zo sloom optrok dan een vrachtwagen. Die auto mankeerde vanalles aan de verschillende lichtjes op t dashboard te zien, accu moest ook eerst geboost worden. Was een ritje van 200km, werd door alles en iedereen ingehaald inclusief vrachtwagens.
De oude berijder vroeg aan mij: "Ben je op de hoogte?" Ehh nee.. Ik heb hem in een bekend dorp afgeleverd waar ik netjes meldde dat er problemen mee waren, maar waar in na een grauw en een snauw concludeerde dat het ze niet veel kon schelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef enpe het volgende:
Is inderdaad niet de meest veilige manier maarja ik kon gewoon doorrijden volgens de leasemaatschappij. Volgens mij kon die auto regelrecht naar de sloop.
Dat zal idd de goede zijn. Al eerder daar geweest? Je moet namelijk opletten dat je hem in de goede parkeergarage zet (die tegenover Arval ). Ik stond in de verkeerde, kon ik de auto weer ophalen en verplaatsenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Weetikveel2 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik neem het formulier Arval_Huurauto mee. Zal wel goed komen.
Volgens mij maakt het ze idd geen reet uit, tijdje terug een passat met (voor de leasemaatschappij al bekende) problemen. Wagen zou volgens de garage niet meer starten al had ik een kleine kans dus toch geprobeerd en hij deed het. Mocht hem alleen niet meer uitzetten/af laten slaan want dan zou hij het zeker niet meer doen...gelukkig zat er nog genoeg brandstof in. Om nou een draaiende auto te laten staan bij de pomp terwijl ik afreken...hehe ik zie 't al voor me dat iemand anders ermee wegrijdt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
De oude berijder vroeg aan mij: "Ben je op de hoogte?" Ehh nee.. Ik heb hem in een bekend dorp afgeleverd waar ik netjes meldde dat er problemen mee waren, maar waar in na een grauw en een snauw concludeerde dat het ze niet veel kon schelen.
Daar ben ik altijd bang voor als ik met zo'n TNT-bus moet rijden met een startonderbreker waarvan je dat ding niet hebt. Er zit een marge tussen het uitzetten van de motor en het inschakelen van de onderbreker, maar ik vertrouw dat niet helemaal. Situatie is nog niet voorgekomen gelukkig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef enpe het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het ze idd geen reet uit, tijdje terug een passat met (voor de leasemaatschappij al bekende) problemen. Wagen zou volgens de garage niet meer starten al had ik een kleine kans dus toch geprobeerd en hij deed het. Mocht hem alleen niet meer uitzetten/af laten slaan want dan zou hij het zeker niet meer doen...gelukkig zat er nog genoeg brandstof in. Om nou een draaiende auto te laten staan bij de pomp terwijl ik afreken...hehe ik zie 't al voor me dat iemand anders ermee wegrijdt.
Dat idee heb ik ook altijd als ik in de ING-klantinfo lees dat je de TNT-busjes met draaiende motor moet tankenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef enpe het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het ze idd geen reet uit, tijdje terug een passat met (voor de leasemaatschappij al bekende) problemen. Wagen zou volgens de garage niet meer starten al had ik een kleine kans dus toch geprobeerd en hij deed het. Mocht hem alleen niet meer uitzetten/af laten slaan want dan zou hij het zeker niet meer doen...gelukkig zat er nog genoeg brandstof in. Om nou een draaiende auto te laten staan bij de pomp terwijl ik afreken...hehe ik zie 't al voor me dat iemand anders ermee wegrijdt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Mallet het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd bang voor als ik met zo'n TNT-bus moet rijden met een startonderbreker waarvan je dat ding niet hebt. Er zit een marge tussen het uitzetten van de motor en het inschakelen van de onderbreker, maar ik vertrouw dat niet helemaal. Situatie is nog niet voorgekomen gelukkig.
Haha en dan hopen en bidden dat 'ie niet afslaat voor het stoplicht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef enpe het volgende:
Lang ritje met die 5 serie? Moet vast heerlijk rijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Obama het volgende:
@RTS91
Sjeezus, ik heb gelukkig nooit pech gehad!
@SideShow118
Get used to it, its a pain in the ass.
Ik heb morgen een 5 serie! jeej![]()
Iedere keer een flinke stoot gas geven om dat te voorkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Haha en dan hopen en bidden dat 'ie niet afslaat voor het stoplicht.
Zou wat zijn als je, als student zijnde, direct 52% af moet tikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Lang ritje met die 5 serie? Moet vast heerlijk rijden
Heb loonstrookje ook binnen gekregen, en hij klopt (op iets van 5 minuten na). Had verwacht dat de helft van mijn loon werd ingehouden (heb loonheffingskorting uitstaan) maar ze hebben me in de laagste schaal gezet, dus dat valt nog weer mee
Dan hou je niks overquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Kasper1991 het volgende:
Maar als je geen week-OV hebt, maar je eigen OV betaalt, zou het dan wel kunnen?
Is wel relax, ik heb er de afgelopen week gewerkt....wanneer moet jij ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Thrasyllus het volgende:
Hikerwerkzaamheden bij ING Car Lease rental in Adam. Is dat wat? Gelukkig niet in pak.
A28quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Lang ritje met die 5 serie? Moet vast heerlijk rijden
Heb loonstrookje ook binnen gekregen, en hij klopt (op iets van 5 minuten na). Had verwacht dat de helft van mijn loon werd ingehouden (heb loonheffingskorting uitstaan) maar ze hebben me in de laagste schaal gezet, dus dat valt nog weer mee
Ja klopt maar zo staat het wel op dat formulier..dus dat viel me dan weer meequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef RocketRonny het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je, als student zijnde, direct 52% af moet tikken
Nee ze controleren het niet, kunnen ze namelijk ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef warchaser44 het volgende:
maandag sollicitatiegesprek bij easyway
heb alleen nog een weekend OV, controleren ze het ook echt want ik wil het uiteraard pas omzetten als ik de baan heb en niet van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |