Gefeliciteerd en welkom. Vanuit welke regio ga je werken?quote:
Gefeliciteerd!quote:
Online een afspraak maken? Waarvoor? Ik ging gewoon naar het gemeentehuis.. leverde het formulier in.. Moest betalen en kreeg een bewijs van aanvraag. Enige tijd later kreeg ik de echte verklaring per post.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik werkte trouwens al voordat ik m'n VOG had aangevraagd. Had online een afspraak gemaakt bij het gemeentehuis en dat kon pas na 3 weken, maar in die 3 weken had ik gewoon al ritjes gemaakt
Salaris werd trouwens wel pas uitbetaald op het moment dat ik die VOG opgestuurd had, dat was wel wat minder, maar ja...
Bij ons moet je online een afspraak maken in het gemeentehuis. Het kan ook zonder, maar dan zit je minstens 2 uur te wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Online een afspraak maken? Waarvoor? Ik ging gewoon naar het gemeentehuis.. leverde het formulier in.. Moest betalen en kreeg een bewijs van aanvraag. Enige tijd later kreeg ik de echte verklaring per post.
Zo gaat dat in Groningen ook. Toen ik m'n rijbewijs had gehaald, wou ik natuurlijk zo snel mogelijk dat roze pasje hebben. Toen moest ik bijna 3 uur wachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij ons moet je online een afspraak maken in het gemeentehuis. Het kan ook zonder, maar dan zit je minstens 2 uur te wachten
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, EasyWay belt onder Privé nummer. Ik ben net nog gebeld voor morgen, enkele reis naar Barneveld in een Caddy.
Edit: Oh, er staat een tweede reis bij. Een Partner van Utrecht naar Almere.
Je hebt je handtekening toch bij aflevering? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef RocketRonny het volgende:
Hmm ik heb vanmiddag een beste deuk over het hoofd gezien. Tenminste, dat lijkt me. Alleen 1x gestopt om te tanken en de deuk zat niet op een plek waarbij het aannemelijk is dat dit tijdens het rijden gebeurt zou zijn.
Hopen dat de schade ook op het schaderapport staat bij m'n ophaaladres...
Ja precies, maar de schade was wel geconstateerd. Hij staat niet op mn transportformulier, maar vaak maken de bedrijven zelf een schaderapport. Daar moetie dan op staanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Je hebt je handtekening toch bij aflevering? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken.
Lolquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef RocketRonny het volgende:
("dat is niet mijn deuk, vriend")
Ja, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al inderdaad. Maar even zien hoe ik dat ga doen. Bus naar Lelystad en dan de Q-liner naar Groningen, of zien dat ik ergens een trein kan pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef RTS91 het volgende:
[..]
En wat dan ook nog kut is: vanaf Almere is het verder reizen naar Groningen dan vanaf Utrecht....
Volgens mij had ik paar pagina's geleden ook gezegd dat je bij halte Veluwsekant (naast Athlon) de lijn naar Hilversum kan nemen en daar de aansluiting kan pakken op Groningen CS. Ook kan je de lijn naar Nijkerk pakken en daar de trein naar Zwolle nemen en daar weer overstappen op Groningen. Heb ze beide al eens meerdere keren gedaan en werkt prima. Lelystad is ver om qua tijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al inderdaad. Maar even zien hoe ik dat ga doen. Bus naar Lelystad en dan de Q-liner naar Groningen, of zien dat ik ergens een trein kan pakken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef RocketRonny het volgende:
Nouja we zien het wel
("dat is niet mijn deuk, vriend")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |