abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91793857
Ik schrijf daar altijd "Bedrijf X Almere" of de straatnaam + plaats.
pi_91794006
Nja, normaal schreef ik er helemaal niks, maar die online ritbon kan je niet versturen met lege velden... Maar wat jij doet kan ook, alleen wat zet je dan als tijd en station neer?
pi_91795084
Oh volgens mij hebben we het over wat anders. Heb ff die online ritbon bekeken en als ik een vervolgtransport heb dan vul ik op papier verder niks in bij "eindtijd chauffeur" en "geëindigd op station" wat dat is dan n.v.t. Op een nieuwe bon schrijf ik vervolgens bij starttijd chauffeur de tijd dat ik bij het afleverbedrijf van de vorige rit vertrek en bij "gestart vanaf station" vul ik dan gewoon het adres / bedrijf in waar ik de eerste auto heb afgeleverd.
pi_91795343
Normaliter liet ik starttijd chauffeur en gestart vanaf station altijd leeg bij een vervolgtransport, maar digitaal MOET je daar wat invullen anders kan je de bon niet versturen... Maar nu zet ik gewoon een streepje neer, dan kan het wel :P
pi_91799978
ik ben vanochtend aangenomen :)
pi_91800207
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef warchaser44 het volgende:
Gefeliciteerd en welkom. Vanuit welke regio ga je werken?
Nu snel je VOG aanvragen en dan kan je aan de slag!
pi_91800353
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef warchaser44 het volgende:
Gefeliciteerd!

Ik werkte trouwens al voordat ik m'n VOG had aangevraagd. Had online een afspraak gemaakt bij het gemeentehuis en dat kon pas na 3 weken, maar in die 3 weken had ik gewoon al ritjes gemaakt :Y
Salaris werd trouwens wel pas uitbetaald op het moment dat ik die VOG opgestuurd had, dat was wel wat minder, maar ja...
pi_91803950
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik werkte trouwens al voordat ik m'n VOG had aangevraagd. Had online een afspraak gemaakt bij het gemeentehuis en dat kon pas na 3 weken, maar in die 3 weken had ik gewoon al ritjes gemaakt :Y
Salaris werd trouwens wel pas uitbetaald op het moment dat ik die VOG opgestuurd had, dat was wel wat minder, maar ja...
Online een afspraak maken? Waarvoor? Ik ging gewoon naar het gemeentehuis.. leverde het formulier in.. Moest betalen en kreeg een bewijs van aanvraag. Enige tijd later kreeg ik de echte verklaring per post.
pi_91804559
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Online een afspraak maken? Waarvoor? Ik ging gewoon naar het gemeentehuis.. leverde het formulier in.. Moest betalen en kreeg een bewijs van aanvraag. Enige tijd later kreeg ik de echte verklaring per post.
Bij ons moet je online een afspraak maken in het gemeentehuis. Het kan ook zonder, maar dan zit je minstens 2 uur te wachten :')
pi_91804710
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij ons moet je online een afspraak maken in het gemeentehuis. Het kan ook zonder, maar dan zit je minstens 2 uur te wachten :')
Zo gaat dat in Groningen ook. Toen ik m'n rijbewijs had gehaald, wou ik natuurlijk zo snel mogelijk dat roze pasje hebben. Toen moest ik bijna 3 uur wachten. :')
pi_91807615
Gebruiken ze bij Easyway eigenlijk een geblokkeerd nummer? Want die belt me wel eens, altijd als ik aan het rijden ben of college heb overigens :').
Geen referral hier.
  maandag 24 januari 2011 @ 17:40:49 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91807909
Ja, EasyWay belt onder Privé nummer. Ik ben net nog gebeld voor morgen, enkele reis naar Barneveld in een Caddy.

Edit: Oh, er staat een tweede reis bij. Een Partner van Utrecht naar Almere.
#26 || Luciano da Silva
pi_91808777
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, EasyWay belt onder Privé nummer. Ik ben net nog gebeld voor morgen, enkele reis naar Barneveld in een Caddy.

Edit: Oh, er staat een tweede reis bij. Een Partner van Utrecht naar Almere.
_O-

En wat dan ook nog kut is: vanaf Almere is het verder reizen naar Groningen dan vanaf Utrecht....
pi_91810679
Hmm ik heb vanmiddag een beste deuk over het hoofd gezien. Tenminste, dat lijkt me. Alleen 1x gestopt om te tanken en de deuk zat niet op een plek waarbij het aannemelijk is dat dit tijdens het rijden gebeurt zou zijn.

Hopen dat de schade ook op het schaderapport staat bij m'n ophaaladres...
pi_91811458
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef RocketRonny het volgende:
Hmm ik heb vanmiddag een beste deuk over het hoofd gezien. Tenminste, dat lijkt me. Alleen 1x gestopt om te tanken en de deuk zat niet op een plek waarbij het aannemelijk is dat dit tijdens het rijden gebeurt zou zijn.

Hopen dat de schade ook op het schaderapport staat bij m'n ophaaladres...
Je hebt je handtekening toch bij aflevering? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken.
pi_91811918
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Je hebt je handtekening toch bij aflevering? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken.
Ja precies, maar de schade was wel geconstateerd. Hij staat niet op mn transportformulier, maar vaak maken de bedrijven zelf een schaderapport. Daar moetie dan op staan :)
pi_91817473
Dat is dan niet jouw verantwoording meer; jij hebt de auto afgeleverd met de genoteerde schade en als er naderhand schade wordt ontdekt kunnen ze niet meer bewijzen dat het van jou is :)
pi_91818281
Nee. Ik had de schade gecontroleerd en het formulier ingevuld. Niets gevonden. Auto was wel erg vies en nat, dus kleine dingen mis je dan toch.

Bij het afleveradres een rondje gelopen met de CP van het bedrijf. Hij vond een deuk. Dat heeft hij op het transportformulier genoteerd en daarna getekend.

Nu had het bedrijf waar ik de auto heen bracht al een schaderapport ontvangen van mijn afhaaladres. Dat gaan ze dus vergelijken met de schade van de auto. Als de schade dus op het schaderapport vermeld staat, dan is het niet mijn schuld. Anders: 75 euro eigen risico :')
pi_91818938
Oei dat is minder, zou zonde zijn
pi_91821856
Nouja we zien het wel :)

("dat is niet mijn deuk, vriend" ^O^ )
pi_91822656
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef RocketRonny het volgende:
Lol :D

Deze week tentamens dus helaas even geen EW. Volgende week weer een dagje en daarna twee dagen per week. Hopen op veel mooi spul :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 22:49:46 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91826151
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef RTS91 het volgende:

[..]

_O-

En wat dan ook nog kut is: vanaf Almere is het verder reizen naar Groningen dan vanaf Utrecht....
Ja, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al inderdaad. Maar even zien hoe ik dat ga doen. Bus naar Lelystad en dan de Q-liner naar Groningen, of zien dat ik ergens een trein kan pakken.
#26 || Luciano da Silva
pi_91827573
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al inderdaad. Maar even zien hoe ik dat ga doen. Bus naar Lelystad en dan de Q-liner naar Groningen, of zien dat ik ergens een trein kan pakken.
Volgens mij had ik paar pagina's geleden ook gezegd dat je bij halte Veluwsekant (naast Athlon) de lijn naar Hilversum kan nemen en daar de aansluiting kan pakken op Groningen CS. Ook kan je de lijn naar Nijkerk pakken en daar de trein naar Zwolle nemen en daar weer overstappen op Groningen. Heb ze beide al eens meerdere keren gedaan en werkt prima. Lelystad is ver om qua tijd.

Ze hebben de boel trouwens omgegooid bij Veluwsekant, je moet de bushalte hebben bij het nieuwe asfalt (kan zijn dat voor het bushokje nog geen asfalt ligt, maar de halte is wel in gebruik), tenminste dat was anderhalve week geleden zo.
pi_91827585
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef RocketRonny het volgende:
Nouja we zien het wel :)

_O-

Ik heb deze week tentamens, en zou volgende week in mijn 'lesvrije' week op wintersport gaan. Helaas gaat dat niet door dus ik schat zomaar dat ik een paar dagen ga werken. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_91828313
Heeft iemand zich hier aangemeld voor het esso spaarsysteem? Heb geen idee of het kan (en mag natuurlijk :P), misschien heeft EW het wel geblokkeerd...maar van het weekend twee er op gewezen dat Esso een spaarsysteem heeft...helemaal geen slecht idee :P

Ik stel mezelf toch nog beschikbaar voor woensdag trouwens, trek het echt niet om van maandag t/m vrijdag fulltime in de boeken te zitten dus ik ga mooi een dagje werken. Misschien kan ik in de trein nog wat leren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')