Ik heb 1x in een V70 mogen rijden, echt een fijne bak. C30 overigens ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef Obama het volgende:
V70 zijn inderdaad ge-weldig, ik had er een keer 1 met witte lerenbekleding gereden, weet niet meer wat de motorinhoud was maar dat was niet de gebruikelijke 2.0 .
Ik heb trouwens een verkeerd adres meegkregen, ik heb met google maps zitten zoeken en het adres bestaat niet....dus moet morgen ff bellen, ik hoop dat het door gaat.
Ja ik heb al het adres kunnen achter halen (denk ik), alleen verschilt het 15 km van de stad die EW mij heeft doorgegeven, de reistijd is 2,5 uur dus ik bel maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb 1x in een V70 mogen rijden, echt een fijne bak. C30 overigens ook.
Heb je niet de naam van het bedrijf waar je moet zijn? Misschien kan je zo achter het adres komen?
Volgens mij hebben ze liever dat je dat niet doet, schijnt verzekeringstechnisch niet zo goed geregeld te zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet trouwens morgen aan de Duitse grens zijn. Mag je door Duitsland of hebben ze dat liever niet?
Zevenaar is 15min met de trein vanaf mij. Busverkeer vind ik daar altijd slecht geregeld. Laatste keer moest ik 30min lopen, bleek ik a bij een pand te zijn dat niet meer in gebruik was en b de auto nog de hele dag in gebruik was.. Kon ik weer helemaal terug naar het station.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef SideShow118 het volgende:
Morgen weer 2 ritjes
Eerste van Zevenaar naar Lisserbroek in een Opel Corsa
Tweede van Hoofddorp naar Vianen in een Aygo (met me 1.95)
Wat een gezeik bij die Alcredis zeg, ik durf te wedden dat er winterbanden onder zitten en dan 5 zomerbanden moet verslepen naar Vianen, in een AYGOOOOO. Idioten
Economie&Bedrijseconomie FTW!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef Kasper1991 het volgende:
Hallo,
Ik ben zojuist gestopt met mijn studie Economie&Bedrijfseconomie op de Erasmus Universiteit in Rotterdam, en ik begin in september met de studie Verkeerskunde aan de NHTV in Breda. Misschien dat ik tussen nu en september deficiënties moet wegwerken.
In de tussentijd wil ik werken. Een baan als hiker lijkt me supervet. Is dit aan te raden?
Alsnog gefeliciteerd dan maar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef Fireblast het volgende:
Ik heb gewoon een geschreven verjaardagskaart gehad van EW
Wat Viezze zegt, niet doen vanwege verzekeringstechnische redenen. Ik heb dit ook al een paar keer gehad en het mag niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet trouwens morgen aan de Duitse grens zijn. Mag je door Duitsland of hebben ze dat liever niet?
Boordcomputers worden uitgefaseerd per 1 januari 2011, er wordt nu al niet meer op gelet voor medewerkers (eerst altijd uitdraai van hoe je hebt gereden enz, of je wel op tijd schakelde om zuinig te rijden).quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd als ik in de ING-klantinfo lees dat je de TNT-busjes met draaiende motor moet tanken
Waarom nemen ze niet gewoon allemaal automaten dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef lbeew het volgende:
[..]
Boordcomputers worden uitgefaseerd per 1 januari 2011, er wordt nu al niet meer op gelet voor medewerkers (eerst altijd uitdraai van hoe je hebt gereden enz, of je wel op tijd schakelde om zuinig te rijden).
Handgeschakelde bak kun je veel zuiniger mee rijden dan een automaat, als je het goed doet. Daarnaast lijkt me onderhoudskosten lager, aangezien de meeste busjes in stedelijke gebieden altijd heel erg korte ritten maken met veel stops.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Waarom nemen ze niet gewoon allemaal automaten dan?
@ Hojdhopper: Thanks
Moet morgen. Lijkt me ook wel fijn, geen gezeik met voorbijrijdende Q-liners, wandeltochten van 20 min etc.:P Die beschrijving over die tijden is wel vaag trouwens. Ik zet er gewoon achter welke tijdstippen ik bedoel en zet ze chronologisch neerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef Obama het volgende:
[..]
Is wel relax, ik heb er de afgelopen week gewerkt....wanneer moet jij ?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Mcnick1 het volgende:
Krijg je van easyway trouwens nog een jaaropgave?
De jaaropgave wordt medio februari / maart verstuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Mcnick1 het volgende:
Krijg je van easyway trouwens nog een jaaropgave?
Ik had er maandag een mee, in een van de meest luxe uitvoeringen. Vond het niet echt bijzonder ofzo qua rijeigenschappenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef joppie_saus het volgende:
Geen heel bijzondere auto, maar oioi wat reed deze auto toch heerlijk!:
Is dat een C-Max? Ik heb er wel eens in gereden, maar een automaat. Vond hem hartstikke nerveus. Hij schakelde bij mij constant terug tijdens het optrekken wat niet nodig was. Misschien stond hij op sport stand ofzo.. Geen idee of die optie er is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, dat kan. Ik vond de auto heerlijk sturen en lekker vlot optrekken. Niks mis mee.
In een 107 niet, maar in de betere BMW / Audi / Mercedesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef joppie_saus het volgende:
C-Max inderdaad, handbak. Automaat vind ik sowieso geen zak aan.
Uiteraard gaat dat voor, neem aan dat EW daar ook begrip voor heeft. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, die Mercedes automaat bij de rijtest was natuurlijk ook wel het uiterste
Ik werd vanochtend gebeld door EW voor maandag, maar ik was net een kwartier daarvoor gebeld dat vader van vriend is overleden en maandag de begrafenis is. Dat gaat echt even voor.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, die Mercedes automaat bij de rijtest was natuurlijk ook wel het uiterste
Ik werd vanochtend gebeld door EW voor maandag, maar ik was net een kwartier daarvoor gebeld dat vader van vriend is overleden en maandag de begrafenis is. Dat gaat echt even voor.
Ik was in pak, maar ik hoor ook wel mensen die in een nette spijkerbroek en overhemd komen en gewoon aangenomen worden. Tevens word je sowieso wel aangenomen, tenzij je echt in korte broek met teenslippers komt of die BMW tegen een boom parkeertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef warchaser44 het volgende:
wordt het trouwens op prijs gesteld dat je in pak komt naar de sollicitatie? of is een pantalon+overhemd genoeg
Als je maar goed kijkt tijdens het BMW-tegen-de-boom-parkeren, word je ook nog aangenomenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was in pak, maar ik hoor ook wel mensen die in een nette spijkerbroek en overhemd komen en gewoon aangenomen worden. Tevens word je sowieso wel aangenomen, tenzij je echt in korte broek met teenslippers komt of die BMW tegen een boom parkeert
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Als je maar goed kijkt tijdens het BMW-tegen-de-boom-parkeren, word je ook nog aangenomen
Ik vind zo'n Aygo echt niksquote:Vandaag een Aygo gereden, viel me nog best mee! Ik had niet zo'n hoge pet op van zo'n kleine Toyota en ik vond de Auris al niet heel spetterend. Maar een Aygo met een 1.0 reed nog best redelijk!
Daarna een vrij nieuwe Astra Station, niet echt iets op aan te merken, maar hij sprong er qua rijeigenschappen ook niet bovenuit ofzo.
Ik wil terug naar de tijden met de luxe SUVsRange Rover, XC90 met V8.
Die cafetaria is inderdaad heel goed te doen! Vaak staat er ook wel een andere hiker, kan je daar ook een praatje mee maken.. Tenzij het een Duitse student is natürlichquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom er zo vaak dat ik wel weet hoe laat ik bij Arval moet aankomen om meteen de bus in te kunnen stappen. Dreig ik te laat te komen rij ik wel even langs de Mac
Of ik lever hem wel af en ga naar het cafetaria, de patat daar is heel goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |