abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91923717
Haha ja klopt is slapjes, maar linkte het even n.a.v. link. :P

Haha die klinkt ook wel smerig ja hahaha. Maar altijd gewoon proberen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_91946451
Vandaag weer zo'n afgetrapte Ford Connect gehad. Dikke shag lucht in die auto, peuken op de bijrijderstoel, cement op de matten enz enz :')
pi_91947358
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef RocketRonny het volgende:
Vandaag weer zo'n afgetrapte Ford Connect gehad. Dikke shag lucht in die auto, peuken op de bijrijderstoel, cement op de matten enz enz :')
Dat zijn vervelende bakjes hè.. TNT heeft ze ook veel of huurt ze erbij. Het is ook zo'n triest ding om te zien :P
pi_91950230
Word weer druk volgende week, word weer volgespamd dat ik beschikbaar moet zijn haha
Ik skip die college's denk ik wel, Gister een in een gloednieuwe Alfra Romeo 159 SW gereden. Reed zeer relaxt. Daarna een enorme blunder, moest naar Athlon in Almere neem ik Arval transportformulier mee :o kwam er pas achter toen ik de auto had ingeleverd.
Ze waren er niet blij mee, maarja we blijven mensen haha :P
pi_91950780
Ik ben de komende twee weken uitgeschakeld; druk met tentamens :) Of ik moet nog ergens een vrije dag vinden, maar dat denk ik niet
pi_91953949
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat zijn vervelende bakjes hè.. TNT heeft ze ook veel of huurt ze erbij. Het is ook zo'n triest ding om te zien :P
Ja echt verschrikkelijk. Normaal is het altijd ff alles goed zetten; verwarming, radio, spiegels etc. Maar in zo'n auto laat ik alles onaangeraakt :P
pi_91954578
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef HaWk07 het volgende:
Word weer druk volgende week, word weer volgespamd dat ik beschikbaar moet zijn haha
Ik skip die college's denk ik wel, Gister een in een gloednieuwe Alfra Romeo 159 SW gereden. Reed zeer relaxt. Daarna een enorme blunder, moest naar Athlon in Almere neem ik Arval transportformulier mee :o kwam er pas achter toen ik de auto had ingeleverd.
Ze waren er niet blij mee, maarja we blijven mensen haha :P
Ik ben alleen woensdag beschikbaar helaas, maar ik verwacht dan ook echt een volle dag werk. Heb er wel weer zin in.. Is alweer 5 maanden geleden dat ik mijn laatste rit heb gehad,
pi_91956393
Mijn laatste tentamen is morgen! Volgende week kan ik in principe 3 dagen werken (di-do-vr) maar heb vrijdag mezelf toch maar op niet beschikbaar gezet aangezien de studie ook wat tijd nodig heeft.
pi_91957148
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef CvHof het volgende:
Mijn laatste tentamen is morgen! Volgende week kan ik in principe 3 dagen werken (di-do-vr) maar heb vrijdag mezelf toch maar op niet beschikbaar gezet aangezien de studie ook wat tijd nodig heeft.
Soms vind ik dat best lastig om die juiste balans te vinden tussen studie en werk. Ik ben zelf nogal snel geneigd om te gaan werken. Eerder kon dat zo 3 dagen in de week, maar ik heb nu echt een mega zwaar afstudeerproject dus ik ga proberen om 1x in de week te werken voor Easy Way.. Desnoods dat ik dan de zondag nog moet gebruiken, maar dat zie ik dan wel.
pi_91957600
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Soms vind ik dat best lastig om die juiste balans te vinden tussen studie en werk. Ik ben zelf nogal snel geneigd om te gaan werken. Eerder kon dat zo 3 dagen in de week, maar ik heb nu echt een mega zwaar afstudeerproject dus ik ga proberen om 1x in de week te werken voor Easy Way.. Desnoods dat ik dan de zondag nog moet gebruiken, maar dat zie ik dan wel.
Wees blij dat je die ene dag dan nog hebt. Ik heb sinds september elke dag les van 3 tot 5. Behalve maandag, niet verplichte hoorcolleges. Ik zou dan wel tot 2 uur kunnen werken maar studie is nu wel even belangrijk. Dinsdag nog een hertentamen en daarna hopelijk wat werken. :)
pi_91960479
Ik heb vandaag voor het eerst schade gereden. :(
pi_91960662
Balen! Erg?
pi_91961092
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef CvHof het volgende:
Balen! Erg?
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt. :') Ik moest de auto uit een parkeerplaats een smal steegje insturen. De ingang van dat steegje werd ook nog gedeeltelijk door zo'n SRV-wagen versperd. Daardoor schampte ik in de bocht de hoek van een huis/gebouw. Mijn rit telde één dodelijk slachtoffer: een vogel vloog zich te pletter tegen mijn voorruit op de snelweg, en ik schrok me te pletter. :')
pi_91963293
Zo eindelijk thuis, kon de auto pas na 18u afleveren en toen nog van Den Haag naar Eindhoven treinen waarbij de trein waar ik in zat er ineens mee ophield (gelukkig wel net op een station).

@LeTourdeFrance, ah valt gelukkig nog mee dan de schade...wie weet zien ze het niet eens :P. Of heb je 't ook meteen doorgegeven?
pi_91963483
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef enpe het volgende:
Zo eindelijk thuis, kon de auto pas na 18u afleveren en toen nog van Den Haag naar Eindhoven treinen waarbij de trein waar ik in zat er ineens mee ophield (gelukkig wel net op een station).

@LeTourdeFrance, ah valt gelukkig nog mee dan de schade...wie weet zien ze het niet eens :P. Of heb je 't ook meteen doorgegeven?
Ja, ik heb het wel doorgegeven. Vond ik wel zo netjes.
pi_91963685
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt. :') Ik moest de auto uit een parkeerplaats een smal steegje insturen. De ingang van dat steegje werd ook nog gedeeltelijk door zo'n SRV-wagen versperd. Daardoor schampte ik in de bocht de hoek van een huis/gebouw. Mijn rit telde één dodelijk slachtoffer: een vogel vloog zich te pletter tegen mijn voorruit op de snelweg, en ik schrok me te pletter. :')
Paar krasjes en deukje had ik prive ook, schade: 1100 eu.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:24:17 #267
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91968282
Schade is altijd zonde...

Ik kwam gister op weg naar FC Utrecht - FC Groningen in Zwolle een hiker tegen die net een spoedje naar Groningen had gehad en nu op de weg terug naar Arnhem was. Toevallig een forumlid van hier?
#26 || Luciano da Silva
pi_91968361
Tja idd het kan iedereen overkomen, wel zuur!
pi_91970022
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Pff zonde man...het kan natuurlijk een keer gebeuren..
Ik was gisteren ook bang dat ik mijn eigen risico kwijt zou zijn na mijn wasstraatavontuur, maar dat viel uiteindelijk mee..:P
pi_91974788
Yay, uitgenodigd voor sollicitatiegesprek op maandag. Alleen ben me collegepas kwijt ( erg slim ) dus een nieuwe aanvragen maar ik betwijfel of het op zo'n korte termijn kan. Is het een groot probleem als ik geen collegepas kan vertonen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Pax.Empyrean op 28-01-2011 01:44:36 ]
pi_91978175
Heb je ergens nog een bewijs van inschrijving liggen? Bel easyway anders even, er zijn genoeg andere manieren om aan te tonen dat je student bent.
pi_91981211
Zo nu al gebeld voor maandag :P ze hebben er zin in!
Maar wat een flut auto's zeg, 1e rit Fiat Scudo - 2e Rit VW Polo - 3e Rit Citroen C1 :'(
pi_91981559
Ik zit nog tot en met woensdag tentamens te doen, het zijn er best veel, dus heb al een week of 3 niet gewerkt :(
Donderdag en vrijdag gelukkig vrij en vanaf de week daarna standaard op donderdag, dus ik hoop vanaf volgende week weer lekker te kunnen rijden *O*
pi_91981679
Fiat Scudo is geannuleerd, Seat leon voor in de plaats. Nu die C1 nog :p
pi_91982290
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef HaWk07 het volgende:
Fiat Scudo is geannuleerd, Seat leon voor in de plaats. Nu die C1 nog :p
Seat Leon _O_
Van waar naar waar gaan je ritjes? :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:02:46 #276
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_91985674
Maandag werken op de vestiging van ING car lease in Rotterdam spaanse polder. Volgens mij is het wel leuk om daar te werken, de mensen komen er iig aardig over als ik een auto moet halen. :)
pi_91986386
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef About2Break1 het volgende:
Maandag werken op de vestiging van ING car lease in Rotterdam spaanse polder. Volgens mij is het wel leuk om daar te werken, de mensen komen er iig aardig over als ik een auto moet halen. :)
Heb daar ook al een paar keer op de vestiging gewerkt, is inderdaad wel gezellig daar :Y
Hoewel ze als gekken rijden :P
pi_92000733
Maandag 2 ritten met een totale lengte van 500km. _O_
pi_92000912
In een TNT-busje en een Toyota Aygo zonder radio? })
pi_92001051
Zo, das een behoorlijk dagje inderdaad, waar moet je helemaal heen dan?
pi_92001107
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
In een TNT-busje en een Toyota Aygo zonder radio? })
Nee, een Megane en een Mondeo, niets mis mee dus, maar ook niet heel bijzonder.

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, das een behoorlijk dagje inderdaad, waar moet je helemaal heen dan?
Zeerijp ( :') ) naar Bleiswijk en Capelle a/d IJssel naar Dokkum.
pi_92001268
Zeerijp? Die helemaal in het noorden? Wat een gat zeg, wees blij dat daar een bushalte staat...
pi_92002434
Nou ik moest pas naar Maliskamp... daar komt dus geen bus :P Gelukkig kon ik met vader van een vriend van me meerijden :)
pi_92002922
Vullen jullie trouwens ook een eindtijd in als je nog een vervolgrit hebt? Ik vul altijd 'nvt' of iets dergelijks in, maar ik weet niet of dat wel goed is.
pi_92003187
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vullen jullie trouwens ook een eindtijd in als je nog een vervolgrit hebt? Ik vul altijd 'nvt' of iets dergelijks in, maar ik weet niet of dat wel goed is.
Nee doe ik niet, beetje overbodig. Duidelijk dat er nog een vervolgtransport is.
pi_92004222
is het kantoor in het weekdn te bereiken? ik weet morgen pas of ik maandag kan werken dus dan kan ik het mss beter doorbellen als ik kan
pi_92004440
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef warchaser44 het volgende:
is het kantoor in het weekdn te bereiken? ik weet morgen pas of ik maandag kan werken dus dan kan ik het mss beter doorbellen als ik kan
Nee, in het weekend zijn ze niet bereikbaar. Je kunt het wel maandagochtend proberen. Vaak hebben ze 's ochtends nog spoedopdrachten.
pi_92035600
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Seat Leon _O_
Van waar naar waar gaan je ritjes? :P
Rit 1 Alkmaar - Honslerdijk (ofzo:P)
Rit 2 Rotterdam - Heerhugowaard
Rit 3 Warmenhuizen - lisserbroek

Hele rondreis
pi_92036112
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef MageTwan het volgende:
Lol ik heb reactie terug van Barend :P Hij gaf me gelijk dat ik hem verbeterde, vond het wel grappig en wilde geen flater slaan natuurlijk :P Paardenlul = Koos Spee natuurlijk, met zijn vieze flitspalen om de halve meter :S
Na het kijken van het filmpje ga je toch anders denken _O-
pi_92037129
Ik heb het filmpje ook bekeken. Wel grappig. Ik kan alleen maar de dubbele windsor dus ik zit goed 8-)
pi_92044171
Waar staat dat filmpje dan? Geen zin om te zoeken. :P

edit: laat maar, gevonden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hojdhopper op 29-01-2011 16:45:25 ]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:56:50 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92044868
Huh, welk filmpje waar?
#26 || Luciano da Silva
pi_92045230

Ik zet hem overigens wel even in de OP.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:19:50 #294
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92045820
Pff, gelukkig hoef je als hiker geen stropdas. En ik heb nog eentje liggen die al gestrikt is en je gewoon dicht moet klikken met een drukknoop :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92047361
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, gelukkig hoef je als hiker geen stropdas. En ik heb nog eentje liggen die al gestrikt is en je gewoon dicht moet klikken met een drukknoop :D
Ik vind het wel vet hoor, beetje rondlopen in je pakkie (ookal stel je niet zo veel voor). :P
pi_92050073
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Schade is altijd zonde...

Ik kwam gister op weg naar FC Utrecht - FC Groningen in Zwolle een hiker tegen die net een spoedje naar Groningen had gehad en nu op de weg terug naar Arnhem was. Toevallig een forumlid van hier?
Zekers wel aanwezig. Niet super actief maar altijd kijkend ;)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:04:31 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92054424
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92069624
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha :D
Big Brother is watching you!
pi_92070092
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Big Brother is watching you!
Toen de batterij van m'n mobiel leeg was en ik 'm nog niet opgeladen had belde EW me een keer op m'n vaste lijn terwijl ik die nooit heb opgegeven. Over Big Brother gesproken!!
Alweer terug in NL trouwens?
pi_92083418
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Niet verdwaald maar was vergeten te kijken welk spoor ik moest zijn. Ik stond bij het spoor dat om 48 vertrok maar er was ook een andere die om 31 vertrok van de andere kant van het station.

gewoon wakker blijven :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')