Dat zijn vervelende bakjes hè.. TNT heeft ze ook veel of huurt ze erbij. Het is ook zo'n triest ding om te zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef RocketRonny het volgende:
Vandaag weer zo'n afgetrapte Ford Connect gehad. Dikke shag lucht in die auto, peuken op de bijrijderstoel, cement op de matten enz enz
Ja echt verschrikkelijk. Normaal is het altijd ff alles goed zetten; verwarming, radio, spiegels etc. Maar in zo'n auto laat ik alles onaangeraaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat zijn vervelende bakjes hè.. TNT heeft ze ook veel of huurt ze erbij. Het is ook zo'n triest ding om te zien
Ik ben alleen woensdag beschikbaar helaas, maar ik verwacht dan ook echt een volle dag werk. Heb er wel weer zin in.. Is alweer 5 maanden geleden dat ik mijn laatste rit heb gehad,quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef HaWk07 het volgende:
Word weer druk volgende week, word weer volgespamd dat ik beschikbaar moet zijn haha
Ik skip die college's denk ik wel, Gister een in een gloednieuwe Alfra Romeo 159 SW gereden. Reed zeer relaxt. Daarna een enorme blunder, moest naar Athlon in Almere neem ik Arval transportformulier meekwam er pas achter toen ik de auto had ingeleverd.
Ze waren er niet blij mee, maarja we blijven mensen haha
Soms vind ik dat best lastig om die juiste balans te vinden tussen studie en werk. Ik ben zelf nogal snel geneigd om te gaan werken. Eerder kon dat zo 3 dagen in de week, maar ik heb nu echt een mega zwaar afstudeerproject dus ik ga proberen om 1x in de week te werken voor Easy Way.. Desnoods dat ik dan de zondag nog moet gebruiken, maar dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef CvHof het volgende:
Mijn laatste tentamen is morgen! Volgende week kan ik in principe 3 dagen werken (di-do-vr) maar heb vrijdag mezelf toch maar op niet beschikbaar gezet aangezien de studie ook wat tijd nodig heeft.
Wees blij dat je die ene dag dan nog hebt. Ik heb sinds september elke dag les van 3 tot 5. Behalve maandag, niet verplichte hoorcolleges. Ik zou dan wel tot 2 uur kunnen werken maar studie is nu wel even belangrijk. Dinsdag nog een hertentamen en daarna hopelijk wat werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Soms vind ik dat best lastig om die juiste balans te vinden tussen studie en werk. Ik ben zelf nogal snel geneigd om te gaan werken. Eerder kon dat zo 3 dagen in de week, maar ik heb nu echt een mega zwaar afstudeerproject dus ik ga proberen om 1x in de week te werken voor Easy Way.. Desnoods dat ik dan de zondag nog moet gebruiken, maar dat zie ik dan wel.
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt.quote:
Ja, ik heb het wel doorgegeven. Vond ik wel zo netjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef enpe het volgende:
Zo eindelijk thuis, kon de auto pas na 18u afleveren en toen nog van Den Haag naar Eindhoven treinen waarbij de trein waar ik in zat er ineens mee ophield (gelukkig wel net op een station).
@LeTourdeFrance, ah valt gelukkig nog mee dan de schade...wie weet zien ze het niet eens. Of heb je 't ook meteen doorgegeven?
Paar krasjes en deukje had ik prive ook, schade: 1100 eu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt.Ik moest de auto uit een parkeerplaats een smal steegje insturen. De ingang van dat steegje werd ook nog gedeeltelijk door zo'n SRV-wagen versperd. Daardoor schampte ik in de bocht de hoek van een huis/gebouw. Mijn rit telde één dodelijk slachtoffer: een vogel vloog zich te pletter tegen mijn voorruit op de snelweg, en ik schrok me te pletter.
Pff zonde man...het kan natuurlijk een keer gebeuren..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, een paar krassen en een klein deukje, maar je zit natuurlijk zo op 75 euro schade. En dat zou betekenen dat ik deze maand voor niets heb gewerkt.Ik moest de auto uit een parkeerplaats een smal steegje insturen. De ingang van dat steegje werd ook nog gedeeltelijk door zo'n SRV-wagen versperd. Daardoor schampte ik in de bocht de hoek van een huis/gebouw. Mijn rit telde één dodelijk slachtoffer: een vogel vloog zich te pletter tegen mijn voorruit op de snelweg, en ik schrok me te pletter.
Seat Leonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef HaWk07 het volgende:
Fiat Scudo is geannuleerd, Seat leon voor in de plaats. Nu die C1 nog :p
Heb daar ook al een paar keer op de vestiging gewerkt, is inderdaad wel gezellig daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef About2Break1 het volgende:
Maandag werken op de vestiging van ING car lease in Rotterdam spaanse polder. Volgens mij is het wel leuk om daar te werken, de mensen komen er iig aardig over als ik een auto moet halen.
Nee, een Megane en een Mondeo, niets mis mee dus, maar ook niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
In een TNT-busje en een Toyota Aygo zonder radio?
Zeerijp (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, das een behoorlijk dagje inderdaad, waar moet je helemaal heen dan?
Nee doe ik niet, beetje overbodig. Duidelijk dat er nog een vervolgtransport is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vullen jullie trouwens ook een eindtijd in als je nog een vervolgrit hebt? Ik vul altijd 'nvt' of iets dergelijks in, maar ik weet niet of dat wel goed is.
Nee, in het weekend zijn ze niet bereikbaar. Je kunt het wel maandagochtend proberen. Vaak hebben ze 's ochtends nog spoedopdrachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef warchaser44 het volgende:
is het kantoor in het weekdn te bereiken? ik weet morgen pas of ik maandag kan werken dus dan kan ik het mss beter doorbellen als ik kan
Rit 1 Alkmaar - Honslerdijk (ofzo:P)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Seat Leon
Van waar naar waar gaan je ritjes?
Na het kijken van het filmpje ga je toch anders denkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef MageTwan het volgende:
Lol ik heb reactie terug van BarendHij gaf me gelijk dat ik hem verbeterde, vond het wel grappig en wilde geen flater slaan natuurlijk
Paardenlul = Koos Spee natuurlijk, met zijn vieze flitspalen om de halve meter :S
Ik vind het wel vet hoor, beetje rondlopen in je pakkie (ookal stel je niet zo veel voor).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, gelukkig hoef je als hiker geen stropdas. En ik heb nog eentje liggen die al gestrikt is en je gewoon dicht moet klikken met een drukknoop
Zekers wel aanwezig. Niet super actief maar altijd kijkendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Schade is altijd zonde...
Ik kwam gister op weg naar FC Utrecht - FC Groningen in Zwolle een hiker tegen die net een spoedje naar Groningen had gehad en nu op de weg terug naar Arnhem was. Toevallig een forumlid van hier?
Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha
Toen de batterij van m'n mobiel leeg was en ik 'm nog niet opgeladen had belde EW me een keer op m'n vaste lijn terwijl ik die nooit heb opgegeven. Over Big Brother gesproken!!quote:
Niet verdwaald maar was vergeten te kijken welk spoor ik moest zijn. Ik stond bij het spoor dat om 48 vertrok maar er was ook een andere die om 31 vertrok van de andere kant van het station.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |