En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in de treinquote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
TS is een bejaarde lul die met de trein reist
Warm zijn ze veel lekkerder inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vergeet het koude frikandelbroodje
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in op de trein
Ohw, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vergeet het koude frikandelbroodje
In dit geval betrof het die van Euroshopper. Maar van Redbull zou net zo erg geweest zijn.quote:
Mensen die hun opleiding erbij moeten vermelden om zichzelf te onderschijten.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
Dat is nou het proletariaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
En ik doe VWO
en niet op een meisje maar op de trein zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in de trein
Ik toon maar aan dat het niet alleen VMBO'ers die zo pauper zijn om zich te gedragen als een schaapquote:Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mensen die hun opleiding erbij moeten vermelden om zichzelf te onderschijten.![]()
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaatquote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Kees263 het volgende:
Je vergeet het matchende frikandellebroodje!
Die kochten zij (dit keer) niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Kees263 het volgende:
Je vergeet het matchende frikandellebroodje!
Dat ook. Maar sowieso.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef marsPlanets het volgende:
Terechte klacht. Dat spul is niet eens te drinken
Lekker, zure lauwe melkquote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ook. Maar sowieso.Waar zou men zoiets ongezonds drinken? Neem gewoon een beker limonade en/ of een pakje melk mee naar school.
Net als die frikandellenbroodjes.Een zelfgesmeerde boterham met kaas fungeert uitstekend.
Wat een burgerlul ben jij zeg .quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ook. Maar sowieso.Waar zou men zoiets ongezonds drinken? Neem gewoon een beker limonade en/ of een pakje melk mee naar school.
Net als die frikandellenbroodjes.Een zelfgesmeerde boterham met kaas fungeert uitstekend.
Want die hebben een ingebouwde thermostaat?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die pakjes van Friesche Vlag of Campina worden niet `lauw´ of `zuur´.
Zie je drie van die blikjes op de band staan met allemaal beurtbalkjes ertussen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Bravebart het volgende:
En ze dan ook allemaal los afrekenen, dat is nog wel het meest ergerlijk
Nee maar jij spot treinen.quote:
Zie je hem al fietsen op zijn vouwfiets richtig het station?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een burgerlul ben jij zeg .
Nja ik heb zelf liever een frikandelbroodje dan een vies "normaal" broodje kaas/pindakaas etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Verrekijker mee iddquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zie je hem al fietsen op zijn vouwfiets richtig het station?
Broodtrommeltje onder zijn snelbinders en notitieblokje en 6 verschillende pennen in zijn borstzakje.
En dan na 10 happen volzitten en die chips door het winkelcentrum strooien!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaat
Zo zijn nederlanders gwn: Gierig.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Bravebart het volgende:
En ze dan ook allemaal los afrekenen, dat is nog wel het meest ergerlijk
Ohja vergeten.quote:
Ik heb een hekel aan vouwfietsen. Mensen die met een vouwfiets de trein in gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zie je hem al fietsen op zijn vouwfiets richtig het station?
Met mijn broodtrommeltje ben ik wel blij, ja. Superhandig. Het notitieblokje is gejat, heb nog steeds geen nieuwe.quote:Broodtrommeltje onder zijn snelbinders en notitieblokje en 6 verschillende pennen in zijn borstzakje.
En de 6 verschillende pennen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vouwfietsen. Mensen die met een vouwfiets de trein in gaan.
Men zal mij dus nooit op een vouwfiets aantreffen.
[..]
Met mijn broodtrommeltje ben ik wel blij, ja. Superhandig. Het notitieblokje is gejat, heb nog steeds geen nieuwe.
Op die locatie ben ik een keer gaan filmen, waar een scene uit de film Flodder is opgenomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohja vergeten.
En ook zo'n conduteurspet op inclusief stopbordje.
[ afbeelding ]
Gejat door die scholieren denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vouwfietsen. Mensen die met een vouwfiets de trein in gaan.
Men zal mij dus nooit op een vouwfiets aantreffen.
[..]
Met mijn broodtrommeltje ben ik wel blij, ja. Superhandig. Het notitieblokje is gejat, heb nog steeds geen nieuwe.
Dit meen je weer niet hequote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Op die locatie ben ik een keer gaan filmen, waar een scene uit de film Flodder is opgenomen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Op die locatie ben ik een keer gaan filmen, waar een scene uit de film Flodder is opgenomen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is je klacht hier nou eigenlijk? Wat mij betreft zijn die 'kutscholiertjes' al stukken verder dan jij aangezien ze lekker hun gang gaan zonder zich te bekommeren om wat zo een figuur als jij ervan vindt.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Socios het volgende:
Niet om aan te zien.Daar staan ze dan: drie van die irritante luidruchtige kutscholiertjes die in de pauze allemaal één blikje pauper energy drink op de kassaband zetten.
Gast waar maar je je druk om, je bent hun moeder toch nietquote:Lekker voor een paar duppies Euroshopper energy drink nuttigen. Dat is toch geen lunch.
Wederom het zelfde als wat ik hierboven postte. Het lijkt erop dat jij je probeert te profileren door een ander naar beneden te halen, in dit geval 'de kutscholiertjes', jammer dat je dat nodig hebt om je goed te voelen.quote:En er dan vervolgens stoer mee over straat lopen in het winkelcentrum._!
Kontenkruiper/likker alertquote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef BassB00ST3R het volgende:
Socios klacht,Altijd weer kwaliteit.
Jawel, ik ben daar een aantal jaar terug geweest. Prachtige locatie in de heuvels van Limburg.quote:
Je lult dus gewoon want er rijden niet eens treinen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, ik ben daar een aantal jaar terug geweest. Prachtige locatie in de heuvels van Limburg.
nee dat nemen ze mee naar school en eten het dan opquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Kees263 het volgende:
[..]
En dan na 10 happen volzitten en die chips door het winkelcentrum strooien!
Dit dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Nikmans het volgende:
Wat denk je, even gemakkelijk scoren met een klacht die 1000 keer langs is geweest? Maak dan meteen een pittige kapsels topic
Ik ga er een maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Nikmans het volgende:
Wat denk je, even gemakkelijk scoren met een klacht die 1000 keer langs is geweest? Maak dan meteen een pittige kapsels topic
Vroeger wel. Nu niet meer helaas. Er rijden nog wel stoomtreinen van de ZLSM, hoor. Het blijft een mooie spoorlocatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
Je lult dus gewoon want er rijden niet eens treinen.
Lijkt me geen plek voor jou.
Wie bewaart het in zijn tas, dan word het muf en gaat die zak trouwens lekken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:39 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee dat nemen ze mee naar school en eten het dan op
In welk opzicht zou de gewone man hier die niks heeft met treinen en "energiedrinks" die scholieren volgens jou triest moeten vinden en jou niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu niet meer helaas. Er rijden nog wel stoomtreinen van de ZLSM, hoor. Het blijft een mooie spoorlocatie.
Ik ben niemand tot last in tegen stelling tot die scholieren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In welk opzicht zou de gewone man hier die niks heeft met treinen en "energiedrinks" die scholieren volgens jou triest moeten vinden en jou niet?
Die scholieren zijn alleen jou tot last, kan ook aan jou liggen en ja scholieren zorgen ook weleens voor overlast bij anderen, maar niet omdat ze energiedrinks kopen en over straat lopenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben niemand tot last in tegen stelling tot die scholieren.
Echt he.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In welk opzicht zou de gewone man hier die niks heeft met treinen en "energiedrinks" die scholieren volgens jou triest moeten vinden en jou niet?
Ik praat nauwelijks over treinen. Ook in dit topic ben ik niet diegene die over treinen begonnen is.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens wieweet ben je zeer veel mensen tot last met je geblaat over treinen
Waarom zou een treinenspotter geen klacht mogen of kunnen hebben zoals in de OP omschreven?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
Echt he.
Toch vrij kansloos om als treinspotter op andermans bezigheden te gaan lopen haten.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik praat nauwelijks over treinen. Ook in dit topic ben ik niet diegene die over treinen begonnen is.
Omdat mensen die dat doen zelf louter als onderwerp van een klacht kunnen fungeren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou een treinenspotter geen klacht mogen of kunnen hebben zoals in de OP omschreven?
Terechte klacht, puur omdat ze het uit een blikje drinken, dat is voor paupersquote:
Ik ook. Niks mis mee! Gewoon genieten van het voedsel en niet lopen zeiken zoals TSquote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik koop nog steeds zeer vaak in de supermarkt een blikje euroshopper energydrink, zo nu en dan aangevuld met een frikandelbroodje (alleen als ik mezelf écht wil verwennen!).
Als je onder de 16 bent wordt deze denkwijze je niet kwalijk genomen, ik denk echter dat je meer gehoor krijgt in PUBquote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Terechte klacht, puur omdat ze het uit een blikje drinken, dat is voor paupers
Energy Shot![]()
104 mg cafeine in 65ml
Dat als "voedsel" kwalificeren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Infection het volgende:
Gewoon genieten van het voedsel en niet lopen zeiken zoals TS
Haal dan een doos met frikandelen. Kan je jezelf verwennen met een bevroren frikandel.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik koop nog steeds zeer vaak in de supermarkt een blikje euroshopper energydrink, zo nu en dan aangevuld met een frikandelbroodje (alleen als ik mezelf écht wil verwennen!).
VET STOER BEN JIJ MAN UIT JE BOLLETJE OP DE CAFEINNEEEEEEE !!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Energy Shot![]()
104 mg cafeine in 65ml
KOMT TANTOE HARD OP DIE BOEMLAUWE FISSAS JATOGGG JEWEETZELFquote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VET STOER BEN JIJ MAN UIT JE BOLLETJE OP DE CAFEINNEEEEEEE !!!! [ afbeelding ]
Ander soort energie (als in, effect op het lichaam), maar dat weet jij zelf ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
En dan te bedenken dat er in een pakje chocomel meer energy zit, dan in al die afschuwelijk zoete drankjes...
Leuk muziekje erbij.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef bularax het volgende:
Gaven filmpjes op je youtube filmpjes hoor Socios, vooral spannend toen de buffel ging vertrekken
Zoethout eten. Scheelt een factor 10quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Energy Shot![]()
104 mg cafeine in 65ml
Wel, hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
Socios heeft nog nooit een oude TGV gezien IN Frankrijk..
Ja, anders heb ik deze klacht niet, hè?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Mozy het volgende:
Je hebt het er maar moeilijk mee, is het niet Socios?
Dat staat mooi wel als comment bij een van je filmpjes.quote:
Spijtig dat een puur stokje zoethout naar mijn ervaring totaal niet zoet smaakt, anders dan de naam doet bewerenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Zoethout eten. Scheelt een factor 10.
Heel goed! Ik betaal ook alles contant in winkels.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Phantomesse het volgende:
ik pin namelijk nooit ergens anders dan mijn bank.
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Heel goed! Ik betaal ook alles contant in winkels.
Of hij loopt met duizendjes op zakquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef spirity het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...
Die bestaan nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of hij loopt met duizendjes op zak
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef spirity het volgende:
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...
Dit dus. Biljetten van 100, 200 en 500 euro zijn mij niet vreemd.quote:
Jij kent ze niet bedoel jequote:
Ze bestaan echt niet, er zijn wel valse biljetten in omloop, iemand heeft er zelfs mee betaald. Officieel is het geen wettig betaalmiddel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij kent ze niet bedoel je
[ afbeelding ]
Mensen die het vertikken te pinnen in winkels en daarmee bewust het leven van winkelmedewerkers in gevaar brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat er bankbiljetten van 1000 euro zijn.
Er is totaal geen gevaar voor een winkelmedewerker als ik contant iets afreken.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die het vertikken te pinnen in winkels en daarmee bewust het leven van winkelmedewerkers in gevaar brengen.
Contact geld ipv geen geld in de zaak, zeker in kleine zaakjes een behoorlijke risicofactor. Egoist.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is totaal geen gevaar voor een winkelmedewerker als ik contant iets afreken.
Wat een fucking drogreden weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Contact geld ipv geen geld in de zaak, zeker in kleine zaakjes een behoorlijke risicofactor. Egoist.
sowieso drogredenenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een fucking drogreden weer.
Koop een bezem, dan kunnen ze rommel ook weer opruimen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef robin007bond het volgende:
he niks hier tegen ik haal altijd energy drink met m'n matties. Kom dan bezem
welke topic niet..?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kuttopic is dit eigenlijk zeg
Goedkope dooddoener, bovendien je hebt gradaties, niet elk slecht topic is mijn inziens direct een kuttopicquote:
Wtf is met jou, je zat in dat andere topic ook al te trollen..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef zakenman2 het volgende:
afschieten die mongool en verbieden dat KLOTE drank , werk ge zjezelf mee naar de pleuris trollen
Koop dan gwn de thee ervan. Eén zakje en je blijft 2 uur extreem alert.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Spijtig dat een puur stokje zoethout naar mijn ervaring totaal niet zoet smaakt, anders dan de naam doet beweren![]()
Ook is het veel lastiger weg te krijgen.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Saarbarbaar het volgende:
Mensen mensen tochHet zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt een dolkomisch en vermakelijk topic
Zit ik daar in m'n eentje op m'n kamer hardop te lachen
mooie discussies hier
Anyway, vorig jaar (1e hbo studiejaar) ging ik ook wel eens met de halve, zo niet hele, klas naar de Plus, die zit vlak bij onze school. En energydrink halen uiteraard
Maar geen frikandelbroodjes
![]()
want ik eet geen vlees.. Croissantjes daarentegen
![]()
Maar discussieer vooral verder over niks, ik vermaak me hier kostelijk
Fijn voor je en gefeliciteerdquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat seks het lekkerste is wat er bestaat.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, gniffelde Socios in zichzelf, terwijl hij schuchter de jongens bekeek, daar ga ik straks mooi een topic over openen, en hij rekende zijn drinkyoghurt met walnoten en bosvruchten af.
Zulke opmerkingenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Fijn voor je en gefeliciteerd
En oh ja, doe de groetjes van mij aan je rechterhand, anders voelt ze zich vast heel eenzaam en onbegrepen![]()
Pertininent niet waar. Houd op met die pure laster.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Poepoog het volgende:
ONTERECHTE KLACHT, TS IS EEN HOERENLOPER
AUB OPEN UW OGEN!!!!
Ouder dan dat jij bent dacht ik zo...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen
Hoe oud ben je?
Een echte FOK!ster.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Saarbarbaar het volgende:
Zit ik daar in m'n eentje op m'n kamer hardop te lachen
Iedereen hier weet al dat jij een wandelaar bent hoor, Sociosquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertininent niet waar. Houd op met die pure laster.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertininent niet waar. Houd op met die pure laster.
Wat is je Hookers.nl accountnaam?quote:Loop eens rond op de Oudezijds Voorburgwal, duik eens de Trompetterssteeg in. Of bezoek een ander Red Light District of een club. Gewoon om het kan. Bezoek eens een keer zo een prostituee. Er zal een wereld voor je open gaan en je zal er achter komen dat het allemaal gewoon normaal is. De meeste zijn vrouwen als alle anderen en net zo sociaal als in de kroeg bijvoorbeeld.
Jammer jong, niet waarquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ouder dan dat jij bent dacht ik zo...
Dat is bazenvolk, niet haten op.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef vanBinsberge het volgende:
Volgens mij mis je ook die lui die een stokbrood + bakje kruidenboter kopen
Gast, het zijn de mensen met somun en yoghurt.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat is bazenvolk, niet haten op.
Mijn fout, pure waarheid.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Gast, het zijn de mensen met somun en yoghurt.
GODVERRDOMME HET GE DAN WATquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef zakenman2 het volgende:
afschieten die mongool en verbieden dat KLOTE drank , werk ge zjezelf mee naar de pleuris trollen
(Vrijwel) iedereen wandelt wel eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef 9611Niels het volgende:
Iedereen hier weet al dat jij een wandelaar bent hoor, Socios
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Laatst kwam er zo'n jochie bij me aan de kassa met z'n pet scheef op z'n hoofd en volgens mij het verstand van een ingevroren visstick.
In z'n hand een blikje C1000 basis sinas van ¤0,20. Dit blikje wilde hij betalen met twee muntjes van vijf cent en vijf muntjes van twee cent. De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen, waardoor deze knul z'n blikje van 20 eurocent niet kon betalen.
De 10 cent mocht ik houden, dat dan weer wel
Nazi. Beetje kinderen pesten.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Laatst kwam er zo'n jochie bij me aan de kassa met z'n pet scheef op z'n hoofd en volgens mij het verstand van een ingevroren visstick.
In z'n hand een blikje C1000 basis sinas van ¤0,20. Dit blikje wilde hij betalen met twee muntjes van vijf cent en vijf muntjes van twee cent. De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen, waardoor deze knul z'n blikje van 20 eurocent niet kon betalen.
Integendeel, veel beter dan vullen. Chille stoel en de bro/chick ratio is vrij hoog jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Nazi. Beetje kinderen pesten.Zeker gefrustreerd omdat je achter de kassa zit?
Nee hoor, de meeste mensen kunnen gratis een chick regelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
(Vrijwel) iedereen wandelt wel eens.
Dat is dan wel weer grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaat
Niks mis met warme frikadellenbroodjes, croissantjes en gratis koffie bij de Jumboquote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
En ik doe VWO
Indien iemand met muntjes van 1 of 2 cent het exacte bedrag betaalt, is de winkelier verplicht deze aan te nemen/ accepteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen
TS was een puber zonder vriendenquote:En er dan vervolgens stoer mee over straat lopen in het winkelcentrum. _!
Onzin.quote:
Verschrikkelijk zeg.quote:Achjo, die kinderen zie je hoogswaarschijnlijk over 3 jaar met een blikje bier precies
hetzelfde gedrag vertonen.
Gewoon 2 bolletjes kaas met een zakkie chips of een Glacé koek en een blikje cola kopen in de kantine. Dat was pas baas.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Saturos het volgende:
Ik haalde altijd een zak bruin brood met pindakaas en smeerde mijn broodjes in de aula.
Like a boss.
Ga toch weg man, al heel wat posts geen trein-gebash gezien hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom zit iedereen Socios te bashen over zijn hobby?
Anders doe je even kansloos en post wat nuttigs.
Genoeg in dit topic? Kijk eens om je heen boslul.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga toch weg man, al heel wat posts geen trein-gebash gezien hoor.
Ja, maar het is al tientallen posts niet genoemd, dus waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Nu is het je eigen schuld dat het weer (al dan niet indirect) over treinen gaat. Boslul?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Genoeg in dit topic? Kijk eens om je heen boslul.
Ach ja, mooi kut dan voor die knul.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Indien iemand met muntjes van 1 of 2 cent het exacte bedrag betaalt, is de winkelier verplicht deze aan te nemen/ accepteren.
Wat een kankeronzinquote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat een kankeronzinIk had die 20 cent voor je neergelegd, hardop geteld, "kijkt u eens, 20 cent" en het blikje meegenomen. Oprotten nou, "mogen we niet aannemen."
Verzin dan een ander verhaal als het niet geloofwaardig is..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ach ja, mooi kut dan voor die knul.
Dit, en het volk dat het koopt is vaak ook debiel. Met hun mongolen bontkragen en petjesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Energiedrink is wel mega ranzig ja!
Och ja ik ken ook genoeg "fatsoenlijke" mensen die het drinken. Om nou aan een bepaald soort drinken/eten een status te gaan verlenen is een beetje raar.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef leRomein het volgende:
[..]
Dit, en het volk dat het koopt is vaak ook debiel. Met hun mongolen bontkragen en petjes
Precies ik was alweer vergeten dat Socios van treinen hield.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, maar het is al tientallen posts niet genoemd, dus waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Nu is het je eigen schuld dat het weer (al dan niet indirect) over treinen gaat. Boslul?
Sorry knul, voor het verzinnen van verhalen moet je niet bij mij zijn. Misschien staan er nog wat leuke verhalen in je sprookjesboek als je zo graag verzonnen verhalen leest.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
Verzin dan een ander verhaal als het niet geloofwaardig is..
Daarom gebruik ik ook het woord 'vaak'.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och ja ik ken ook genoeg "fatsoenlijke" mensen die het drinken. Om nou aan een bepaald soort drinken/eten een status te gaan verlenen is een beetje raar.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Conclusie: energydrank is voor kkbezems en vmbo- paupers.
Slotje.
Het is 'energiedrank' of 'energy drink'.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Conclusie: energydrank is voor kkbezems en vmbo- paupers.
Slotje.
Dat dus. Maar op FOK! zitten natuurlijk weer genoeg sociaal-vreemde nerdjes die stiekem gewoon keihard balen dat ze niemand hadden om in de pauze mee naar de supermarkt te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och ja ik ken ook genoeg "fatsoenlijke" mensen die het drinken. Om nou aan een bepaald soort drinken/eten een status te gaan verlenen is een beetje raar.
Verworpen op alle fronten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, jij bent hier juist degene die mensen tot last is, met je contant betalen.
Ten eerste zorg jij ervoor dat de mensen achter je langer moeten wachten, contant betalen kost immers meer tijd dan pinnen.
Ten tweede zijn winkels niet voor niks het pinnen van kleine bedragen gratis gaan maken. Als er geen contant geld aanwezig is, is de winkel niet interessant voor overvallers. Jij draagt dus bij aan het in stand houden van gewapende overvallen. Je zou een proces aan je broek moeten krijgen.
Geenszins.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens kan ik het niet laten TS erop te wijzen dat er een ernstige taalfout in de TT staat.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Maar op FOK! zitten natuurlijk weer genoeg sociaal-vreemde nerdjes die stiekem gewoon keihard balen dat ze niemand hadden om in de pauze mee naar de supermarkt te gaan.
Dan zaten ze daar alleen met hun broodje kaas en beurse peer. Gesmeerd door mama, uiteraard.
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.quote:
Discussiëren met de FOK! huisautist / treinenspotterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.
Niets mis met contant betalen. Cash ftw.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.
Kijk, je bent niet in staat mijn punten te weerleggen. Derhalve heb je verloren en zal ik verdere discussiepunten op dit front uit jouw hand negeren. Wederom een discussie met Socios gewonnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis met contant betalen. Cash ftw.
Laat me nou evenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Discussiëren met de FOK! huisautist / treinenspotter!!!!
Wordt verworpen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk, je bent niet in staat mijn punten te weerleggen. Derhalve heb je verloren en zal ik verdere discussiepunten op dit front uit jouw hand negeren. Wederom een discussie met Socios gewonnen.
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.quote:
Hieruit maak ik op dat je bezig bent met het schrijven van je tegenreactie?quote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, gniffelde Socios in zichzelf, terwijl hij schuchter de jongens bekeek, daar ga ik straks mooi een topic over openen, en hij rekende zijn drinkyoghurt met walnoten en bosvruchten af.
Iets té betrokken bij je studie rechten, of was jij dat niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.
Tussen energy en drink.quote:
Energy drink zou eigenlijk als 'energiedrank' geschreven moeten worden, daar we in Nederland leven. Tevens zijn het 'Energiedrank-kopende scholieren'.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tussen energy en drink.
Officieel dan
Lol, totaal niet waar. Het is een Engels woord. Geen koppelteken dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
Tussen energy en drink.
Officieel dan
Wat? Rechten? Ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Iets té betrokken bij je studie rechten, of was jij dat niet?
Socios is sowieso een nietig persoon dus zo lastig zal dat niet zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, ik verklaar jouw nietigverklaring nietig.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha, ik verklaar jouw nietigverklaring nietig.
Dat taalgebruik ineens, ben ik niet van je gewend, maar het is toch een positieve verandering.quote:
Pertinent niet waar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Socios is sowieso een nietig persoon dus zo lastig zal dat niet zijn.
Dat doe ik altijd in serieuze topics, of als ik met Socios discussieer.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat taalgebruik ineens, ben ik niet van je gewend, maar het is toch een positieve verandering.
Die klopt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens Socios, reageer eens op mijn verbetering van jouw TT.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Energy drink zou eigenlijk als 'energiedrank' geschreven moeten worden, daar we in Nederland leven. Tevens zijn het 'Energiedrank-kopende scholieren'.
Je bent duidelijk niet op de hoogte van de regels. Lees dit document en kom tot nieuwe inzichten.quote:
Juist.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
Wat een schijndiscussie mensen.
Waar het hier echt om gaat is wie de meeste treinen heeft gespot.
Socios haat wel op pubers maar sport zelf ook nauwelijks. Is mij recentelijk nog ter ore gekomen door een (vrouwelijke) FOK!sterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
Er is niets mis met mijn Nederlands.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Je bent duidelijk niet op de hoogte van de regels. Lees dit document en kom tot nieuwe inzichten.
http://spatiegebruik.nl/regels.html
???quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Socios haat wel op pubers maar sport zelf ook nauwelijks. Is mij recentelijk nog ter ore gekomen door een (vrouwelijke) FOK!ster
Wederom enkel niet-onderbouwde beweringen. Blijkbaar schort er wel degelijk iets aan jouw kennis der Nederlandse taal, aangezien je in de TT een taalfout maakt welke jou niet bekend is.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn Nederlands.
Als je geen complete volzinnen maakt kunnen we dat natuurlijk nooit beoordelen ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn Nederlands.
Je leeft zelf ook niet bijster gezond.quote:
Exact. Tevens is een broodje kaas vaak niet (veel) gezonder dan een goed gebakken broodje kroket.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je leeft zelf ook niet bijster gezond.
Desondanks loop je wel negatief te doen over pubers die al dan niet ongezond eten/drinken nuttigen.
Stop mij te stangen. Pertinent niet waar namelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Wederom enkel niet-onderbouwde beweringen. Blijkbaar schort er wel degelijk iets aan jouw kennis der Nederlandse taal, aangezien je in de TT een taalfout maakt welke jou niet bekend is.
ICE ICE babyyquote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, inderdaad.Dat ziet men ook vaak genoeg. Net zo erg. Goeie!
Pure onzin, ik maak zelden spelfouten. Ook in mijn langere posts.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
Als je geen complete volzinnen maakt kunnen we dat natuurlijk nooit beoordelen ook.
Je houdt je nu gewoon in omdat je bang bent te falen met je spelling
Oh? Lees mijn bron maar eens door en vertel mij waar mijn bewering onjuist is.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Stop mij te stangen. Pertinent niet waar namelijk.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Juist.
En daar is Socios onbetwist leider in, waardoor alle punten die tegen hem worden aangevoerd op welk front dan ook ongeldig zijn.
Leugens, de TT is een sprekend voorbeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin, ik maak zelden spelfouten. Ook in mijn langere posts.
Pure onzin dus. Ik sport en eet heel gezond. Ik ben gek op brood en groenten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
Je leeft zelf ook niet bijster gezond.
Desondanks loop je wel negatief te doen over pubers die al dan niet ongezond eten/drinken nuttigen.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Leugens, de TT is een sprekend voorbeeld.
Tot op heden nog steeds geen spoor (hihi, ik zei spoor) van enige weerlegging van jouw kant. Op mijn goed onderbouwde redenen om met pin te betalen noch mijn verbetering van de TT.quote:
Dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin dus. Ik sport en eet heel gezond. Ik ben gek op brood en groenten.
Dat heb je dus verzonnen.
In de trein zitten telt niet als lichaamsbeweging he.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin dus. Ik sport en eet heel gezond. Ik ben gek op brood en groenten.
Dat heb je dus verzonnen.
Je vergeet de treinen, de treinen!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Daar Socios niet bij machte is mijn stellingen te weerleggen beschouw ik ook deze discussie als gewonnen. Helaas Socios, volgende keer beter.
Oh, en oefen een beetje op je Nederlands.
Ik heb al jouw beweringen en aantijgingen al verworpen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Tot op heden nog steeds geen spoor (hihi, ik zei spoor) van enige weerlegging van jouw kant. Op mijn goed onderbouwde redenen om met pin te betalen noch mijn verbetering van de TT.
Gelul.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
Dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Pure onzin.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Daar Socios niet bij machte is mijn stellingen te weerleggen beschouw ik ook deze discussie als gewonnen. Helaas Socios, volgende keer beter.
Oh, en oefen een beetje op je Nederlands.
Verwerpen is geenszins een techniek welke valide is tijdens een discussie.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb al jouw beweringen en aantijgingen al verworpen.
Wordt verworpen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Verwerpen is geenszins een techniek welke valide is tijdens een discussie.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef Broder het volgende:
In het getroll van CaptainCookie trappen..
Waarheid.quote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Socios hier he waar ik woon staat altijd een man met brilletje op het perron .
Ben jij dat ? Hij sprak me een keer aan en vertelde dat de vorige trein vertraging had.
Dacht ik ooh shit , Nu maar hopen dat die van mij dat niet heeft. Stap ik vervolgens in blijft die man gewoon staanwas hij aan het spotten ,
Bij dezen verwerp ik met terugwerkende kracht al jouw posts nog een keer. Aangezien ik nu de Socios-tactiek volg en een discussie tracht te winnen enkel door het verwerpen van stellingen, sta ik nu één verwerping voor. Ik ben aan de winnende hand.quote:
Precies, frikandelbroodjes/kaasbroodjes zijn gewoon lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik haalde ook wel eens frikandelbroodjes toen ik op de middelbare school zat. Energy drink dan weer niet, wij deden aan Taxi. Dat is namelijk voor bazen.
Mooie gif, deze kan het topic mogelijk nog redden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef chroestjov het volgende:
Aan de kant allemaal!
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef chroestjov het volgende:
Aan de kant allemaal!
[ afbeelding ]
Onmogelijk omdat ik die techniek al eens toegepast heb bij jou.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Bij dezen verwerp ik met terugwerkende kracht al jouw posts nog een keer. Aangezien ik nu de Socios-tactiek volg en een discussie tracht te winnen enkel door het verwerpen van stellingen, sta ik nu één verwerping voor. Ik ben aan de winnende hand.
Ik liet een traantje, zulke mooie treinen triggeren mijn emoties nogal gemakkelijk.quote:
Je beseft dat je techniek nu je ondergang wordt, daar ik bij dezen nogmaals al jouw posts verwerp. Drie verwerpingen wegen zeer zwaar, waardoor ik je zou adviseren deze discussie op te geven en je verlies te aanvaarden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk omdat ik die techniek al eens toegepast heb bij jou.
Goederentreinen zijn doorgaans saai.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef leRomein het volgende:
Ik liet een traantje, zulke mooie treinen triggeren mijn emoties nogal gemakkelijk.
Integendeel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Je beseft dat je techniek nu je ondergang wordt, daar ik bij dezen nogmaals al jouw posts verwerp. Drie verwerpingen wegen zeer zwaar, waardoor ik je zou adviseren deze discussie op te geven en je verlies te aanvaarden.
Onzin, vooral gesloten goederenwagons zijn een lust voor de fantasie.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Goederentreinen zijn doorgaans saai.
Train incoming!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef chroestjov het volgende:
Aan de kant allemaal!
[ afbeelding ]
Inderdaad, de spanning van het niet weten wat er vervoerd wordt is geweldig.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onzin, vooral gesloten goederenwagons zijn een lust voor de fantasie.
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Ben jij in staat enige vorm van discussie te voeren?
Reeds weerlegd.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Helaas heb ik moeten constateren dat dit topic nog slechts enkele posts toe zal laten. Hierdoor heeft Socios ook slechts enkele minuten de tijd om met een waardig tegenbetoog te komen, anders zal de overwinning van deze discussie automatisch mijn kant op gaan.
Je laat er anders bitter weinig van merken in dit topic. Stellingen enkel trachten te weerleggen met standaardopmerkingen als 'wordt verworpen' en 'pure onzin' zijn niet geldig waardoor al jouw weerleggingen bij dezen nietig verklaard zijn.quote:
Dat is echt wel mogelijk, hoor: wordt verworpen. Bij dezen dus weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Je laat er anders bitter weinig van merken in dit topic. Stellingen enkel trachten te weerleggen met standaardopmerkingen als 'wordt verworpen' en 'pure onzin' zijn niet geldig waardoor al jouw weerleggingen bij dezen nietig verklaard zijn.
In Socios' geval zijn die weerleggingen wel geldig, want treinen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je laat er anders bitter weinig van merken in dit topic. Stellingen enkel trachten te weerleggen met standaardopmerkingen als 'wordt verworpen' en 'pure onzin' zijn niet geldig waardoor al jouw weerleggingen bij dezen nietig verklaard zijn.
Uiteraard is het mogelijk, discussietechnisch is er alleen geen winst mee te behalen. Met zulke opmerkingen ga je niet in op de kern van een argument, je draait er enkel omheen. Hierdoor zal niemand die met jou discussieert terwijl jij deze techniek toepast jou ook maar enig respect toekennen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is echt wel mogelijk, hoor: wordt verworpen. Bij dezen dus weer.
Dat denk jij alleen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Uiteraard is het mogelijk, discussietechnisch is er alleen geen winst mee te behalen. Met zulke opmerkingen ga je niet in op de kern van een argument, je draait er enkel omheen. Hierdoor zal niemand die met jou discussieert terwijl jij deze techniek toepast jou ook maar enig respect toekennen.
Hoe weet jij dat?quote:
Nooit nepbronnen hier Sociosquote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb jij weer één van andere nepbron, jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |