Dit meen je weer niet hequote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Op die locatie ben ik een keer gaan filmen, waar een scene uit de film Flodder is opgenomen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Op die locatie ben ik een keer gaan filmen, waar een scene uit de film Flodder is opgenomen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is je klacht hier nou eigenlijk? Wat mij betreft zijn die 'kutscholiertjes' al stukken verder dan jij aangezien ze lekker hun gang gaan zonder zich te bekommeren om wat zo een figuur als jij ervan vindt.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Socios het volgende:
Niet om aan te zien.Daar staan ze dan: drie van die irritante luidruchtige kutscholiertjes die in de pauze allemaal één blikje pauper energy drink op de kassaband zetten.
Gast waar maar je je druk om, je bent hun moeder toch nietquote:Lekker voor een paar duppies Euroshopper energy drink nuttigen. Dat is toch geen lunch.
Wederom het zelfde als wat ik hierboven postte. Het lijkt erop dat jij je probeert te profileren door een ander naar beneden te halen, in dit geval 'de kutscholiertjes', jammer dat je dat nodig hebt om je goed te voelen.quote:En er dan vervolgens stoer mee over straat lopen in het winkelcentrum._!
Kontenkruiper/likker alertquote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef BassB00ST3R het volgende:
Socios klacht,Altijd weer kwaliteit.
Jawel, ik ben daar een aantal jaar terug geweest. Prachtige locatie in de heuvels van Limburg.quote:
Je lult dus gewoon want er rijden niet eens treinen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, ik ben daar een aantal jaar terug geweest. Prachtige locatie in de heuvels van Limburg.
nee dat nemen ze mee naar school en eten het dan opquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Kees263 het volgende:
[..]
En dan na 10 happen volzitten en die chips door het winkelcentrum strooien!
Dit dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Nikmans het volgende:
Wat denk je, even gemakkelijk scoren met een klacht die 1000 keer langs is geweest? Maak dan meteen een pittige kapsels topic
Ik ga er een maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Nikmans het volgende:
Wat denk je, even gemakkelijk scoren met een klacht die 1000 keer langs is geweest? Maak dan meteen een pittige kapsels topic
Vroeger wel. Nu niet meer helaas. Er rijden nog wel stoomtreinen van de ZLSM, hoor. Het blijft een mooie spoorlocatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
Je lult dus gewoon want er rijden niet eens treinen.
Lijkt me geen plek voor jou.
Wie bewaart het in zijn tas, dan word het muf en gaat die zak trouwens lekken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:39 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee dat nemen ze mee naar school en eten het dan op
In welk opzicht zou de gewone man hier die niks heeft met treinen en "energiedrinks" die scholieren volgens jou triest moeten vinden en jou niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu niet meer helaas. Er rijden nog wel stoomtreinen van de ZLSM, hoor. Het blijft een mooie spoorlocatie.
Ik ben niemand tot last in tegen stelling tot die scholieren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In welk opzicht zou de gewone man hier die niks heeft met treinen en "energiedrinks" die scholieren volgens jou triest moeten vinden en jou niet?
Die scholieren zijn alleen jou tot last, kan ook aan jou liggen en ja scholieren zorgen ook weleens voor overlast bij anderen, maar niet omdat ze energiedrinks kopen en over straat lopenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben niemand tot last in tegen stelling tot die scholieren.
Echt he.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In welk opzicht zou de gewone man hier die niks heeft met treinen en "energiedrinks" die scholieren volgens jou triest moeten vinden en jou niet?
Ik praat nauwelijks over treinen. Ook in dit topic ben ik niet diegene die over treinen begonnen is.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens wieweet ben je zeer veel mensen tot last met je geblaat over treinen
Waarom zou een treinenspotter geen klacht mogen of kunnen hebben zoals in de OP omschreven?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
Echt he.
Toch vrij kansloos om als treinspotter op andermans bezigheden te gaan lopen haten.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik praat nauwelijks over treinen. Ook in dit topic ben ik niet diegene die over treinen begonnen is.
Omdat mensen die dat doen zelf louter als onderwerp van een klacht kunnen fungeren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou een treinenspotter geen klacht mogen of kunnen hebben zoals in de OP omschreven?
Terechte klacht, puur omdat ze het uit een blikje drinken, dat is voor paupersquote:
Ik ook. Niks mis mee! Gewoon genieten van het voedsel en niet lopen zeiken zoals TSquote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik koop nog steeds zeer vaak in de supermarkt een blikje euroshopper energydrink, zo nu en dan aangevuld met een frikandelbroodje (alleen als ik mezelf écht wil verwennen!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |