En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in de treinquote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
TS is een bejaarde lul die met de trein reist
Warm zijn ze veel lekkerder inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vergeet het koude frikandelbroodje
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in op de trein
Ohw, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vergeet het koude frikandelbroodje
In dit geval betrof het die van Euroshopper. Maar van Redbull zou net zo erg geweest zijn.quote:
Mensen die hun opleiding erbij moeten vermelden om zichzelf te onderschijten.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
Dat is nou het proletariaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
en niet op een meisje maar op de trein zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En niet te vergeten, zichzelf aftrekt in de trein
Ik toon maar aan dat het niet alleen VMBO'ers die zo pauper zijn om zich te gedragen als een schaapquote:Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mensen die hun opleiding erbij moeten vermelden om zichzelf te onderschijten.![]()
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaatquote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Kees263 het volgende:
Je vergeet het matchende frikandellebroodje!
Die kochten zij (dit keer) niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Kees263 het volgende:
Je vergeet het matchende frikandellebroodje!
Dat ook. Maar sowieso.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef marsPlanets het volgende:
Terechte klacht. Dat spul is niet eens te drinken
Lekker, zure lauwe melkquote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ook. Maar sowieso.Waar zou men zoiets ongezonds drinken? Neem gewoon een beker limonade en/ of een pakje melk mee naar school.
Net als die frikandellenbroodjes.Een zelfgesmeerde boterham met kaas fungeert uitstekend.
Wat een burgerlul ben jij zeg .quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ook. Maar sowieso.Waar zou men zoiets ongezonds drinken? Neem gewoon een beker limonade en/ of een pakje melk mee naar school.
Net als die frikandellenbroodjes.Een zelfgesmeerde boterham met kaas fungeert uitstekend.
Want die hebben een ingebouwde thermostaat?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die pakjes van Friesche Vlag of Campina worden niet `lauw´ of `zuur´.
Zie je drie van die blikjes op de band staan met allemaal beurtbalkjes ertussen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Bravebart het volgende:
En ze dan ook allemaal los afrekenen, dat is nog wel het meest ergerlijk
Nee maar jij spot treinen.quote:
Zie je hem al fietsen op zijn vouwfiets richtig het station?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een burgerlul ben jij zeg .
Nja ik heb zelf liever een frikandelbroodje dan een vies "normaal" broodje kaas/pindakaas etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Verrekijker mee iddquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zie je hem al fietsen op zijn vouwfiets richtig het station?
Broodtrommeltje onder zijn snelbinders en notitieblokje en 6 verschillende pennen in zijn borstzakje.
En dan na 10 happen volzitten en die chips door het winkelcentrum strooien!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaat
Zo zijn nederlanders gwn: Gierig.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Bravebart het volgende:
En ze dan ook allemaal los afrekenen, dat is nog wel het meest ergerlijk
Ohja vergeten.quote:
Ik heb een hekel aan vouwfietsen. Mensen die met een vouwfiets de trein in gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zie je hem al fietsen op zijn vouwfiets richtig het station?
Met mijn broodtrommeltje ben ik wel blij, ja. Superhandig. Het notitieblokje is gejat, heb nog steeds geen nieuwe.quote:Broodtrommeltje onder zijn snelbinders en notitieblokje en 6 verschillende pennen in zijn borstzakje.
En de 6 verschillende pennen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vouwfietsen. Mensen die met een vouwfiets de trein in gaan.
Men zal mij dus nooit op een vouwfiets aantreffen.
[..]
Met mijn broodtrommeltje ben ik wel blij, ja. Superhandig. Het notitieblokje is gejat, heb nog steeds geen nieuwe.
Op die locatie ben ik een keer gaan filmen, waar een scene uit de film Flodder is opgenomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohja vergeten.
En ook zo'n conduteurspet op inclusief stopbordje.
[ afbeelding ]
Gejat door die scholieren denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vouwfietsen. Mensen die met een vouwfiets de trein in gaan.
Men zal mij dus nooit op een vouwfiets aantreffen.
[..]
Met mijn broodtrommeltje ben ik wel blij, ja. Superhandig. Het notitieblokje is gejat, heb nog steeds geen nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |