Die bestaan nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of hij loopt met duizendjes op zak
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef spirity het volgende:
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...
Dit dus. Biljetten van 100, 200 en 500 euro zijn mij niet vreemd.quote:
Jij kent ze niet bedoel jequote:
Ze bestaan echt niet, er zijn wel valse biljetten in omloop, iemand heeft er zelfs mee betaald. Officieel is het geen wettig betaalmiddel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij kent ze niet bedoel je
[ afbeelding ]
Mensen die het vertikken te pinnen in winkels en daarmee bewust het leven van winkelmedewerkers in gevaar brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat er bankbiljetten van 1000 euro zijn.
Er is totaal geen gevaar voor een winkelmedewerker als ik contant iets afreken.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die het vertikken te pinnen in winkels en daarmee bewust het leven van winkelmedewerkers in gevaar brengen.
Contact geld ipv geen geld in de zaak, zeker in kleine zaakjes een behoorlijke risicofactor. Egoist.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is totaal geen gevaar voor een winkelmedewerker als ik contant iets afreken.
Wat een fucking drogreden weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Contact geld ipv geen geld in de zaak, zeker in kleine zaakjes een behoorlijke risicofactor. Egoist.
sowieso drogredenenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een fucking drogreden weer.
Koop een bezem, dan kunnen ze rommel ook weer opruimen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef robin007bond het volgende:
he niks hier tegen ik haal altijd energy drink met m'n matties. Kom dan bezem
welke topic niet..?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kuttopic is dit eigenlijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |