Als je onder de 16 bent wordt deze denkwijze je niet kwalijk genomen, ik denk echter dat je meer gehoor krijgt in PUBquote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Terechte klacht, puur omdat ze het uit een blikje drinken, dat is voor paupers
Energy Shot![]()
104 mg cafeine in 65ml
Dat als "voedsel" kwalificeren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Infection het volgende:
Gewoon genieten van het voedsel en niet lopen zeiken zoals TS
Haal dan een doos met frikandelen. Kan je jezelf verwennen met een bevroren frikandel.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik koop nog steeds zeer vaak in de supermarkt een blikje euroshopper energydrink, zo nu en dan aangevuld met een frikandelbroodje (alleen als ik mezelf écht wil verwennen!).
VET STOER BEN JIJ MAN UIT JE BOLLETJE OP DE CAFEINNEEEEEEE !!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Energy Shot![]()
104 mg cafeine in 65ml
KOMT TANTOE HARD OP DIE BOEMLAUWE FISSAS JATOGGG JEWEETZELFquote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VET STOER BEN JIJ MAN UIT JE BOLLETJE OP DE CAFEINNEEEEEEE !!!! [ afbeelding ]
Ander soort energie (als in, effect op het lichaam), maar dat weet jij zelf ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
En dan te bedenken dat er in een pakje chocomel meer energy zit, dan in al die afschuwelijk zoete drankjes...
Leuk muziekje erbij.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef bularax het volgende:
Gaven filmpjes op je youtube filmpjes hoor Socios, vooral spannend toen de buffel ging vertrekken
Zoethout eten. Scheelt een factor 10quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Energy Shot![]()
104 mg cafeine in 65ml
Wel, hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
Socios heeft nog nooit een oude TGV gezien IN Frankrijk..
Ja, anders heb ik deze klacht niet, hè?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Mozy het volgende:
Je hebt het er maar moeilijk mee, is het niet Socios?
Dat staat mooi wel als comment bij een van je filmpjes.quote:
Spijtig dat een puur stokje zoethout naar mijn ervaring totaal niet zoet smaakt, anders dan de naam doet bewerenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Zoethout eten. Scheelt een factor 10.
Heel goed! Ik betaal ook alles contant in winkels.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Phantomesse het volgende:
ik pin namelijk nooit ergens anders dan mijn bank.
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Heel goed! Ik betaal ook alles contant in winkels.
Of hij loopt met duizendjes op zakquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef spirity het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |