Die bestaan nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of hij loopt met duizendjes op zak
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef spirity het volgende:
Dat betekend dus dat je een paupert bent die nooit grote uitgaven heeft...
Dit dus. Biljetten van 100, 200 en 500 euro zijn mij niet vreemd.quote:
Jij kent ze niet bedoel jequote:
Ze bestaan echt niet, er zijn wel valse biljetten in omloop, iemand heeft er zelfs mee betaald. Officieel is het geen wettig betaalmiddel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij kent ze niet bedoel je
[ afbeelding ]
Mensen die het vertikken te pinnen in winkels en daarmee bewust het leven van winkelmedewerkers in gevaar brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat er bankbiljetten van 1000 euro zijn.
Er is totaal geen gevaar voor een winkelmedewerker als ik contant iets afreken.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die het vertikken te pinnen in winkels en daarmee bewust het leven van winkelmedewerkers in gevaar brengen.
Contact geld ipv geen geld in de zaak, zeker in kleine zaakjes een behoorlijke risicofactor. Egoist.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is totaal geen gevaar voor een winkelmedewerker als ik contant iets afreken.
Wat een fucking drogreden weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Contact geld ipv geen geld in de zaak, zeker in kleine zaakjes een behoorlijke risicofactor. Egoist.
sowieso drogredenenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een fucking drogreden weer.
Koop een bezem, dan kunnen ze rommel ook weer opruimen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef robin007bond het volgende:
he niks hier tegen ik haal altijd energy drink met m'n matties. Kom dan bezem
welke topic niet..?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kuttopic is dit eigenlijk zeg
Goedkope dooddoener, bovendien je hebt gradaties, niet elk slecht topic is mijn inziens direct een kuttopicquote:
Wtf is met jou, je zat in dat andere topic ook al te trollen..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef zakenman2 het volgende:
afschieten die mongool en verbieden dat KLOTE drank , werk ge zjezelf mee naar de pleuris trollen
Koop dan gwn de thee ervan. Eén zakje en je blijft 2 uur extreem alert.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Spijtig dat een puur stokje zoethout naar mijn ervaring totaal niet zoet smaakt, anders dan de naam doet beweren![]()
Ook is het veel lastiger weg te krijgen.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Saarbarbaar het volgende:
Mensen mensen tochHet zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt een dolkomisch en vermakelijk topic
Zit ik daar in m'n eentje op m'n kamer hardop te lachen
mooie discussies hier
Anyway, vorig jaar (1e hbo studiejaar) ging ik ook wel eens met de halve, zo niet hele, klas naar de Plus, die zit vlak bij onze school. En energydrink halen uiteraard
Maar geen frikandelbroodjes
![]()
want ik eet geen vlees.. Croissantjes daarentegen
![]()
Maar discussieer vooral verder over niks, ik vermaak me hier kostelijk
Fijn voor je en gefeliciteerdquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat seks het lekkerste is wat er bestaat.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, gniffelde Socios in zichzelf, terwijl hij schuchter de jongens bekeek, daar ga ik straks mooi een topic over openen, en hij rekende zijn drinkyoghurt met walnoten en bosvruchten af.
Zulke opmerkingenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Fijn voor je en gefeliciteerd
En oh ja, doe de groetjes van mij aan je rechterhand, anders voelt ze zich vast heel eenzaam en onbegrepen![]()
Pertininent niet waar. Houd op met die pure laster.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Poepoog het volgende:
ONTERECHTE KLACHT, TS IS EEN HOERENLOPER
AUB OPEN UW OGEN!!!!
Ouder dan dat jij bent dacht ik zo...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen
Hoe oud ben je?
Een echte FOK!ster.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Saarbarbaar het volgende:
Zit ik daar in m'n eentje op m'n kamer hardop te lachen
Iedereen hier weet al dat jij een wandelaar bent hoor, Sociosquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertininent niet waar. Houd op met die pure laster.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertininent niet waar. Houd op met die pure laster.
Wat is je Hookers.nl accountnaam?quote:Loop eens rond op de Oudezijds Voorburgwal, duik eens de Trompetterssteeg in. Of bezoek een ander Red Light District of een club. Gewoon om het kan. Bezoek eens een keer zo een prostituee. Er zal een wereld voor je open gaan en je zal er achter komen dat het allemaal gewoon normaal is. De meeste zijn vrouwen als alle anderen en net zo sociaal als in de kroeg bijvoorbeeld.
Jammer jong, niet waarquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ouder dan dat jij bent dacht ik zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |