Socios is sowieso een nietig persoon dus zo lastig zal dat niet zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, ik verklaar jouw nietigverklaring nietig.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha, ik verklaar jouw nietigverklaring nietig.
Dat taalgebruik ineens, ben ik niet van je gewend, maar het is toch een positieve verandering.quote:
Pertinent niet waar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Socios is sowieso een nietig persoon dus zo lastig zal dat niet zijn.
Dat doe ik altijd in serieuze topics, of als ik met Socios discussieer.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat taalgebruik ineens, ben ik niet van je gewend, maar het is toch een positieve verandering.
Die klopt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens Socios, reageer eens op mijn verbetering van jouw TT.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Energy drink zou eigenlijk als 'energiedrank' geschreven moeten worden, daar we in Nederland leven. Tevens zijn het 'Energiedrank-kopende scholieren'.
Je bent duidelijk niet op de hoogte van de regels. Lees dit document en kom tot nieuwe inzichten.quote:
Juist.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
Wat een schijndiscussie mensen.
Waar het hier echt om gaat is wie de meeste treinen heeft gespot.
Socios haat wel op pubers maar sport zelf ook nauwelijks. Is mij recentelijk nog ter ore gekomen door een (vrouwelijke) FOK!sterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
Er is niets mis met mijn Nederlands.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Je bent duidelijk niet op de hoogte van de regels. Lees dit document en kom tot nieuwe inzichten.
http://spatiegebruik.nl/regels.html
???quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Socios haat wel op pubers maar sport zelf ook nauwelijks. Is mij recentelijk nog ter ore gekomen door een (vrouwelijke) FOK!ster
Wederom enkel niet-onderbouwde beweringen. Blijkbaar schort er wel degelijk iets aan jouw kennis der Nederlandse taal, aangezien je in de TT een taalfout maakt welke jou niet bekend is.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn Nederlands.
Als je geen complete volzinnen maakt kunnen we dat natuurlijk nooit beoordelen ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn Nederlands.
Je leeft zelf ook niet bijster gezond.quote:
Exact. Tevens is een broodje kaas vaak niet (veel) gezonder dan een goed gebakken broodje kroket.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je leeft zelf ook niet bijster gezond.
Desondanks loop je wel negatief te doen over pubers die al dan niet ongezond eten/drinken nuttigen.
Stop mij te stangen. Pertinent niet waar namelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Wederom enkel niet-onderbouwde beweringen. Blijkbaar schort er wel degelijk iets aan jouw kennis der Nederlandse taal, aangezien je in de TT een taalfout maakt welke jou niet bekend is.
ICE ICE babyyquote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, inderdaad.Dat ziet men ook vaak genoeg. Net zo erg. Goeie!
Pure onzin, ik maak zelden spelfouten. Ook in mijn langere posts.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
Als je geen complete volzinnen maakt kunnen we dat natuurlijk nooit beoordelen ook.
Je houdt je nu gewoon in omdat je bang bent te falen met je spelling
Oh? Lees mijn bron maar eens door en vertel mij waar mijn bewering onjuist is.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Stop mij te stangen. Pertinent niet waar namelijk.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Juist.
En daar is Socios onbetwist leider in, waardoor alle punten die tegen hem worden aangevoerd op welk front dan ook ongeldig zijn.
Leugens, de TT is een sprekend voorbeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin, ik maak zelden spelfouten. Ook in mijn langere posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |