Discussiëren met de FOK! huisautist / treinenspotterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.
Niets mis met contant betalen. Cash ftw.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.
Kijk, je bent niet in staat mijn punten te weerleggen. Derhalve heb je verloren en zal ik verdere discussiepunten op dit front uit jouw hand negeren. Wederom een discussie met Socios gewonnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis met contant betalen. Cash ftw.
Laat me nou evenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Discussiëren met de FOK! huisautist / treinenspotter!!!!
Wordt verworpen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk, je bent niet in staat mijn punten te weerleggen. Derhalve heb je verloren en zal ik verdere discussiepunten op dit front uit jouw hand negeren. Wederom een discussie met Socios gewonnen.
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.quote:
Hieruit maak ik op dat je bezig bent met het schrijven van je tegenreactie?quote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, gniffelde Socios in zichzelf, terwijl hij schuchter de jongens bekeek, daar ga ik straks mooi een topic over openen, en hij rekende zijn drinkyoghurt met walnoten en bosvruchten af.
Iets té betrokken bij je studie rechten, of was jij dat niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.
Tussen energy en drink.quote:
Energy drink zou eigenlijk als 'energiedrank' geschreven moeten worden, daar we in Nederland leven. Tevens zijn het 'Energiedrank-kopende scholieren'.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tussen energy en drink.
Officieel dan
Lol, totaal niet waar. Het is een Engels woord. Geen koppelteken dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
Tussen energy en drink.
Officieel dan
Wat? Rechten? Ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Iets té betrokken bij je studie rechten, of was jij dat niet?
Socios is sowieso een nietig persoon dus zo lastig zal dat niet zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, ik verklaar jouw nietigverklaring nietig.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha, ik verklaar jouw nietigverklaring nietig.
Dat taalgebruik ineens, ben ik niet van je gewend, maar het is toch een positieve verandering.quote:
Pertinent niet waar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Socios is sowieso een nietig persoon dus zo lastig zal dat niet zijn.
Dat doe ik altijd in serieuze topics, of als ik met Socios discussieer.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat taalgebruik ineens, ben ik niet van je gewend, maar het is toch een positieve verandering.
Die klopt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens Socios, reageer eens op mijn verbetering van jouw TT.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Energy drink zou eigenlijk als 'energiedrank' geschreven moeten worden, daar we in Nederland leven. Tevens zijn het 'Energiedrank-kopende scholieren'.
Je bent duidelijk niet op de hoogte van de regels. Lees dit document en kom tot nieuwe inzichten.quote:
Juist.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
Wat een schijndiscussie mensen.
Waar het hier echt om gaat is wie de meeste treinen heeft gespot.
Socios haat wel op pubers maar sport zelf ook nauwelijks. Is mij recentelijk nog ter ore gekomen door een (vrouwelijke) FOK!sterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef luckass het volgende:
Wat een schijndiscussie mensen.
Waar het hier echt om gaat is wie de meeste treinen heeft gespot.
Er is niets mis met mijn Nederlands.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Je bent duidelijk niet op de hoogte van de regels. Lees dit document en kom tot nieuwe inzichten.
http://spatiegebruik.nl/regels.html
???quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Socios haat wel op pubers maar sport zelf ook nauwelijks. Is mij recentelijk nog ter ore gekomen door een (vrouwelijke) FOK!ster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |