Dat is bazenvolk, niet haten op.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef vanBinsberge het volgende:
Volgens mij mis je ook die lui die een stokbrood + bakje kruidenboter kopen
Gast, het zijn de mensen met somun en yoghurt.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat is bazenvolk, niet haten op.
Mijn fout, pure waarheid.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Gast, het zijn de mensen met somun en yoghurt.
GODVERRDOMME HET GE DAN WATquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef zakenman2 het volgende:
afschieten die mongool en verbieden dat KLOTE drank , werk ge zjezelf mee naar de pleuris trollen
(Vrijwel) iedereen wandelt wel eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef 9611Niels het volgende:
Iedereen hier weet al dat jij een wandelaar bent hoor, Socios
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Laatst kwam er zo'n jochie bij me aan de kassa met z'n pet scheef op z'n hoofd en volgens mij het verstand van een ingevroren visstick.
In z'n hand een blikje C1000 basis sinas van ¤0,20. Dit blikje wilde hij betalen met twee muntjes van vijf cent en vijf muntjes van twee cent. De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen, waardoor deze knul z'n blikje van 20 eurocent niet kon betalen.
De 10 cent mocht ik houden, dat dan weer wel
Nazi. Beetje kinderen pesten.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Laatst kwam er zo'n jochie bij me aan de kassa met z'n pet scheef op z'n hoofd en volgens mij het verstand van een ingevroren visstick.
In z'n hand een blikje C1000 basis sinas van ¤0,20. Dit blikje wilde hij betalen met twee muntjes van vijf cent en vijf muntjes van twee cent. De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen, waardoor deze knul z'n blikje van 20 eurocent niet kon betalen.
De 10 cent mocht ik houden, dat dan weer wel
Integendeel, veel beter dan vullen. Chille stoel en de bro/chick ratio is vrij hoog jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Nazi. Beetje kinderen pesten.Zeker gefrustreerd omdat je achter de kassa zit?
Nee hoor, de meeste mensen kunnen gratis een chick regelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
(Vrijwel) iedereen wandelt wel eens.
Dat is dan wel weer grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaat
Niks mis met warme frikadellenbroodjes, croissantjes en gratis koffie bij de Jumboquote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
Indien iemand met muntjes van 1 of 2 cent het exacte bedrag betaalt, is de winkelier verplicht deze aan te nemen/ accepteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen
TS was een puber zonder vriendenquote:En er dan vervolgens stoer mee over straat lopen in het winkelcentrum. _!
Onzin.quote:
Verschrikkelijk zeg.quote:Achjo, die kinderen zie je hoogswaarschijnlijk over 3 jaar met een blikje bier precies
hetzelfde gedrag vertonen.
Gewoon 2 bolletjes kaas met een zakkie chips of een Glacé koek en een blikje cola kopen in de kantine. Dat was pas baas.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Saturos het volgende:
Ik haalde altijd een zak bruin brood met pindakaas en smeerde mijn broodjes in de aula.
Like a boss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |