Dat is bazenvolk, niet haten op.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef vanBinsberge het volgende:
Volgens mij mis je ook die lui die een stokbrood + bakje kruidenboter kopen
Gast, het zijn de mensen met somun en yoghurt.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat is bazenvolk, niet haten op.
Mijn fout, pure waarheid.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Gast, het zijn de mensen met somun en yoghurt.
GODVERRDOMME HET GE DAN WATquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef zakenman2 het volgende:
afschieten die mongool en verbieden dat KLOTE drank , werk ge zjezelf mee naar de pleuris trollen
(Vrijwel) iedereen wandelt wel eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef 9611Niels het volgende:
Iedereen hier weet al dat jij een wandelaar bent hoor, Socios
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Laatst kwam er zo'n jochie bij me aan de kassa met z'n pet scheef op z'n hoofd en volgens mij het verstand van een ingevroren visstick.
In z'n hand een blikje C1000 basis sinas van ¤0,20. Dit blikje wilde hij betalen met twee muntjes van vijf cent en vijf muntjes van twee cent. De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen, waardoor deze knul z'n blikje van 20 eurocent niet kon betalen.
De 10 cent mocht ik houden, dat dan weer wel
Nazi. Beetje kinderen pesten.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Laatst kwam er zo'n jochie bij me aan de kassa met z'n pet scheef op z'n hoofd en volgens mij het verstand van een ingevroren visstick.
In z'n hand een blikje C1000 basis sinas van ¤0,20. Dit blikje wilde hij betalen met twee muntjes van vijf cent en vijf muntjes van twee cent. De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen, waardoor deze knul z'n blikje van 20 eurocent niet kon betalen.
Integendeel, veel beter dan vullen. Chille stoel en de bro/chick ratio is vrij hoog jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Nazi. Beetje kinderen pesten.Zeker gefrustreerd omdat je achter de kassa zit?
Nee hoor, de meeste mensen kunnen gratis een chick regelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
(Vrijwel) iedereen wandelt wel eens.
Dat is dan wel weer grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
of euroshopper chips en die dan stoer mee naar school nemen en het aanbieden terwijl iedereen afslaat
Niks mis met warme frikadellenbroodjes, croissantjes en gratis koffie bij de Jumboquote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Terechte klacht, frikandellenbroodjes en die pauper- energydrank
Ik zie ook genoeg van die types bij mij op school
En ik doe VWO
Indien iemand met muntjes van 1 of 2 cent het exacte bedrag betaalt, is de winkelier verplicht deze aan te nemen/ accepteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
De muntjes van twee cent mag ik echter niet aannemen
TS was een puber zonder vriendenquote:En er dan vervolgens stoer mee over straat lopen in het winkelcentrum. _!
Onzin.quote:
Verschrikkelijk zeg.quote:Achjo, die kinderen zie je hoogswaarschijnlijk over 3 jaar met een blikje bier precies
hetzelfde gedrag vertonen.
Gewoon 2 bolletjes kaas met een zakkie chips of een Glacé koek en een blikje cola kopen in de kantine. Dat was pas baas.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Saturos het volgende:
Ik haalde altijd een zak bruin brood met pindakaas en smeerde mijn broodjes in de aula.
Like a boss.
Ga toch weg man, al heel wat posts geen trein-gebash gezien hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom zit iedereen Socios te bashen over zijn hobby?
Anders doe je even kansloos en post wat nuttigs.
Genoeg in dit topic? Kijk eens om je heen boslul.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga toch weg man, al heel wat posts geen trein-gebash gezien hoor.
Ja, maar het is al tientallen posts niet genoemd, dus waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Nu is het je eigen schuld dat het weer (al dan niet indirect) over treinen gaat. Boslul?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Genoeg in dit topic? Kijk eens om je heen boslul.
Ach ja, mooi kut dan voor die knul.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Indien iemand met muntjes van 1 of 2 cent het exacte bedrag betaalt, is de winkelier verplicht deze aan te nemen/ accepteren.
Wat een kankeronzinquote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Aethereal het volgende:
Dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat een kankeronzinIk had die 20 cent voor je neergelegd, hardop geteld, "kijkt u eens, 20 cent" en het blikje meegenomen. Oprotten nou, "mogen we niet aannemen."
Verzin dan een ander verhaal als het niet geloofwaardig is..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ach ja, mooi kut dan voor die knul.
Dit, en het volk dat het koopt is vaak ook debiel. Met hun mongolen bontkragen en petjesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Energiedrink is wel mega ranzig ja!
Och ja ik ken ook genoeg "fatsoenlijke" mensen die het drinken. Om nou aan een bepaald soort drinken/eten een status te gaan verlenen is een beetje raar.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef leRomein het volgende:
[..]
Dit, en het volk dat het koopt is vaak ook debiel. Met hun mongolen bontkragen en petjes
Precies ik was alweer vergeten dat Socios van treinen hield.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, maar het is al tientallen posts niet genoemd, dus waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Nu is het je eigen schuld dat het weer (al dan niet indirect) over treinen gaat. Boslul?
Sorry knul, voor het verzinnen van verhalen moet je niet bij mij zijn. Misschien staan er nog wat leuke verhalen in je sprookjesboek als je zo graag verzonnen verhalen leest.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
Verzin dan een ander verhaal als het niet geloofwaardig is..
Daarom gebruik ik ook het woord 'vaak'.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och ja ik ken ook genoeg "fatsoenlijke" mensen die het drinken. Om nou aan een bepaald soort drinken/eten een status te gaan verlenen is een beetje raar.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Conclusie: energydrank is voor kkbezems en vmbo- paupers.
Slotje.
Het is 'energiedrank' of 'energy drink'.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Conclusie: energydrank is voor kkbezems en vmbo- paupers.
Slotje.
Dat dus. Maar op FOK! zitten natuurlijk weer genoeg sociaal-vreemde nerdjes die stiekem gewoon keihard balen dat ze niemand hadden om in de pauze mee naar de supermarkt te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och ja ik ken ook genoeg "fatsoenlijke" mensen die het drinken. Om nou aan een bepaald soort drinken/eten een status te gaan verlenen is een beetje raar.
Verworpen op alle fronten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, jij bent hier juist degene die mensen tot last is, met je contant betalen.
Ten eerste zorg jij ervoor dat de mensen achter je langer moeten wachten, contant betalen kost immers meer tijd dan pinnen.
Ten tweede zijn winkels niet voor niks het pinnen van kleine bedragen gratis gaan maken. Als er geen contant geld aanwezig is, is de winkel niet interessant voor overvallers. Jij draagt dus bij aan het in stand houden van gewapende overvallen. Je zou een proces aan je broek moeten krijgen.
Geenszins.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens kan ik het niet laten TS erop te wijzen dat er een ernstige taalfout in de TT staat.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Maar op FOK! zitten natuurlijk weer genoeg sociaal-vreemde nerdjes die stiekem gewoon keihard balen dat ze niemand hadden om in de pauze mee naar de supermarkt te gaan.
Dan zaten ze daar alleen met hun broodje kaas en beurse peer. Gesmeerd door mama, uiteraard.
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.quote:
Discussiëren met de FOK! huisautist / treinenspotterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.
Niets mis met contant betalen. Cash ftw.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Weerleg het maar eens. Contant betalen duurt zeker langer en de reden die ik aangaf waarom winkels pinnen gratis maken is ook valide.
Kijk, je bent niet in staat mijn punten te weerleggen. Derhalve heb je verloren en zal ik verdere discussiepunten op dit front uit jouw hand negeren. Wederom een discussie met Socios gewonnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis met contant betalen. Cash ftw.
Laat me nou evenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Discussiëren met de FOK! huisautist / treinenspotter!!!!
Wordt verworpen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk, je bent niet in staat mijn punten te weerleggen. Derhalve heb je verloren en zal ik verdere discussiepunten op dit front uit jouw hand negeren. Wederom een discussie met Socios gewonnen.
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.quote:
Hieruit maak ik op dat je bezig bent met het schrijven van je tegenreactie?quote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, gniffelde Socios in zichzelf, terwijl hij schuchter de jongens bekeek, daar ga ik straks mooi een topic over openen, en hij rekende zijn drinkyoghurt met walnoten en bosvruchten af.
Iets té betrokken bij je studie rechten, of was jij dat niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wederom geen enkele weerlegging van jouw kant. Je bent nog te zwak om één enkel argument aan te voeren. Ik verwerp hierbij jou, je gemaakte posts en toekomstige berichten van jou.
Tussen energy en drink.quote:
Energy drink zou eigenlijk als 'energiedrank' geschreven moeten worden, daar we in Nederland leven. Tevens zijn het 'Energiedrank-kopende scholieren'.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tussen energy en drink.
Officieel dan
Lol, totaal niet waar. Het is een Engels woord. Geen koppelteken dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
Tussen energy en drink.
Officieel dan
Wat? Rechten? Ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Iets té betrokken bij je studie rechten, of was jij dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |