SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Niet alle eerst 500 klanten..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Buschetta1 het volgende:
Die 100% cashback voor de eerste 500 klanten op Itrough.com is wel nice:)
Staat alleen geen max. bij ?![]()
De 1e, de 500e, de 1000e klant krijgen 100% cashback
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
enalapo:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom stuurt BIC mijn niet de mail met m'n wachtwoord. Kan zo niets beginnen...
![]()
Stuur ze een email met daarin dat je geen email krijgt?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
RobertNL zegt dat ze daar niet op reageren:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Stuur ze een email met daarin dat je geen email krijgt?Dan heeft dat ook weinig zin...quote:Via de site hoop ik? op mail reageren ze niet.![]()
![]()
Bij de ebay/marktplaats aanbieders heb je waarschijnlijk dezelfde/mindere garantie dan bij BICquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Hij is in NL 169 zie ik, dus je kunt 35E besparen als je geen garantie hoeft en geen btw betaald, wat snap je daar niet aan?
op ebay staat ie ook voor 130E trouwens.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Pm me even wat informatie dan kan ik een PM voor je maken op hun site en hopen dat ze het oplossenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
RobertNL zegt dat ze daar niet op reageren:
[..]
Dan heeft dat ook weinig zin...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat de Neuk lul jij allemaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Hij is in NL 169 zie ik, dus je kunt 35E besparen als je geen garantie hoeft en geen btw betaald, wat snap je daar niet aan?
op ebay staat ie ook voor 130E trouwens.
Verder is die bij BIC 110 tot 115 euro inclusief verzendkosten.
[ Bericht 2% gewijzigd door beeklaan op 15-01-2011 21:41:04 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Rook je veel en ben je van plan om hem daarvoor te gebruiken? Dan zou ik een nieuwe halen
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Rook niet. Vind van die oude dingen wel gaaf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef beeklaan het volgende:
Rook je veel en ben je van plan om hem daarvoor te gebruiken? Dan zou ik een nieuwe halen
't is alleen zo #%R dat alle oude op ebay per bod gaan die (soms) nog dagen duren...
Ik wil 'm nu!![]()
Staat deze normaal gesproken niet centraal?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
vorige keer had ik dat ook al, ik dacht, dat is alleen deze keer, maar nu is het weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef RobertNL het volgende:
Het duurt even voordat de trackingcode werkt, 3/4 dagen minimaalen dan kan je hem traceren tot hij china verlaat.
ik zal binnenkort nog wel eens kijken dan...![]()
Probeer ze dan via Skype te bereiken, zijn ze ook 'soms' nog wel is onlinequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
RobertNL zegt dat ze daar niet op reageren:
Hij staat hier gewoon prima hoor.. staat hij altijd al?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Staat deze normaal gesproken niet centraal?
Ik vroeg het me ff af, maar hij blijft inderdaad zo staan jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Probeer ze dan via Skype te bereiken, zijn ze ook 'soms' nog wel is online
[..]
Hij staat hier gewoon prima hoor.. staat hij altijd al?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb ze even een berichtje gestuurd, je hoort het wel zo snel ik wat te horen krijgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Iemand91 het volgende:
Screw it, heb maar een nieuwe gekocht.
Is het al gelukt RobertNL?Wat is nou het verschil tussen een goede chinese en een zippoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rook niet. Vind van die oude dingen wel gaaf.
't is alleen zo #%R dat alle oude op ebay per bod gaan die (soms) nog dagen duren...
Ik wil 'm nu!heb toen ik in Parijs was een keer wat van die net echte zippo's van zo'n afrikaan gekocht doet het nu al een jaar prima
(drie voor 6 euro ofzo)
PS: Paypal dollarkoers 1.307 <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kwaliteit is gewoon beter plus je hebt er een voor het leven (levenslange gratis garantie).quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ze even een berichtje gestuurd, je hoort het wel zo snel ik wat te horen krijg
[..]
Wat is nou het verschil tussen een goede chinese en een zippoheb toen ik in Parijs was een keer wat van die net echte zippo's van zo'n afrikaan gekocht doet het nu al een jaar prima
(drie voor 6 euro ofzo)
PS: Paypal dollarkoers 1.307 <3
Uiteindelijk heb ik er een op Ebay van een Nederlander gekocht. Heeft ook een site maar op Ebay was hij goedkoper.![]()
Wat zijn de garantievoorwaarden? Op eigen kosten naar Amerika sturen?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kwaliteit is gewoon beter plus je hebt er een voor het leven (levenslange gratis garantie).
Uiteindelijk heb ik er een op Ebay van een Nederlander gekocht. Heeft ook een site maar op Ebay was hij goedkoper.
Een nieuwe kopen is goedkoperLevenslange garanties zijn altijd triest.
![]()
Lees je in, die van Zippo is gewoon goed. En nieuwe kopen is niet goedkoper; beginnen rond de 15 euro.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat zijn de garantievoorwaarden? Op eigen kosten naar Amerika sturen?
Een nieuwe kopen is goedkoperLevenslange garanties zijn altijd triest.
![]()
Aangetekend wereldpakketje is 17 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 03:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lees je in, die van Zippo is gewoon goed. En nieuwe kopen is niet goedkoper; beginnen rond de 15 euro.![]()
![]()
Dat zeg ik. Of kijk jij er ook al naar?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aangetekend wereldpakketje is 17 euro![]()
Linkje?![]()
Denk dat hij het versturen voor de garantie bedoeldquote:Op zondag 16 januari 2011 03:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Of kijk jij er ook al naar?![]()
Linkje?maar dan klopt het bedrag niet
Brief met tracking 100 - 250 gram ¤ 5,70 6 x Wereld dus niet 17 euroMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ohai.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Kan die andere dan dicht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Neequote:want de kans dat hij ergens anders (niet chinese webshop) te vinden is is veel groter.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ok.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neewant de kans dat hij ergens anders (niet chinese webshop) te vinden is is veel groter.
En nu een bod lopen op een Wellington uit 1955. Zal wel overboden worden helaas, maar goed...
Ja, ik koop teveel onzin, maar ik ben geloof ik niet de enige hier.![]()
![]()
Nee, je bent niet de enige. Wij zijn allemaal koopziek
Ik wacht nog op 5 pakketjes/poststukkenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef beeklaan het volgende:
Nee, je bent niet de enige. Wij zijn allemaal koopziek
Edit: Oh kut, wou editten.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Varkens-sleutelhangers, mini zaklapmpjes, zijn allemaal heel handig :p koopziek zijn we hier niet.
Een dag geen pakje onderweg is een dag niet geleefd <3 maar omdat er nog een pakje van mij ergens is (sinds eind november) hoef ik me daar geen zorgen om te makenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De échte? In heel veel winkels in Nederland.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Berend. het volgende:
Win een Gorillapod! Deze week een Gorillamobile for iPhone 4!
Weet iemand waar dit te koop is?
Een (vergelijkbare) Chinese? Hier & hier en vast nog wel meer.![]()
Dat kan niet in een iPhonequote:Op zondag 16 januari 2011 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De échte? In heel veel winkels in Nederland.
Een (vergelijkbare) Chinese? Hier & hier en vast nog wel meer.![]()
![]()
Wat voor josti ben je als je met je iphone "professionele" foto's gaat maken.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
iPhone 4 kan echt mooie foto's maken hoor. En het is voor op reisquote:Op zondag 16 januari 2011 15:33 schreef beeklaan het volgende:
Wat voor josti ben je als je met je iphone "professionele" foto's gaat maken.![]()
![]()
Digitale spiegelreflex en een camera in een GSM is toch bijna geen verschil?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:33 schreef beeklaan het volgende:
Wat voor josti ben je als je met je iphone "professionele" foto's gaat maken.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik draai ook altijd een dikke lens op mijn desire...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Sorry hoor, maar met een beetje geduld en aandacht kun je hele mooie foto's maken met een mobiel, zie ook hier.
Voorbeeldje uit dat topic, geen gemakkelijke omstandigheden voor een gsm:![]()
![]()
Maar als je dan toch aandacht gaat besteden aan je foto's, waarom dan geen digitale camere of een spiegel reflex? Een telefoon is meer voor de snapshots imo.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Sorry hoor, maar met een beetje geduld en aandacht kun je hele mooie foto's maken met een mobiel, zie ook hier.
Voorbeeldje uit dat topic, geen gemakkelijke omstandigheden voor een gsm:
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Om verschillende redenen kan iemand niet het geld er voor over hebben om zo'n uitgave te gaan doen. En een camera onder de 100 is praktisch (zo goed als) gelijk aan een goede gsm-camera. Behalve de optische zoom wat dan nog écht hét verschil kan maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar als je dan toch aandacht gaat besteden aan je foto's, waarom dan geen digitale camere of een spiegel reflex? Een telefoon is meer voor de snapshots imo.![]()
Dat is inderdaad waar. Maar als je weinig geld hebt gebruik je denk ik ook geen iphonequote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Om verschillende redenen kan iemand niet het geld er voor over hebben om zo'n uitgave te gaan doen. En een camera onder de 100 is praktisch (zo goed als) gelijk aan een goede gsm-camera. Behalve de optische zoom wat dan nog écht hét verschil kan maken.
Da's ook weer zo. Misschien was het geld op na de iPhonequote:Op zondag 16 januari 2011 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar als je weinig geld hebt gebruik je denk ik ook geen iphone![]()
Maare, ontopic: dit is zo ongeveer het enige wat ik zo (snel) kan vinden:
ebay-linkje
Edit: laat maar, ik had er te snel over heen gelezen dat het alleen een houder is.
EDIT2: heeft iemand trouwens ooit van Wellington aanstekers gehoord??
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 16-01-2011 16:43:17 ]![]()
Even een vraagje,
probeerde net even een pakketje te tracen en dit was het resultaat:
*tracking code* 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS 2011-01-15
Unsuccessful delivery betekent dus dat ik niet thuis was toen hij was afgeleverd maar ik heb ook geen briefje van de postbode gevonden wanneer ik het pakketje kan ophalen of dat het bij de buren is afgeleverd o.i.d
Is dit gewoon een fout in dat track systeem of heeft de postbode z'n werk niet goed gedaan door mij geen briefje te geven.
[ Bericht 2% gewijzigd door Semmm op 16-01-2011 16:59:51 ]76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef Palladium999.5 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.53004
Lol reumafondsChinezen
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ik denk dat bijvoorbeeld het adres verkeerd was. Dus hij wordt denk ik weer teruggestuurd. Anders krijg je wel melding dat ze langs je huis zijn geweest...De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Dat vergeet de postbode wel eens voor het gemak, was bij mij ook zo, hij was wel langzaam voorbij gereden...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja trouwens, wanneer was het? Gisteren? Dan komen ze morgen nog wel. 2e bestellingen. Daarna gaat ie naar postkantoor (TNT)De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
maandags word er toch nooit bezorgd? Geen pakket iggquote:Op zondag 16 januari 2011 16:58 schreef beeklaan het volgende:
Ja trouwens, wanneer was het? Gisteren? Dan komen ze morgen nog wel. 2e bestellingen. Daarna gaat ie naar postkantoor (TNT)![]()
Maandag worden de restanten van zaterdag bezorgd (TNT)De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
ahh, ok, dan weet ik dat ook weerquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef beeklaan het volgende:
Maandag worden de restanten van zaterdag bezorgd (TNT)![]()
![]()
Insgelijks.
5 dingen moet ik nog krijgen waarvan er al 4 verstuurd zijn.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
jup, vorige week 1tje binnen gekregen, ik moet er ook nog 4quote:Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef keesos het volgende:
Hopen dat ik ook es weer wat krijg komende week...![]()
![]()
Ik wacht nog op 1 uit eind november 2 half december 1 eind december en 1 van vorige week ;pMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Men, hou me tegen. Heb m'n Wellington op Ebay gewonnen. Ik zit nu verdorie al op 4 pakketjes: horloge, bluetooth stick, zippo en nu de Wellington:
Nu 'ns wat informatie opzoeken over Wellington...![]()
En wat kost dat nou?
En wat doe je ermee?
Bovenstaande krijg ik hopelijk opgestuurd voor $7,96 (¤6,12). Ding zelf was uiteindelijk 4 dollar. Niet gek voor iets uit LA.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef beeklaan het volgende:
En wat kost dat nou?
En wat doe je ermee?
Wat doe ik ermee?
Tja, een oude vind ik gewoon wel wat hebben (net als oude gitaars, oude spullen etc.). Gewoon een hebbedingetje.
Heb alleen een tijdje niet gewerkt met Ebay; ik heb dus betaald met paypal. Verder hoef ik nu toch niets meer te doen (d.w.z. verkoper weet nu m'n adres om op te sturen?)![]()
Ja zo ging het bij mij wel (2 weken terug, nog niet ontvangen)De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Mooie dealquote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bovenstaande krijg ik hopelijk opgestuurd voor $7,96 (¤6,12). Ding zelf was uiteindelijk 4 dollar. Niet gek voor iets uit LA.
Wat doe ik ermee?
Tja, een oude vind ik gewoon wel wat hebben (net als oude gitaars, oude spullen etc.). Gewoon een hebbedingetje.
Heb alleen een tijdje niet gewerkt met Ebay; ik heb dus betaald met paypal. Verder hoef ik nu toch niets meer te doen (d.w.z. verkoper weet nu m'n adres om op te sturen?)En inderdaad, als je primaire paypaladres klopt, wordt het gewoon daarheen verzonden.
![]()
Tja, wachten. Altijd het irritante deel. Shoppen is met paypal in een halve minuut gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef beeklaan het volgende:
Ja zo ging het bij mij wel (2 weken terug, nog niet ontvangen)
Hopelijk komt mijn Nederlandse Zippo sneller.
Wat heb je besteld?![]()
Nieuwe laptop batterij voor mijn acer. Hij gaat nog mar 5 minuten mee haha. In NL betaal je 100 euro, deze was 20 inclusief verzendkosten.
Nieuw en Chinese van makelaardij.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik heb gisteren een echte Zippo gekocht. Die is nieuw.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef UncleSam het volgende:
Wat was de staat van die Zippo dan? Nieuw of gebruikt?
Ik had een bod gedaan op een oude uit 1962, maar ik ben op het laatst (automatisch geloof ik) overboden.![]()
DX staat na 4 dagen geleden al wat besteld te hebben nog steeds op 'order received'.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Tja, of het gaat snel of het gaat heeeel langzaam.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
DX staat na 4 dagen geleden al wat besteld te hebben nog steeds op 'order received'.
Mijn bestelling stond de volgende dag al op shipped.
(En mijn vraag of ze extra bubble wrap erom wilden doen kreeg ik het antwoord dat het al de deur uit was, terwijl ik deze vraag misschien een minuut of 2/3 later had gestuurd)
![]()
Nu nog hopen dat hij een paar maanden mee gaat
Koste naar shopcredit nog 9 dollar <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Volgens mij moet ik maar n's navragen of het klopt, bij China Post gaf mijn Tracking dit aan:
___
item No. Year Status Location Destination Country Date
RR9******51CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-01-15
___
Daarvoor was hij "arrival at delivery office", en ja, het adres klopte, maar geen briefje zoals gewoonlijk. Wat zou ik nu moeten doen? Word het pakketje teruggezonden of wat?450 euro. Echt fantastico.![]()
Op het postkantoor vragendenk dat hij daar is.
Dat had ik dus (zaterdag) gedaan, met het antwoord:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef RobertNL het volgende:
Op het postkantoor vragendenk dat hij daar is.
"Ja, nou sorry, we weten hier niets van." En aangz. ik niet wist wat de status betekende (Nu inmiddels wel een beetje), tja...450 euro. Echt fantastico.![]()
Maandag nog even afwachten en dan nog een keer heen :0MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Damn ik had een horloge van budgetgadgets volgensmij en de kleine wijzer tikte tegen een ijzertje aan waardoor hij niet verder ging dan 7 voor 12. Weer 5 euro weggegooit
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Report -> Dead On Arrivalquote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Haque het volgende:
Damn ik had een horloge van budgetgadgets volgensmij en de kleine wijzer tikte tegen een ijzertje aan waardoor hij niet verder ging dan 7 voor 12. Weer 5 euro weggegooit... Hopelijk krijg je dan weer wat shop credit. Een clip maken helpt vaak.
5 minuten? Die van mij nauwelijks 5 secondenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef beeklaan het volgende:
Nieuwe laptop batterij voor mijn acer. Hij gaat nog mar 5 minuten mee haha. In NL betaal je 100 euro, deze was 20 inclusief verzendkosten
Nieuw en Chinese van makelaardij.
Waar heb jij deze voor 20 aangeschaft? Ik kom niet lager dan ¤39 voor die van mij![]()
![]()
3. Repairquote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Report -> Dead On Arrival... Hopelijk krijg je dan weer wat shop credit. Een clip maken helpt vaak.
Some items might be broken caused by improper use, we are always happy to offer any helpful repair service. Of course, you can send the broken items back to us and we will help you resolve the situation and charge reasonable repair fees.
Dan ben ik hem dus eerst een maand kwijt. Ik heb hem zelf opengehaald en het pinnetje wat verbogen, hij loopt nu wel goed alleen is de secondewijzer geknapt
Achja voor een betrouwbaar horloge moet je ook niet echt hier zijn, ik koop ze meer voor de sier
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
http://www.dinodirect.com(...)-health-smoking.html
Wat is nou de goedkoopste/beste E-Cigarette? Mijn pa heeft hier 3 setjes van meegenomen uit Thailand maar een kennis van ons wil ook zo'n ding dus ik zoek een vergelijkbare. Deze is wel goed met een lampje erin enzo.. Weet neit welke dat nog meer hebben, maar wel dat iemand in dit topic van die navullingen bestelde voor zijn vrienden.
Dus:
- Welke E-Cig is qua prijs/kwaliteit goed (wel met lampje enzo)
- Waar kan je het beste/goedkoopste navullingen bestellen (met smaakje)![]()
bij DX
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52004
ik bestel die al maanden, ze zijn alleen maar goedkoper geworden, en ik verpats ze op aanvraag voor 20 euri's
er zijn meer smaken, zie hier:
http://www.dealextreme.co(...)%20with%2010-Refills
de filters zijn ook in smaakjes te bestellen bij DX
http://www.dealextreme.co(...)arette%20Refills%20-
een tip: vrouwen willen mint (menthol) en de mannen geheid marlboro-smaak
ik heb ook cherry gekocht, die's ook erg lekker!
maar die heeft DX dan weer niet.
voor refills (filters) op andere site's: als het doosje er hetzelfde uitziet, dan passen ze.
en bestel er meteen een paar, want je krijgt echt verzoeken om meer.
(bestel meteen mint mee, want dan hoef je geen maand te wachten)
deze is ook wel okay, dan krijg je meteen 2 peuken, plus diverse laders en shit. dan kunnen ze onderdelen wisselen als er 1 stuk gaat.
alleen ken ik daar de kwaliteit niet van, maar voor de handel is t wel cool.
(maar onthoud: meer spullen voor minder geld betekend nooit dat het beter is, zeker niet uit china!)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52570
[ Bericht 12% gewijzigd door mickeyD op 17-01-2011 01:23:43 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
TNT post bellen het 058 nummer, als ze dat nog hebben. Die kunnen dat nagaan in hun systeem.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef BillyMays het volgende:
Volgens mij moet ik maar n's navragen of het klopt, bij China Post gaf mijn Tracking dit aan:
___
item No. Year Status Location Destination Country Date
RR9******51CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-01-15
___
Daarvoor was hij "arrival at delivery office", en ja, het adres klopte, maar geen briefje zoals gewoonlijk. Wat zou ik nu moeten doen? Word het pakketje teruggezonden of wat?![]()
Zojuist wat besteld maar bij paypal checkout 1 en 2 zegt 'ie dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn bankrekening, voorheen (lees: 4 dagen terug) lukte het nog gewoon met de aan paypal gekoppelde bankrekening. Volgens paypal is deze ook nog steeds gekoppeld..
Halp!![]()
@TT: Kan ik inderdaad weer veilig naar BIC?? Heb nog een heel rijtje kortingscodes liggen en mijn laser is kapot...Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Ja, verschillende mensen hebben weer besteld en gaat gewoon goed... !quote:Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Beelzebufo het volgende:
@TT: Kan ik inderdaad weer veilig naar BIC?? Heb nog een heel rijtje kortingscodes liggen en mijn laser is kapot...
Vanmiddag ook maar weer is nieuwe lampjes bestellen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Helaas werkt ie niet op de Desire, maar anders...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ssorted__p16538.html
Price :¤0.01![]()
Kijk eens wat mooi voor 2 cent. Hebben ze het toch opgestuurd![]()
Spannend!!!![]()
Een overheidsgebouw in de hens steken en vervolgens het Bin Laden luciferdoosje achterlaten. Groot nieuws op SBS6, Al-Qaeda is over de dijken gesprongen!!!![]()
![]()
Hoe snel verzend priceangels?heb ook nog wat ander spul nodig daar
RA0*******8CN 2011 departure from outward office of exchange 2011-01-17
Epad komt naar nederland ^^
[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 17-01-2011 19:18:16 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Uber 1 cent deal
Mensen ik zoek een USB Male to Micro USB Male adapter, maar het lijkt wel alsof die niet bestaat want ik vind alleen maar USB female to Micro USB male adapters.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313
Het is bestemd voor het koppelen van mijn HTC telefoon met een computer.
Waar moet ik zijn?![]()
Waar vandaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Kijk eens wat mooi voor 2 cent. Hebben ze het toch opgestuurd![]()
[ afbeelding ]
Spannend!!!![]()
[ afbeelding ]
Een overheidsgebouw in de hens steken en vervolgens het Bin Laden luciferdoosje achterlaten. Groot nieuws op SBS6, Al-Qaeda is over de dijken gesprongen!!!
[ afbeelding ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Nou speciaal voor jou dan: 10%Ebay110 , eerste link als je zoekt op buyincoins couponquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, ik zag je ninjaedit en ik was zelf ook aan het zoeken. Zonder succes, trouwens![]()
![]()
Ja, die kende ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan: 10%Ebay110 , eerste link als je zoekt op buyincoins couponMaar die is toch maar 1 keer geldig?
Tenzij je een nieuw account maakt. Anders voer ik hem gewoon altijd in op dezelfde account voortaan
![]()
![]()
Ik heb een nieuw account aangemaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, die kende ik welMaar die is toch maar 1 keer geldig?
Tenzij je een nieuw account maakt. Anders voer ik hem gewoon altijd in op dezelfde account voortaan
Ik had die code nodig want ik wil een tablet bestellen. en tja, als er 10% af kan dan maar een nieuw account
![]()
![]()
Gewone kabel gaat niet werken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef UncleSam het volgende:
Mensen ik zoek een USB Male to Micro USB Male adapter, maar het lijkt wel alsof die niet bestaat want ik vind alleen maar USB female to Micro USB male adapters.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313
Het is bestemd voor het koppelen van mijn HTC telefoon met een computer.
Waar moet ik zijn?Common sense is my super power. What's yours?
Dat deed ik dus ook altijd jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw account aangemaaktIk had die code nodig want ik wil een tablet bestellen. en tja, als er 10% af kan dan maar een nieuw account
Al heb ik hem ook 2 of 3 keer gebruikt, zonder dat ik ingelogd was. Volgens mij ook met 10%ebay110
![]()
Niet dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef RobertNL het volgende:
mijn horloge gaat als het goed is nu snel de deur uit:
On 1/7/2011:
Express Order Received - in stocklive support even gevraagd maar het item was niet in stock doordat veel bedrijven in januari vakantie hebben. Als ik wou cancelen
maar ik wacht mooi tot de 45 dagen bijna om zijn <3
Ik wil een klein compact stekkertje die ik bij wijze van spreken altijd in m'n binnenzak zit.quote:![]()
Zijn de 1 cent deals alleen voor nieuwe klanten? Ik krijg hem niet besteld![]()
http://www.merryfine.com/Promotions![]()
Wat is dat voor gek dingquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Zijn de 1 cent deals alleen voor nieuwe klanten? Ik krijg hem niet besteld![]()
http://www.merryfine.com/Promotions![]()
![]()
Dat heb jij dus al gedaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef 08gnoT. het volgende:
for one new client
Nieuwe account aanmaken, dus![]()
![]()
![]()
Ik heb me opgeofferd om het te proberen zojuist, jaquote:
Tip: Met gmail kun je gewoon op willekeurige plaatsen in het adres een punt zetten, zodoende kun je overal oneindig veel accounts aanmaken zonder een nieuw mailadres te hoeven registreren. Komt allemaal op hetzelfde aan.quote:Thank you for your payment. Your transaction has been completed.![]()
Verander je dan ook de paypal email?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb me opgeofferd om het te proberen zojuist, ja
[..]
Tip: Met gmail kun je gewoon op willekeurige plaatsen in het adres een punt zetten, zodoende kun je overal oneindig veel accounts aanmaken zonder een nieuw mailadres te hoeven registreren. Komt allemaal op hetzelfde aan.
Mijn schuilnaam maar even ingevuld bij het adres, dat is mijn zoon
[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 17-01-2011 20:37:28 ]![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27598
Heeft iemand deze ooit besteld en weet iemand of deze werkt?
Het ligt namelijk geheel aan de werking van deze kabel of ik een monitor of een lcd tv ga kopenGefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Nee, ik heb ook gewoon een bevestiging gehad dus ik weet niet of ze daarop controlerenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Verander je dan ook de paypal email?![]()
Ach ja, een klote reputatie in China is alleen een probleem van de Nederlandse ambassadeur. Lekker dubbele accounts gebruiken voor 1 cent dealsquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gewoon een bevestiging gehad dus ik weet niet of ze daarop controlerenPEI FENG TIAN haat Nederlanders
![]()
![]()
Hij zal best werken, ik zie alleen niet in hoe het je keuze tussen een tv of een monitor kan bepalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27598
Heeft iemand deze ooit besteld en weet iemand of deze werkt?
Het ligt namelijk geheel aan de werking van deze kabel of ik een monitor of een lcd tv ga kopen
Vind de kabel alleen erg prijzig..so get yourself a car and drive it all alone
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Een monitor is goedkoper dan een lcd tv maar daar kan normaal gesproken geen wii op aangesloten worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hij zal best werken, ik zie alleen niet in hoe het je keuze tussen een tv of een monitor kan bepalen.
Vind de kabel alleen erg prijzig..
Een LCD tv is prijziger maar er kan standaard zowel een gameconsole als een computer op.
als ik die kabel koop kom ik goedkoper uit omdat ik dan een monitor kan kopen maar doet die kabel het niet ben ik mijn geld voor niks kwijt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Ik heb een pc monitor, maar daar hangt de pc aan (via dvi) en de PS3 en X360 (via hdmi). Werkt gewoon perfect.. Je moet alleen wel even kijken of de monitor een handige sound out heeft die naar je speakers toegaan (als je HDMI gebruikt).quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Een monitor is goedkoper dan een lcd tv maar daar kan normaal gesproken geen wii op aangesloten worden.
Een LCD tv is prijziger maar er kan standaard zowel een gameconsole als een computer op.
als ik die kabel koop kom ik goedkoper uit omdat ik dan een monitor kan kopen maar doet die kabel het niet ben ik mijn geld voor niks kwijt.
Ik heb t zelf zo, (als voorbeeld de PS3)
PS3 -> HDMI-kabel -> Monitor -> 3,5"jack sound vanuit monitor -> audio-in pc
en dan de speakers op audio-out pc.
Cool, de reden dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik bij normale Nederlandse winkels ben geweest en zij dus zeiden dat de xbox en de ps3 inderdaad zo'n kabel hebben maar de wii niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb een pc monitor, maar daar hangt de pc aan (via dvi) en de PS3 en X360 (via hdmi). Werkt gewoon perfect.. Je moet alleen wel even kijken of de monitor een handige sound out heeft die naar je speakers toegaan (als je HDMI gebruikt).
Ik heb t zelf zo, (als voorbeeld de PS3)
PS3 -> HDMI-kabel -> Monitor -> 3,5"jack sound vanuit monitor -> audio-in pc
en dan de speakers op audio-out pc.![]()
Dit is dus een puur Chinese uitvinding denk ik, en dat vertrouw ik niet zo, namaken okee, maar uitvinden?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Ah, bij jou is t voor de Wii? Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:43 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Cool, de reden dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik bij normale Nederlandse winkels ben geweest en zij dus zeiden dat de xbox en de ps3 inderdaad zo'n kabel hebben maar de wii niet.
Dit is dus een puur Chinese uitvinding denk ik, en dat vertrouw ik niet zo, namaken okee, maar uitvinden?
//edit
wtf, wat een prijzen :/
[ Bericht 7% gewijzigd door Glijdt_licht op 17-01-2011 22:05:04 ]so get yourself a car and drive it all alone
quote:bij thuiskomt lagen er 2 pakketjes; mijn orders van Eve rbuyingquote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef Downstar het volgende:
welke 1 cent deals ? van never buying?
( wanneer besteld ?)
Black usb tot 5 pin besteld op 29/11/2010 13:07:20 PM nu dus pas binnen gekregen ( en status staat nog op paid!)
En 5 pakjes perongeluk bestelde oordopjes + 1 cent deal van een 3.5 audio splitter besteld 06/12/2010 11:09:21 AM
Dus pakjes van een week verschil qua bestel tijd; komen op de zelfde dag binnen,
zal dus wel een vliegtuig weer geland zijn... kwamen binnen via Signapore post.. ik weet dat BG daar ook mee verstuurd, ook daarvan heb ik sinds 10 december al een pakket onderweg.. die zal dan wel eerdaags aan komen
oordopjes gelukkig wel heel nu haha, maar zijn bagger!![]()
![]()
zo lijkt het de laatste tijd idd wel eens te gaan...
[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 17-01-2011 23:46:01 (Dumpert wil geen hotlinking....) ]![]()
?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ah, bij jou is t voor de Wii? Ik zal eens kijken
//edit
wtf, wat een prijzen :/![]()
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Mijn bestelling van 18 december kreeg ik op 7 januari binnen dus dat ging snelquote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef RobertNL het volgende:
RA0*******8CN 2011 departure from outward office of exchange 2011-01-17
Epad komt naar nederland ^^![]()
Wacht alleen wel nog op een bestelling van focalprice van 11 december.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nou, de enige manier lijkt idd dmv zo'n VGA-geval van een euro of 20... Of je gaat echt enorm veel geld kwijt zijn..quote:so get yourself a car and drive it all alone
Heeft iemand al eens een telefoon van zo'n webshop gekocht? En hoe ging het signaal en batterijduur vergeleken met "gewone" toestellen? en kent het toestel een beetje de woorden die je typt?Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Al zou ik zelf voor een tv gaan. Heb je sowieso speakers, wss wel een RGB Scart-in voor de Wii. PC kan mooi op HDMI of VGA. En je hebt een tuner voor tv zenders.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nou, de enige manier lijkt idd dmv zo'n VGA-geval van een euro of 20... Of je gaat echt enorm veel geld kwijt zijn..so get yourself a car and drive it all alone
ik begin ook te denken dat dat beter is tijdens mijn zoektocht naar reviews kwam ik tegen dat dat beeld bij explosies 3 seconden op zwart gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Al zou ik zelf voor een tv gaan. Heb je sowieso speakers, wss wel een RGB Scart-in voor de Wii. PC kan mooi op HDMI of VGA. En je hebt een tuner voor tv zenders.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Je moet wel begrijpen dan een lcd tv en lcd monitor verschillende eigenschappen hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:37 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
ik begin ook te denken dat dat beter is tijdens mijn zoektocht naar reviews kwam ik tegen dat dat beeld bij explosies 3 seconden op zwart gaat.
Een lcd tv is bijvoorbeeld een stuk feller omdat je deze vanaf de bank gebruikt en niet voor je neus.De kijkhoek van een lcd tv is vaak ook wat beter. Het prijsverschil heeft meer met het formaat scherm te maken, dat begint pas met 26 inch. In de lagere prijsklasse dus![]()
Vaak is het gedoe met speciale kabeltjes 1 bak ellende, kun je beter even sparen.
[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 18-01-2011 12:21:43 ]![]()
Nou, één van mijn bestellingen uit November bij DX is zojuist aangekomen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Van welke site?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
En gewoon een mooie RGB Scart-kabel voor de Wii kopen, of als de tv het ondersteunt Component. Wel in de winkel vragen of de TV wel RGB Scart heeft!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet wel begrijpen dan een lcd tv en lcd monitor verschillende eigenschappen hebben.
Een lcd tv is bijvoorbeeld een stuk feller omdat je deze vanaf de bank gebruikt en niet voor je neus.De kijkhoek van een lcd tv is vaak ook wat beter. Het prijsverschil heeft meer met het formaat scherm te maken, dat begint pas met 26 inch. In de lagere prijsklasse dus![]()
Vaak is het gedoe met speciale kabeltjes 1 bak ellende, kun je beter even sparen.so get yourself a car and drive it all alone
Die van mij ook, had niet meer verwacht dat die nog zou komen. Stempel staat op 25-11.. die zal wel een maandje of anderhalf ergens in een pakhuis gelegen hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef classpc het volgende:
Nou, één van mijn bestellingen uit November bij DX is zojuist aangekomen
Zat ik net tijdens het koffie drinken te praten over dat ik m'n (Nederlandse) Zippo vandaag verwachtte en hoopte dat ie zou komen.
Als je het over de duvel hebt...:
letterlijk 2 minuten later propte de postbode het naar binnen.![]()
*Iemand91 uitpakken gaat.
Zijn er trouwens meer mensen die Tracking Number site van DX niet kunnen openen
(niet op DX zelf maar de koerier)![]()
Hoe zit het met DX tegenwoordig? Verzenden ze normaal? Of is er nog vertraging.
I.v.m. verjaardagsshit.![]()
Wat de fuck was dat met dat wijfMod hebben al gedelete zie ik.
Nu geen vertraging met de post (alleen waiting for supplier) maar begin februari is er chinees nieuwjaar 1 week gebeurt er dan NIKSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zit het met DX tegenwoordig? Verzenden ze normaal? Of is er nog vertraging.
I.v.m. verjaardagsshit.
Gelukkig wel ja, irritant.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef beeklaan het volgende:
Wat de fuck was dat met dat wijfMod hebben al gedelete zie ik.
Zippo:
Lekker wasbenzine dampen opsnuiven!![]()
![]()
Oké, die is wel coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, irritant.
Zippo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wasbenzine dampen opsnuiven!Wat heeft hij gekost?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Brushed Chrome, #200?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, irritant.
Zippo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wasbenzine dampen opsnuiven!Een van de goedkopere.
Of heb je de Armor versie er van, #162?![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oké, die is wel coolWat heeft hij gekost?
Op Ebay van een Nederlandse verkoper die ook zelf een site heeft: ¤17,95 opgestuurd en wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Brushed Chrome, #200?Een van de goedkopere.
Of heb je de Armor versie er van, #162?
Wel een echte dus, geen Chinese dus waarom ik dit hier eigenlijk neerzet...![]()
En het is inderdaad een #200, inderdaad een van de goedkopere maar wel een van de meest verkochte en ik wil wel graag een echte Zippo maar ik ben niet van plan om iets van ¤40 voor een aansteker uit te geven (hoewel die jij aangeeft niet (veel) duurder is dan die ik nu heb).
Hopelijk komt er snel nog een Wellington uit 1955 uit Amerika aan voor (opgestuurd en wel) ¤5,95!![]()
Ah, Nederlande reseller dus, ik koop Zippo's bij m'n vaste adres (quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Op Ebay van een Nederlandse verkoper die ook zelf een site heeft: ¤17,95 opgestuurd en wel.
Wel een echte dus, geen Chinese dus waarom ik dit hier eigenlijk neerzet...![]()
En het is inderdaad een #200, inderdaad een van de goedkopere maar wel een van de meest verkochte en ik wil wel graag een echte Zippo maar ik ben niet van plan om iets van ¤40 voor een aansteker uit te geven (hoewel die jij aangeeft niet (veel) duurder is dan die ik nu heb).
Hopelijk komt er snel nog een Wellington uit 1955 uit Amerika aan voor (opgestuurd en wel) ¤5,95!) in Amerika, daar kan je die #200 kopen voor $9,20 + $5,25 verzendkosten, maakt ongeveer ¤11 incl verzendkosten.
Als je er meerdere koopt is het nog goedkoper, aangezien de verzendkosten dan verspreid worden.
¤5,95 is wel interessant, moet ik zelf ook maar eens naar kijken.![]()
Fijn om te horen, toch nog hoop dat mijn pakje er binnenkort eindelijk zal zijn:)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij ook, had niet meer verwacht dat die nog zou komen. Stempel staat op 25-11.. die zal wel een maandje of anderhalf ergens in een pakhuis gelegen hebben040![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef classpc het volgende:
Nou, één van mijn bestellingen uit November bij DX is zojuist aangekomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn centdeal is ook binnenHet was er maar één, terwijl ik ze wel allebei besteld had. Ah well
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Schild het volgende:
Mijn DX pakketje van eind November ook binnen gekregen vandaag.
Zo d'r is ook een vliegtuig uit China geland op Schiphol...
![]()
![]()
hier beb ik weer naar een topic weg geweest te zijn. met als nieuwe voornemen een paar goede rewies te makenBAM dit is 3KB![]()
Kreeg deze binnen via een Ebay aankoop![]()
http://www.gps4buy.com/
53 meter lange kerstlichtjes![]()
http://www.gps4buy.com/Product/ProductShow.aspx?ProductCode=C070![]()
tof waar voor ga je ze eigenlijk gebruiken? kerst of voor een leuk projectje thuis?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
Kreeg deze binnen via een Ebay aankoop![]()
http://www.gps4buy.com/
53 meter lange kerstlichtjes![]()
http://www.gps4buy.com/Product/ProductShow.aspx?ProductCode=C070BAM dit is 3KB![]()
Ik weet niet of ik hier terecht moet of niet, maar ik wil een Herotab-m802 bestellen. Nu valt deze helaas niet te vinden op dealextreme. Iemand een idee waar wel? En goedkoper dan $217.99 incl. ? Want anders bestel ik hem bij merimobiles.
Tevens heb ik 2 dagen voor oud en nieuw een horloge besteld bij DX iemand enig idee wanneer ik die thuis kan verwachten?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Donkeybrain?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Verander je dan ook de paypal email?
Mijn schuilnaam maar even ingevuld bij het adres, dat is mijn zoon![]()
Ik heb wat leuke spulletjes op TaoBoa gezien, maar vertrouw/snap het niet helemaal. Ms dat iemand me even wat antwoorden kan geven..
Vertaalt met google chrome, wat niet helemaal lekker werkt.. iemand een andere goede manier?
En iemand ervaring met deze site? wat is de levertermijn en is het een beetje betrouwbaar?![]()
Google chrome vertalingen werken hier anders primá hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik heb wat leuke spulletjes op TaoBoa gezien, maar vertrouw/snap het niet helemaal. Ms dat iemand me even wat antwoorden kan geven..
Vertaalt met google chrome, wat niet helemaal lekker werkt.. iemand een andere goede manier?
En iemand ervaring met deze site? wat is de levertermijn en is het een beetje betrouwbaar?![]()
Maar, je kan even de openingspost doorlezen om mee te beginnenDaarin staat hoe je iets moet bestellen, en hoe taobao werkt. Zelf raad ik Kyle of Tiffany aan, genoeg besteld en alles is gewoon veilig aangekomen
Lang niet meer hier geweest! Geld is binnen, laten we weer gaan china shoppen
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Successquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef bularax het volgende:
Lang niet meer hier geweest! Geld is binnen, laten we weer gaan china shoppen!
Iedereen komt áltijd terug, china shopping is gewoon extreem verslavendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef bularax het volgende:
Lang niet meer hier geweest! Geld is binnen, laten we weer gaan china shoppen![]()
(wat ga je kopen, al leuke ideën?)
Nog een pakketje onderweg, als die binnen is maar weer een stapeltje nieuwe speeltjes bestellen
Ik ook een paar dagen geleden mijn eerste bestellingen geplaatst:)
1 horloge @ focalprice
1 klein ski slotje @ dealerextreme
1 zonnebril @ dealerextreme
Zijn allemaal niet hele dure dingen, maar zo voor de eerste keer even een test:)
Het horloge staat al op shipped btw en de andere 2 spulletjes op packaging. ben benieuwd:D![]()
[..]
Google chrome vertalingen werken hier anders primá hoor![]()
Maar, je kan even de openingspost doorlezen om mee te beginnenDaarin staat hoe je iets moet bestellen, en hoe taobao werkt. Zelf raad ik Kyle of Tiffany aan, genoeg besteld en alles is gewoon veilig aangekomen
[/quote]
Ik ben ''Jack'' inmiddels tegengekomen maar Kyle/Tiffany??![]()
Just keep reading..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Google chrome vertalingen werken hier anders primá hoor![]()
Ik ben ''Jack'' inmiddels tegengekomen maar Kyle/Tiffany??
(Tiffany was personeel van jack, heeft nu eigen 'bedrijfje' ze opereert via MSN, en kyle is medewerker van Jack, je kan hem bereiken via MSN of mail. Bij Kyle komen je order via Zarmark binnen, en dus kan je daar ook de status controleren)
Ik zag het alleen maar in de shop liggen, heb een balletje gekocht voor 1 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef Loll het volgende:
[..]
tof waar voor ga je ze eigenlijk gebruiken? kerst of voor een leuk projectje thuis?
Donkeybrainquote:
Apenheul, hok 43
7313 HK
Hilversum![]()
![]()
Ok thanks voor de info, ben inmiddels Jack al even aan het dood spammen met vragen via de mail..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Just keep reading..
(Tiffany was personeel van jack, heeft nu eigen 'bedrijfje' ze opereert via MSN, en kyle is medewerker van Jack, je kan hem bereiken via MSN of mail. Bij Kyle komen je order via Zarmark binnen, en dus kan je daar ook de status controleren)
Iemand hier ervaring met het bestellen van schoenen uit China/Taobo? (wil namelijk paartje nike air max bestellen)![]()
Ik wil je er even op wijzen dat deze zéér waarschijnlijk na-maak zijn, en daarom hier niet over dat soort schoenen gepraat mag worden. Maar heb wel is normale schoenen gekocht via Taobao, prima kwaliteit.. máár taobao is een soort marktplaats. Dus heeeeel veel verschillende verkopers, en verschillen in kwaliteit. Gewoon aan Jack/kyle/tiffany vragen of het goede kwaliteit is, dan kijken zei naar de comments bij die shop en geven ze adviesquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ok thanks voor de info, ben inmiddels Jack al even aan het dood spammen met vragen via de mail..
Iemand hier ervaring met het bestellen van schoenen uit China/Taobo? (wil namelijk paartje nike air max bestellen)
Nog 1 minuut tot ik een zak met 100 sleutelhangers gewonnen heb op ebay voor 99 cent![]()
Wáárom bied ik er in vredesnaam op
Mislukt. 1 seconde voor het eind overboden![]()
![]()
Klote hè, dan overboden worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog 1 minuut tot ik een zak met 100 sleutelhangers gewonnen heb op ebay voor 99 cent![]()
Wáárom bied ik er in vredesnaam op
Mislukt. 1 seconde voor het eind overboden
Las op mobiel vanmorgen via mail dat ik een zippo niet had gewonnen.
Wist niet eens meer dat ik daar op geboden had...![]()
![]()
Ik ben nog niet terugquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Iedereen komt áltijd terug, china shopping is gewoon extreem verslavend![]()
(wat ga je kopen, al leuke ideën?)
Nog een pakketje onderweg, als die binnen is maar weer een stapeltje nieuwe speeltjes bestellen
Alhoewel, ik heb wel afgelopen week een rc helicopter besteld uit Hong kong![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:21 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce Lee pyjama's![]()
Wie durft er te bieden en vervolgens niet te betalen bij deze verkoper op Ebay?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.53381
Cute Alloy Skull Head Figure Keychains - Style Assorted (3-Pack)
Erg cute jaso get yourself a car and drive it all alone
Intimate Bamboo Slap Toy
Is dat niet gewoon een kaasplankje?
gadver, gebruik jij die dingen voor etenswaren???voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
China post tracking site offlinenet nu ik mijn pakketje kon traceren
Het glas van m'n ipod is gebroken en nu wil ik het zelf repareren, maar is dit dan wat ik nodig heb: http://cgi.ebay.nl/DIGITI(...)893d5#ht_2858wt_1057 ?
Ik weet, het is niet chinees. Verder zie ik ook weer verkoperts uit hong kong en die vragen maar 4 euro ofzo, zijn dit dan dezelfde dingen of zit er nog verschil in?![]()
nee, het is een slap toy, niet voor kaas iigquote:Op woensdag 19 januari 2011 03:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Intimate Bamboo Slap Toy
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een kaasplankje?![]()
![]()
Lol kreeg net een pakketje van BIC. In een stuk vuilniszak met een kilo bubbelplastic en daarin een platgevouwen doosje voor oortjes en de oortjes los. Moet zelf het doosje vouwen![]()
![]()
Nu wil, nee eis, ik dat mijn pakketje ook vandaag komt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef larry_flynt het volgende:
Lol kreeg net een pakketje van BIC. In een stuk vuilniszak met een kilo bubbelplastic en daarin een platgevouwen doosje voor oortjes en de oortjes los. Moet zelf het doosje vouwen
[ afbeelding ]![]()
Wel netjes dat ze het doosje er toch bij doen
Daar betaal je zelfs voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef eNGine10 het volgende:
Nu wil, nee eis, ik dat mijn pakketje ook vandaag komt![]()
[..]
![]()
Wel netjes dat ze het doosje er toch bij doenJe hebt op bic volgens mij een versie emt doos en zonder doos
![]()
![]()
Maar wat is het verschil met:quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, het is een slap toy, niet voor kaas iig
Kaasplankje met greep
Prijs ¤ 46,75
vs:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.53095
Intimate Bamboo Slap Toy
Prijs $5,-so get yourself a car and drive it all alone
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Daar betaal je zelfs voorJe hebt op bic volgens mij een versie emt doos en zonder doos
Dat wist ik niet.
![]()
zonder: http://www.buyincoins.com(...)uch-product-822.htmlquote:
Met: http://www.buyincoins.com(...)box-product-823.html
Het is best vreemd idd![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zonder: http://www.buyincoins.com(...)uch-product-822.html
Met: http://www.buyincoins.com(...)box-product-823.html
Het is best vreemd idd![]()
Yess 2 pakjes gekregen vandaag, 3 horloges van budgetgadgets, en een enveloppe van PriceAngels met een mestoch?![]()
>dit mes btw: http://tinyurl.com/6yuyagw
Had hem echt net besteld toen dacht ik, shit mag dat eigenlijk wel in NL, maja blijkbaar dus weltoch?![]()
Inderdaad, had ik gister ook al last van:quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef RobertNL het volgende:
China post tracking site offlinenet nu ik mijn pakketje kon traceren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Iemand91 het volgende:
Zat ik net tijdens het koffie drinken te praten over dat ik m'n (Nederlandse) Zippo vandaag verwachtte en hoopte dat ie zou komen.
Als je het over de duvel hebt...:
letterlijk 2 minuten later propte de postbode het naar binnen.![]()
*Iemand91 uitpakken gaat.
Zijn er trouwens meer mensen die Tracking Number site van DX niet kunnen openen
(niet op DX zelf maar de koerier)![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een doosje kopen? Heb er een dollar voor betaald
Wilde het net weggooien...____!
![]()
ik bied 50 cent ( $) voor dat doosje..
bah zit nu op het werk, zie dat er weer een vracht pakketjes bij iedereen is afgeleverd..
ik wacht er ook nog op een paar van begin December![]()
![]()
de post meot hier nog komen, ik wacht nog op een paar dus...... ik hoopquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Downstar het volgende:
ik bied 50 cent ( $) voor dat doosje..
bah zit nu op het werk, zie dat er weer een vracht pakketjes bij iedereen is afgeleverd..
ik wacht er ook nog op een paar van begin December![]()
![]()
Hoop ook dat ik straks bij thuiskomst weer wat pakketjes voor me zie liggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
de post meot hier nog komen, ik wacht nog op een paar dus...... ik hoop![]()
![]()
Aan 2 kanten geslepen? Mag niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef keesos het volgende:
>dit mes btw: http://tinyurl.com/6yuyagw
Had hem echt net besteld toen dacht ik, shit mag dat eigenlijk wel in NL, maja blijkbaar dus wel
1 cent oordoppen van brandsdragon zijn binnen![]()
Nog een set bestellen, mag 1 keer per 2 weken![]()
![]()
Vandaag eindelijk mijn bestelling van DX binnen gekregen van 17 november, was al vergeten dat ik het had besteld..![]()
![]()
01-12-2010 verstuurd vandaag pas binnen
maarja heb et wel
I have no rival, no man can be my equal. ♥![]()
Linklinklink.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aan 2 kanten geslepen? Mag niet.
[ afbeelding ]
1 cent oordoppen van brandsdragon zijn binnen![]()
Nog een set bestellen, mag 1 keer per 2 weken
Hoe, wat, waar? Heb ook een afstervende ACER accu...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef beeklaan het volgende:
Nieuwe laptop batterij voor mijn acer. Hij gaat nog mar 5 minuten mee haha. In NL betaal je 100 euro, deze was 20 inclusief verzendkosten.
Nieuw en Chinese van makelaardij.![]()
pandawill heeft weer happy hour!
Apad MID 7 Inch WiFi 1GB Android 1.7.4 Camera Black (RJ45 Adapter Included)
sku3980
CPU: VIA MW8505 300-600MHz
Software: Google Android 1.74
Screen: 7 inch LCD, with IPS technology, 800*480px
Regular Price: US$104.59
Happy hour price:US$69.99Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Idem hier...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef flankert het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar? Heb ook een afstervende ACER accu...![]()
Wel goei zaad danDe garantie is niet al te best, maar ik heb in al die jaren nog nooit door een fout van hen aanspraak hoeven te maken. Maar naar die accu ben ik ook wel benieuwd, just in case
![]()
![]()
Ik zou niet graag bij die laptop in de buurt zitten als ie ontploft door een foutje in de Chinese accu. Meeste laptops zitten tussen de 30 en 50W per uur op 3 Ah. Dat is vrij fors.
Echte accu's zijn overpriced, maar wel met garantie. Ik heb al een keer via Paradigit een nieuwe geclaimd van Yanec (binnen 2 jaar).Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Vreemd, mijn originele accu van mijn Packard Bell (is van Acer) heeft nog maar 1% slijtage na een jaar, en ik doe nog steeds 6 uur op een accu..
(Gewoon 15,4" Pentium Dual Core, 4GB mem)so get yourself a car and drive it all alone
Fake! Fake and gay!quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:21 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce Lee pyjama's![]()
Wie durft er te bieden en vervolgens niet te betalen bij deze verkoper op Ebay?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij mist op z'n plaatje de Onitsuka Tigers.Common sense is my super power. What's yours?
Dat is wel een hele oude versie Android? Ze zijn nu toch bij 2.2 al?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef mickeyD het volgende:
pandawill heeft weer happy hour!
Apad MID 7 Inch WiFi 1GB Android 1.7.4 Camera Black (RJ45 Adapter Included)
sku3980![]()
Processor is ook niet je-van-het. En die grote zwarte randen om het display heen, tsjah..
android 1.7.4 bestaat niet eens..
voor die prijs moet je geen vragen stellen lijkt mij..
android is van 1.6 naar 2.0 gegaan, en alles daartussen is chinese eigen ge-creerde rommel.
[ Bericht 35% gewijzigd door mickeyD op 19-01-2011 18:57:49 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Kijk jij hebt goed je best gedaan voordat je deze vraag stelde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef mrtequilla het volgende:
Ik zag net leuke schoenen op taboa,
kan ik die gewoon bestellen? hoeveel is verzendkosten naar nl?
Hulde.![]()
Zat nog wat poep in me oog..
lees dat ze via dealxtreme je er wel aan kan komen? maar dan komen er extra kosten bij
dus mijn vraag, kan je ook gewooon direct via die site bestellen![]()
wtf is taboa?
Taboa – Ein Laden voll gesunder Lebensfreude?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
TaoBao
ahh okay die dus..
gewoon bestellen per live messenger (msn dus) bij Tiffany
tiffany19871009@msn.com
dan hoor je van haar wel wat t kost.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
jup
ze voegt je vanzelf wel toe
en het gaat allemaal in t engels (t is een chinees) dus geduld is een schone zaak.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
DX heeft een Valentijnsdag mail gestuurd met aanbiedingen van hun pornoshop.
Ik twijfel nu of sex hebben met een Chinees heel erg spannend of heel erg eng is![]()
![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_2187wt_954
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_4276wt_905
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_2113wt_922
Dit maar even besteld!
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Net ter ere van m'n 3 jarig jubileum op DealExtreme een bestellinkje gedaan
1/19/2008 Total: $21.44
1/19/2011 Total: $3.36![]()
Jij gaat weer een pareltje van een aanvulling aan de vaste club users in dit topic worden, wat ik je brom.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef mrtequilla het volgende:
Die is op moment niet online, dus ik neem aan dat ik gewoon geduld moet hebben?Common sense is my super power. What's yours?
Ik zoek nieuwe Kanen MD-52. Op Lightake zijn ze al lang uitverkocht, ook na een request. Iemand een vergelijkende website?![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef monkeybrain het volgende:
DX heeft een Valentijnsdag mail gestuurd met aanbiedingen van hun pornoshop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nu of sex hebben met een Chinees heel erg spannend of heel erg eng isFree condoms
Authentieke Chinese kwaliteit, gezien de overbevolking daar
![]()
![]()
Focalpricequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef Berend. het volgende:
Ik zoek nieuwe Kanen MD-52. Op Lightake zijn ze al lang uitverkocht, ook na een request. Iemand een vergelijkende website?![]()
Vandaag nog twee pakjes ontvangen die ik bij DX besteld had.
Eén uit November en één uit December.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Ebay. Zoek op je batterij op het nr wat erbij staat. Veel acerlaptops gebruiken dezelfde acerbatterij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef flankert het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar? Heb ook een afstervende ACER accu...De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik ben film kijken en keek even tussendoor voor je via google, kom je dit tegen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef Berend. het volgende:
Ik zoek nieuwe Kanen MD-52. Op Lightake zijn ze al lang uitverkocht, ook na een request. Iemand een vergelijkende website?
haha en ha![]()
![]()
XD XD
Wat het PRECIES is weet ik niet, maar ik heb zo'n idee
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben film kijken en keek even tussendoor voor je via google, kom je dit tegen:
haha en ha![]()
![]()
![]()
Iemand?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Exentric90 het volgende:
Ik weet niet of ik hier terecht moet of niet, maar ik wil een Herotab-m802 bestellen. Nu valt deze helaas niet te vinden op dealextreme. Iemand een idee waar wel? En goedkoper dan $217.99 incl. ? Want anders bestel ik hem bij merimobiles.
Tevens heb ik 2 dagen voor oud en nieuw een horloge besteld bij DX iemand enig idee wanneer ik die thuis kan verwachten?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
2 tot 6 weken.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Neen, niet ziek!quote:![]()
Ik vind het elke vrouw haar verplichting om haar vaginal loosenesses bij te houden. Anders ziet de vagine er op haar 30e uit als een "Wizards Sleeve".![]()
Wij mannen willen gewoon het idee hebben met een 18 jarige in bed te liggen. Dat op je 60e je kop er niet meer uit ziet als een 18 jarige, daarvoor kan je het licht nog uitdoen. Als de zure sloot de omvang heeft van het Rijnkanaal, tsjah. Daarom zou elke vrouw standaard zo'n apparaat in haar keukenkastje moeten hebben staan.![]()
Iedere vrouw die dit niet doet kan er alvast rekening mee houden: een Chinese 20 jarige chick past ook in een gele envelop en kost ook niks, dus je bent zo ingeruild voor een chinese schone. Die eruit ziet als een klein jongetje.
MAO RAADT HET AAN!
Ik had het snel door gekeken maar ik las het nu even verder door:quote:
dit model is uit volwaardig hout gemaakt waar duurzaamheid en kwaliteit uit voort komt met een zeer zuiver en mooi geluid.
door dat hij uit hout is gemaakt krijg je een zeer mooi geluid zoals huiskamer speakers hebben!
Raap me op!![]()
![]()
![]()
Die Engelsen ook op t forum die vallen over het woord 'cunt'.
Met name die ene die bang is dat zn dochter t leest.
Als die t leest is t z'n eigen schuld.
Ja, want het is wat, een scheldwoordje. Als ie dan toch ergens over moet vallen lijkt zou ik meer begrip op kunnen brengen voor het feit dat er tussen de new arrivals tegenwoordig ongeveer 50% aan dildo en vibrators staan. Maar hey, dat is schijnbaar de normaalste zaak van de wereld voor zijn dochter, het woord kut, hey, dat kan natuurlijk echt niet.
De onschuld is tegenwoordig ver te vinden...De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
In GB staat het gebruik van cunt toch gelijk aan kanker in Nederland?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef neo2000 het volgende:
Ja, want het is wat, een scheldwoordje. Als ie dan toch ergens over moet vallen lijkt zou ik meer begrip op kunnen brengen voor het feit dat er tussen de new arrivals tegenwoordig ongeveer 50% aan dildo en vibrators staan. Maar hey, dat is schijnbaar de normaalste zaak van de wereld voor zijn dochter, het woord kut, hey, dat kan natuurlijk echt niet.
Dat is mij in ieder geval verteld een keer.
Model SM-69, als dat geen toeval is.![]()
Dat komt omdat ze cancer daar nog niet hebben uitgevonden als scheldwoord. Maar ik denk als je iemand een cancer dog noemt, dat ie behoorlijk schrikt
http://www.priceangels.co(...)er_3_oz__p15685.html
Besteld.
Die korting is BS, want andere maten zijn 2 euro duurder![]()
Kan je wel denken, niet echt goedkoop. Maar zo'n ding weegt wel wat
Hey, hij is verdwenen van de site..
[ Bericht 4% gewijzigd door beeklaan op 20-01-2011 00:04:49 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Over 20 jaar hang jij ook wanhopig aan dat dingquote:![]()
Even bij de klantenservice vragen of dit ook bij homo's werkt met een uitgerekte anus
quote:Dear DX, can this device train my anus to be very tight, like a five year old boy?
Greetings, Gordon from Amsterdam.![]()
![]()
Pleur dat anders ook als vraag aan andere members bij dat artikel in het forumquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Over 20 jaar hang jij ook wanhopig aan dat ding![]()
Even bij de klantenservice vragen of dit ook bij homo's werkt met een uitgerekte anus
[..]![]()
![]()
Ben wel benieuwd wat de reacties van Amerikanen en Britten zouden zijn
mijn bestelling begint nu wel een beetje lang te duren, moet ik voor de 45 dagen actie ondernemen? wat moet ik dan doen?
Of kan het ook vaak langer duren.![]()
Ik ga ooit een keer zo'n laser pointer kopen. En dan wel eentje die nog echt ver rijkt. Welke kunnen jullie aanraden?![]()
![]()
20-50mw groenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga ooit een keer zo'n laser pointer kopen. En dan wel eentje die nog echt ver rijkt. Welke kunnen jullie aanraden?
bv http://www.priceangels.co(...)inter_Pen_p2688.html![]()
Nogmaals..? Besteld bij dealextreme trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 11:04 schreef SnowLeopard het volgende:
Zojuist wat besteld maar bij paypal checkout 1 en 2 zegt 'ie dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn bankrekening, voorheen (lees: 4 dagen terug) lukte het nog gewoon met de aan paypal gekoppelde bankrekening. Volgens paypal is deze ook nog steeds gekoppeld..
Halp!..
![]()
Ziet er niet verkeerd uit. Lekker prijsje ook. Zijn die batterijen overal beetje verkrijgbaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
20-50mw groen
bv http://www.priceangels.co(...)inter_Pen_p2688.html![]()
AAA Batterijenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Lekker prijsje ook. Zijn die batterijen overal beetje verkrijgbaar?Die heb je overal. Ik adviseer alkaline van de Aldi die zijn wel goedkoop en goed!
![]()
Oke, ik ga deze dan maar eens soon bestellen en dan zal ik een review hier plaatsen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
AAA BatterijenDie heb je overal. Ik adviseer alkaline van de Aldi die zijn wel goedkoop en goed!
Thnx voor de hulp![]()
![]()
Als je écht ver wil schijnen (waarom eigenlijk) zou je eventueel nog een groter wattage kunnen nemen (150 / 200 mW).quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke, ik ga deze dan maar eens soon bestellen en dan zal ik een review hier plaatsen.
Thnx voor de hulp
Ik heb beide (nou ja, een is naar een vriend gegaan) en ik zag daar ook al duidelijk verschil tussen.![]()
Heb ik gelijk dat je als Nederlander elke laser mag kopen, maar dat niet elke laser binnen Nederland verhandeld mag worden? En dat de verkoper aansprakelijk is voor wat er met zulke lasers kan gebeuren?
want ik heb even zitten zoeken:quote:# Wetgeving
Iedereen die in Nederland laserpointers of lasergadgets verhandelt aan consumenten heeft te maken met artikel 18, aanhef en onder a van de Warenwet en het Warenwetbesluit Algemene Productveiligheid. Artikel 18 onder a luidt: Het is verboden waren, niet zijnde eet- of drinkwaren, te verhandelen waarvan degene die deze waren verhandelt, weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij bij het gezien hun bestemming te verwachten gebruik bijzondere gevaren kunnen opleveren voor de veiligheid of gezondheid van de mens.
Dit betekent dat een verhandelaar van laserpointers en -gadgets zèlf moet controleren of laten controleren of de te koop aangeboden producten geen bijzonder gevaar opleveren in de zin van artikel 18, aanhef en onder a van de Warenwet.
Een lasergadget mag geen (tijdelijk) oogletsel opleveren indien hiermee in de ogen wordt geschenen. Daarom is het verhandelen van klasse 2, 2M, 3R, 3B en 4 lasergadgets* niet toegestaan. Uit literatuuronderzoek is namelijk gebleken dat de bundel van een lasergadget klasse 2 al oogletsel kan toebrengen als het hoofd niet afgewend wordt en of de ogen niet in een reflex gesloten worden. Door de vormgeving is een gadget aantrekkelijk voor kinderen. Zij zetten de gadget aan en kunnen zichzelf en anderen ermee in de ogen schijnen.
# Voor definities van deze klassen zie de norm NEN-EN 60825-1:2001-08
Het verhandelen van klasse 1 en 1M lasergadgets is toegestaan.
# Classificatie
Voor de vaststelling van de classificatie van laserpointers en lasergadgets wordt gebruik gemaakt van de norm NEN-EN 60825-1:2001-08, Veiligheid van laserproducten, Deel 1 Apparatuurclassificatie, Eisen en gebruikershandleiding. De klassen 1, 1M**, 2 en 2M worden als volgt omschreven:
Dichtklapbare messen waarvan het lemmet meer dan één snijkant heeft
# Klasse 1 laser. Laser die veilig is bij redelijkerwijs te voorzien gebruik. Hieronder valt ook het gebruik in combinatie met optische instrumenten waarbij in de bundel wordt gekeken.
# Klasse 1M laser. Laser die, in het golflengtegebied van 302,5 nm tot 4000 nm, veilig is bij redelijkerwijs te voorzien gebruik. Deze laser kan onder bepaalde condities een gevaar opleveren indien gebruikt in combinatie met optische instrumenten.
# Klasse 2 laser. Laser die zichtbaar licht uitstraalt in het golflengtegebied van 400 nm tot 700 nm waarbij oogletsel wordt voorkomen door het in een reactie afwenden van het hoofd en/of in een reflex sluiten van het oog (binnen 0,25 s). Verwacht wordt dat deze reactie/reflex adequate bescherming biedt bij redelijkerwijs te voorzien gebruik inclusief het gebruik in combinatie met optische instrumenten waarbij in de bundel wordt gekeken.
# Klasse 2M laser. Laser die zichtbaar licht uitstraalt in het golflengtegebied van 400 nm tot 700 nm waarbij oogletsel wordt voorkomen door het in een reactie afwenden van het hoofd en/of in een reflex sluiten van het oog (binnen 0,25 s). Deze laser kan onder bepaalde condities een gevaar opleveren indien gebruikt in combinatie met optische instrumenten.so get yourself a car and drive it all alone
Daar komt het wel zo'n beetje op neer ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb ik gelijk dat je als Nederlander elke laser mag kopen, maar dat niet elke laser binnen Nederland verhandeld mag worden? En dat de verkoper aansprakelijk is voor wat er met zulke lasers kan gebeuren?
want ik heb even zitten zoeken:
[..]![]()
Hmm nice. Ik wilde altijd wel één kopen, maar had geen zin in douane.. 12 jaar gelden ofzo wel 1 in Italië gekocht, maar dat ding komt nauwelijks 5 meter verquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar komt het wel zo'n beetje op neer ja.(Werkt op 3 knoopcellen) En ik wilde wel 1 omdak ze tof vind, en ik ook wel weet dat ik geen domme dingen doe.
Ik dacht dat kopen en verkopen boven de 5mw wel verboden was sinds een jaar, maar bezit niet. Maar die regels veranderen ook elke keer, dus ik weet het ook niet precies
Ik heb ook een 50mw groene pen op AAA batterijen en die schijnt echt zo ver als je kunt kijken. Wel gaaf inderdaad.![]()
Ik heb de 50m al besteld. Ik ga daar ook echt niet meer aan uitgevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je écht ver wil schijnen (waarom eigenlijk) zou je eventueel nog een groter wattage kunnen nemen (150 / 200 mW).
Ik heb beide (nou ja, een is naar een vriend gegaan) en ik zag daar ook al duidelijk verschil tussen.![]()
![]()
groene van 150 of 200mw halen dat vaak bij lange na niet en zijn dan 50-70 of zo, tenzij je echt heel veel meer gaat uitgeven. Alleen de rode halen dat wattage wel, maar die zijn veel minder zichtbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb de 50m al besteld. Ik ga daar ook echt niet meer aan uitgeven
Al met al is een goede 50mw groene het best zichtbare voor je geld. En deze is door priceangels zelf getest op 48mw, dus zit aardig in de buurt. Mijn 50mw groene van ledshoppe haalt dat iig niet.![]()
Er trappen wel veel mensen in die 1 eurocent zooi zeg. De website heeft 2 doelen denk ik:
1. Je email adres krijgen en dan doorverkopen. Ik krijg ook regelmatig van die Chinese mailtjes.
2. Je willen je naar de website lokken. Maar dat lijkt me ook een bijzaak, want de kwaliteit van die oordopjes is zero.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:42 schreef WAJJ het volgende:
je zei dat de 1 cent hoofdtelefoon
http://www.BrandsDragon.com/wj_r.asp?lid=769Ze zijn wel goed in Nederlands!quote:geregistreerd op: donderdag 20 januari 2011 @ 04:15hoi![]()
Ik zie weer een websitenaam aan komen naast never-buying die gebanned gaat wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:51 schreef Baasss het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn wel goed in Nederlands!
Waarom? Pas kreeg iemand ze binnen. En je kan gewoon met paypal betalen. Heb er nog wat gekocht.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
hihi, never-buying hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zie weer een websitenaam aan komen naast never-buying die gebanned gaat worden
Nog steeds wachtend op mijn pakketjes, hopen dat er vandaag wel wat inligt
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 11:29:13 ]![]()
En wat voor, die ga ik niet eens bestellen.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:42 schreef WAJJ het volgende:
je zei dat de 1 cent hoofdtelefoon
http://www.BrandsDragon.com/wj_r.asp?lid=769Common sense is my super power. What's yours?
Ze bezorgen niet in NL.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
In december liep een of andere site te adverteren: In januari gratis dit of dat bij elke bestelling. Weet iemand welke dat was? Ik zie het zo vlug nergens staan bij de sites uit de OP, maar die is ook niet meer compleet.
Centdeals, toch? Niet te snel klikken iig![]()
![]()
Ja ik zag het. Maar uiteindelijk kom je toch bij paypal betaling en als je dan door klikt ben je dom
Verder kan het wel voor 1 cent, als je het goede maar aan klikt.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Dat is het laatste scherm als je op paypalcheckout kliktquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef beeklaan het volgende:
Ja ik zag het. Maar uiteindelijk kom je toch bij paypal betaling en als je dan door klikt ben je dom
Verder kan het wel voor 1 cent, als je het goede maar aan klikt.
Het paypalscherm is dan al geweest, en de eerste keer had ik me wel te pakken maar gelijk een refund gedaan. Sindsdien let ik er wel op en scrol ik niet gelijk door naar beneden, ook al staat er bij paypal wel 1 cent.![]()
Oh ja kan wel, maar dan staat er nog bij pay 25 dollar
Volgens mij komt er nog een scherm hoor..De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Hmm ben er vrij zeker van dat ik die net niet kreeg met de eerste betaalknop 'check out with paypal', maar ik kan het niet meer proberen nu. Volgens mij kreeg ik gewoon gelijk het 'thanks for ordering, please keep your order number' scherm.
Nou ja, iig goed om op te letten![]()
![]()
Ze hebben de titel van de female shrink cunt physical therapy aangepast!
Hij heet nu:
Female Shrink Private Parts Physical Therapy Ring (2*AAA)![]()
Zouden ze al mannenapparaat moeten doen
Male shrink private parts
Vandaag geen vloed van nieuwe pakjes?
ik ga eens even kijken in de brievenbusquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
Vandaag geen vloed van nieuwe pakjes?
editL nee
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 14:31:25 ]![]()
Ik verwacht er nog 1 uit de VS en 2 uit China (waarvan 1 niet eens zeker is).
Ook nog niets gekregen...![]()
![]()
Ik houd een lijstje bij wat ik nog krijg, anders kan ik het niet onthouden
Pakketjes
Buyincoins:
-ZT-180 etc.
-MP3 van die coins.
Lightinthebox:
-Bieropeners etc.
Ebay:
-Latopbatterij
Bol.com
-Kabeltje VGA
Priceangels:
-1 cent deal stylus
-Liqour Flask
Meryfine
-1 cent deal varkentje sleutelhanger
-1 cent deal lichtgevende pijl
Brandsdragon
-1 cent deal OortelefoontjeDe goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Is dat deze?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef beeklaan het volgende:
Ik houd een lijstje bij wat ik nog krijg, anders kan ik het niet onthouden
Pakketjes
Buyincoins:
-ZT-180 etc.
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Heb je daar goede dingen over gehoord?![]()
Omg dit is toch om te janken:
Oordopjes
Gister m'n neppe ipod shuffle 2 GB binnengekregen (voor op vakantie) en een usb-lader voor in het stopcontact!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben film kijken en keek even tussendoor voor je via google, kom je dit tegen:
haha en haquote:beste,
de ¤100,00 is en vergelijkbare waarde (in die prijsklasse) u kent deze koptelefoontjes? omdat u er zoveel wilt hebben....Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,quote:beste,
onze staffel korting geld als volgt:
10% bij 10 of meer
15% bij 25 of meer
20% bij 50 of meer
25% bij 100 of meer.
de waarde is geen ¤100,00 maar een indicatie waarde.... dus vergelijkbaar met een setje Sony van bijvoorbeeld ¤100,00
het geluid is zeer mooi en zuiver, koop er eerst anders eentje om te kijken of u wat vind ervan en daarna komen wij er wel uit als u het mooi en goed vind klinken.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
hij adviseert me om er eerst 1 te nemen, om het geluid aan te horen.. oftewel meneer/mevrouw
heeft er niet meer dan 1/2 liggen haha
[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 20-01-2011 15:53:12 ]![]()
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Heb je daar goede dingen over gehoord?![]()
Ik heb even gevraagd of ik korting krijg als ik 600 schroevendraaiers bestel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,
hij adviseert me om er eerst 1 te nemen, om het geluid aan te horen.. oftewel meneer/mevrouw
heeft er niet meer dan 1/2 liggen haha![]()
Jongens let op nog 2 posts en dan zit ie vol. Wat wordt de volgende titel?
"#113 Waar we Marktplaats-verkopers trollen![]()
Oké.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef UncleSam het volgende:
Jongens let op nog 2 posts en dan zit ie vol. Wat wordt de volgende titel?
"#113 Waar we Marktplaats-verkopers trollen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: