tof waar voor ga je ze eigenlijk gebruiken? kerst of voor een leuk projectje thuis?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
Kreeg deze binnen via een Ebay aankoop![]()
http://www.gps4buy.com/
53 meter lange kerstlichtjes![]()
http://www.gps4buy.com/Product/ProductShow.aspx?ProductCode=C070
Donkeybrain?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Verander je dan ook de paypal email?
Mijn schuilnaam maar even ingevuld bij het adres, dat is mijn zoon![]()
Google chrome vertalingen werken hier anders primá hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik heb wat leuke spulletjes op TaoBoa gezien, maar vertrouw/snap het niet helemaal. Ms dat iemand me even wat antwoorden kan geven..
Vertaalt met google chrome, wat niet helemaal lekker werkt.. iemand een andere goede manier?
En iemand ervaring met deze site? wat is de levertermijn en is het een beetje betrouwbaar?
Successquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef bularax het volgende:
Lang niet meer hier geweest! Geld is binnen, laten we weer gaan china shoppen
Iedereen komt áltijd terug, china shopping is gewoon extreem verslavendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef bularax het volgende:
Lang niet meer hier geweest! Geld is binnen, laten we weer gaan china shoppen
Just keep reading..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Google chrome vertalingen werken hier anders primá hoor![]()
Maar, je kan even de openingspost doorlezen om mee te beginnenDaarin staat hoe je iets moet bestellen, en hoe taobao werkt. Zelf raad ik Kyle of Tiffany aan, genoeg besteld en alles is gewoon veilig aangekomen
Ik ben ''Jack'' inmiddels tegengekomen maar Kyle/Tiffany??
Ik zag het alleen maar in de shop liggen, heb een balletje gekocht voor 1 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef Loll het volgende:
[..]
tof waar voor ga je ze eigenlijk gebruiken? kerst of voor een leuk projectje thuis?
Donkeybrainquote:
Ok thanks voor de info, ben inmiddels Jack al even aan het dood spammen met vragen via de mail..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Just keep reading..
(Tiffany was personeel van jack, heeft nu eigen 'bedrijfje' ze opereert via MSN, en kyle is medewerker van Jack, je kan hem bereiken via MSN of mail. Bij Kyle komen je order via Zarmark binnen, en dus kan je daar ook de status controleren)
Ik wil je er even op wijzen dat deze zéér waarschijnlijk na-maak zijn, en daarom hier niet over dat soort schoenen gepraat mag worden. Maar heb wel is normale schoenen gekocht via Taobao, prima kwaliteit.. máár taobao is een soort marktplaats. Dus heeeeel veel verschillende verkopers, en verschillen in kwaliteit. Gewoon aan Jack/kyle/tiffany vragen of het goede kwaliteit is, dan kijken zei naar de comments bij die shop en geven ze adviesquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ok thanks voor de info, ben inmiddels Jack al even aan het dood spammen met vragen via de mail..
Iemand hier ervaring met het bestellen van schoenen uit China/Taobo? (wil namelijk paartje nike air max bestellen)
Klote hè, dan overboden worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog 1 minuut tot ik een zak met 100 sleutelhangers gewonnen heb op ebay voor 99 cent![]()
Wáárom bied ik er in vredesnaam op
Mislukt. 1 seconde voor het eind overboden
Ik ben nog niet terugquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Iedereen komt áltijd terug, china shopping is gewoon extreem verslavend![]()
(wat ga je kopen, al leuke ideën?)
Nog een pakketje onderweg, als die binnen is maar weer een stapeltje nieuwe speeltjes bestellen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:21 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce Lee pyjama's![]()
Wie durft er te bieden en vervolgens niet te betalen bij deze verkoper op Ebay?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, het is een slap toy, niet voor kaas iigquote:Op woensdag 19 januari 2011 03:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Intimate Bamboo Slap Toy
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een kaasplankje?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef larry_flynt het volgende:
Lol kreeg net een pakketje van BIC. In een stuk vuilniszak met een kilo bubbelplastic en daarin een platgevouwen doosje voor oortjes en de oortjes los. Moet zelf het doosje vouwen
[ afbeelding ]
Daar betaal je zelfs voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef eNGine10 het volgende:
Nu wil, nee eis, ik dat mijn pakketje ook vandaag komt![]()
[..]
![]()
Wel netjes dat ze het doosje er toch bij doen
Maar wat is het verschil met:quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, het is een slap toy, niet voor kaas iig
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Daar betaal je zelfs voorJe hebt op bic volgens mij een versie emt doos en zonder doos
zonder: http://www.buyincoins.com(...)uch-product-822.htmlquote:
hahahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zonder: http://www.buyincoins.com(...)uch-product-822.html
Met: http://www.buyincoins.com(...)box-product-823.html
Het is best vreemd idd
Inderdaad, had ik gister ook al last van:quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef RobertNL het volgende:
China post tracking site offlinenet nu ik mijn pakketje kon traceren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Iemand91 het volgende:
Zat ik net tijdens het koffie drinken te praten over dat ik m'n (Nederlandse) Zippo vandaag verwachtte en hoopte dat ie zou komen.
Als je het over de duvel hebt...:
letterlijk 2 minuten later propte de postbode het naar binnen.![]()
*Iemand91 uitpakken gaat.
Zijn er trouwens meer mensen die Tracking Number site van DX niet kunnen openen
(niet op DX zelf maar de koerier)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een doosje kopen? Heb er een dollar voor betaald
Wilde het net weggooien...
de post meot hier nog komen, ik wacht nog op een paar dus...... ik hoopquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Downstar het volgende:
ik bied 50 cent ( $) voor dat doosje..
bah zit nu op het werk, zie dat er weer een vracht pakketjes bij iedereen is afgeleverd..
ik wacht er ook nog op een paar van begin December
Hoop ook dat ik straks bij thuiskomst weer wat pakketjes voor me zie liggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
de post meot hier nog komen, ik wacht nog op een paar dus...... ik hoop
Aan 2 kanten geslepen? Mag niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef keesos het volgende:
>dit mes btw: http://tinyurl.com/6yuyagw
Had hem echt net besteld toen dacht ik, shit mag dat eigenlijk wel in NL, maja blijkbaar dus wel
Linklinklink.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aan 2 kanten geslepen? Mag niet.
[ afbeelding ]
1 cent oordoppen van brandsdragon zijn binnen![]()
Nog een set bestellen, mag 1 keer per 2 weken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |