Aan 2 kanten geslepen? Mag niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef keesos het volgende:
>dit mes btw: http://tinyurl.com/6yuyagw
Had hem echt net besteld toen dacht ik, shit mag dat eigenlijk wel in NL, maja blijkbaar dus wel
Linklinklink.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aan 2 kanten geslepen? Mag niet.
[ afbeelding ]
1 cent oordoppen van brandsdragon zijn binnen![]()
Nog een set bestellen, mag 1 keer per 2 weken![]()
Hoe, wat, waar? Heb ook een afstervende ACER accu...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef beeklaan het volgende:
Nieuwe laptop batterij voor mijn acer. Hij gaat nog mar 5 minuten mee haha. In NL betaal je 100 euro, deze was 20 inclusief verzendkosten.
Nieuw en Chinese van makelaardij.
Idem hier...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef flankert het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar? Heb ook een afstervende ACER accu...
Fake! Fake and gay!quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:21 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce Lee pyjama's![]()
Wie durft er te bieden en vervolgens niet te betalen bij deze verkoper op Ebay?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een hele oude versie Android? Ze zijn nu toch bij 2.2 al?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef mickeyD het volgende:
pandawill heeft weer happy hour!
Apad MID 7 Inch WiFi 1GB Android 1.7.4 Camera Black (RJ45 Adapter Included)
sku3980
Kijk jij hebt goed je best gedaan voordat je deze vraag stelde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef mrtequilla het volgende:
Ik zag net leuke schoenen op taboa,
kan ik die gewoon bestellen? hoeveel is verzendkosten naar nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |