Nou speciaal voor jou dan: 10%Ebay110 , eerste link als je zoekt op buyincoins couponquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, ik zag je ninjaedit en ik was zelf ook aan het zoeken. Zonder succes, trouwens
Ja, die kende ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan: 10%Ebay110 , eerste link als je zoekt op buyincoins coupon
Ik heb een nieuw account aangemaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, die kende ik welMaar die is toch maar 1 keer geldig?
Tenzij je een nieuw account maakt. Anders voer ik hem gewoon altijd in op dezelfde account voortaan
Gewone kabel gaat niet werken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef UncleSam het volgende:
Mensen ik zoek een USB Male to Micro USB Male adapter, maar het lijkt wel alsof die niet bestaat want ik vind alleen maar USB female to Micro USB male adapters.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313
Het is bestemd voor het koppelen van mijn HTC telefoon met een computer.
Waar moet ik zijn?
Dat deed ik dus ook altijd jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw account aangemaaktIk had die code nodig want ik wil een tablet bestellen. en tja, als er 10% af kan dan maar een nieuw account
Niet dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef RobertNL het volgende:
mijn horloge gaat als het goed is nu snel de deur uit:
On 1/7/2011:
Express Order Received - in stock
Ik wil een klein compact stekkertje die ik bij wijze van spreken altijd in m'n binnenzak zit.quote:
Wat is dat voor gek dingquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Zijn de 1 cent deals alleen voor nieuwe klanten? Ik krijg hem niet besteld![]()
http://www.merryfine.com/Promotions
Dat heb jij dus al gedaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef 08gnoT. het volgende:
for one new client
Nieuwe account aanmaken, dus![]()
Ik heb me opgeofferd om het te proberen zojuist, jaquote:
Tip: Met gmail kun je gewoon op willekeurige plaatsen in het adres een punt zetten, zodoende kun je overal oneindig veel accounts aanmaken zonder een nieuw mailadres te hoeven registreren. Komt allemaal op hetzelfde aan.quote:Thank you for your payment. Your transaction has been completed.
Verander je dan ook de paypal email?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb me opgeofferd om het te proberen zojuist, ja
[..]
Tip: Met gmail kun je gewoon op willekeurige plaatsen in het adres een punt zetten, zodoende kun je overal oneindig veel accounts aanmaken zonder een nieuw mailadres te hoeven registreren. Komt allemaal op hetzelfde aan.
Nee, ik heb ook gewoon een bevestiging gehad dus ik weet niet of ze daarop controlerenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Verander je dan ook de paypal email?
Ach ja, een klote reputatie in China is alleen een probleem van de Nederlandse ambassadeur. Lekker dubbele accounts gebruiken voor 1 cent dealsquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gewoon een bevestiging gehad dus ik weet niet of ze daarop controleren
Hij zal best werken, ik zie alleen niet in hoe het je keuze tussen een tv of een monitor kan bepalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27598
Heeft iemand deze ooit besteld en weet iemand of deze werkt?
Het ligt namelijk geheel aan de werking van deze kabel of ik een monitor of een lcd tv ga kopen
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Hoe snel verzend priceangels?heb ook nog wat ander spul nodig daar
Een monitor is goedkoper dan een lcd tv maar daar kan normaal gesproken geen wii op aangesloten worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hij zal best werken, ik zie alleen niet in hoe het je keuze tussen een tv of een monitor kan bepalen.
Vind de kabel alleen erg prijzig..
Ik heb een pc monitor, maar daar hangt de pc aan (via dvi) en de PS3 en X360 (via hdmi). Werkt gewoon perfect.. Je moet alleen wel even kijken of de monitor een handige sound out heeft die naar je speakers toegaan (als je HDMI gebruikt).quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Een monitor is goedkoper dan een lcd tv maar daar kan normaal gesproken geen wii op aangesloten worden.
Een LCD tv is prijziger maar er kan standaard zowel een gameconsole als een computer op.
als ik die kabel koop kom ik goedkoper uit omdat ik dan een monitor kan kopen maar doet die kabel het niet ben ik mijn geld voor niks kwijt.
Cool, de reden dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik bij normale Nederlandse winkels ben geweest en zij dus zeiden dat de xbox en de ps3 inderdaad zo'n kabel hebben maar de wii niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb een pc monitor, maar daar hangt de pc aan (via dvi) en de PS3 en X360 (via hdmi). Werkt gewoon perfect.. Je moet alleen wel even kijken of de monitor een handige sound out heeft die naar je speakers toegaan (als je HDMI gebruikt).
Ik heb t zelf zo, (als voorbeeld de PS3)
PS3 -> HDMI-kabel -> Monitor -> 3,5"jack sound vanuit monitor -> audio-in pc
en dan de speakers op audio-out pc.![]()
Ah, bij jou is t voor de Wii? Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:43 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Cool, de reden dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik bij normale Nederlandse winkels ben geweest en zij dus zeiden dat de xbox en de ps3 inderdaad zo'n kabel hebben maar de wii niet.
Dit is dus een puur Chinese uitvinding denk ik, en dat vertrouw ik niet zo, namaken okee, maar uitvinden?
quote:
bij thuiskomt lagen er 2 pakketjes; mijn orders van Eve rbuyingquote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef Downstar het volgende:
welke 1 cent deals ? van never buying?
( wanneer besteld ?)
?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ah, bij jou is t voor de Wii? Ik zal eens kijken
//edit
wtf, wat een prijzen :/![]()
Mijn bestelling van 18 december kreeg ik op 7 januari binnen dus dat ging snelquote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Hoe snel verzend priceangels?heb ook nog wat ander spul nodig daar
RA0*******8CN 2011 departure from outward office of exchange 2011-01-17
Epad komt naar nederland ^^
Nou, de enige manier lijkt idd dmv zo'n VGA-geval van een euro of 20... Of je gaat echt enorm veel geld kwijt zijn..quote:
Al zou ik zelf voor een tv gaan. Heb je sowieso speakers, wss wel een RGB Scart-in voor de Wii. PC kan mooi op HDMI of VGA. En je hebt een tuner voor tv zenders.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nou, de enige manier lijkt idd dmv zo'n VGA-geval van een euro of 20... Of je gaat echt enorm veel geld kwijt zijn..
ik begin ook te denken dat dat beter is tijdens mijn zoektocht naar reviews kwam ik tegen dat dat beeld bij explosies 3 seconden op zwart gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Al zou ik zelf voor een tv gaan. Heb je sowieso speakers, wss wel een RGB Scart-in voor de Wii. PC kan mooi op HDMI of VGA. En je hebt een tuner voor tv zenders.
Je moet wel begrijpen dan een lcd tv en lcd monitor verschillende eigenschappen hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:37 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
ik begin ook te denken dat dat beter is tijdens mijn zoektocht naar reviews kwam ik tegen dat dat beeld bij explosies 3 seconden op zwart gaat.
En gewoon een mooie RGB Scart-kabel voor de Wii kopen, of als de tv het ondersteunt Component. Wel in de winkel vragen of de TV wel RGB Scart heeft!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet wel begrijpen dan een lcd tv en lcd monitor verschillende eigenschappen hebben.
Een lcd tv is bijvoorbeeld een stuk feller omdat je deze vanaf de bank gebruikt en niet voor je neus.De kijkhoek van een lcd tv is vaak ook wat beter. Het prijsverschil heeft meer met het formaat scherm te maken, dat begint pas met 26 inch. In de lagere prijsklasse dus![]()
Vaak is het gedoe met speciale kabeltjes 1 bak ellende, kun je beter even sparen.
Die van mij ook, had niet meer verwacht dat die nog zou komen. Stempel staat op 25-11.. die zal wel een maandje of anderhalf ergens in een pakhuis gelegen hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef classpc het volgende:
Nou, één van mijn bestellingen uit November bij DX is zojuist aangekomen
Nu geen vertraging met de post (alleen waiting for supplier) maar begin februari is er chinees nieuwjaar 1 week gebeurt er dan NIKSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zit het met DX tegenwoordig? Verzenden ze normaal? Of is er nog vertraging.
I.v.m. verjaardagsshit.
Gelukkig wel ja, irritant.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef beeklaan het volgende:
Wat de fuck was dat met dat wijfMod hebben al gedelete zie ik.
Oké, die is wel coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, irritant.
Zippo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wasbenzine dampen opsnuiven!
Brushed Chrome, #200?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, irritant.
Zippo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wasbenzine dampen opsnuiven!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oké, die is wel coolWat heeft hij gekost?
Op Ebay van een Nederlandse verkoper die ook zelf een site heeft: ¤17,95 opgestuurd en wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Brushed Chrome, #200?Een van de goedkopere.
Of heb je de Armor versie er van, #162?
Ah, Nederlande reseller dus, ik koop Zippo's bij m'n vaste adres (quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Op Ebay van een Nederlandse verkoper die ook zelf een site heeft: ¤17,95 opgestuurd en wel.
Wel een echte dus, geen Chinese dus waarom ik dit hier eigenlijk neerzet...![]()
En het is inderdaad een #200, inderdaad een van de goedkopere maar wel een van de meest verkochte en ik wil wel graag een echte Zippo maar ik ben niet van plan om iets van ¤40 voor een aansteker uit te geven (hoewel die jij aangeeft niet (veel) duurder is dan die ik nu heb).
Hopelijk komt er snel nog een Wellington uit 1955 uit Amerika aan voor (opgestuurd en wel) ¤5,95!
Fijn om te horen, toch nog hoop dat mijn pakje er binnenkort eindelijk zal zijn:)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij ook, had niet meer verwacht dat die nog zou komen. Stempel staat op 25-11.. die zal wel een maandje of anderhalf ergens in een pakhuis gelegen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |