SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Niet alle eerst 500 klanten..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Buschetta1 het volgende:
Die 100% cashback voor de eerste 500 klanten op Itrough.com is wel nice:)
Staat alleen geen max. bij ?![]()
De 1e, de 500e, de 1000e klant krijgen 100% cashback
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
enalapo:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom stuurt BIC mijn niet de mail met m'n wachtwoord. Kan zo niets beginnen...
![]()
Stuur ze een email met daarin dat je geen email krijgt?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
RobertNL zegt dat ze daar niet op reageren:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Stuur ze een email met daarin dat je geen email krijgt?Dan heeft dat ook weinig zin...quote:Via de site hoop ik? op mail reageren ze niet.![]()
![]()
Bij de ebay/marktplaats aanbieders heb je waarschijnlijk dezelfde/mindere garantie dan bij BICquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Hij is in NL 169 zie ik, dus je kunt 35E besparen als je geen garantie hoeft en geen btw betaald, wat snap je daar niet aan?
op ebay staat ie ook voor 130E trouwens.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Pm me even wat informatie dan kan ik een PM voor je maken op hun site en hopen dat ze het oplossenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
RobertNL zegt dat ze daar niet op reageren:
[..]
Dan heeft dat ook weinig zin...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat de Neuk lul jij allemaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Hij is in NL 169 zie ik, dus je kunt 35E besparen als je geen garantie hoeft en geen btw betaald, wat snap je daar niet aan?
op ebay staat ie ook voor 130E trouwens.
Verder is die bij BIC 110 tot 115 euro inclusief verzendkosten.
[ Bericht 2% gewijzigd door beeklaan op 15-01-2011 21:41:04 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Rook je veel en ben je van plan om hem daarvoor te gebruiken? Dan zou ik een nieuwe halen
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Rook niet. Vind van die oude dingen wel gaaf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef beeklaan het volgende:
Rook je veel en ben je van plan om hem daarvoor te gebruiken? Dan zou ik een nieuwe halen
't is alleen zo #%R dat alle oude op ebay per bod gaan die (soms) nog dagen duren...
Ik wil 'm nu!![]()
Staat deze normaal gesproken niet centraal?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
vorige keer had ik dat ook al, ik dacht, dat is alleen deze keer, maar nu is het weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef RobertNL het volgende:
Het duurt even voordat de trackingcode werkt, 3/4 dagen minimaalen dan kan je hem traceren tot hij china verlaat.
ik zal binnenkort nog wel eens kijken dan...![]()
Probeer ze dan via Skype te bereiken, zijn ze ook 'soms' nog wel is onlinequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
RobertNL zegt dat ze daar niet op reageren:
Hij staat hier gewoon prima hoor.. staat hij altijd al?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Staat deze normaal gesproken niet centraal?
Ik vroeg het me ff af, maar hij blijft inderdaad zo staan jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Probeer ze dan via Skype te bereiken, zijn ze ook 'soms' nog wel is online
[..]
Hij staat hier gewoon prima hoor.. staat hij altijd al?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Heb ze even een berichtje gestuurd, je hoort het wel zo snel ik wat te horen krijgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Iemand91 het volgende:
Screw it, heb maar een nieuwe gekocht.
Is het al gelukt RobertNL?Wat is nou het verschil tussen een goede chinese en een zippoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rook niet. Vind van die oude dingen wel gaaf.
't is alleen zo #%R dat alle oude op ebay per bod gaan die (soms) nog dagen duren...
Ik wil 'm nu!heb toen ik in Parijs was een keer wat van die net echte zippo's van zo'n afrikaan gekocht doet het nu al een jaar prima
(drie voor 6 euro ofzo)
PS: Paypal dollarkoers 1.307 <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kwaliteit is gewoon beter plus je hebt er een voor het leven (levenslange gratis garantie).quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ze even een berichtje gestuurd, je hoort het wel zo snel ik wat te horen krijg
[..]
Wat is nou het verschil tussen een goede chinese en een zippoheb toen ik in Parijs was een keer wat van die net echte zippo's van zo'n afrikaan gekocht doet het nu al een jaar prima
(drie voor 6 euro ofzo)
PS: Paypal dollarkoers 1.307 <3
Uiteindelijk heb ik er een op Ebay van een Nederlander gekocht. Heeft ook een site maar op Ebay was hij goedkoper.![]()
Wat zijn de garantievoorwaarden? Op eigen kosten naar Amerika sturen?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kwaliteit is gewoon beter plus je hebt er een voor het leven (levenslange gratis garantie).
Uiteindelijk heb ik er een op Ebay van een Nederlander gekocht. Heeft ook een site maar op Ebay was hij goedkoper.
Een nieuwe kopen is goedkoperLevenslange garanties zijn altijd triest.
![]()
Lees je in, die van Zippo is gewoon goed. En nieuwe kopen is niet goedkoper; beginnen rond de 15 euro.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat zijn de garantievoorwaarden? Op eigen kosten naar Amerika sturen?
Een nieuwe kopen is goedkoperLevenslange garanties zijn altijd triest.
![]()
Aangetekend wereldpakketje is 17 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 03:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lees je in, die van Zippo is gewoon goed. En nieuwe kopen is niet goedkoper; beginnen rond de 15 euro.![]()
![]()
Dat zeg ik. Of kijk jij er ook al naar?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aangetekend wereldpakketje is 17 euro![]()
Linkje?![]()
Denk dat hij het versturen voor de garantie bedoeldquote:Op zondag 16 januari 2011 03:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Of kijk jij er ook al naar?![]()
Linkje?maar dan klopt het bedrag niet
Brief met tracking 100 - 250 gram ¤ 5,70 6 x Wereld dus niet 17 euroMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: