Als er iets van garantie bij zit moet je hem terug sturen naar China en de verzendkosten betalen. gok die je neemt, maar voor die 200 euro die je meer betaald kun je 2 nieuwen kopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:23 schreef kotter het volgende:
![]()
bij de prijstopper hebben ze hem ook gewoon.
daar kostie ¤ 350
zit er trouwens garantie op zo'n ding? Ook als je hem gewoon bij bic haalt of een andere shop
Je moet het aangegeven in een vakje in het tweede scherm, en het bedrag invullen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:41 schreef UncleSam het volgende:
Hoe kan je je BIC coins uitgeven? Iemand heeft zich via mij (recommender oomsam) aangemeld en nu heb ik $1.92 Maar ik heb zojuist een order geplaatst en dat tegoed wordt niet gebruikt
Morgen verzonden en daarna 4/5 dagen wachten op de Track en trace heb je hem met wat geluk 25e binnenquote:
En dan vraagt de douane nog even 19% BTW en 12,50 inklaringskosten. dan zit je alweer op 173,15 euro en als je garantie nodig hebt mag je hem op eigen kosten terugsturen en maar hopen dat ze je helpen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef beeklaan het volgende:
Sinds gister 5 uur in ochtend onze tijd ongeveer staat hij al op processing 5. Maar zal wel binnenkort komen.
Wat ik van die aliexpress weet is dat het een soort bedrijven marktplaats is toch.
Maar ik snap het niet helemaal, want als ik mijn mobiel (LG KM900 Arena) zoek daar, dan kan je er al 1 voor 140 dollar nieuw krijgen plus 35 verzendkosten is 175. Voor ongeveer 135 euro heb je dus een nieuwe mobiel die in NL minimaal 180 kost.
Mailtje is eruit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef RobertNL het volgende:
Al een berichtje gedaan aan klantenservice?
Niet via services@buyincoins.com?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Via de site hoop ik? op mail reageren ze niet.
De order van BIC is verzonden. Terwijl bij DX nogop 'order received' staatquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik hjeb deze besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48634
Bij BIC heb ik dit besteld:
http://buyincoins.com/new(...)3b-product-2163.html
Tsja, kep een nieuwe controller voor de Gamecube nodig
http://buyincoins.com/min(...)s3-product-2496.html
Misschien handig voor de PS3![]()
Ja of op dat rode katje aan de zijkant van het scherm klikken maar dat geeft het zelfde boxje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet via services@buyincoins.com?
Waar moet ik dan zijn?
Hier onderaan invullen?...
Tja, had besteld zonder in te loggen maar ik heb wel een account daar, ben password vergeten, en dus zou ik een mail moeten krijgen met het wachtwoord (wijzigen). Maar de mail krijg ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja of op dat rode katje aan de zijkant van het scherm klikken maar dat geeft het zelfde boxje.
De berichten komen dan bij Mijn account te staan (onder messages) je ziet op de my account pagina al als je een bericht terug hebt (vaak 1 dag)
Hij is in NL 169 zie ik, dus je kunt 35E besparen als je geen garantie hoeft en geen btw betaald, wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef beeklaan het volgende:
Douane kosten kunnen bij elk pakketje komen. En vaak zat gebeurt dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |