http://collectibles.shop.(...)trksid=p3286.c0.m282quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ben al op zoek naar de volgende internet-deal: een échte zippo.
Search continues...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220707334207quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb die ZT-180 besteld plus keyboardhoes plus vs to euo stekker plug en 2 sylus. Tezamen: 130 euro's
Hoeveel heb je betaald voor je protecter plus hoesje robert?
Ik ga hier even stukquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:56 schreef monkeybrain het volgende:
Inderdaad, handig voor tijdens het bergbeklimmen zo'n platte metalen handschoen![]()
http://www.merryfine.com/(...)limbing--Black-.html
en dan is het nog hopen of ze wel echt zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef mickeyD het volgende:
pandawill verkoopt nu ook echte ipads.. voor $778 dollar
http://www.pandawill.com/apple-ipad-3g-16gb_p41035.html
helaas zijn die wel 100 euro duurder dan hier in de winkel.
Hahahaha ik ga ook stuk, altijd mooi die product beschrijvingen van de chinezenquote:
Je ondertitel zegt het toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar China. Heeft TNT soms de prijzen verdubbeld ofzo?
Laatst hadden we nog zo'n discussie en was het iets van 8 euro voor een wereldpakket van 500 gram.
Nu is het een dikke 17 euro tot 2 KG, lager kan niet![]()
Dit is serieus te krankzinnig voor woorden, of kijk ik fout?
Laat me weten wat je ervaringen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb die ZT-180 besteld plus keyboardhoes plus vs to euo stekker plug en 2 sylus. Tezamen: 130 euro's
Hoeveel heb je betaald voor je protecter plus hoesje robert?
laatste keer was het ¤10.45, als ik dit opzoek in de tarieven dan kom ik uit op brief tot 500 gram, wat kan kloppen aangezien het rond de 500 gram was. (aangetekend even duur als niet aangetekend).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar China. Heeft TNT soms de prijzen verdubbeld ofzo?
Laatst hadden we nog zo'n discussie en was het iets van 8 euro voor een wereldpakket van 500 gram.
Nu is het een dikke 17 euro tot 2 KG, lager kan niet![]()
Dit is serieus te krankzinnig voor woorden, of kijk ik fout?
Het moet ik een pakje, past nooit in een brievengleuf.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
laatste keer was het ¤10.45, als ik dit opzoek in de tarieven dan kom ik uit op brief tot 500 gram, wat kan kloppen aangezien het rond de 500 gram was. (aangetekend even duur als niet aangetekend).
maximale afmetingen ''brief'' 38 x 26,5 x 3,2 cm
tja, een beetje moeite, wil wel gewoon een échte Zippo, die zijn er geloof ik ook vanaf een euro of 15. Plus dan heb je inderdaad levenslange garantie; ben je voor eens en altijd klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://collectibles.shop.(...)trksid=p3286.c0.m282
Zullen dat echt echte zijn?Wel met levenslange zippo-garantie staat er bij die eerste aansteker...
Dat was in november ook al zo (deze tarieven) toen ik een pakje terug moest sturen, alleen ik kreeg er shopcredit voor terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het moet ik een pakje, past nooit in een brievengleuf.
Aangetekende brieven zijn nu dik 16 euro tot 2kg.
Lekker bezig bij TNT, nu beginnen we de privatisering goed te voelen![]()
Ik ga die Chinees wel vertellen dat ik het niet kan terugsturen ivm de kosten![]()
Die mongolen checken hun spullen ook nooit als ze het opsturen naar de andere kant van de wereld.
En toch kost TNT niet veel vergeleken met andere buitenlandse postbedrijven, waar hier een pakketje 1,54 kost, kost hetzelfde om terug te sturen vanuit Duitsland bv 3,40 euro. Helaas zijn ze wel de verschillende maten aan het terugbrengen, wat dus bv resulteert in een hoger prijs voor kleinere pakjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het moet ik een pakje, past nooit in een brievengleuf.
Aangetekende brieven zijn nu dik 16 euro tot 2kg.
Lekker bezig bij TNT, nu beginnen we de privatisering goed te voelen![]()
Ik ga die Chinees wel vertellen dat ik het niet kan terugsturen ivm de kosten![]()
Ze hebben sinds kort ook geen euro bedragen op de postzegels, alleen tarief nummers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En toch kost TNT niet veel vergeleken met andere buitenlandse postbedrijven, waar hier een pakketje 1,54 kost, kost hetzelfde om terug te sturen vanuit Duitsland bv 3,40 euro. Helaas zijn ze wel de verschillende maten aan het terugbrengen, wat dus bv resulteert in een hoger prijs voor kleinere pakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, dat lijkt me een ramp...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:23 schreef kotter het volgende:
![]()
bij de prijstopper hebben ze hem ook gewoon.
daar kostie ¤ 350
zit er trouwens garantie op zo'n ding? Ook als je hem gewoon bij bic haalt of een andere shop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |