Om verschillende redenen kan iemand niet het geld er voor over hebben om zo'n uitgave te gaan doen. En een camera onder de 100 is praktisch (zo goed als) gelijk aan een goede gsm-camera. Behalve de optische zoom wat dan nog écht hét verschil kan maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar als je dan toch aandacht gaat besteden aan je foto's, waarom dan geen digitale camere of een spiegel reflex? Een telefoon is meer voor de snapshots imo.
Dat is inderdaad waar. Maar als je weinig geld hebt gebruik je denk ik ook geen iphonequote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Om verschillende redenen kan iemand niet het geld er voor over hebben om zo'n uitgave te gaan doen. En een camera onder de 100 is praktisch (zo goed als) gelijk aan een goede gsm-camera. Behalve de optische zoom wat dan nog écht hét verschil kan maken.
Da's ook weer zo. Misschien was het geld op na de iPhonequote:Op zondag 16 januari 2011 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar als je weinig geld hebt gebruik je denk ik ook geen iphone
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef Palladium999.5 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.53004
Lol reumafonds
maandags word er toch nooit bezorgd? Geen pakket iggquote:Op zondag 16 januari 2011 16:58 schreef beeklaan het volgende:
Ja trouwens, wanneer was het? Gisteren? Dan komen ze morgen nog wel. 2e bestellingen. Daarna gaat ie naar postkantoor (TNT)
ahh, ok, dan weet ik dat ook weerquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef beeklaan het volgende:
Maandag worden de restanten van zaterdag bezorgd (TNT)
jup, vorige week 1tje binnen gekregen, ik moet er ook nog 4quote:Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef keesos het volgende:
Hopen dat ik ook es weer wat krijg komende week...
Bovenstaande krijg ik hopelijk opgestuurd voor $7,96 (¤6,12). Ding zelf was uiteindelijk 4 dollar. Niet gek voor iets uit LA.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef beeklaan het volgende:
En wat kost dat nou?
En wat doe je ermee?
Mooie dealquote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bovenstaande krijg ik hopelijk opgestuurd voor $7,96 (¤6,12). Ding zelf was uiteindelijk 4 dollar. Niet gek voor iets uit LA.
Wat doe ik ermee?
Tja, een oude vind ik gewoon wel wat hebben (net als oude gitaars, oude spullen etc.). Gewoon een hebbedingetje.
Heb alleen een tijdje niet gewerkt met Ebay; ik heb dus betaald met paypal. Verder hoef ik nu toch niets meer te doen (d.w.z. verkoper weet nu m'n adres om op te sturen?)
Tja, wachten. Altijd het irritante deel. Shoppen is met paypal in een halve minuut gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef beeklaan het volgende:
Ja zo ging het bij mij wel (2 weken terug, nog niet ontvangen)
Ik heb gisteren een echte Zippo gekocht. Die is nieuw.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef UncleSam het volgende:
Wat was de staat van die Zippo dan? Nieuw of gebruikt?
Tja, of het gaat snel of het gaat heeeel langzaam.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
DX staat na 4 dagen geleden al wat besteld te hebben nog steeds op 'order received'.
Dat had ik dus (zaterdag) gedaan, met het antwoord:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef RobertNL het volgende:
Op het postkantoor vragendenk dat hij daar is.
Report -> Dead On Arrivalquote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Haque het volgende:
Damn ik had een horloge van budgetgadgets volgensmij en de kleine wijzer tikte tegen een ijzertje aan waardoor hij niet verder ging dan 7 voor 12. Weer 5 euro weggegooit
5 minuten? Die van mij nauwelijks 5 secondenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef beeklaan het volgende:
Nieuwe laptop batterij voor mijn acer. Hij gaat nog mar 5 minuten mee haha. In NL betaal je 100 euro, deze was 20 inclusief verzendkosten
Nieuw en Chinese van makelaardij.
3. Repairquote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Report -> Dead On Arrival... Hopelijk krijg je dan weer wat shop credit. Een clip maken helpt vaak.
TNT post bellen het 058 nummer, als ze dat nog hebben. Die kunnen dat nagaan in hun systeem.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef BillyMays het volgende:
Volgens mij moet ik maar n's navragen of het klopt, bij China Post gaf mijn Tracking dit aan:
___
item No. Year Status Location Destination Country Date
RR9******51CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-01-15
___
Daarvoor was hij "arrival at delivery office", en ja, het adres klopte, maar geen briefje zoals gewoonlijk. Wat zou ik nu moeten doen? Word het pakketje teruggezonden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |