Ik herken dit ook wel. Al weet ik niet meer of het echt zo was, dat die drang niet zo heftig was, of dat het kwam omdat ik zo ontzettend moe was en zo klaar met het hele gedoe. Ik had er gewoon geen zin meer inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken ook jouw manier van persen meer, Twinkly, Ik wist dat het persdrang was, maar het was niet zo allesoverheersend als ik had verwacht. Eigenlijk waren het de rustigste 2 uur en 5 minuten van de bevalling.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
In mijn ziekenhuis is de grens 2 uur. Ze hebben 5 minuten gewacht met ingrijpen omdat het persen heel goed ging en ze me de kans wilden geven. En tja, toen was 'ie er!
Om de 4 minuten, 50-60 seconden en nog steeds heel goed te doen. Ik mag inderdaad zelf bepalen wanneer ik naar het ziekenhuis ga. Als het zo doorgaat gaan we denk ik ergens voor middernacht, want ik wil niet op pad als ik doodop ben en het is ook wel fijn om eventueel hulp te krijgen als de weeen niks blijken te doen.
Nouja zoals ik het begrepen had was bij ons bij een ziekenhuisbevalling 1,5 uur persen de grens zonder dat er ingegrepen werd. Ik zat op 1,5 uur toen er een knip gezet werd en op 1 uur en 3 kwartier toen de gynaecoloog opgeroepen werd maar die was nog bezig ergens anders, toen zij er eenmaal was zat ik bijna aan de 2 uur. T was ook zo gepiept toen ze er eindelijk was haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?
Het was ook vooral de duidelijkste tijd, vond ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef PM-girl het volgende:
Wat wordt het spannend!
[..]
Ik herken dit ook wel. Al weet ik niet meer of het echt zo was, dat die drang niet zo heftig was, of dat het kwam omdat ik zo ontzettend moe was en zo klaar met het hele gedoe. Ik had er gewoon geen zin meer in
Oooooh ik voel me zo dom nu!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
prostaglandines zitten in het zaad van je venten die doen ongeveer hetzelfde als strippen, mits je baarmoederdermond daar klaar voor is.
en persen? Tisda?? Bij Amber heb ik helemaal niet hoeven persen en bij Tess 1x geloof ik
Nee dan moet je juist nie persen maar meer vezels eten en water drinken en anders even langs de HA voor wat zakjes spul.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
Enige persen wat ik op dit moment ken is dat ik last heb van obstipatie
Moet je ook persen hoor!!!
Ik deed vanavond boodschappen en zag mensen staren naar mijn buik en ik had echt zoiets: Ziet het er zo vreemd uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn etos box opgehaald. Veel mensen in de stad keken van de box naar mijn buik en weer terug.
niet doen joh!quote:
Ga ns douchen? Ik wil dat t opschietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Achteraf denk ik dat het meteen begonnen is na het strippen. In het ziekenhuis heb ik drie keer over een balie heen gehangen omdat het niet meer ging. Een lieve mevrouw heeft een rolstoel voor me gehaald.
Maar nu ik zo op de bank lig, de weeen voel komen en gaan, er voorspelbaarheid in zit er tijd tussen zit is het gewoon heel anders. Het is ook een bevestiging voor mezelf dat ik de vorige keer een idiote weeenstorm heb gehad.
Maar hey, niet te vroeg juichen.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee dan moet je juist nie persen maar meer vezels eten en water drinken en anders even langs de HA voor wat zakjes spul.
Van dat soort persen krijg je aambeien en die pers je dr met een beetje pech tijdens je bevalling ook uit
zonder gekheid, echt hoor, je bent veel vatbaarder voor aambeien tijdens een zw.schap en als ik de verhalen moet geloven is dat geen pretje
Die ken ik niet! En ik heb toch al heel wat huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef 3e.ronde het volgende:
kiwi eten Tally!
Elke dag 2 stuks, voor sommigen echt een wondermiddel.
Lekker en gezond
Owh oke. Ja ik heb een dikke vette pensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin een buikje te krijgen maar het lijkt meer op een vetrol. Maar door mijn jas zag je helemaal niets.
Wel op je nuchtere maag hè, anders heeft het minder effect. Anders is het succes verzekerd 's ochtends. Ik lust helaas geen kiwi's, anders had ik misschien ook mezelf wat kunnen besparen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ken ik niet! En ik heb toch al heel wat huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord.
Die ga ik proberen. Want ik vind kiwi's heerlijk!
moet je wel een tel opgeven die je niet gebruiktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Chan het volgende:
ferrari_rood mag je die box tegenwoordig zelf ophalen bij de Etos? Dus geen vervelende felicitasmensen meer bij je thuis?
Dat vond ik ook zo prettig, die pauzes en de voorspelbaarheidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Maar nu ik zo op de bank lig, de weeen voel komen en gaan, er voorspelbaarheid in zit er tijd tussen zit is het gewoon heel anders. Het is ook een bevestiging voor mezelf dat ik de vorige keer een idiote weeenstorm heb gehad.
Of een glaasje lauw water op nuchtere maagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ken ik niet! En ik heb toch al heel wat huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord.
Die ga ik proberen. Want ik vind kiwi's heerlijk!
Ja die mag je idd zelf ophalen. Je krijgt een brief thuis met een bon er aan vastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Chan het volgende:
ferrari_rood mag je die box tegenwoordig zelf ophalen bij de Etos? Dus geen vervelende felicitasmensen meer bij je thuis?
Aaah op je nuchtere maag. Beginnen we daar morgenochtend aan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef danic het volgende:
[..]
Wel op je nuchtere maag hè, anders heeft het minder effect. Anders is het succes verzekerd 's ochtends. Ik lust helaas geen kiwi's, anders had ik misschien ook mezelf wat kunnen besparen.
Ik heb em wel aangevraagd (tis gratus dus hebbuh!!) En je krijgt vanzelf dan een afhaalbericht waarmee je naar de etos kan. Was echt een heel leuk pakket vond ik zelf. Snapte alleen niet dat er een aventfles in zat en een difrax speen. Je zou toch denken dat ze met 1 van de 2 in zee gaan. Maar ja soit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef huuphuup het volgende:
Valt wel mee met die zakjes en zooi zijn.
Maar whop aan de kiwi's dan maar!
Chan hier staan de Etosdozen gewoon in de winkel dus ik denk ook geen huisbezoek? Ik ben er wel nog steeds huiverig voor dus ik vraag hem niet aan.Allemaal de schuld van die verhalen van Lishe
Ik heb heel wat movicolon en vezeldrankjes in die richting gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef huuphuup het volgende:
Valt wel mee met die zakjes en zooi zijn.
Ik heb nu zo'n voetbal onder mijn jasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben ook niet mager hoor.
Volgens mijn vriendinnen normaal maar van mij mocht er wel wat af.
Ik ben afgehaakt bij 5 cm ontsluitingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef -sabine- het volgende:
Wie heeft het record meeposten en cm ontsluiting?
Succes Claudia en VriendClaudia en ooohhhhh strax vul je een klavertje 4
Hier ook, krijg mijn jas niet meer dicht, maar vind het prima (baal er wel van dat mijn buik weer dikker is dan mijn tieten, want zoveel heb ik nog altijd nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu zo'n voetbal onder mijn jasVoorheen staken mijn tieten fier naar boven en dan kwam mijn buik pas. Nu andersom
Ja, feitelijk vind ik dat ook. Maar toen gaf ik er niks meer om. Ik heb me vooral beziggehouden met de route naar het ziekenhuis, tot grote verbazing van de vk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh jee, moest je toen nog naar het ziekenhuis? Dat lijkt me heftig zeg.
Mijn jas krijg ik nog dicht. Net dicht. Daarom mag het van mij nu beter weer worden. Mijn winterjas word echt te kleinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Hier ook, krijg mijn jas niet meer dicht, maar vind het prima (baal er wel van dat mijn buik weer dikker is dan mijn tieten, want zoveel heb ik nog altijd niet)
Ik kreeg van de week een mailtje dat ik ook nog de blije doos mag ophalen bij de Prenatalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Na de geboorte krijg je er nog 1 of niet?
een harde buik. Kan dus komen van de prostaglandine of van een orgasme. zolang je er verder geen kramp bij hebt en het gauw wegtrekt is het geloof ik niet zo'n probleem. anders even voorleggen aan je VKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef danic het volgende:
Als ik nu toch ineens ben ingewijd in het prostaglandingesen, mag ik dan gelijk een volgende genante vraag stellen?
Het is me opgevallen dat tijdens de s*x mijn buik helemaal hard wordt, echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Het duurt ook even voordat het wegtrekt. Sterker nog, ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt, want ik stort gelijk in slaap (erg hè, ben net een man). Maar als ik me dan op mijn zij draai voordat ik slaap val, doet mijn buik wel wat zeer. Hij staat echt op spanning.
Heeft iemand er een verklaring voor en zou het kwaad kunnen (zou jammer zijn uiteraard, moet er wat minder actie ondernomen worden)?
Nou ze postte niet meer mee geloof ik maar FTA is met 6 cm nog haar diploma op gaan halen dacht ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef -sabine- het volgende:
Wie heeft het record meeposten en cm ontsluiting?
Succes Claudia en VriendClaudia en ooohhhhh strax vul je een klavertje 4
gezellig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, de buren beginnen net met ruziemaken en met deuren smijten.
oeh snel pak de popcorn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, de buren beginnen net met ruziemaken en met deuren smijten.
Oh dat weet ik nog jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou ze postte niet meer mee geloof ik maar FTA is met 6 cm nog haar diploma op gaan halen dacht ikdat vond k ook wel een heldenactie haha
ja daarom krijg je hem vóór de bevalling, als je nog een blije doos hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind de blije doos wel een dooie mus eigenlijk. Krijg helemaal geen blije doos van bevallen
mooi! heb je wat te kotsen straksquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom krijg je hem vóór de bevalling, als je nog een blije doos hebt
na de bevalling heb je een babydoos![]()
Das precies wat ik zei toen ik de mail kreeg: Gelukkig heb ik nog 14 weken een blije doosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom krijg je hem vóór de bevalling, als je nog een blije doos hebt
na de bevalling heb je een babydoos![]()
I.v.m. te lage bloeddruk word ik ook geadviseerd om wat meer zout tot mij te nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb chips kotst ook zo lekker.
Aangezien mijn lichaam het avond eten niet zo'n goed idee vond en ik wel wat zout binnen wil krijgen. Zo krijg ik natuurlijk ook een buik he.
Dat is normaal. Bij een orgasme trekt je baarmoeder ook samen, dus dat kan een harde buik geven. Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef danic het volgende:
Als ik nu toch ineens ben ingewijd in het prostaglandingesen, mag ik dan gelijk een volgende genante vraag stellen?
Het is me opgevallen dat tijdens de s*x mijn buik helemaal hard wordt, echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Het duurt ook even voordat het wegtrekt. Sterker nog, ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt, want ik stort gelijk in slaap (erg hè, ben net een man). Maar als ik me dan op mijn zij draai voordat ik slaap val, doet mijn buik wel wat zeer. Hij staat echt op spanning.
Heeft iemand er een verklaring voor en zou het kwaad kunnen (zou jammer zijn uiteraard, moet er wat minder actie ondernomen worden)?
Nog ff en je hebt twee tegen twee bij je thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Geen magnums in huis, en mijn lief wil ze niet halen.
Wat flauw!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Geen magnums in huis, en mijn lief wil ze niet halen.
Dat klinkt in elk geval niet alsof het ineens gaat ophoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Deze weeen voelen alsof er een vrachtwagen over je heen rijdt.
wat zij zegt ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Chan het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval niet alsof het ineens gaat ophouden
oeh!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia, geen snackbar in de buurt die aan www.thuisbezorgd.nl doet?
Het is dat ik alleen thuis ben met de jongens nu, anders was ik je zelf wel een magnum komen brengen![]()
Barende vrouwen horen te krijgen wat ze willen!
gewoon rustig aan! het is een bevalling, dat duurt nu eenmaal een hele tijd somsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben net nog gebeld en de verloskundige vindt dat we langs moeten komen als de weeen heftiger worden. Het is dus gewoon afwachten.
met brokjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!
dan kun je net zo goed B&Js bestellen!
Als je dan toch kotst doe het dan goed
door je neusquote:
We weten het al wel, maar dat houd ik nog even voor mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef 3e.ronde het volgende:
Krijtlijk, hoera voor je echo![]()
Willen jullie het geslacht weten?
gewoon doen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken een Thai die via thuisbezorgd.nl onwijs lekkere ijs van Australian bezorgt.
Ik heb ook best zin in een loempia.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
IJs is al besteld! En ik ga inderdaad maar even onder de douche.
Dan red je straks je ijs nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan uit ervaring vertellen dat ijs ná de bevalling ook erg goed smaaktquote:
Toen ik nog niet zo ver was had ik ook alleen in 's avonds in bed wel eens een harde buik en dat trok zo weer weg en was prima te doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef danic het volgende:
Nee toch zeker! Dat gaat zomaar niet hoor Clau!
En die harde buikenIk had er wel over gelezen en gehoord en dat men er ook echt last van heeft, maar dat heb ik verder niet. Vond het alleen een bijzondere gewaarwording en het maakte me een beetje ongerust omdat ik niet wist dat het hiervan kon komen. Als dit ze idd zijn, dan vind ik het nu wel meevallen gelukkig. Ik ben heel kleinzerig dus was er al bang voor. Ook omdat ik vaak hoor dat men het dan rustiger aan moet doen en er echt door belemmerd worden. Maar hey, ik heb het alleen nog maar liggend in bed, wellicht heb ik er meer last van gedurende een werkdag oid. Maar stiekem hoop ik van niet.
Aah, door ziek kind net te laat. Ik wilde schaap al vragen even een magnum te gaan brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef krijtlijk het volgende:
Kotsen tijdens de bevalling heb ik gelukkig niet gedaan.
Ik had wel ooit eens een aflevering gezien van 'de bevalling' oid en daar riep de dame constant dat ze ze moest poepen, nou dat zou ik toch echt nooooit doen dacht ik toenVolgens mij heb ik het wel honderd keer geroepen
![]()
Nee, het waren persweeenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar de hamvraag die volgt is natuurlijk, héb je uiteindelijk ook gepoept?![]()
Ow ja, en niet omdat ik zelf niet wil, maar wegens niet aangekleed wegens pyjamadag met datzelfde zieke kindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, door ziek kind net te laat. Ik wilde schaap al vragen even een magnum te gaan brengen
he jammerquote:
Ja! En ik wacht nog steeds op een buikfoto van Claudiaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
he jammer![]()
Wickie dat vraagt om een fotooooo![]()
ik had dit keer met 7 weken echt al een ontplofte buik, met 11 weken was ie weer geslonken en toen met 13 weken ineens weer enorm en sindsdien was er geen houden meer aan
Wekt dat ook bevallingen op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
met een speciale vermelding voor katenspek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb deze week iets gemeens gedaan, Ik werk in een groot bedrijf dus niet iedereen weet dat ik zwanger ben. Maar het is onderhand wel duidelijk te zien.
Een collega vroeg deze week: Goh, ben je zwanger? Ik: HOEZO?Vind je me soms dik? Collega: Eh nou ehm
... Ik: Ja, je vind me dik he
![]()
Heb hem later wel verteld dat het idd zo was. maar je had z'n gezicht moeten zien, echt geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in een spoiler voor alle misselijke magen. Maar dat is katenspek. Geen idee wat je er ook alweer mee wilde Groof.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
oh! op de vraag of we wisten wat het zou worden gaf ik altijd: ik hoop een babyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was blij dat wij ijs in huis hadden na al dat gepraat hier er over *burp*![]()
Ik vind dat dus echt irritant he, dat iedereen in winkels opeens aan je gaat vragen hoe lang je nog moet en hoe het met je buik is en wat het wordt. Wat heb je er aan om dat van een wildvreemde te weten?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! op de vraag of we wisten wat het zou worden gaf ik altijd: ik hoop een babyals antwoord
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Leg ik mn telefoon op mn nachtkastje om ieder uur te checken![]()
ik ben zo benieeeeuwd!
Maar dat gebeurt mij helemaal niet. In 38 weken heeft pas een keer een wildvreemde iets erover gezegd en dat was een grapje van de wcmevrouw dat ik voor 2 moest betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef 3e.ronde het volgende:
Het kan nog Vanyel![]()
Als in de supermarkt iemand aan je vraagt hoe lang je nog moet.
Hoe lang moet ik nog wat?
Euhh, laat maar
Ik zei tegen een leerling uit gr3 dat het een hondje zou worden, en een trillend stemmetje zei toen: " maar dat kan toch helemaal niet?"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! op de vraag of we wisten wat het zou worden gaf ik altijd: ik hoop een babyals antwoord
oh ja! je bent zeker al bijna zover? euhm nee, ik ben net 20 weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Ja dat, en bij mij bij deze keer die halve hartaanval als je zei dat je nog 3 maanden moest
Mijn schoonouders hebben ook een maand vol gehouden dat ze het niet wilden weten en toen gingen ze toch overstag. Terwijl ze van de 3e van mijn schoonzus (op dat moment ook nog zwanger) het wel wisten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef krijtlijk het volgende:
Ik wou het mijn ouders laatst vertellen, ik had zelfs zelfgemaakte kleertjes meegenomen om te laten zien.
Dus ik zei: willen jullie weten of jullie een kleinzoon of kleindochter krijgen? Krijg ik als antwoord heel droog: neuh hoeft niet hoor.
Mijn ouders wilden het ook niet weten. Vroegen ze of ik het wel wist dan, ja ik wel nou dan wilde me moeder het ook wel graag weten en ach dan vind me vader het ook wel leuk om te weten.. Ook niet al te enthousiast, maar toen ze het eenmaal wisten meteen enthousiast had meteen een dag later het eerste nieuwe rose pakje om in de kast te hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef krijtlijk het volgende:
Ik wou het mijn ouders laatst vertellen, ik had zelfs zelfgemaakte kleertjes meegenomen om te laten zien.
Dus ik zei: willen jullie weten of jullie een kleinzoon of kleindochter krijgen? Krijg ik als antwoord heel droog: neuh hoeft niet hoor.
Wauw. Ik zat aan 4x vannacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:50 chreef DJMO het volgende:
Hier een redelijke nacht gehad, maar één keer wakker geweest om te plassen.. ondanks dat in slaap viel terwijl mijn buik flink verbouwd werd ..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef danic het volgende:
TM, je weet zeker dat Claudia en je nichtje/vriendinnetje niet dezelfden zijn??
Spannend!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef huuphuup het volgende:
Smsje van 9.30, het lijkt weer door te gaan, als dat zo doorgaat dan gaan ze weer even langs het ziekenhuis.
Ik hoop dat ze daar inmiddels zijn en dat het al een heel eind is opgeschoten!! Zet hem op!
Als ik ze liet raden kon ik mijn gezicht toch niet goed houden als het fout was of juist goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Jeetjejom het volgende:
Claudia zet hem op!!!!!!
En Mefke,mijlpaal, op de helft! (tjezus, wat gaat dat snel zeg, ik was al heeeel lang zwanger toen jij je meldde en zelfs ik heb het gevoel net 2 streepjes te hebben geplast)
Hier zitten we een beetje in dubio of we niet alsnog het geslacht aan familie en bekenden gaan vertellen. Van de ene kant wil ik het zo graag kwijt, maar van de andere kant vind ik het ook weer leuk om ze lekker te laten raden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |