oh! op de vraag of we wisten wat het zou worden gaf ik altijd: ik hoop een babyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was blij dat wij ijs in huis hadden na al dat gepraat hier er over *burp*![]()
Ik vind dat dus echt irritant he, dat iedereen in winkels opeens aan je gaat vragen hoe lang je nog moet en hoe het met je buik is en wat het wordt. Wat heb je er aan om dat van een wildvreemde te weten?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! op de vraag of we wisten wat het zou worden gaf ik altijd: ik hoop een babyals antwoord
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Leg ik mn telefoon op mn nachtkastje om ieder uur te checken![]()
ik ben zo benieeeeuwd!
Maar dat gebeurt mij helemaal niet. In 38 weken heeft pas een keer een wildvreemde iets erover gezegd en dat was een grapje van de wcmevrouw dat ik voor 2 moest betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef 3e.ronde het volgende:
Het kan nog Vanyel![]()
Als in de supermarkt iemand aan je vraagt hoe lang je nog moet.
Hoe lang moet ik nog wat?
Euhh, laat maar
Ik zei tegen een leerling uit gr3 dat het een hondje zou worden, en een trillend stemmetje zei toen: " maar dat kan toch helemaal niet?"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! op de vraag of we wisten wat het zou worden gaf ik altijd: ik hoop een babyals antwoord
oh ja! je bent zeker al bijna zover? euhm nee, ik ben net 20 weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Ja dat, en bij mij bij deze keer die halve hartaanval als je zei dat je nog 3 maanden moest
Mijn schoonouders hebben ook een maand vol gehouden dat ze het niet wilden weten en toen gingen ze toch overstag. Terwijl ze van de 3e van mijn schoonzus (op dat moment ook nog zwanger) het wel wisten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef krijtlijk het volgende:
Ik wou het mijn ouders laatst vertellen, ik had zelfs zelfgemaakte kleertjes meegenomen om te laten zien.
Dus ik zei: willen jullie weten of jullie een kleinzoon of kleindochter krijgen? Krijg ik als antwoord heel droog: neuh hoeft niet hoor.
Mijn ouders wilden het ook niet weten. Vroegen ze of ik het wel wist dan, ja ik wel nou dan wilde me moeder het ook wel graag weten en ach dan vind me vader het ook wel leuk om te weten.. Ook niet al te enthousiast, maar toen ze het eenmaal wisten meteen enthousiast had meteen een dag later het eerste nieuwe rose pakje om in de kast te hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef krijtlijk het volgende:
Ik wou het mijn ouders laatst vertellen, ik had zelfs zelfgemaakte kleertjes meegenomen om te laten zien.
Dus ik zei: willen jullie weten of jullie een kleinzoon of kleindochter krijgen? Krijg ik als antwoord heel droog: neuh hoeft niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |