Hahaha nee hoor volgens mij niet. Ik was 2 weken te laat en nu (bijna) altijd op tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
Het kan zo op een tegeltje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het kan zo op een tegeltje!
[ afbeelding ]
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Tally het volgende:
Lief: Wat kijken we vanavond?
Ik: Niets! Want er word zo een baby geboren!
Lief: Uhm je bent pas in april uitgerekend!!! Ze komt nu toch niet?
Ik: NEEEEHEEEEEJ Claudia gaat eindelijk bevallen!!!!!
Lief: UhmOkay
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
Ik was ook leeg, op zoete zwarte thee na.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |