Das kut! Dat laatste. Dat eerst is top! Gaat ze dan eindelijk komen!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar.
Ja halloquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot.
Je lijkt Tico welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Waaaaaaaaaaah!! Ze komt er aaaaaaaaaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.hahahaha
![]()
Niet vergeten dat er een opbouw in de kracht van weeën zit hè. Mijn vorige bevalling is spontaan begonnen en de weeën kwamen gelijk keurig om de 3 minuten, maar toch werden ze steeds sterker en krachtiger. Het hoeft dus niets negatiefs te betekenen dat je dit nog goed te doen vind.
Hoewel ik natuurlijk van harte voor je hoop dat je straks 10 cm hebt en een keertje moet niezen en dan je meisje hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |