abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91305609
Ik had gehoopt al baby nieuws te lezen claudia, maar helaas! Ze laat je wel weer wachten zeg! Ondanks dat je er van uit ging overtijd te lopen hoop je natuurlijk dat het niet zo zal zijn.
Ik hoop dat je nu echt niet lang meer hoeft te wachten!
Sterkte en succes alvast!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:36:21 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91305784
@Claudia, helemaal waar! Ach, ik kom er echt wel uit. Ik weet dat het tijdelijk is. Ik ben 32, ik ga de beroepsbevolking nog minimaal 30 jaar versterken. Ik heb al veel geinvesteerd in mijn loopbaan, hierna ga ik lekker door met investeren en mijn werkgever investeert ook in mij. Dat ik er dan een tijdje (deels) uit lig, hoort er in mijn geval gewoon bij. Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:40:32 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91305936
Susie :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91306099
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Aventura het volgende:
Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
Ik ben daar zelf veel genuanceerder over gaan denken sinds mijn eerste zwangerschap. Daarvoor was ik zakelijker, en daar schaam ik me nu wel een beetje voor. Ik begreep niet echt waarom mensen kinderen wilden en hun werkende leven daar zo voor opzij zetten.

Dat vind ik trouwens weer het voordeel van mijn leidinggevenden: ze zijn ouder, ze hebben ook kinderen, ze weten hoe het is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:58:17 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91306563
Mijn leidinggevenden hebben ook kinderen, dat scheelt denk ik wel. Bovenal willen ze goed en prettig personeel. Zwanger of niet :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:06:29 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91306849
Och Susie, wat rot! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:09:19 #57
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91306963
Susie, wat verdrietig, sterkte ermee. :*
pi_91307194
susie dikke knuffel meid O+

LLM veel succes... ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91307420
Susie sterkte :*
mama van 3 kids!
pi_91307722
Dilemma!

Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
pi_91307814
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!

Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien! 8-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 11:34:50 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91307851
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91307909
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!

Hands down douchen!

Want als het loos gerommel is zakt het ook af van een warme douche maar als het niet loos is zet het juist door.

Win-win I tell you :7
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91308007
Maar ik vind badderen zo fij-hijn!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:40:26 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91308061
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91308073
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind badderen zo fij-hijn!
In het bad douchen? :+
pi_91308086
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Dat is gewoonweg kut. :*
pi_91308118
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

</egopost>
geen leuk nieuws :N
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91308165
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten. }:|
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad. :o

Kunnen de andere zwangeren hier even een notitie van maken? Niet zoveel in bad gaan die laatste tijd. :Y)
pi_91308222
Hahaha :D En hoe moet je dan in bad bevallen?
Maar uh, wat doe je hier nog? Hup, onder de douche ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:49:23 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91308427
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:49:46 #72
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91308446
Susie een sterktewens van hier...

Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.

DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
pi_91308540
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven. }:|

Ik vermoed dat ze badderen met een kopje thee en wat chocola erbij ook ontzettend lekker vindt. c_/ Ik kan het d'r niet kwalijk nemen. Toch maar douchen dan.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:54:50 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91308644
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe _O-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:55:05 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91308653
Ik zou lekker in bad gaan Claudia! Na je bevalling vanavond mag dat natuurlijk een paar weken niet meer. :+

Weet je, ik gooi er gewoon vast wat jompels voor je in! Voor wanneer je ze nodig hebt! *O* :% *O* :% *O* :% *O*
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')