Ik ben daar zelf veel genuanceerder over gaan denken sinds mijn eerste zwangerschap. Daarvoor was ik zakelijker, en daar schaam ik me nu wel een beetje voor. Ik begreep niet echt waarom mensen kinderen wilden en hun werkende leven daar zo voor opzij zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Aventura het volgende:
Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Hands down douchen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Dat is gewoonweg kut.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
geen leuk nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten.
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |