quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Popples het volgende:
mefke ik heb ze laatst bij de miss etam gekocht heerlijk voor op de bank.
wel goede stoffen leggings. had er eerst 1 gekocht en toen ik in de andere stad was heb ik er nog 1 bijgekocht maar moest er wel om vragen omdat hij niet in de winkel lag.
quote:
Ja, oud-modje van SESquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kuukske zegt me niks, maar JDude wel!
Gefeliciteeerd!
Nou ja, daarvan, oud-blauwe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, oud-modje van SES. Waar ken je 'm verder van eigenlijk
.
Ghè!quote:
mijn positiebroeken zitten juist onderin die rekbare band pijnlijk .. het is wel de goede maat, maar die band is te klein om goed over m'n buik te passen zeg maar. beetje irritant, vandaar dat ik vaak in m'n trainingsbroek loopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Kuukske! Ik ken je naam vaagjes, leuk dat je nu onder je eigen naam meepost!
Ik heb vaak ontzettend last van de kleding. Ik draag alleen nog maar positiebroeken/-rokken, maar dat knelt soms zo dat ik er buikpijn van heb. Het is wel de juiste maat, juist die bovenkant van het buikstuk maakt dat het akelig zit. Nu al
En de harde buiken-parade is losgebarsten, au. Of ik nou veel doe, of weinig, of niets. Het zal wel een groeispurtje zijn.
Maar die plopjes zo nu en dan!
Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef huuphuup het volgende:
Claudia heb je wel een beetje kunnen slapen enzo?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind leggings afgrijselijk lelijk. Als ik comfortabel maar netjes over straat wil doe ik een jurkje of rokje met maillot aan.
Ja, da's echt een baggerkwaal, dat vocht vasthouden! Niet dat ik er zo fraai bijloop, hoor. Ik ben te eigenwijs geweest om een positiejas te kopen, dus ik loop steevast met open jas rond. En ik ben niet alleen bij mijn buik aangekomen maar ook globaal, dus ik ga niet bepaald als een gazelle over straat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
oh lucky you zeg, ik kan niet wachten tot k mn normale schoenen weer aan kan!
Het vocht stoort me echt niet verder maar ik ben er nu wel weer klaar mee om erbij te lopen als een soort slobberdebonk omdat ik alleen een paar lellikke nep-uggs pas die er uiteraard totaal verragt en afgedragen uitzien momenteel
Nou ja, ik waggel op hakken, haha. En als het glad is buiten trek ik natuurlijk wel platte schoenen aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Tjee Claudia dat je nog op hakken kunt lopen! Met ruim 37 weken vond ik het al lastig om vooruit te komen op platte schoenen
Vervelend dat je vannacht niet kon slapenHoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Gek hoor dat je moeder zegt dat ze niet kan komen doordeweeks, dan kan ze toch nog altijd 's avonds na haar werk komen. Desnoods meldt ze zich ziek met griep, heeft toch iedereenHet is wel haar kleindochter hoor!!!
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Neuh, mijn moeder leeft gewoon in haar eigen wereldje.Ben ik inmiddels wel gewend. Ik ben allang blij dat ze zo nu en dan belt en langskomt, dat is wel eens anders geweest. Van mijn broertje hoor ik echt nooit iets. Die is bij de geboorte van Ivan niet eens op kraambezoek gekomen. Achja, zoveel mensen hebben een maffe familie.
ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!
Mijn moeder hoopt op een weekeindebaby. Als de baby doordeweeks wordt geboren kan ze namelijk in verband met haar nieuwe werk niet komen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor.)
en lekker vintage posting.
Dat zou ik héél gaaf vinden! En Ivan ook! Heerlijk, rondwandelende dreumesjes in huis die alles uit de kast trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Nou, Niels en ik komen wel hoor ClaudiaAls 't mag.
Wees niet te hard voor jezelf, he? Ik zag je plannen om je werktijd anders in te delen en ik vind ze rijkelijk ambitieus. Het laatste wat je wil is straks helemaal thuis zitten, dus probeer realistisch te blijven voor wat betreft hetgeen je aankunt. Slaapgebrek is killing.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Sterkte met wachten Claudia!
Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
Ik ben ook niet van het ziek melden. Maar sinds ik zwanger ben zit ik meer thuis dan op het werk. Terwijl ik daarvoor nog geen enkele ziektedag heb. Ik trek het gewoon niet en de baby gaat nu gewoon voor. Dit terwijl ik gister ruzie kreeg met de ARBO en riep tegen lief: Ik ga weer 100% werken dan slaap ik wel gewoon op mijn bureau!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Sterkte met wachten Claudia!
Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
Ik ken het. Als er iemand is die niet wil toegeven dat ze iets niet kan dan ben ik dat welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Aventura het volgende:
@Tally, het is gewoon ook lastig. Je wilt doorgaan, want dat is immers wat je kent en altijd hebt gedaan. Je hebt nooit ergens echt rekening mee moeten houden, behalve met jezelf. Dat wordt nu anders. Dat IS nu al anders! Dus je moet je eigen verwachtingspatroon bijstellen, en je omgeving moet dat ook. Dat is erg moeilijk.
Ik herken het volkomen. Ik vind mijn werk geweldig en ik heb tijdens de zwangerschap van Ivan tot 36 weken gewerkt en er op het einde nog een congrespaper uitgeperst. Toen merkte ik al dat mijn lichaam me ineens in de steek kon laten. Tijdens het congres zelf lag ik namelijk de hele week op bed omdat ik niks meer kon. Dat vond ik een heel grote domper, want ik had er maandenlang keihard voor gewerkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Aventura het volgende:
@Claudia, ik wil ook gewoon zoveel. Ben net voorgedragen voor een talenttraject. Ik realiseer me natuurlijk dat ik de doelen die daarbij horen dit jaar niet kan halen, maar ik wil het ook niet helemaal lam leggen. Bovendien vind ik het heerlijk om te werken, om mijn hersenen te gebruiken, onder gelijkgestemde mensen te zijn.
Ik ben daar zelf veel genuanceerder over gaan denken sinds mijn eerste zwangerschap. Daarvoor was ik zakelijker, en daar schaam ik me nu wel een beetje voor. Ik begreep niet echt waarom mensen kinderen wilden en hun werkende leven daar zo voor opzij zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Aventura het volgende:
Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Hands down douchen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Dat is gewoonweg kut.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
geen leuk nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten.
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Arme Emma. Die komt straks overal uren te vroeg aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
Drukke kinderen: check. Over tijd lopen: check.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Ik had het kunnen vermoeden, maar je vergeet één ding. Namelijk dat ik het hele gedoe met Jan al eens heb gehad, en dat die OTS succesvol is afgesloten. Er is dus geen enkele reden om me nu opnieuw onder toezicht te stellen. Ik ben nog steeds getrouwd (het kind is van dezelfde vader als die van Jan) en buiten dat, het feit dat ze er pas na ruim zeven maanden zwangerschap mee komt vind ik behoorlijk ehmmm ja geef het beestje maar een naam. Ik had niet verwacht dat ik met een derde zwangerschap, terwijl ik met de tweede bewezen heb (zwart op wit!) een prima moeder te zijn, alweer door die verdomde mallemolen moet ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Books het volgende:
Susie een sterktewens van hier...
Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.
DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
Senna was heul rustig in de buik. Dat verbouwen enzo herken ik echt niet. Soms draaide ze zich een beetje, maar dat was het. 38w3dquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Dan had Senna het niet naar de zin in de baarmoeder en check: ze was te vroeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
Nee, dat snap ik, hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat snap ik, hoor
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is.
haha, ja, maar dat viel dus mee. Zie je: het verhaal dat kinderen van suiker druk worden is ook onzinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee.
Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten.(Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
Dan hebben je mannetjes weer geen goede nachtrustquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |