abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91307814
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!

Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien! 8-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 11:34:50 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91307851
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91307909
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!

Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Hands down douchen!

Want als het loos gerommel is zakt het ook af van een warme douche maar als het niet loos is zet het juist door.

Win-win I tell you :7
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91308007
Maar ik vind badderen zo fij-hijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:40:26 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91308061
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91308073
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind badderen zo fij-hijn!
In het bad douchen? :+
pi_91308086
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Dat is gewoonweg kut. :*
pi_91308118
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

</egopost>
geen leuk nieuws :N
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91308165
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten. }:|
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad. :o

Kunnen de andere zwangeren hier even een notitie van maken? Niet zoveel in bad gaan die laatste tijd. :Y)
pi_91308222
Hahaha :D En hoe moet je dan in bad bevallen?
Maar uh, wat doe je hier nog? Hup, onder de douche ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:49:23 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91308427
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:49:46 #72
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91308446
Susie een sterktewens van hier...

Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.

DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
pi_91308540
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven. }:|

Ik vermoed dat ze badderen met een kopje thee en wat chocola erbij ook ontzettend lekker vindt. c_/ Ik kan het d'r niet kwalijk nemen. Toch maar douchen dan.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:54:50 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91308644
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe _O-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:55:05 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91308653
Ik zou lekker in bad gaan Claudia! Na je bevalling vanavond mag dat natuurlijk een paar weken niet meer. :+

Weet je, ik gooi er gewoon vast wat jompels voor je in! Voor wanneer je ze nodig hebt! *O* :% *O* :% *O* :% *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:16 #76
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91308698
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Arme Emma. Die komt straks overal uren te vroeg aan. _O- Ik ben met 40 weken precies geboren en moet altijd hard rennen maar ben ook altijd precies op tijd. Misschien zit er toch wat in. :D

Susie: :*
A grand adventure has begun.
pi_91308762
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
:D!

Ik denk het niet. Sonnetje en Orea hadden het pas al over zoiets, over druk zijn in en buiten de baarmoeder. Ivan was ontzettend druk maar is juist een heel rustig kindje. Wel had hij vaak de hik en eet hij héél graag. Dus mja. Interessante kwestie wel!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:58:00 #78
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91308776
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
:P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91308825
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Drukke kinderen: check. Over tijd lopen: check.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 11:59:18 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91308837
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Books het volgende:
Susie een sterktewens van hier...

Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.

DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
Ik had het kunnen vermoeden, maar je vergeet één ding. Namelijk dat ik het hele gedoe met Jan al eens heb gehad, en dat die OTS succesvol is afgesloten. Er is dus geen enkele reden om me nu opnieuw onder toezicht te stellen. Ik ben nog steeds getrouwd (het kind is van dezelfde vader als die van Jan) en buiten dat, het feit dat ze er pas na ruim zeven maanden zwangerschap mee komt vind ik behoorlijk ehmmm ja geef het beestje maar een naam. Ik had niet verwacht dat ik met een derde zwangerschap, terwijl ik met de tweede bewezen heb (zwart op wit!) een prima moeder te zijn, alweer door die verdomde mallemolen moet ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91308862
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:00:30 #82
5428 crew  miss_sly
pi_91308887
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Senna was heul rustig in de buik. Dat verbouwen enzo herken ik echt niet. Soms draaide ze zich een beetje, maar dat was het. 38w3d :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:01:53 #83
5428 crew  miss_sly
pi_91308945
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
Dan had Senna het niet naar de zin in de baarmoeder en check: ze was te vroeg!
pi_91308992
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:03:09 #85
5428 crew  miss_sly
pi_91309000
Ow ja, en douchen Claudia! Nu is een mooi moment!
pi_91309003
Claudia, ik ben bevallen met 40+3 (dat ben jij nu toch ook?) en mijn weeënactiviteit nam juist enorm toe in bad. Sterker nog, ik wilde oorspronkelijk in bad bevallen en was tijdens mijn bevalling enorm blij dat ik van dat idee afgestapt was, want zodra ik in bad ging liggen (en daar had ik tijdens mijn zwangerschap al heel wat uurtjes doorgebracht) werden de weeën veel heftiger.

Moraal van het verhaal: ik zou lekker in bad gaan liggen
pi_91309005
De heren hier zijn een ochtenddutje aan het houden. Ik wil ze niet wakker maken.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:03:53 #88
5428 crew  miss_sly
pi_91309022
Hoe lang slapen ze al? :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:04:03 #89
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91309027
thanks dames, dan kan ik dat weer doorgeven :P
Mijn nicht had ook best een druk kind: 2 dagen na de bevaldatum.
Ik... ik kan niet even rustig stilzitten zonder dat het minimeisje karate aan het oefenen is in mijn buik :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:04:58 #90
5428 crew  miss_sly
pi_91309059
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
Nee, dat snap ik, hoor :)
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is. Zelfde met misselijkheid in het begin van de zwangerschap en "dan zit het wel goed" met je zwangerschap. Alsof het niet goed zit als je niet misselijk bent. Het is allemaal mogelijk en sommige dingen laten zich gewoon niet zo simpel verklaren. Maar het staat wel leuk :+

Wat betreft genoeg binnenkrijgen: ik zou met 39 weken ingeleid worden omdat Senna een grote baby ging worden ivm de zwangerschapssuiker. Dus ze had het niet slecht, integendeel :')
pi_91309085
1,5 uur of zo. :o

- Even weer een wee wegzuchten. -

M'n lief kan het wel gebruiken, want die heeft ook een slechte nacht gehad. En Ivan is gewoon een slaapkop. Die is al zijn activiteit in de baarmoeder ruimschoots aan het goedmaken, al ruim een jaar lang. Ik hoop dat 'ie altijd een goede slaper blijft.
pi_91309098
Even snel een :* voor lieve Susie!
Tralalalaaa
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:43 #93
5428 crew  miss_sly
pi_91309114
OK, nou rond half 1 moet er toch geluncht worden? Mooie tijd voor de heren om te lunchen en voor jou omte douchen :Y
pi_91309143
En dan om 1 uur bevallen :Y)
pi_91309161
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:

Nee, dat snap ik, hoor :)
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is.
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee. :Y)

Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten. :+ (Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:08:10 #96
5428 crew  miss_sly
pi_91309165
Ow ja, dat is wel een goed schema :Y
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:09:28 #97
5428 crew  miss_sly
pi_91309213
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee. :Y)

Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten. :+ (Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
haha, ja, maar dat viel dus mee. Zie je: het verhaal dat kinderen van suiker druk worden is ook onzin :+
Maar goed dat ik niet te veel pcm tijdens mijn zwangerschap heb geslikt :') Dan had ze mijn buik ongetwijfeld ernstig verbouwd :D
pi_91309223
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
pi_91309233
Doen, Claudia!! :D
Tralalalaaa
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:10:24 #100
5428 crew  miss_sly
pi_91309250
Neuh, dat duurt nog veel te lang...en dan slaap ik. Doe maar straks meteen. Als jij klaar bent met douchen, zijnde heren klaar met lunchen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:11:45 #101
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91309313
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
Dan hebben je mannetjes weer geen goede nachtrust :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:12:27 #102
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91309343
toen mijn moeder hoorde na de eerste echo dat het een vrij beweeglijk kind is in mijn buik, zei ze meteen 'precies al de moeder, dat was ook zo'n woelwater'.
Ik schijn in de buik en erna altijd een vrij actief kind te zijn geweest (ben nog steeds best wel actief hahahaha).
En de kleine in mijn buik die verbouwd regelmatig even al mn organen hoor; als het niet is zoals de baby het wil dan wordt het wel zoals de baby het wil :D
Vorige week hadden we feestje waar we iets van 2 uur zijn geweest met best harde muziek; nou dat heb ik het uur na thuiskomst geweten. Dat was een feestje van de baby. Mn hele buik bewoog bij elke schop. Wel grappig om te zien trouwens.

Kleine is ook regelmatig aan het draaien; want het schoppen is niet alleen meer onderin, maar ook in mn zij en ook in mn maag (minder prettig). Vond mn verloskundige anderhalve week terug erg goed nieuws, want betekent dat de kans groot is dat het uit zichzelf goed gaat liggen voor de bevalling. Ik zeg eerst zien dan geloven ;) :D

Claudia; succes!!! hoop dat je meisje snel komt
Susie sterkte!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91309402
Ik durf er niet op te hopen, zo'n vlotte bevalling. Ik zou echt volkomen in shock zijn als het zou gebeuren!

Alle gekheid op een stokje: ik heb dit gisteravond ook gehad en dat zakte op een bepaald moment weer af, dus ik weet dat het niks hoeft te zeggen. Ik vind het wel fijn dat er telkens een nieuw element in zit. De krampen van gisteravond waren een tijdje regelmatig en wat heftiger dan de krampen die ik ervoor had, en ik heb nog niet zo vroeg op de dag weeenactiviteit gehad! Er is dus wel wat gaande en dat is fijn. Ook fijn is dat ik straks die afspraak heb, kan de verloskundige meteen kijken hoe het ervoor staat.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:15:09 #104
5428 crew  miss_sly
pi_91309471
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:16:42 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91309548
jolene, een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! *O*
pi_91309682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
Dit inderdaad Claudia. Ik ga aan je denken vanavond :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:20:26 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91309701
Mijn vriend ligt ook heel graag in bad. Het is voor hem echt de ultieme ontspanning. Ik vind er niks aan. Hij houdt ook van lekker uitslapen en zo nu en dan 'soezen' (lekker in bed dagdromen).
Kortom dat 'baarmoedergevoel' dat-ie al die 43 weken zo fijn vond :D
pi_91309823
Hoe vaak heb je nu een wee Claudia?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:23:36 #109
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91309829
@Djmo ik vergeet niets en inderdaad ze komen er rijkelijk laat mee maar afgesloten OTS of niet doet niets af aan een onderzoek naar een kindje onderweg althans dat was jaren geleden zo toen ik er werkgewijs nog iets mee te maken had. Nu doe ik dat werk al een jaartje of 9 niet meer dus de regels kunnen tzt wel aangepast zijn inderdaad maar daar lijkt het niet op. Maar met Jan gaat het prima en volgens mij doe jij er ook alles aan om het goed te laten lopen in jullie huishouden dus dan zou je op basis van wat wij hier lezen over jullie jezelf toch niet helemaal in de stress laten schieten. Leuk is het niet maar lekker nog een weekje of acht genieten van je dikke buik en je niet gek laten maken hoor!

Claudia nog niet in bad of onder de douche geweest -O-
pi_91310116
Claudia schiet es op met dat douchen/badderen! :P

Hoe laat moet je bij de vk zijn? Neem wel je zh tas mee, misschien mmoet je wel blijven met je weeën :o :D

Deze baby is grofweg net zo druk als Amélie was, bij Amélie ben ik bevallen met 41 weken en ze was (is!) een erg rustig en relatief makkelijk kind. Ik ben benieuwd of dat nu hetzelfde is :+ maar daar ga ik maar niet van uit :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 12:32:44 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91310229
thnx voor je opbeurende woorden Books, maar ruim 25 jaar ervaring met jeugdzorg maakt nu dat ik echt met tranen in m'n ogen zit (en mijn bloeddruk voor mijn gevoel kei en kei hoog is )

Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:33:13 #112
5428 crew  miss_sly
pi_91310257
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk? :+
pi_91310258
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:04 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.

Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten! :*
Waaaat ;( Dat meen je niet Susie -O-
pi_91310682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk? :+
:D
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal _O- :D
zou dat even een shocker zijn hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91310780
Mijn schoonmoeder gokt op een baby met blond krullend haar. Ik gok op een kale :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91310836
ooh, Susie... nee... sterkte!! :*

Claudia, hopelijk duurt het nu echt echt echt niet lang meer.. :*

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Het duurde lang voordat ze het hartje had gevonden, maar toen 'ie er was, waren we dat snel vergeten ;). Bloeddruk netjes. Ik ben alleen wel aardig veel aangekomen, maar da's mijn eigen schuld; kerst, veel verjaardagen, veel gezelligheid en vrienden/familie over de vloer gehad waardoor je ook weer het een en ander in huis haalt... Maar daar gaat nu weer verandering in komen, want ik schrok toch wel van wat ik op de weegschaal zag staan... :@

Over 2 weken mag ik terug voor een extra afspraak om het uitgebreid over de bevalling te hebben... die was bij Bas niet helemaal zoals zou moeten, er zijn wel wat fouten gemaakt en dat wil ik nu ruim op tijd voor zijn. En als ik met 18 weken niet op tijd ben, weet ik het ook niet meer ;).
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91311009
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend... :o

Gefeliciteerd *O*
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:51:40 #118
5428 crew  miss_sly
pi_91311141
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal _O- :D
zou dat even een shocker zijn hahaha
haha, ja, na die enorme haarbos van Amélie zou dat zeker even wennen zijn, vermoed ik :D
pi_91311336
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef OA het volgende:
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend... :o

Gefeliciteerd *O*
Dank je mops :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:14:05 #120
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91312179
DJMO let go, let go! :* Je kunt er niets aan veranderen, dus probeer (snap dat dat lastig is) je er niet al te druk om te maken. Das niet goed voor je kleintje.

Huup, als je nu nog zo'n wonderschoon exemplaar hebt gebakken dan mag je het recept wel een keer met ons gaan delen hoor ;) . Dat filmpje gisteren O+ .

Claudia, is het geen prachtige dag voor een geboorte? Ben je nu al wezen douchen?

Jose, wat fijn dat alles goed is! Altijd even een eng momentje dat zoeken naar het hartje. Zo fijn wanneer je dan dat paardegalopje hoort O+ .

Ik ben ook zo benieuwd naar de haardracht van ons meisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')