Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Hands down douchen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Dat is gewoonweg kut.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
geen leuk nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten.
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Arme Emma. Die komt straks overal uren te vroeg aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
Drukke kinderen: check. Over tijd lopen: check.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Ik had het kunnen vermoeden, maar je vergeet één ding. Namelijk dat ik het hele gedoe met Jan al eens heb gehad, en dat die OTS succesvol is afgesloten. Er is dus geen enkele reden om me nu opnieuw onder toezicht te stellen. Ik ben nog steeds getrouwd (het kind is van dezelfde vader als die van Jan) en buiten dat, het feit dat ze er pas na ruim zeven maanden zwangerschap mee komt vind ik behoorlijk ehmmm ja geef het beestje maar een naam. Ik had niet verwacht dat ik met een derde zwangerschap, terwijl ik met de tweede bewezen heb (zwart op wit!) een prima moeder te zijn, alweer door die verdomde mallemolen moet ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Books het volgende:
Susie een sterktewens van hier...
Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.
DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
Senna was heul rustig in de buik. Dat verbouwen enzo herken ik echt niet. Soms draaide ze zich een beetje, maar dat was het. 38w3dquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Dan had Senna het niet naar de zin in de baarmoeder en check: ze was te vroeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
Nee, dat snap ik, hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat snap ik, hoor
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is.
haha, ja, maar dat viel dus mee. Zie je: het verhaal dat kinderen van suiker druk worden is ook onzinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee.
Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten.(Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
Dan hebben je mannetjes weer geen goede nachtrustquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
Dit inderdaad Claudia. Ik ga aan je denken vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
Waaaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:04 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.
Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk?
haha, ja, na die enorme haarbos van Amélie zou dat zeker even wennen zijn, vermoed ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal![]()
![]()
zou dat even een shocker zijn hahaha
Dank je mopsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef OA het volgende:
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend...![]()
Gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |