abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91302214
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 730

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll (jongetje)

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
22 maart 2011: danimeisje (jongetje - Tygo)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
07 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
19 augustus 2011: Hilliebillie
***22 augustus 2011: Kuukske & JDude***
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen

September:
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
19 september 2011: 3e.ronde

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 14-01-2011 13:37:31 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91302238
Het ging over leggings.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Popples het volgende:
mefke ik heb ze laatst bij de miss etam gekocht heerlijk voor op de bank.
wel goede stoffen leggings. had er eerst 1 gekocht en toen ik in de andere stad was heb ik er nog 1 bijgekocht maar moest er wel om vragen omdat hij niet in de winkel lag.
pi_91302523
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91302564
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
:*. Hoe voel je je?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:42:42 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91302670
Kuukske zegt me niks, maar JDude wel! :Y
Gefeliciteeerd!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:43:17 #6
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91302684
Hoi Kuukske! Ik ken je naam vaagjes, leuk dat je nu onder je eigen naam meepost!

Ik heb vaak ontzettend last van de kleding. Ik draag alleen nog maar positiebroeken/-rokken, maar dat knelt soms zo dat ik er buikpijn van heb. Het is wel de juiste maat, juist die bovenkant van het buikstuk maakt dat het akelig zit. Nu al :')
En de harde buiken-parade is losgebarsten, au. Of ik nou veel doe, of weinig, of niets. Het zal wel een groeispurtje zijn.
Maar die plopjes zo nu en dan! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:44:18 #7
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91302706
Claudia, nog niets dus. Wat jammer. Ik begrijp dat je niet zo'n beste nacht hebt gehad? :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91302737
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kuukske zegt me niks, maar JDude wel! :Y
Gefeliciteeerd!
Ja, oud-modje van SES :D. Waar ken je 'm verder van eigenlijk :D.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:46:20 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91302759
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, oud-modje van SES :D. Waar ken je 'm verder van eigenlijk :D.
Nou ja, daarvan, oud-blauwe. ;)
pi_91302766
Kuukske uit de kast! *O*

PM'erd met de harde buiken :* lief zijn voor jezelf dan maar vandaag.

Claudia heb je wel een beetje kunnen slapen enzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91302785
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, daarvan, oud-blauwe. ;)
Ghè! :D.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 08:52:08 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91302875
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Kuukske! Ik ken je naam vaagjes, leuk dat je nu onder je eigen naam meepost!

Ik heb vaak ontzettend last van de kleding. Ik draag alleen nog maar positiebroeken/-rokken, maar dat knelt soms zo dat ik er buikpijn van heb. Het is wel de juiste maat, juist die bovenkant van het buikstuk maakt dat het akelig zit. Nu al :')
En de harde buiken-parade is losgebarsten, au. Of ik nou veel doe, of weinig, of niets. Het zal wel een groeispurtje zijn.
Maar die plopjes zo nu en dan! O+
mijn positiebroeken zitten juist onderin die rekbare band pijnlijk .. het is wel de goede maat, maar die band is te klein om goed over m'n buik te passen zeg maar. beetje irritant, vandaar dat ik vaak in m'n trainingsbroek loop :')

Claudia :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91302944
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef huuphuup het volgende:

Claudia heb je wel een beetje kunnen slapen enzo?
Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!

Mijn moeder hoopt op een weekeindebaby. Als de baby doordeweeks wordt geboren kan ze namelijk in verband met haar nieuwe werk niet komen. :')
pi_91302999
Kuukske, je nick zegt mij ook niets, maar het is leuk dat je uit de kast bent!

Ik vind positiespijkerbroeken op zich wel fijn, al zakten ze maandenlang van m'n kont en zitten ze nu pas een beetje goed (maar als ik een spiegel had zou ik waarschijnlijk moeten concluderen dat ze ook wat strak zitten :+). Die banden hebben bij mij alleen nooit goed gezeten, ze zijn altijd te groot. En zo'n bescheiden buik heb ik ook weer niet.

Ik heb een legging van Miss Etam maar daar waag ik me niet mee over straat. Die is uitsluitend voor pyjamadagen. Ik vind de stof ook te dun.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 08:59:39 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91303021
met een jurkje eroverheen ook niet clau? En wellicht luistert beeb naar je moeder ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91303062
Ik vind leggings afgrijselijk lelijk. Als ik comfortabel maar netjes over straat wil doe ik een jurkje of rokje met maillot aan.

Geloof het of niet, maar ik ga nog steeds met hoge hakken over straat! Ik heb laarsjes zonder rits of veters en die zijn ideaal voor als je buik in de weg begint te zitten. Op dit punt heb ik weer een heel makkelijke zwangerschap. Pijn in mijn bekken blijft beperkt en ik kan fysiek nog best veel.
pi_91303157
dat klopt de legging is wel dun. maar ik kan er toch niet over straat dus weet ook niet hoe koud het dan is. ik kan alleen gympen aan, dus normale kleding is uitgesloten voor mij :{

claudia dan morgen maar een verse baby :*

ik moet opletten dat de positiebroeken niet in een keer naar beneden gaan. vreselijk is dat met die broeken. ben eergister voor het eerst sinds maanden op de weegschaal gaan staan en ben afgevallen. nouja ook niet gek als je niet kunt eten. :X
mama van 3 kids!
pi_91303168
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind leggings afgrijselijk lelijk. Als ik comfortabel maar netjes over straat wil doe ik een jurkje of rokje met maillot aan.

:D O+

oh lucky you zeg, ik kan niet wachten tot k mn normale schoenen weer aan kan!
Het vocht stoort me echt niet verder maar ik ben er nu wel weer klaar mee om erbij te lopen als een soort slobberdebonk omdat ik alleen een paar lellikke nep-uggs pas die er uiteraard totaal verragt en afgedragen uitzien momenteel :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91303468
Tjee Claudia dat je nog op hakken kunt lopen! Met ruim 37 weken vond ik het al lastig om vooruit te komen op platte schoenen :D
Vervelend dat je vannacht niet kon slapen :* Hoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Gek hoor dat je moeder zegt dat ze niet kan komen doordeweeks, dan kan ze toch nog altijd 's avonds na haar werk komen. Desnoods meldt ze zich ziek met griep, heeft toch iedereen ;) Het is wel haar kleindochter hoor!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91303523
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D O+

oh lucky you zeg, ik kan niet wachten tot k mn normale schoenen weer aan kan!
Het vocht stoort me echt niet verder maar ik ben er nu wel weer klaar mee om erbij te lopen als een soort slobberdebonk omdat ik alleen een paar lellikke nep-uggs pas die er uiteraard totaal verragt en afgedragen uitzien momenteel :')
Ja, da's echt een baggerkwaal, dat vocht vasthouden! Niet dat ik er zo fraai bijloop, hoor. Ik ben te eigenwijs geweest om een positiejas te kopen, dus ik loop steevast met open jas rond. En ik ben niet alleen bij mijn buik aangekomen maar ook globaal, dus ik ga niet bepaald als een gazelle over straat. :')

Ik heb na de vorige zwangerschap wat nieuwe schoenen gekocht omdat ik ineens een grotere schoenmaat had. Dat vond ik ook maar flink waardeloos, en dat gaat helaas niet meteen over na de bevalling. Ik heb wel goede hoop mijn oude schoenmaat terug te krijgen, ooit. Inmiddels ben ik alweer zolang zwanger (2 jaar met een kleine onderbreking) dat ik nog amper weet hoe het is om 'normaal' te zijn. :Y)
pi_91303634
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Tjee Claudia dat je nog op hakken kunt lopen! Met ruim 37 weken vond ik het al lastig om vooruit te komen op platte schoenen :D
Vervelend dat je vannacht niet kon slapen :* Hoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Gek hoor dat je moeder zegt dat ze niet kan komen doordeweeks, dan kan ze toch nog altijd 's avonds na haar werk komen. Desnoods meldt ze zich ziek met griep, heeft toch iedereen ;) Het is wel haar kleindochter hoor!!!
Nou ja, ik waggel op hakken, haha. En als het glad is buiten trek ik natuurlijk wel platte schoenen aan.

Mijn afspraak heb ik aan het einde van de dag. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Stiekem hoop ik dat ik een licht verhoogde bloeddruk heb zodat ze de bevalling meteen in willen leiden. Dat vind ik best erg van mezelf. :o

Mijn moeder woont op minimaal 2,5 uur rijden, dus zo makkelijk kan ze niet langskomen. Voor Ivan komt ze wel heel regelmatig langs en daar ben ik dolblij om. (We kunnen nog niet bij hen op bezoek omdat ze al tijden in een verbouwing zitten.) Het zou me sterk verbazen als ze niet komt als d'r kleindochter er is. Het is een beetje raar dat ze nu dit soort dingen zegt.
pi_91303715
Heel veel enge dingen doen dus (op hakken lopen bijvoorbeeld :+ ) en een paar zakken drop leegvreten. Als je dan misselijk wordt is het een teken dat de bevalling begonnen is ;)

2,5 uur rijden is wel veel ja, maar toch, het is haar kleindochter!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91303737
Nah, waarom is dat erg om te vinden van jezelf Claudia? Je loopt gewoon echt op je laatste energie. Je bent toe aan je meisje en daarmee ook de nieuwe energie!
pi_91303759
Misschien probeert ze op die manier zo min mogelijk druk te geven? Ze zit iig niet te pushen dat het sneller moet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91303949
Kuukske! Leuk! Samen met JDude (dat wist ik dan weer niet) ook leuk!
Gefeliciteerd nog :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91303950
Neuh, mijn moeder leeft gewoon in haar eigen wereldje. :Y) Ben ik inmiddels wel gewend. Ik ben allang blij dat ze zo nu en dan belt en langskomt, dat is wel eens anders geweest. Van mijn broertje hoor ik echt nooit iets. Die is bij de geboorte van Ivan niet eens op kraambezoek gekomen. Achja, zoveel mensen hebben een maffe familie.
pi_91303977
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Neuh, mijn moeder leeft gewoon in haar eigen wereldje. :Y) Ben ik inmiddels wel gewend. Ik ben allang blij dat ze zo nu en dan belt en langskomt, dat is wel eens anders geweest. Van mijn broertje hoor ik echt nooit iets. Die is bij de geboorte van Ivan niet eens op kraambezoek gekomen. Achja, zoveel mensen hebben een maffe familie.
Breek me de bek niet open :')
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:43:29 #28
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91304092
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!

Mijn moeder hoopt op een weekeindebaby. Als de baby doordeweeks wordt geboren kan ze namelijk in verband met haar nieuwe werk niet komen. :')
ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor. ;) )

en lekker vintage posting. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91304202
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor. ;) )

en lekker vintage posting. O+
:D!

Het voelt wat schizofreen, alsof mijn lichaam het een wil (het kind afstoten) en het kind het andere (lekker blijven zitten). Heb ik een paar uur weeenactiviteit en begin ik langzaamaan te denken: "Hey, mijn lichaam is er klaar voor!" En dan begint die dondersteen ineens de boel te verbouwen, wat erop duidt dat ze niet van plan is welke uitgang dan ook te nemen. }:|

M'n baarmoeder heeft het maar zwaar. :+
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:55:56 #30
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91304497
Goedemorgen!
Zo de kinderen zijn naar school en opa en oma en ik heb een redelijke nacht gemaakt lekker hoor!

Net een heerlijk peertje op, nu op de bank met een kopje thee.
Zo ik ga mezelf eens verwennen vandaag!
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig leuke programma's op de tv overdag? Voorheen kon je ook overdag nog naar de bevallingsprogramma's kijken?

Claudia, sterkte! En idd rare familie kan je hebben, de ene helft krijgt bij ons wel een kaartje en met de andere helft heb ik geen tot weinig contact.
pi_91304650
Ze zenden 's nachts wel Silent Witness uit, ik80lll. Da's ook wat waard.
pi_91304740
Nou, Niels en ik komen wel hoor Claudia :P Als 't mag.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:03:52 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91304762
Sterkte met wachten Claudia!

Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:04:08 #34
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91304771
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.

Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:04:57 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91304787
Aw Susie *knuffel
pi_91304794
Ahw Suus. :*. Sterkte meis.
pi_91304861
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Nou, Niels en ik komen wel hoor Claudia :P Als 't mag.
Dat zou ik héél gaaf vinden! En Ivan ook! Heerlijk, rondwandelende dreumesjes in huis die alles uit de kast trekken. O+

Ach Susie, nee toch. :*
pi_91304908
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91304909
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:

Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
Wees niet te hard voor jezelf, he? Ik zag je plannen om je werktijd anders in te delen en ik vind ze rijkelijk ambitieus. Het laatste wat je wil is straks helemaal thuis zitten, dus probeer realistisch te blijven voor wat betreft hetgeen je aankunt. Slaapgebrek is killing.
pi_91304949
susie nee toch! Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91305082
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:

Ik ben ook niet van het ziek melden. Maar sinds ik zwanger ben zit ik meer thuis dan op het werk. Terwijl ik daarvoor nog geen enkele ziektedag heb. Ik trek het gewoon niet en de baby gaat nu gewoon voor. Dit terwijl ik gister ruzie kreeg met de ARBO en riep tegen lief: Ik ga weer 100% werken dan slaap ik wel gewoon op mijn bureau! :( Maar die laat me natuurlijk niet gaan he :')
pi_91305088
En Suus... Heel veel sterkte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 10:15:33 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91305102
susie :*

vrijdag 14 januari 2011 @ 10:17:19 #44
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91305153
@Claudia, ik wil ook gewoon zoveel. Ben net voorgedragen voor een talenttraject. Ik realiseer me natuurlijk dat ik de doelen die daarbij horen dit jaar niet kan halen, maar ik wil het ook niet helemaal lam leggen. Bovendien vind ik het heerlijk om te werken, om mijn hersenen te gebruiken, onder gelijkgestemde mensen te zijn. Maar goed, dat kan ook met een tandje minder. Dinsdag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende, ik heb al aangegeven dat ik het wil hebben over de indeling van dit jaar. Er komt vast een fijne oplossing. Ben wel blij dat ik hier even wat realiteitszin op kan doen :)
Zoals ik al heb verteld heb ik 0 referentiekader wb. zwanger zijn :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:17:52 #45
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91305168
Susie een :* omdat ik even niet weet wat ik tegen je moet zeggen.
pi_91305286
Kuukske welkom :)

Susie :*

Hier weer eens een zeer slechte nacht gemaakt, kon ook niet anders, gisternacht was zo heerlijk!
Nu mezelf door vandaag heen slepen. Gelukkig is manlief thuis en vind hij het helemaal niet erg me een beetje te verzorgen :D
Zo maar even lekker naar de markt hier om vers fruit in huis te halen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:23:29 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91305355
@Tally, het is gewoon ook lastig. Je wilt doorgaan, want dat is immers wat je kent en altijd hebt gedaan. Je hebt nooit ergens echt rekening mee moeten houden, behalve met jezelf. Dat wordt nu anders. Dat IS nu al anders! Dus je moet je eigen verwachtingspatroon bijstellen, en je omgeving moet dat ook. Dat is erg moeilijk.
pi_91305505
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Aventura het volgende:
@Tally, het is gewoon ook lastig. Je wilt doorgaan, want dat is immers wat je kent en altijd hebt gedaan. Je hebt nooit ergens echt rekening mee moeten houden, behalve met jezelf. Dat wordt nu anders. Dat IS nu al anders! Dus je moet je eigen verwachtingspatroon bijstellen, en je omgeving moet dat ook. Dat is erg moeilijk.
Ik ken het. Als er iemand is die niet wil toegeven dat ze iets niet kan dan ben ik dat wel :')
Dozen tillen? Ach ik ben zwanger niet invalide! Het moeilijkste vond ik nog de verbouwing van onze slaapkamer (en straks de babykamer). Ik ben gewend alles zelf te doen. De muren te sauzen. Te verven. Te timmeren. Met een klein beetje hulp zodat ik het op tijd af zou krijgen. Maar dit keer mocht ik dus niets. Ik mocht niet met de spullen werken die ik had gekocht want de geur die er aan zit. Ik mocht niet laminaat tillen. Ik mocht niet...... Nou eigenlijk niets dus :') En dat frustreert. Zo erg dat je beneden lekker op de bank gaat zitten janken terwijl je Pa boven druk bezig is alles in orde te maken :')

Op het werk kan ik het nu uit handen geven. Het is immers al 5 maanden dat ik maar 80% (en soms helemaal niet) werk. Maar thuis vind ik het nog altijd moeilijk. En dan is het nog niet eens klaar hier in huis.
pi_91305564
Susie :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91305592
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Aventura het volgende:
@Claudia, ik wil ook gewoon zoveel. Ben net voorgedragen voor een talenttraject. Ik realiseer me natuurlijk dat ik de doelen die daarbij horen dit jaar niet kan halen, maar ik wil het ook niet helemaal lam leggen. Bovendien vind ik het heerlijk om te werken, om mijn hersenen te gebruiken, onder gelijkgestemde mensen te zijn.
Ik herken het volkomen. Ik vind mijn werk geweldig en ik heb tijdens de zwangerschap van Ivan tot 36 weken gewerkt en er op het einde nog een congrespaper uitgeperst. Toen merkte ik al dat mijn lichaam me ineens in de steek kon laten. Tijdens het congres zelf lag ik namelijk de hele week op bed omdat ik niks meer kon. Dat vond ik een heel grote domper, want ik had er maandenlang keihard voor gewerkt.

Deze keer ging het al heel snel niet meer. Ik vond het een behoorlijke worsteling. Ik voelde me niet alleen schuldig, maar ik stelde mezelf ook zo teleur. Ik wilde gewoon niet zo zwanger zijn. Ik houd van mijn werk en ik zie mezelf niet als 'iemand die thuisblijft' maar als iemand die scherp van geest is en blijft, graag geprikkeld wordt door collega's en meer is dan alleen zwanger.

Maarja, inmiddels weet ik ook dat je lichaam gewoon stomme dingen met je kan doen. Het is gewoon niet altijd even makkelijk om een balans te vinden en ik hoop dat jij een combinatie tussen werk en zwanger zijn vindt waar jij je goed bij voelt en die ook verantwoord is. Dat zal ook wel worstelen worden, vermoed ik zo, al hoop ik eigenlijk dat je je gewoon rap véél beter gaat voelen. Het is in ieder geval goed om er met je leidinggevende over te blijven praten en nadenken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')