abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91337382
ferrari_rood mag je die box tegenwoordig zelf ophalen bij de Etos? Dus geen vervelende felicitasmensen meer bij je thuis?
pi_91337427
ik ben ook niet mager hoor.
Volgens mijn vriendinnen normaal maar van mij mocht er wel wat af.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:07:59 #28
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91337436
Oeh claudia!

Ik ben sowieso ook erg benieuwd naar je ervaringen nu hoor, zo zonder inleiding!

danic, ik wist ook van niks hoor :@
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91337502
Valt wel mee met die zakjes en zooi zijn.

Maar whop aan de kiwi's dan maar! :Y)

Chan hier staan de Etosdozen gewoon in de winkel dus ik denk ook geen huisbezoek? Ik ben er wel nog steeds huiverig voor dus ik vraag hem niet aan. :P Allemaal de schuld van die verhalen van Lishe :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91337517
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Die ken ik niet! En ik heb toch al heel wat huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord.
Die ga ik proberen. Want ik vind kiwi's heerlijk!
Wel op je nuchtere maag hè, anders heeft het minder effect. Anders is het succes verzekerd 's ochtends. Ik lust helaas geen kiwi's, anders had ik misschien ook mezelf wat kunnen besparen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:09:13 #31
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91337523
Oh crap mijn tetten beginnen alweer te lekken :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_91337525
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Chan het volgende:
ferrari_rood mag je die box tegenwoordig zelf ophalen bij de Etos? Dus geen vervelende felicitasmensen meer bij je thuis?
moet je wel een tel opgeven die je niet gebruikt :@
mama van 3 kids!
pi_91337551
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Maar nu ik zo op de bank lig, de weeen voel komen en gaan, er voorspelbaarheid in zit er tijd tussen zit is het gewoon heel anders. Het is ook een bevestiging voor mezelf dat ik de vorige keer een idiote weeenstorm heb gehad.
Dat vond ik ook zo prettig, die pauzes en de voorspelbaarheid :)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:09:52 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91337556
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Die ken ik niet! En ik heb toch al heel wat huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord.
Die ga ik proberen. Want ik vind kiwi's heerlijk!
Of een glaasje lauw water op nuchtere maag ^O^

Hielp iig bij mij op het einde erg goed
Alexa en Seth zijn lief
pi_91337582
Heb ik een valse
pi_91337596
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Chan het volgende:
Ja die mag je idd zelf ophalen. Je krijgt een brief thuis met een bon er aan vast :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef danic het volgende:

[..]

Wel op je nuchtere maag hè, anders heeft het minder effect. Anders is het succes verzekerd 's ochtends. Ik lust helaas geen kiwi's, anders had ik misschien ook mezelf wat kunnen besparen.
Aaah op je nuchtere maag. Beginnen we daar morgenochtend aan!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91337597
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef huuphuup het volgende:

Maar whop aan de kiwi's dan maar! :Y)

Chan hier staan de Etosdozen gewoon in de winkel dus ik denk ook geen huisbezoek? Ik ben er wel nog steeds huiverig voor dus ik vraag hem niet aan. :P Allemaal de schuld van die verhalen van Lishe :D
Ik heb em wel aangevraagd (tis gratus dus hebbuh!!) En je krijgt vanzelf dan een afhaalbericht waarmee je naar de etos kan. Was echt een heel leuk pakket vond ik zelf. Snapte alleen niet dat er een aventfles in zat en een difrax speen. Je zou toch denken dat ze met 1 van de 2 in zee gaan. Maar ja soit.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:11:41 #38
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91337660
Ik heb bij de vorige keer ruim een uur geperst, toen naar het ziekenhuis. Met een volledig slappe buik omdat het vruchtwater er al uit was :P
Daarna in het ziekenhuis is er geknipt en geduwd (hárd!), op mijn buik.Toen was het zo gepiept.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91337688
Wie heeft het record meeposten en cm ontsluiting?

Succes Claudia en VriendClaudia en ooohhhhh strax vul je een klavertje 4
pi_91337721
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb heel wat movicolon en vezeldrankjes in die richting gehad.
En allemaal vond ik goor. Op een gegeven moment had ik een drankje dat een glibberig goedje werd dat me onwijs veel aan zaad/sperma deed denken. :r
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben ook niet mager hoor.
Volgens mijn vriendinnen normaal maar van mij mocht er wel wat af.
Ik heb nu zo'n voetbal onder mijn jas :') Voorheen staken mijn tieten fier naar boven en dan kwam mijn buik pas. Nu andersom :')
pi_91337748
Oh jee, moest je toen nog naar het ziekenhuis? Dat lijkt me heftig zeg.
pi_91337788
Als ik nu toch ineens ben ingewijd in het prostaglandingesen, mag ik dan gelijk een volgende genante vraag stellen?
Het is me opgevallen dat tijdens de s*x mijn buik helemaal hard wordt, echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Het duurt ook even voordat het wegtrekt. Sterker nog, ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt, want ik stort gelijk in slaap (erg hè, ben net een man :@ ). Maar als ik me dan op mijn zij draai voordat ik slaap val, doet mijn buik wel wat zeer. Hij staat echt op spanning.

Heeft iemand er een verklaring voor en zou het kwaad kunnen (zou jammer zijn uiteraard, moet er wat minder actie ondernomen worden)?
pi_91337802
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef -sabine- het volgende:
Wie heeft het record meeposten en cm ontsluiting?

Succes Claudia en VriendClaudia en ooohhhhh strax vul je een klavertje 4
Ik ben afgehaakt bij 5 cm ontsluiting :P maar poste niet echt actief mee tijdens bevallen, meer af en toe wat updates ;) op twitter toen wel nog iets meer info. Maar na de 5 cm kon ik me niet meer zo goed op andere dingen concentreren...
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:14:05 #44
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91337811
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu zo'n voetbal onder mijn jas :') Voorheen staken mijn tieten fier naar boven en dan kwam mijn buik pas. Nu andersom :')
Hier ook, krijg mijn jas niet meer dicht, maar vind het prima (baal er wel van dat mijn buik weer dikker is dan mijn tieten, want zoveel heb ik nog altijd niet :( )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91337812
Na de geboorte krijg je er nog 1 of niet?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:14:17 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91337819
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh jee, moest je toen nog naar het ziekenhuis? Dat lijkt me heftig zeg.
Ja, feitelijk vind ik dat ook. Maar toen gaf ik er niks meer om. Ik heb me vooral beziggehouden met de route naar het ziekenhuis, tot grote verbazing van de vk. :D
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91337849
Ohh nou ik kreeg zo'n vervelend mens thuis toen Timo net geboren was en ze zat aan hem (ze was sowieso heel dom, hij lag onder een dekentje van Quinny en toen dacht ze dat hij zo heette :') ). Dus ik had me al voorgenomen die doos niet meer aan te vragen bij een eventuele volgende zwangerschap.. Tijdens de zwangerschap kreeg ik er volgens mij nog geen toen? Nou ja, lang geleden alweer :P
pi_91337866
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Hier ook, krijg mijn jas niet meer dicht, maar vind het prima (baal er wel van dat mijn buik weer dikker is dan mijn tieten, want zoveel heb ik nog altijd niet :( )
Mijn jas krijg ik nog dicht. Net dicht. Daarom mag het van mij nu beter weer worden. Mijn winterjas word echt te klein :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Na de geboorte krijg je er nog 1 of niet?
Ik kreeg van de week een mailtje dat ik ook nog de blije doos mag ophalen bij de Prenatal :')
pi_91337935
Je hebt de blije doos van prenatal, met als opvolger de babydoos.
En bij de etos heb je hetzelfde idee. Je krijgt vanzelf een afhaalbericht hiervoor. Ik heb van vriendinnen wel begrepen dat de eerste dozen altijd het leukst zijn. De 2e zijn minder nuttig.
pi_91337937
Oeh, de buren beginnen net met ruziemaken en met deuren smijten. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')