abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91330849
Oh het meisje van Claudia komt eraan.
Succes, sterkte en geniet!!
pi_91330972
*O* :% zettemop Claudia! :% *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:31:10 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91331073
Ze is echt onderweg!!!! *O* Zet hem op!
pi_91331644
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.

Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:41:59 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91331686
[egopost]

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

[/egopost]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:42:38 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91331731
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.

Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
Wat klinkt dat allemaal goed Clau! Super dat je je nog zo goed voelt! Zet 'm op meis!!
pi_91331839
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt. :Y)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:45:24 #233
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91331882
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

[/egopost]
Je mag hem hier best posten hoor O-)

Claudia! Heel veel succes vanavond en geniet maar lekker snel van je meisje!!!!!!! :% :% :% Ik denk iig aan je!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:30 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91331953
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt. :Y)
Wat stond daarin dan? *aagje is*
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:58 #235
5428 crew  miss_sly
pi_91331977
ow Claudia, dit klinkt echt wel echt! Zo begon mijn bevalling ook ongeveer (zonder strippen dan) maar met die opbouw. En lekker thuisbiljven zolang het goed voelt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91332004
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

+1 :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91332074
Ohhhh Claudia, ze komt eraan!! Wat fijn toch dat t dan nu vanzelf begonnen lijkt, nog even 'heerlijk' in je eigen omgeving op jouw manier! Zet m op, ik wens je een geweldige ervaring en een hele bijzondere eerste kennismaking met je meisje! Ik ben enorm benieuwd naar haar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91332090
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

[/egopost]
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen. c_/
pi_91332383
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

[/Egopost]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91332509
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef mefke79 het volgende:
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
Een beetje laat misschien, en ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien ook dubbel: maar ik 2 zwarte leggings. 1 van de H&M die op zich prima is alleen kwalitatief moet je er niet teveel van verwachten. De 2e is van prenatal en is voor mij eigenlijk zelfs wat te lang. Ik ben 1.75 dus dan denk ik dat ie voor jou wel zou kunnen. Wat je zegt: met sokken smokkelen. Ik zou daar eens gaan kijken, prijs viel ook wel mee anders had ik em niet gekocht haha.

En Susie :*
pi_91332583
woei Claudia dat klinkt prima zo! Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:56:43 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332627
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
Dat dus! Ik werd er echt een beetje week van zeg maar... :D En het is inderdaad van diezelfde illustratrice.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:57:22 #243
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332670
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen. c_/
Heb je al die sudoku's al af dan?
pi_91332709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
pi_91332788
Succes lieve Claudia! Klinkt serieus dit hoor *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91332823
Zo begon de bevalling bij mij ook Claudia! Wat zou het fijn zijn als nou alles op het tempo van jouw lichaam zal gaan en de weeen rustig in kracht toenemen zodat je je er aan kunt aanpassen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91332872
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
pi_91332873
Oeh oeh , het zusje van Ivan is onderweg!
:% :% :%
Succes lieve Claudia en geliefde!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91332911
claudia succes!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 20:02:31 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91333006
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef danic het volgende:

[..]

Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
Jan heeft anderhalf jaar onder toezicht gestaan, vanwege onder andere mijn dochter, maar meer omdat ik de eerste maanden van de zwangerschap alcohol dronk en de rvk bang was dat ik terug zou vallen (ben nog steeds clean!).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91333007
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe _O-
Hahaha nee hoor volgens mij niet. Ik was 2 weken te laat en nu (bijna) altijd op tijd.

Oh en sorry als het hier ineens posts van mij stormt, maar ik ga maar even p.p. reageren anders heb ik straks een hele pagina nodig en dat lees ook zo rot weg vind ik altijd. Dus......wordt vervolgt!
pi_91333098
O Claudia, het klinkt wel als serious business nu!
Heel veel succes!!! Ik denk aan je!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:05:14 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91333181
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
Het kan zo op een tegeltje!
pi_91333319
Het kan toch niet anders dan dat dit het is. Oh, way goed en fijn en alles. Veel sterkte straks het zwaarder wordt en een heel mooi eerste samenzijn met je meisje toegewenst.
pi_91333374
Haha tm ...
pi_91333421
Heel mooi tegeltje PM
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91333484
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het kan zo op een tegeltje!
[ afbeelding ]
pi_91333728
Claudia, heel veel succes!!
pi_91333904
Succes Claudia.
pi_91334522
oh hahaha ik wou net zeggen van heuh wat heb ik nou weer gepm'd :D :')

Het klinkt goed, ik ben benieuwd. Geniet nog heel eventjes van je buik, laat J. wat mooie foto's maken.
En daarna douchen ja, we willen actie vanavond :P

ze komt eraan!! spannend!!! O+ O+ *O* *O*
:% :%
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91334566
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Tally het volgende:
Lief: Wat kijken we vanavond?
Ik: Niets! Want er word zo een baby geboren!
Lief: Uhm je bent pas in april uitgerekend!!! Ze komt nu toch niet?
Ik: NEEEEHEEEEEJ Claudia gaat eindelijk bevallen!!!!!
Lief: Uhm :? Okay :?
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.
Niemand die ook maar begrijpt (behalve beste vriendin) dat ik hier zo graag rondhang. Iedereen denkt dat je alleen maar bang wordt gemaakt op forums, maar ze vergeten even dat je wel maandenlang een club vormt (waar nieuwe mensen gewoon welkom zijn :X )
pi_91334676
Susie, geen idee of je hier nog meeleest, maar ik wilde je hierbij nog even sterkte wensen :*

TAP, hier een uitleg over wat dat strippen nou precies inhoudt http://nl.wikipedia.org/wiki/Strippen_%28bevalling%29
Soms net het laatste zetje om de bevalling van start te laten gaan, al hoeft dat geen garantie te zijn.

Claudia, ze komt!!!!!
Heel veel succes en kracht toegewenst, go go go :% :% :%

Bij beide bevallingen heb ik gekotst alsof mijn leven er van af hing. Geheel in stijl :P
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:30:36 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91334818
Succes, Claudia!

FR, heb je al bedacht wat je wil qua zwemmen? Die drijf-dingen werden ook bij mijn 'fijne' lessen gebruikt, als je verticaal door het water gaat is dat echt heel fijn met die dingen om je heen :) Ik heb erg genoten van mijn walvissen-klasje O+ Zwangerschapsyoga vond ik wel ok, maar zwemmen vond ik de bom!

Ow, ik heb ook gekotst hoor, bij het begin van de bevalling.. De eerste lading riep ik om een emmer, maar zowel mijn lief als de vk begrepen me niet, dus die is over de rand van de bank gegaan, door mijn haar heen :') Ik wil liever niet weten hoe ik rook toen ik de verloskamer ingerold werd :') Ik liep sowieso aan alle kanten leeg ja. Heel fijn was dat. Was blij met het fonteintje op het toilet :P
3!
pi_91334840
Gewoon even melden: mij zegt Kuukske wel iets *)
Proficiat :*
pi_91334860
Vandaag trouwens een luidruchtig gerommel in mijn buik :o
Darmen vol lucht enzo, de broek die ik gister gewoon aan had en die lekker zat moest vandaag op een gegeven moment open, knellen dat ie deed!!
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91335027
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 20:34:01 #267
5428 crew  miss_sly
pi_91335044
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken :Y) ) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91335057
Ooooh Claudia, zet em op meis!! Je hebt heel snel je kleine meisie in je handen dat kan niet anders! *O* :% :% *O*
pi_91335078
Wat is dat toch steeds met die pannenkoeken?
pi_91335090
Het laatste uur dan hè ;-p
pi_91335131
Die pannenkoeken deden bij mij niets ;) :D

Claudia, bijna je kleine meisje bij jullie :%
pi_91335348
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
ja :Y

zo heb ik aan vriendinnen wel eens geprobeerd uit te leggen hoe het voelt als je van die persdrang hebt. Er werd gezegd dat het zo stom was dat er vrouwen op de snelweg of in de ambulance bevielen enzo, dat kun je toch wel tegen houden? Echt hoor... :')
Ik heb toen gezegd dat die persweeën voelen alsof je aan het gal kotsen bent maar er komt niets meer en tegelijkertijd alsof je de ergste diarree hebt in tijden maar er komt niets meer uit, je voelt je hele lijf helemaal samentrekken en je kunt er helemaal niets aan doen, sterker nog, je kunt niet anders dan meedoen met je lijf.

Een heel bizar gevoel vond ik dat.

Echt hè, en dan stond die verpleegster naast mn bed, "nee ze heeft geen perswee nu hoor" ja je hoela, ik schiet voor de show in standje "pers" zeker :') mn benen schoten als vanzelf omhoog en mn buik spande zich aan alle kanten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91335357
Ik heb niet overgegeven en tijdens het persen hebben ze me gele vla gegeven omdat ik zo'n honger had :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91335451
Als jij het zo omschrijft Huup lijkt het wel alsof ik geen persdrang gehad heb, ik herken dat echt niet. Ze zei ook gewoon dat ik moest persen omdat ik 10 cm ontsluiting had. Misschien dat het daarom ook zo lang duurde (1,5 uur).
Alhoewel... tijdens het persen kwamen de weeen langzamer en toen ik lag wist ik echt wel wat ik moest doen. De eerste 3 kwartier zat ik op de baarkruk en lukte het niet zo.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91335481
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken :Y) ) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch? :P
Ik was ook leeg, op zoete zwarte thee na. :{

Nog wat van deze voor Claudia! :% :% :%
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:40:53 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91335488
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Wat is dat toch steeds met die pannenkoeken?
die wekken weeeen op. Als je lichaam er klaar voor is. :P net als Tonic, het hart van ananas en prostaglandingesen :7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:41:32 #277
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91335531
Ghi, ik heb ergens nog gedacht dat ik een perswee over wilde slaan eigenlijk wel, want het was zo vermoeiend enzo.. Nouja, dat lukte van geen kant, mijn lijf ging gewoon voor zichzelf verder :')
3!
pi_91335561
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef danic het volgende:

[..]

Dit zou bij ons ook zo gaan haha.
Niemand die ook maar begrijpt (behalve beste vriendin) dat ik hier zo graag rondhang. Iedereen denkt dat je alleen maar bang wordt gemaakt op forums, maar ze vergeten even dat je wel maandenlang een club vormt (waar nieuwe mensen gewoon welkom zijn :X )
Is dat zo? :P

En waar blijft dat meisje!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91335691
Bij s begon ik al te persen met 4 cm. Ze kwam in nood en ik was echt bang dat il haar klem gewest had. Dnb bij r begon ik te persen met 7 cm en dat lukte. Hij was er 15 minuten na de constatering van 7 cm.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:44:37 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91335758
oh ja, persweeen ophouden. uhhu. ik met de dokter in de auto, want moest vlug enzo Die drukte mij op het hart niet mee te persen }:|
Nee dokter O-)

maar je kan best dat wel doen terwijl je faket dat je het niet doet hoor. :7 mijn lijf kon gewoon niet anders. ik dacht nog zolang ik er op zit valt ie er vast niet uit. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:45:52 #281
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91335831
Claudia, ze komt eraan! *O* :% *O* :% *O*

Hier 2 keer bevallen en 2 keer niet gekotst, wel gepoept. Vorige week heb ik ook pannenkoeken gegeten en de volgende ochtend was ze er!
pi_91335860
Aah oké, die ga ik onthouden, pannenkoeken :9
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet :@
pi_91335863
Ik herken ook jouw manier van persen meer, Twinkly, Ik wist dat het persdrang was, maar het was niet zo allesoverheersend als ik had verwacht. Eigenlijk waren het de rustigste 2 uur en 5 minuten van de bevalling.
pi_91335865
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:
Als jij het zo omschrijft Huup lijkt het wel alsof ik geen persdrang gehad heb, ik herken dat echt niet. Ze zei ook gewoon dat ik moest persen omdat ik 10 cm ontsluiting had. Misschien dat het daarom ook zo lang duurde (1,5 uur).
Alhoewel... tijdens het persen kwamen de weeen langzamer en toen ik lag wist ik echt wel wat ik moest doen. De eerste 3 kwartier zat ik op de baarkruk en lukte het niet zo.
:D

nouja ik heb er ook keilang over gedaan hè, bijna 2 uur, dus of het effectief is zegt weinig verder geloof ik :P

De persweeën kwamen ook langzamer dan gewone weeën bij mij, maar ik vond die overgang heel gek tussen die hele loodzware laatste cm aan weeën, naar het randje een uur lang wegzuchten (kutrandje :( ) en die persweeën. Het was echt niet tegen te houden al had ik gewild.

Buuf :D _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91335926
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij s begon ik al te persen met 4 cm. Ze kwam in nood en ik was echt bang dat il haar klem gewest had. Dnb bij r begon ik te persen met 7 cm en dat lukte. Hij was er 15 minuten na de constatering van 7 cm.
Op mijn zwangerschapscursus zei de leidster dat meepersen alleen vervelend is voor jezelf omdat de baarmoedermond dan opzwelt en de bevalling daardoor langer duurt. Ik weet alleen niet of dat echt zo is, want heel lang persen is voor de baby natuurlijk ook niet goed.
pi_91335943
Zeg Claudia, waarom ben jij nog aan het posten! Hup persen jij!!
Hoe gaat het?? O-)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:48:06 #287
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91336010
Persweeën waren bij mij ook niet te houden, maar ik heb Eline dan ook zo'n beetje gelanceerd in 7 min en 3 persweeën
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:48:18 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91336023
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet :@
nou ik durf wel een wedje te doen dat je weet wat prostaglandingesen is. :P
pi_91336027
quote:
jawel hoor, dat ken je wel en dat kan je wel :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91336028
ik heb wel gekotst tijdens de bevalling! meerdere keren zelfs..iedere keer als k op mn rug had gelegen. t was net als tijdens mn zwangerschap O+
pi_91336051
quote:
prostaglandines zitten in het zaad van je vent :D en die doen ongeveer hetzelfde als strippen, mits je baarmoederdermond daar klaar voor is.

en persen? Tisda?? Bij Amber heb ik helemaal niet hoeven persen en bij Tess 1x geloof ik :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91336068
oh en claudia zet m op!
pi_91336072
Ik heb dow overgang ook heel gek ervaren. Die sterke persdrang tijdens de ontsluitingsweeen voelde ik eigenlijk niet tijdens het persen. En indeedaad veel meer tijd ertussen.
pi_91336142
Persween vond ik voelen als bv diarreekrampen, gewoon niet tegen te houden, en dan in de buik ipv in je darmen. Alhoewel de darmen deden ook vrolijk mee. :P
Ik heb een kwartier persweeen gehad, 7 waren het er geloof ik. Toen was hij er! :D
pi_91336144
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?

Claudia hoe snel komen de weeen nu en hoe lang duren ze? Hoe gaat het nu verder eigenlijk, moet je nu zelf beslissen wanneer je naar het ziekenhuis gaat? Want nu komt er niemand tussendoor even kijken hoe het ervoor staat toch?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:50:28 #296
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91336166
quote:
Ik heb er ook even over gedaan om hem te snappen hoor, maar zoals Pessie het op 10 februari duidelijk uitlegt:
AKA actie in de slaapkamer :D

Maar ze waren me alweer voor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91336230
Als we nou even doorposten bevalt Claudia in topic nr 734. Of 735. O+
pi_91336279
Twinkly, dat wist ik niet. De cl zag wel het verschil tussen de persdrang die ik had en de echte persweeen.
pi_91336341
Vk...
pi_91336415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?

Claudia hoe snel komen de weeen nu en hoe lang duren ze? Hoe gaat het nu verder eigenlijk, moet je nu zelf beslissen wanneer je naar het ziekenhuis gaat? Want nu komt er niemand tussendoor even kijken hoe het ervoor staat toch?
In mijn ziekenhuis is de grens 2 uur. Ze hebben 5 minuten gewacht met ingrijpen omdat het persen heel goed ging en ze me de kans wilden geven. En tja, toen was 'ie er!

Om de 4 minuten, 50-60 seconden en nog steeds heel goed te doen. Ik mag inderdaad zelf bepalen wanneer ik naar het ziekenhuis ga. Als het zo doorgaat gaan we denk ik ergens voor middernacht, want ik wil niet op pad als ik doodop ben en het is ook wel fijn om eventueel hulp te krijgen als de weeen niks blijken te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')