Wat klinkt dat allemaal goed Clau! Super dat je je nog zo goed voelt! Zet 'm op meis!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.
Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
Je mag hem hier best posten hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden.
[/egopost]
Wat stond daarin dan? *aagje is*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt.
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat stond daarin dan? *aagje is*
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden.
[/egopost]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
[/Egopost]
Een beetje laat misschien, en ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien ook dubbel: maar ik 2 zwarte leggings. 1 van de H&M die op zich prima is alleen kwalitatief moet je er niet teveel van verwachten. De 2e is van prenatal en is voor mij eigenlijk zelfs wat te lang. Ik ben 1.75 dus dan denk ik dat ie voor jou wel zou kunnen. Wat je zegt: met sokken smokkelen. Ik zou daar eens gaan kijken, prijs viel ook wel mee anders had ik em niet gekocht haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef mefke79 het volgende:
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
Dat dus! Ik werd er echt een beetje week van zeg maar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
Heb je al die sudoku's al af dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen.
Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat stond daarin dan? *aagje is*
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
Jan heeft anderhalf jaar onder toezicht gestaan, vanwege onder andere mijn dochter, maar meer omdat ik de eerste maanden van de zwangerschap alcohol dronk en de rvk bang was dat ik terug zou vallen (ben nog steeds clean!).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef danic het volgende:
[..]
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
Hahaha nee hoor volgens mij niet. Ik was 2 weken te laat en nu (bijna) altijd op tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
Het kan zo op een tegeltje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het kan zo op een tegeltje!
[ afbeelding ]
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Tally het volgende:
Lief: Wat kijken we vanavond?
Ik: Niets! Want er word zo een baby geboren!
Lief: Uhm je bent pas in april uitgerekend!!! Ze komt nu toch niet?
Ik: NEEEEHEEEEEJ Claudia gaat eindelijk bevallen!!!!!
Lief: UhmOkay
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
Ik was ook leeg, op zoete zwarte thee na.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch?
die wekken weeeen op. Als je lichaam er klaar voor is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Wat is dat toch steeds met die pannenkoeken?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef danic het volgende:
[..]
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.
Niemand die ook maar begrijpt (behalve beste vriendin) dat ik hier zo graag rondhang. Iedereen denkt dat je alleen maar bang wordt gemaakt op forums, maar ze vergeten even dat je wel maandenlang een club vormt (waar nieuwe mensen gewoon welkom zijn)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:
Als jij het zo omschrijft Huup lijkt het wel alsof ik geen persdrang gehad heb, ik herken dat echt niet. Ze zei ook gewoon dat ik moest persen omdat ik 10 cm ontsluiting had. Misschien dat het daarom ook zo lang duurde (1,5 uur).
Alhoewel... tijdens het persen kwamen de weeen langzamer en toen ik lag wist ik echt wel wat ik moest doen. De eerste 3 kwartier zat ik op de baarkruk en lukte het niet zo.
Op mijn zwangerschapscursus zei de leidster dat meepersen alleen vervelend is voor jezelf omdat de baarmoedermond dan opzwelt en de bevalling daardoor langer duurt. Ik weet alleen niet of dat echt zo is, want heel lang persen is voor de baby natuurlijk ook niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij s begon ik al te persen met 4 cm. Ze kwam in nood en ik was echt bang dat il haar klem gewest had. Dnb bij r begon ik te persen met 7 cm en dat lukte. Hij was er 15 minuten na de constatering van 7 cm.
nou ik durf wel een wedje te doen dat je weet wat prostaglandingesen is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Aah oké, die ga ik onthouden, pannenkoeken![]()
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet
jawel hoor, dat ken je wel en dat kan je welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet
prostaglandines zitten in het zaad van je ventquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Ik heb er ook even over gedaan om hem te snappen hoor, maar zoals Pessie het op 10 februari duidelijk uitlegt:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
In mijn ziekenhuis is de grens 2 uur. Ze hebben 5 minuten gewacht met ingrijpen omdat het persen heel goed ging en ze me de kans wilden geven. En tja, toen was 'ie er!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?
Claudia hoe snel komen de weeen nu en hoe lang duren ze? Hoe gaat het nu verder eigenlijk, moet je nu zelf beslissen wanneer je naar het ziekenhuis gaat? Want nu komt er niemand tussendoor even kijken hoe het ervoor staat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |