Wat klinkt dat allemaal goed Clau! Super dat je je nog zo goed voelt! Zet 'm op meis!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.
Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
Je mag hem hier best posten hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden.
[/egopost]
Wat stond daarin dan? *aagje is*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt.
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat stond daarin dan? *aagje is*
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden.
[/egopost]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
[/Egopost]
Een beetje laat misschien, en ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien ook dubbel: maar ik 2 zwarte leggings. 1 van de H&M die op zich prima is alleen kwalitatief moet je er niet teveel van verwachten. De 2e is van prenatal en is voor mij eigenlijk zelfs wat te lang. Ik ben 1.75 dus dan denk ik dat ie voor jou wel zou kunnen. Wat je zegt: met sokken smokkelen. Ik zou daar eens gaan kijken, prijs viel ook wel mee anders had ik em niet gekocht haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef mefke79 het volgende:
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
Dat dus! Ik werd er echt een beetje week van zeg maar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
Heb je al die sudoku's al af dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen.
Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat stond daarin dan? *aagje is*
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
Jan heeft anderhalf jaar onder toezicht gestaan, vanwege onder andere mijn dochter, maar meer omdat ik de eerste maanden van de zwangerschap alcohol dronk en de rvk bang was dat ik terug zou vallen (ben nog steeds clean!).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef danic het volgende:
[..]
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |