abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91330849
Oh het meisje van Claudia komt eraan.
Succes, sterkte en geniet!!
pi_91330972
*O* :% zettemop Claudia! :% *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:31:10 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91331073
Ze is echt onderweg!!!! *O* Zet hem op!
pi_91331644
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.

Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:41:59 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91331686
[egopost]

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

[/egopost]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:42:38 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91331731
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.

Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
Wat klinkt dat allemaal goed Clau! Super dat je je nog zo goed voelt! Zet 'm op meis!!
pi_91331839
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt. :Y)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:45:24 #233
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91331882
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

[/egopost]
Je mag hem hier best posten hoor O-)

Claudia! Heel veel succes vanavond en geniet maar lekker snel van je meisje!!!!!!! :% :% :% Ik denk iig aan je!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:30 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91331953
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt. :Y)
Wat stond daarin dan? *aagje is*
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:58 #235
5428 crew  miss_sly
pi_91331977
ow Claudia, dit klinkt echt wel echt! Zo begon mijn bevalling ook ongeveer (zonder strippen dan) maar met die opbouw. En lekker thuisbiljven zolang het goed voelt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91332004
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

+1 :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91332074
Ohhhh Claudia, ze komt eraan!! Wat fijn toch dat t dan nu vanzelf begonnen lijkt, nog even 'heerlijk' in je eigen omgeving op jouw manier! Zet m op, ik wens je een geweldige ervaring en een hele bijzondere eerste kennismaking met je meisje! Ik ben enorm benieuwd naar haar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91332090
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

[/egopost]
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen. c_/
pi_91332383
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

[/Egopost]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91332509
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef mefke79 het volgende:
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
Een beetje laat misschien, en ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien ook dubbel: maar ik 2 zwarte leggings. 1 van de H&M die op zich prima is alleen kwalitatief moet je er niet teveel van verwachten. De 2e is van prenatal en is voor mij eigenlijk zelfs wat te lang. Ik ben 1.75 dus dan denk ik dat ie voor jou wel zou kunnen. Wat je zegt: met sokken smokkelen. Ik zou daar eens gaan kijken, prijs viel ook wel mee anders had ik em niet gekocht haha.

En Susie :*
pi_91332583
woei Claudia dat klinkt prima zo! Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:56:43 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332627
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
Dat dus! Ik werd er echt een beetje week van zeg maar... :D En het is inderdaad van diezelfde illustratrice.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:57:22 #243
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332670
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen. c_/
Heb je al die sudoku's al af dan?
pi_91332709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
pi_91332788
Succes lieve Claudia! Klinkt serieus dit hoor *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91332823
Zo begon de bevalling bij mij ook Claudia! Wat zou het fijn zijn als nou alles op het tempo van jouw lichaam zal gaan en de weeen rustig in kracht toenemen zodat je je er aan kunt aanpassen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91332872
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
pi_91332873
Oeh oeh , het zusje van Ivan is onderweg!
:% :% :%
Succes lieve Claudia en geliefde!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91332911
claudia succes!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 20:02:31 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91333006
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef danic het volgende:

[..]

Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
Jan heeft anderhalf jaar onder toezicht gestaan, vanwege onder andere mijn dochter, maar meer omdat ik de eerste maanden van de zwangerschap alcohol dronk en de rvk bang was dat ik terug zou vallen (ben nog steeds clean!).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')