een harde buik. Kan dus komen van de prostaglandine of van een orgasme. zolang je er verder geen kramp bij hebt en het gauw wegtrekt is het geloof ik niet zo'n probleem. anders even voorleggen aan je VKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef danic het volgende:
Als ik nu toch ineens ben ingewijd in het prostaglandingesen, mag ik dan gelijk een volgende genante vraag stellen?
Het is me opgevallen dat tijdens de s*x mijn buik helemaal hard wordt, echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Het duurt ook even voordat het wegtrekt. Sterker nog, ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt, want ik stort gelijk in slaap (erg hè, ben net een man). Maar als ik me dan op mijn zij draai voordat ik slaap val, doet mijn buik wel wat zeer. Hij staat echt op spanning.
Heeft iemand er een verklaring voor en zou het kwaad kunnen (zou jammer zijn uiteraard, moet er wat minder actie ondernomen worden)?
Nou ze postte niet meer mee geloof ik maar FTA is met 6 cm nog haar diploma op gaan halen dacht ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef -sabine- het volgende:
Wie heeft het record meeposten en cm ontsluiting?
Succes Claudia en VriendClaudia en ooohhhhh strax vul je een klavertje 4
gezellig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, de buren beginnen net met ruziemaken en met deuren smijten.
oeh snel pak de popcorn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, de buren beginnen net met ruziemaken en met deuren smijten.
Oh dat weet ik nog jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou ze postte niet meer mee geloof ik maar FTA is met 6 cm nog haar diploma op gaan halen dacht ikdat vond k ook wel een heldenactie haha
ja daarom krijg je hem vóór de bevalling, als je nog een blije doos hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind de blije doos wel een dooie mus eigenlijk. Krijg helemaal geen blije doos van bevallen
mooi! heb je wat te kotsen straksquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom krijg je hem vóór de bevalling, als je nog een blije doos hebt
na de bevalling heb je een babydoos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |