wat zij zegt ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Chan het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval niet alsof het ineens gaat ophouden
oeh!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia, geen snackbar in de buurt die aan www.thuisbezorgd.nl doet?
Het is dat ik alleen thuis ben met de jongens nu, anders was ik je zelf wel een magnum komen brengen![]()
Barende vrouwen horen te krijgen wat ze willen!
gewoon rustig aan! het is een bevalling, dat duurt nu eenmaal een hele tijd somsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben net nog gebeld en de verloskundige vindt dat we langs moeten komen als de weeen heftiger worden. Het is dus gewoon afwachten.
met brokjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!
dan kun je net zo goed B&Js bestellen!
Als je dan toch kotst doe het dan goed
door je neusquote:
We weten het al wel, maar dat houd ik nog even voor mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef 3e.ronde het volgende:
Krijtlijk, hoera voor je echo![]()
Willen jullie het geslacht weten?
gewoon doen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken een Thai die via thuisbezorgd.nl onwijs lekkere ijs van Australian bezorgt.
Ik heb ook best zin in een loempia.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
IJs is al besteld! En ik ga inderdaad maar even onder de douche.
Dan red je straks je ijs nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan uit ervaring vertellen dat ijs ná de bevalling ook erg goed smaaktquote:
Toen ik nog niet zo ver was had ik ook alleen in 's avonds in bed wel eens een harde buik en dat trok zo weer weg en was prima te doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef danic het volgende:
Nee toch zeker! Dat gaat zomaar niet hoor Clau!
En die harde buikenIk had er wel over gelezen en gehoord en dat men er ook echt last van heeft, maar dat heb ik verder niet. Vond het alleen een bijzondere gewaarwording en het maakte me een beetje ongerust omdat ik niet wist dat het hiervan kon komen. Als dit ze idd zijn, dan vind ik het nu wel meevallen gelukkig. Ik ben heel kleinzerig dus was er al bang voor. Ook omdat ik vaak hoor dat men het dan rustiger aan moet doen en er echt door belemmerd worden. Maar hey, ik heb het alleen nog maar liggend in bed, wellicht heb ik er meer last van gedurende een werkdag oid. Maar stiekem hoop ik van niet.
Aah, door ziek kind net te laat. Ik wilde schaap al vragen even een magnum te gaan brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef krijtlijk het volgende:
Kotsen tijdens de bevalling heb ik gelukkig niet gedaan.
Ik had wel ooit eens een aflevering gezien van 'de bevalling' oid en daar riep de dame constant dat ze ze moest poepen, nou dat zou ik toch echt nooooit doen dacht ik toenVolgens mij heb ik het wel honderd keer geroepen
![]()
Nee, het waren persweeenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar de hamvraag die volgt is natuurlijk, héb je uiteindelijk ook gepoept?![]()
Ow ja, en niet omdat ik zelf niet wil, maar wegens niet aangekleed wegens pyjamadag met datzelfde zieke kindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, door ziek kind net te laat. Ik wilde schaap al vragen even een magnum te gaan brengen
he jammerquote:
Ja! En ik wacht nog steeds op een buikfoto van Claudiaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
he jammer![]()
Wickie dat vraagt om een fotooooo![]()
ik had dit keer met 7 weken echt al een ontplofte buik, met 11 weken was ie weer geslonken en toen met 13 weken ineens weer enorm en sindsdien was er geen houden meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |