Das precies wat ik zei toen ik de mail kreeg: Gelukkig heb ik nog 14 weken een blije doosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom krijg je hem vóór de bevalling, als je nog een blije doos hebt
na de bevalling heb je een babydoos![]()
I.v.m. te lage bloeddruk word ik ook geadviseerd om wat meer zout tot mij te nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb chips kotst ook zo lekker.
Aangezien mijn lichaam het avond eten niet zo'n goed idee vond en ik wel wat zout binnen wil krijgen. Zo krijg ik natuurlijk ook een buik he.
Dat is normaal. Bij een orgasme trekt je baarmoeder ook samen, dus dat kan een harde buik geven. Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef danic het volgende:
Als ik nu toch ineens ben ingewijd in het prostaglandingesen, mag ik dan gelijk een volgende genante vraag stellen?
Het is me opgevallen dat tijdens de s*x mijn buik helemaal hard wordt, echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Het duurt ook even voordat het wegtrekt. Sterker nog, ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt, want ik stort gelijk in slaap (erg hè, ben net een man). Maar als ik me dan op mijn zij draai voordat ik slaap val, doet mijn buik wel wat zeer. Hij staat echt op spanning.
Heeft iemand er een verklaring voor en zou het kwaad kunnen (zou jammer zijn uiteraard, moet er wat minder actie ondernomen worden)?
Nog ff en je hebt twee tegen twee bij je thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Geen magnums in huis, en mijn lief wil ze niet halen.
Wat flauw!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Geen magnums in huis, en mijn lief wil ze niet halen.
Dat klinkt in elk geval niet alsof het ineens gaat ophoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Deze weeen voelen alsof er een vrachtwagen over je heen rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |