Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nietquote:
de koffie op mijn werk is niet te zuipen, gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de held![]()
als ik rook en koffie drink verslik me regelmatig in mijn koffie![]()
automaten drap is niet lekker om te drinken maar inhaleren........
Toen dacht ik nog niet eens aan schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ging in 1981 van de lagere school af
Maar het gaat dan ook wel eens mis met zijn wiskundehuiswerkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ow en Ajaxdinges: je rekent niet helemaal goed
Ik word wel je stopcoachquote:
Toen zat ik net in de tweede klas van de kleuterschool.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet eens aan school
dan kan ik het nog ruikenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nietik heb net gedouched, tanden gepoetst en niet meer gerookt daarna
*late reactie, want was ff afgeleidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Maar D. , welleke is je nichtje nou?
net als met Nederlandsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het gaat dan ook wel eens mis met zijn wiskundehuiswerk.
Welterustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker slapen, Koffie drinkze de hele nacht
het is weer bijna tijd jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
slaap ze schoonmaakmiddelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier meer het geval dat er nog niet aan mijn zus gedacht werd, laat staan aan mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen zat ik net in de tweede klas van de kleuterschool.
Toen was jij nog niet eens ontstaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet eens aan school
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen was jij nog niet eens ontstaan
Meer dat gevalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meer het geval dat er nog niet aan mijn zus gedacht werd, laat staan aan mij
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
*late reactie, want was ff afgeleid
Die volgende maand 1 wordt
Je bent 12 als je van de basisschool afgaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het gaat dan ook wel eens mis met zijn wiskundehuiswerk.
preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ow en Ajaxdinges: je rekent niet helemaal goed
Even goed inspuiten met Dettol dusquote:
Lief, jij ook een knuf!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wish![]()
* Trevland geeft Whis een knuffel
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar gaat het over??? Wanneer we van de lagere school gekomen zijn??
Hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar gaat het over??? Wanneer we van de lagere school gekomen zijn??
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent 1219 als je van de basisschool afgaat.
1981-1219 = x
2010-x = mijn leeftijd
Die is zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
*late reactie, want was ff afgeleid
Die volgende maand 1 wordt
Dank jequote:
Hi!quote:
Ik kwam er op toen Symph er af ging..quote:
oh sorry vond ik leuk, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi!
Maarruh.. Waaron nem je me Whiskas![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh sorry vond ik leuk, zal het niet meer doen
*wijst naar usernamequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi!
Maarruh.. Waaron noem je me Whiskas![]()
Ik mocht toen nog een jaartje te wachten of zou ook net kunnen dat ik toen ook moest beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kwam er op toen Symph er af ging..
Ik omdat ik er weer werkte en letterlijk het dak op moest. Maar dat is ook al 14 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er op was was omdat er een bal op het dak lag
Wel okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
POGING DRIE.
Marijkje, Liebchen![]()
Wie geht's?
Hoiquote:
Ik was 10 toen ik van de basisschool kwam en 11 toen ik begonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent 12 als je van de basisschool afgaat.
1981-12 = x
2010-x = mijn leeftijd
Brilletje nodig??quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
ik zit te twijfelen.... ga ik een bad nemen of niet.....
Ik vond vandaag meer een douche dagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Alvast truste Wokquote:
Nee, had je nog niet gezien (te druk aan het typen)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm heb je al dag tegen mij gezegd Whis
whiskers... met een kat van de whiskas reclame.. snap je em?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brilletje nodig??
Of snap ik iets niet
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brilletje nodig??
Of snap ik iets niet
klinkt wel aantrekkelijkquote:
welke welke welke?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees jij vanavond of ik?
ik heb een mooie gevonden
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel ok
Ik had jou nog willen smsenMaar ben dat glad vergeten
Hoe ging het vanochtend?
dezequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke welke welke?
ik wil wel lezen hoor![]()
Ik hou niet zo van sauna'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt wel aantrekkelijk
Kreeg vandaag ook weer foldertje van de sauna
Wordt weer eens tijd ook
Badquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij al het zelfde probleem als ik, meer last van die f*ing klote verdoving dan van het trekken zelf en de pijn er na?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]! Wel ok.. Dat kan beter he
?
![]()
![]()
![]()
En mij smse? Waarom
?
Vanochtend ging op zich wel, was met 10 minuten klaar: X... Alleen daarna van 8.30 tot 15,00 last van verdoving gehad, en pas bij het avondeten weer wat kunnen eten
![]()
... Maar wel meteen 3 borden
![]()
. Boerenkool met worst en spek.
Thanksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80
Hier kun je vragen of ze jouw UI op de juiste manier verkleinen, dan ziet hij er waarschijnlijk wat beter uit
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze![]()
[ afbeelding ]
heb ik zelf aan miniwok voorgelezen![]()
Sauna is juist zo lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van sauna's
maar een lekker warm bad lijkt me goddelijk
* LovelyLady wrijft handjes *koud*
Nee, niet bad, goooooooooooooooooooodquote:
Hij loopt wel maar echt scherp is die nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar ik vind 'm ok wel zo.. Gereduceerd naar kitten..![]()
Of is het heel irritant voor andere users (bij mij loopt hij wél atijd)??
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij al het zelfde probleem als ik, meer last van die f*ing klote verdoving dan van het trekken zelf en de pijn er na?
Ik hou van in bad gaan bedoel ik dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet bad, gooooooooooooooooooood
Nu welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whiskers... met een kat van de whiskas reclame.. snap je em?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik denk het.
Heb nu niet echt last van pijn ofzo, ja het is wat gevoelig, maar verder...
Oooooohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van in bad gaan bedoel ik dus
Als de meet hier door gaat mag jij wel eerder komen of langer blijvenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van sauna's
maar een lekker warm bad lijkt me goddelijk
* LovelyLady wrijft handjes *koud*
Waarom dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben erg moe maar wil nog minstens een uur opblijven
Omdat het anders voelt dat ik alleen maar wakker ben geweest om te werkenquote:
Dat is lief van je...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de meet hier door gaat mag jij wel eerder komen of langer blijven
Zie je wel, tóch een meetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de meet hier door gaat mag jij wel eerder komen of langer blijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief van je...
de deur kan wel op slot he?
Is pas in de zomerquote:
Bis later en geniet van je badquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn er over een uurtje nog![]()
(niet veel ben ik bang)
Want ik ga wat kabels aansluiten
een bad nemen
verhuizen
Diegenen die weg zijn:![]()
![]()
De overigen: laterrrrrrr
Tot later Koen en geniet van je badquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
Aha...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat het anders voelt dat ik alleen maar wakker ben geweest om te werken
Truste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
truste dan alvast Whiskiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha...
Nou ik ben ook doodop (eigen schuld natuurlijk, moet ik maar niet zo lang chatten)..
En ik ben nu écht vast van plan om om 23:00 uur te gaan pitten..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha...
Nou ik ben ook doodop (eigen schuld natuurlijk, moet ik maar niet zo lang chatten)..
En ik ben nu écht vast van plan om om 23:00 uur te gaan pitten..
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.quote:
Whiskas is Whiskers, zoals je het uitspreektquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brilletje nodig??
Of snap ik iets niet
Warm goed(dus tot 25 graden Celsius) maar dus niet warmer want dat isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.
Kan wel wezen, maar dat staat er niet..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Whiskas is Whiskers, zoals je het uitspreekt
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Whoei. Ik ben nu officieel medewerker voor Saxion.
Er zijn manieren om het warm te krijgen hequote:
Nieuwe opdracht binnen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Geniet van je warme douche en alvast slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Voordat mijn vingertoppen er af vallen ga ik ook even zwaaienen even warm douchen... ik heb het zou k-k-k-k-oud *bibber*
Fijne avond allemaal![]()
Warm ze lekker op en slaap lekker!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Voordat mijn vingertoppen er af vallen ga ik ook even zwaaienen even warm douchen... ik heb het zou k-k-k-k-oud *bibber*
Douche ze LLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Nouja, het staat er dus min of meer welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar dat staat er niet..![]()
En hier typen we he
Echt, jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.
Fijne avondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Open haard?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn manieren om het warm te krijgen he...
Ook in de winter...
Voor de open haard, kanquote:
Nee hoor, dat mag best als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Warm goed(dus tot 25 graden Celsius) maar dus niet warmer want dat is
Kledder- kleddernat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Hier is het niet meer koud, alleen maar nat
10-13 graden (niet koud dus) en elke dag regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Ik dus ook, het mag wel maar dan wel in Italië of zo waar ik lekker bij een meer ben om in te kunnen afkoelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag best als ik vrij ben.![]()
Maar dan word ik wel heel lui.
Ja, we hebben gewoon ELKE dag regen en dat al een week langquote:
Als je een vrouw was geweest had ik daar hele andere gedachten bij gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik daar hele andere gedachten bij gehad.
Italiëquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook, het mag wel maar dan wel in Italië of zo waar ik lekker bij een meer ben om in te kunnen afkoelen
ik ben er nog welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
Merci!quote:
Nee, die is in het kader binnen de studie. Dat doe ik dus onbetaald en vooraf om sneller af te studeren. Deze doe ik voor het geld en de CV.quote:
Ik kan nog wel meer op noemen maar vind het daar toch welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Italië![]()
Met die lawaaige opgevoerde krekels.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Nee, die is in het kader binnen de studie. Dat doe ik dus onbetaald en vooraf om sneller af te studeren. Deze doe ik voor het geld en de CV.
De zeewatertemperatuur was welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer op noemen maar vind het daar toch wel
[..]
Doe mij maar liever aan een van de meren met een zandstrandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De zeewatertemperatuur was wel![]()
![]()
Maar dat kiezelstrand.
Officieel ben ik onderwijs-assistent. Maar ik ga me meer op het onderzoekswerk (en dan vooral ondersteunend) richten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijkwat mag je dan gaan doen?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey, wiskey je poes loopt door de KSC![]()
![]()
@sym Ben jij 6 jaar jonger dan GF ?
Ik zat aan de kust.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar liever aan een van de meren met een zandstrand
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey, wiskey je poes loopt door de KSC![]()
![]()
@sym Ben jij 6 jaar jonger dan GF ?
Bijna Abrahamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
GF is (of wordt) 48, ik word 42 dit jaar
Maar toch gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ben ik misselijk, want ik heb het iets te uitgebreid gevierd.
Is a joy for everquote:
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Officieel ben ik onderwijs-assistent. Maar ik ga me meer op het onderzoekswerk (en dan vooral ondersteunend) richten.
Vandaag het papiertje binnen.
Had dan gewacht tot zaterdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Met Wicky, koffie en bosvruchten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jaquote:
Trusten DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi moment om eens op tijd te gaan slapen, dus welterusten allemaal.
slaap lekker MArtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi moment om eens op tijd te gaan slapen, dus welterusten allemaal.
Welterusten DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?quote:
Vandaag is weer een mooi dagje, maar dat mocht ook wel na gisteren.quote:
Patat, een schnitzel en alcoholisch drankje op het huis.quote:
Merci!quote:
Slaap ze kerel.quote:
Truste DM..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede vraag!! Ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft Myr trouwens de baan gekregen?
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?
[..]
Vandaag is weer een mooi dagje, maar dat mocht ook wel na gisteren.. En de buikpijn is dan wel weer over.
[..]
Patat, een schnitzel en alcoholisch drankje op het huis.
Ze heeft niks gehoordquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft Myr trouwens de baan gekregen?
quote:
Jep, zo is het cirkeltje van karma weer rond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
[..]
Ze heeft niks gehoord
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jep, zo is het cirkeltje van karma weer rond.
En ik duim iig voor haar. Wanneer krijgt ze het te horen?
Oh, dan zei ik het in het voorne!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik ga nog niet slapen, ik zei het tegen Mart.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurt
Ik? Prinses?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?
Hey Trevquote:
Nou ja zeg!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Nog wat bijzonders gemist?
Myr nog geen update zie ik.
Aj, dat is minder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik klikte slechts één keer verkeerd met iemand goeie nacht wensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik? Prinses?
Oh, en ik las erotisch drankje
Hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Nog wat bijzonders gemist?
Myr nog geen update zie ik.
Jaa, vandaag was een drukke werkdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik klikte slechts één keer verkeerd met iemand goeie nacht wensen.Deze was goed. Hoe was vandaag?
En stiekem is Whisky wel een sensueel drankje hoor.
Volgens mij moet ik WW toch eens op sleeptouw nemen naar zwollequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, vandaag was een drukke werkdag![]()
Hihi
Inhalen van Gisteren vanmorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste DM..
Zit bijna te slapen achter mijn pc.. Ga ook als mijn drinken op is (maar dat duurt nog ff)
Neu, dat kan hij zelf heel goed, hadden we al besprokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik WW toch eens op sleeptouw nemen naar zwolle
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Inhalen van Gisteren vanmorgen?
Is meer voor zijn veiligheid en die van jou en Marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu, dat kan hij zelf heel goed, hadden we al besproken
Ja, en eergisteren enzo.. Eigen schuld, etcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Inhalen van Gisteren vanmorgen?
Hier was het er niet zo veel, maar nu gaat het wel weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Solique het volgende:
Ikwel terug naar iedereen is makkelijker dan alles quoten.
Heb zaterdag 16 uur geslapen, merk het nog. Weinig last van slaap laatste dagen.
Hoe laat was je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, een eergisteren enzo.. Eigen schuld, etc
Goed zo! Flink bezig geweest dus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, vandaag was een drukke werkdag![]()
Hihi
Ik moet toch nog een keer binnenkort mijn bowlingskills oefenen, maar daar bel ik je nog wel een keertje over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik WW toch eens op sleeptouw nemen naar zwolle
Stiekem mag ik van mijn moeder niet met vreemde vrouwen praten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu, dat kan hij zelf heel goed, hadden we al besproken
Geen idee eigenlijk.. Laat iigquote:
Is goed, ik help je graagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed zo! Flink bezig geweest dus?
Stiekem zijn de meeste alcoholische drankjes wel sensueel.
Behalve bier, flugel en dropshot en bijbehorende.![]()
[..]
Ik moet toch nog een keer binnenkort mijn bowlingskills oefenen, maar daar bel ik je nog wel een keertje over.
Daarom ga ik ook mee want voor mij geen vreemdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem mag ik van mijn moeder niet met vreemde vrouwen praten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Laat iig
quote:
Was het toen nog wel laat of meer zoals bij mij van vrijdag op zaterdag eerder vroegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Laat iig
maar ik ben toch je prinsesje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem mag ik van mijn moeder niet met vreemde vrouwen praten.
Oh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
ST en ik gaan op wereldreis [ afbeelding ]
Ik denk dat je nog iemand vergeetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
ST en ik gaan op wereldreis [ afbeelding ]
Ja, net geboekt. Ik dacht ik verras jequote:
Tuurlijk gaat Thijs ook meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog iemand vergeet![]()
quote:
Owh, sorryquote:
Ja, maar zelfs dan mag ik nog niet zomaar alleen. Want stel je voor dat je me kidnapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik ben toch je prinsesje?
Top! Kan je me een spoedcursus geven, ik moet wel even goed leren werpen voor een andere meet.quote:
Zal ik je anders maar eens mee naar bed nemen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, sorryHoi GF
![]()
Ik zei toch al dat ik zit te tukken achter mijn pc![]()
Kies jij maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het toen nog wel laat of meer zoals bij mij van vrijdag op zaterdag eerder vroeg
Tuurlijk kan ik dat, maar wat voor een andere meet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan mag ik nog niet zomaar alleen. Want stel je voor dat je me kidnapt.
[..]
Top! Kan je me een spoedcursus geven, ik moet wel even goed leren werpen voor een andere meet.
Wat liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, net geboekt. Ik dacht ik verras je
Andere vriendengroep.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat, maar wat voor een andere meet?
ik merk hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, sorryHoi GF
![]()
Ik zei toch al dat ik zit te tukken achter mijn pc![]()
Kan niet, mijn drankje in nog niet op...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je anders maar eens mee naar bed nemen?
Australie, Nieuw Zeeland, Japan, China, Indonesie, Malesie, Canada, Argentinie, Brazilie, Chili, Amerika, Europa en een paar landen in Afrika. En natuurlijk nog veel meer, we zijn minstens 2 jaar aan het reizenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Waar gaan we allemaal heen?
Nu niet meer maar ik wil je wel helpen met je drank jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, mijn drankje in nog niet op...![]()
En mijn deadline van 23:00 uur haal ik dus ook niet..![]()
En wat is daar dan mis mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat zeg ik? Vergeleken met jullie zijn het natuurlijk helemaal geen vrienden, maar slechts kennissen.
Er zit een schone dame bij die een tijdje voor Nederland is uitgekomen qua bowlen. En zij wil mij inmaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo en jou kende moet jij een pro bowler zijn
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Australie, Nieuw Zeeland, Japan, China, Indonesie, Malesie, Canada, Argentinie, Brazilie, Chili, Amerika, Europa en een paar landen in Afrika. En natuurlijk nog veel meer, we zijn minstens 2 jaar aan het reizen
Ik had verontwaardigd commentaar verwacht dat ik nog naast jullie een sociaal leven zou hebben.quote:
je bent me gewoon aan het overbieden..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Australie, Nieuw Zeeland, Japan, China, Indonesie, Malesie, Canada, Argentinie, Brazilie, Chili, Amerika, Europa en een paar landen in Afrika. En natuurlijk nog veel meer, we zijn minstens 2 jaar aan het reizen
Ze kan natuurlijk gewoon internettenquote:
Gelukkig maarquote:
Goed gegoktquote:
Waarom verbaast mij dat nou niksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zit een schone dame bij die een tijdje voor Nederland is uitgekomen qua bowlen. En zij wil mij inmaken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet meer maar ik wil je wel helpen met je drank je
Maar maar maar, ik trouw wel met jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent me gewoon aan het overbieden..
Ik blijf nu nergens meer met mijn terrasje in Zwolle
Maar dat heb ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had verontwaardigd commentaar verwacht dat ik nog naast jullie een sociaal leven zou hebben.
Oh. Maar dat kan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk gewoon internetten
Strijd der titanenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik trouw wel met je![]()
ik noemde jou toch de liefste man van de wereldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik noemde jou toch de liefste man van de wereld
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik trouw wel met je![]()
Wat ben ik danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik noemde jou toch de liefste man van de wereld
liefste jongetjequote:
NEE!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
wiskey d'rpoes is weer stilgevallen
ik heb het dus niet alleenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
wiskey d'rpoes is weer stilgevallen
Bigamie is niet toegestaan in NLquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het dus niet alleen![]()
![]()
quote:
Het liefste jongetje van de wereld (naast Thijs dan, maar dat is andersquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bigamie is niet toegestaan in NLSorry
Dat ligt aan hun, hier doet ie het nog gewoonquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bigamie is niet toegestaan in NLSorry
Jullie mollen mijn katjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hij heeft weer tussen de draaideur gezeten
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan hun, hier doet ie het nog gewoon
whehehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
Nieuw begrip in nederland : draaideurpoes
Dat is geen bigamie, dat is met toestemming rondneukenquote:
net deed hij het nog gewoonquote:
Hier dus ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan hun, hier doet ie het nog gewoon
Jawel. Want hotel met jouw naam. Toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |