Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
kreeg je die niet eens mee?quote:
gezellig BoBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Misschien moeten we van het weekend maar wat verder weg gaan, ben ik wel BoB.
Dat idee had ik al maar ik vind dat nummer niks anquote:
Oooh, sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al maar ik vind dat nummer niks an
Jij mag er van mij best wel naar luisteren maar ik klik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, sorry
Ik vind het wel een lekker nummer eigenlijk
Fair enough natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij mag er van mij best wel naar luisteren maar ik klik niet
Hoe is het met jou op deze wonderschone avond?quote:
Moe na een gevoelsmatig lange dag maar verder wel goed eigenlijk. Et toiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze wonderschone avond?
stuartquote:
Nee, maar het feit dat ik een overtreding zou begaan of zelfs een strafbaar feit danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou anders wel de dictator willen uithangen maar heb niemand om het te laten controleren
Ja, hier wel okee, na ook een lange lange dagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe na een gevoelsmatig lange dag maar verder wel goed eigenlijk. Et toi
Ja. Vandaag de schade alweer ruimschoots ingehaaldquote:
Dat is zó waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michelle kent alle geheimen van zijn gebit
Hoop dat het wel een redelijke of zelfs aardige dag voor je wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hier wel okee, na ook een lange lange dag
Zolang de politie het niet ziet en er niet achterkomt maakt het niks uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een overtreding zou begaan of zelfs een strafbaar feit dan
Jawel, want ik mocht werkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
Hoop dat het wel een redelijke of zelfs aardige dag voor je was
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, want ik mocht werken![]()
en ze willen met houden
Heb je een contract aangeboden gekregen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen met houden
wiki heb ik gedaan voor je kerelquote:
symquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang de politie het niet ziet en er niet achterkomt maakt het niks uit
Oh wat goed zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen met houden
Het gaat toch een soort spanningquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang de politie het niet ziet en er niet achterkomt maakt het niks uit
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je een contract aangeboden gekregen?
Natuurlijk willen ze je houden. Dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen me houden
Jawel, dan rijd je namelijk te hardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo werkt het wel met hard rijden, zolang ze je niet zien of flitsen is er niks aan de hand
Ja, ze mag er best wezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
is die michelle een beetje een lekker ding MPG?
Nu moeten ze het dus wel doen en dan jeujquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat willen ze wel...
Dankje GF, dan zal ik de OP even aanpassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wiki heb ik gedaan voor je kerel
Euh, meestal wel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, dan rijd je namelijk te hard
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze je houden. Dat zou ik ook wel willen![]()
![]()
![]()
Niks mis met hard rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, dan rijd je namelijk te hard
Ja, en dat mag ook niet als ze het niet zien hequote:
Weet ik maar toch doe ik hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat mag ook niet als ze het niet zien he
Hoi Koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Sow, ik ben thuis
Praxis meuk gekocht
Nu ff een bakkie
Geen crew-info lekken, svp.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen me houden
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze mag er best wezen. Hou je van Oosters? En dan bedoel ik dus niet een Twents boerinneke
...
WB Koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Sow, ik ben thuis
Praxis meuk gekocht
Nu ff een bakkie
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar toch doe ik het
Ben soms wel een boefje
d-d-d-d-d-dat deed ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje GF, dan zal ik de OP even aanpassen
Slank, mooi gezichtje, jaartje of 28 als ik me niet vergis...quote:
Ligt er aan hoe hard je rijdt en het ging me meer om het principe van als ze het niet zien dan is het ook niet erg. Dat is een beetje onzin hequote:
EN wat was dat dan over jou willen houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
d-d-d-d-d-dat deed ik ook niet
Op mijn werkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
EN wat was dat dan over jou willen houden?
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je rijdt en het ging me meer om het principe van als ze het niet zien dan is het ook niet erg. Dat is een beetje onzin he
Daar ook alquote:
in sommige situaties geldt dat natuurlijk weer welquote:
Zo bedoelde ik het ook niet, het is van als ze er geen hard bewijs voor hebben dan kunnen ze je ook niks makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je rijdt en het ging me meer om het principe van als ze het niet zien dan is het ook niet erg. Dat is een beetje onzin he
Jullie ook dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ook al![]()
?
Ze zijn daar echt goed!
Raarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Had wat fakes net. Ik wou mijn been naar rechts schuiven om op te gaan staan... Trilt mn hele spier naar mijn borstkas wtf
Oow?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in sommige situaties geldt dat natuurlijk weer wel
mijn instellingquote:
Pak maar inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Slank, mooi gezichtje, jaartje of 28 als ik me niet vergis...
Nee, okee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet, het is van als ze er geen hard bewijs voor hebben dan kunnen ze je ook niks maken
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komtquote:
In het verkeer niet, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow?
Vertel...
Want nu ben ik een beetje in de war.
Wel lekker veel vrijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een geschiedenis PW, Wiskunde les, en 2 lessen die ik niet weet wat...
Haat aan proefwerkweek
Dat was ook zeker niet mijn bedoeling, kost alleen maar geld en geeft zo'n klote gevoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, okee, dan is het goed.
Zolang je maar niet echte brokken maakt.
Sssttt..quote:
Maar wanneer dan welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het verkeer niet, bijvoorbeeld.
Vind ik
Ja, zeker als je er ook nog anderen mee bezeertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was ook zeker niet mijn bedoeling, kost alleen maar geld en geeft zo'n klote gevoel
En dat willen wij niet, dus daarom ook goed oppassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeker als je er ook nog anderen mee bezeert
quote:
In sommige andere gevallenquote:
dan pak ze maar voor mij inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komt?
de mijne gaat morgen beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Zo, de helft van de week (werken) zit erop
mijne is overmorgen alweer klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat morgen beginnen
Gevallen waar Oom Agent niks over te zeggen heeft soms?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
In sommige andere gevallen
same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is overmorgen alweer klaar
Uhuhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Gevallen waar Oom Agent niks over te zeggen heeft soms?
Lekker danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrijdag vrijquote:
dan ben ik halverwegequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk hier gewoon tot vrijdag half 6quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij.. jij.. Boefjequote:
daarna hoef ik ook pas woensdag weerquote:
Lekker hoorquote:
ik tot zondagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarna hoef ik ook pas woensdag weer
Lekker hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alijd in PWW:
8:30 tot maximaal 13:00
Succes alvast GFquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat morgen beginnen
Die van mij ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een levenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarna hoef ik ook pas woensdag weer
Nou, genieten, echt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is vooral op vrijdag wel erg jammerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag zijn kutdagen.. Steeds tot het 8e
Ja... ben alleen wel minder uren gaan werken. Dat is wel een beetje jammer. Maar goed. Het is even niet anders. En Koen gaat misschien de maandagochtend ook naar school dan heb ik die ochtend helemaal voor mezelf... Dat is nu nog niet zo aangezien de vrijdag Sander ook nog vrij is (straks in groep 3 niet meer)quote:
Maar bij handvaardigheid is het altijd tijd om te klotenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vooral op vrijdag wel erg jammer
Ik heb handvaardigheid en tekenen altijd rotvakken gevonden. Gym ook eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar bij handvaardigheid is het altijd tijd om te kloten(7-8e)
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, genieten, echt.
Mijn leven krijgt een dikke 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Gymquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb handvaardigheid en tekenen altijd rotvakken gevonden. Gym ook eigenlijk
Gym heb je geen flikker aan, alleen aan je conditie, Kan de handstand niet, boeit me eigenlijk ook niet.. Turnzevenkamp heb ik gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb handvaardigheid en tekenen altijd rotvakken gevonden. Gym ook eigenlijk
heeft DM hem nou nog steeds niet gemaakt?quote:
Minder uren is wel jammer indd. Maar aan de andere kant, wat tijd voor jezelf is ook fijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja... ben alleen wel minder uren gaan werken. Dat is wel een beetje jammer. Maar goed. Het is even niet anders. En Koen gaat misschien de maandagochtend ook naar school dan heb ik die ochtend helemaal voor mezelf... Dat is nu nog niet zo aangezien de vrijdag Sander ook nog vrij is (straks in groep 3 niet meer)
gym, mijn jeugdtraumaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gym![]()
Tekenen en handvaardigheid
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, genieten, echt.
Mijn leven krijgt een dikke 10
Ik weet ook wel dat er meerdere reden zijn dat jij niet vol 40 uur werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog wat veranderingen daar op komstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja... ben alleen wel minder uren gaan werken. Dat is wel een beetje jammer. Maar goed. Het is even niet anders. En Koen gaat misschien de maandagochtend ook naar school dan heb ik die ochtend helemaal voor mezelf... Dat is nu nog niet zo aangezien de vrijdag Sander ook nog vrij is (straks in groep 3 niet meer)
En de piepjestest en de fucking cooper testquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gym heb je geen flikker aan, alleen aan je conditie, Kan de handstand niet, boeit me eigenlijk ook niet.. Turnzevenkamp heb ik gehad
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft DM hem nou nog steeds niet gemaakt?
Piepjestestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de piepjestest en de fucking coopertest
Die verbreekt de traditiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn opa was gymleraar, en de hele familie haatte gym...
Arme opa![]()
Idem hier. En nu ben ik soort van sportleraarquote:
het zijn er maar 3 totaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Minder uren is wel jammer indd. Maar aan de andere kant, wat tijd voor jezelf is ook fijn![]()
.
Hoi Dquote:
Hahaha, wat grappigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn opa was gymleraar, en de hele familie haatte gym...
Arme opa![]()
vooral die laatstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de piepjestest en de fucking cooper test
De score zegt me niets meer eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piepjestest
Wist nog dat ik moest afhaken omdat mijn veters losschoten
Zat toen bij 5
Nee, dat deden wij allemaalquote:
De coopertest, 3/4 van mijn klas moest kotsen, Heb in de kleedkamer onder de banken gelegen van het lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
De score zegt me niets meer eigenlijk![]()
Mijn opa was een lieve opa, maar ik denk niet een heeeeeeeeeeeeeeeeel lieve gymleraarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, wat grappig
Ik herinner me mijn gymleraar als een tiran
quote:
[[quote]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey D
Daar ben je zelf bij he...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zijn er maar 3 totaal![]()
tijd voor mezelf is niet goed want dan zit ik alleen maar weer hier
[..]
Hoi D
Ja, dat is toch niet vol te houden voor een normaal mensquote:
Ze zijn altijd te streng en snappen het niet als je niet kunt meedoenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn opa was een lieve opa, maar ik denk niet een heeeeeeeeeeeeeeeeel lieve gymleraar
Cooper test konden wij altijd smokkelen. Wij moesten twee rondjes door de wijk, en dan de rest van de afstand rond het veld... Maar in de wijk kon je een afkorting nemenquote:
Ze geloven niet vaak in smoesjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn altijd te streng en snappen het niet als je niet kunt meedoen
Deden jullie de coopertest in een wijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Cooper test konden wij altijd smokkelen. Wij moesten twee rondjes door de wijk, en dan de rest van de afstand rond het veld... Maar in de wijk kon je een afkorting nemen![]()
...
had je afgelopen weekend niet verloren met 9-1 ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarintegen is het leukste Korfbal, Win ik met mijn team makkelijk met 10-0
Ik heb alleen maar toffe gym leraren gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn altijd te streng en snappen het niet als je niet kunt meedoen
Allemaal van die kutspelletjes die niet opschieten als je niet zo groot bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's nooit weg natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komt?
En Nederlands is dan weer wat minder interessant he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar mijn klasgenoten zijn fukkin slecht,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je afgelopen weekend niet verloren met 9-1 ?
ik heb nooit die coopertest gehad op school hmmm
Ik gebruikte geen smoesjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze geloven niet vaak in smoesjes
Ook volleybal etc, Lengtesporten,,,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal van die kutspelletjes die niet opschieten als je niet zo groot bent
Even kijken, dat is zeker een tof nummerquote:
Ja. twee ronden van weet ik hoeveel honderd meter door de wijk, en dan de laatste ronden rond het veld bij de gymzaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deden jullie de coopertest in een wijk?
*nadenktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar toffe gym leraren gehad
surequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar mijn klasgenoten zijn fukkin slecht,
Ik heb een keer tijdens een of andere debiel lange rentocht door een park achterop een brommer gezeten en was toen als een van de eerste binnen en moest me toen melden bij de directeur want dat kon Stewie natuurlijk niet, zo hard en lang rennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Cooper test konden wij altijd smokkelen. Wij moesten twee rondjes door de wijk, en dan de rest van de afstand rond het veld... Maar in de wijk kon je een afkorting nemen![]()
...
Nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je afgelopen weekend niet verloren met 9-1 ?
ik heb nooit die coopertest gehad op school hmmm
Wij deden gymzaal, Je moest maximaal 15 rondjes in een gymzaal lopen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. twee ronden van weet ik hoeveel honderd meter door de wijk, en dan de laatste ronden rond het veld bij de gymzaal...
Ik was er ook wel goed in en had het meestal wel goed staan met de meeste docentenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
Ik eigenlijk geen, maar ik was goed in gym, dus had er weinig last van
Dat is wel zeer klotequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Grmbllll laptop blijft hangen op Windows updates
Het is niet mijn dag overduidelijk
Ja, dat dus, als je het leuk vindt en goed bent dan heb je geen last van zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
Ik eigenlijk geen, maar ik was goed in gym, dus had er weinig last van
ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? ik heb em iig nog nooit gedaandenk ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey wok, ik zag je niet binnenkomen
ik vond gym altijd leuk hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede timing met de vrouwenkalender misschien?.
Hahaha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En Nederlands is dan weer wat minder interessant he?
Pilonnenvoetbalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond gym altijd leuk hoor
basketbalen paaltjesvoetbal
Ik had altijd 'aanvaringen'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was er ook wel goed in en had het meestal wel goed staan met de meeste docenten
Weer zo'n hoerenkind wat denkt dat iemand gelooft dat moeders een stoort achterlijke stoelpoten zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel, liet altijd mijn moeder briefjes schrijven
12 min. hardlopen. Afstand werd dan gemeten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? ik heb em iig nog nooit gedaandenk ik
Zo'n meiden had ik ook in de klasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede timing met de vrouwenkalender misschien?.
Ik heb een invaldocent, Die naait je echt hard, Ik had zogenaamd mijn HW niet af, en dat schreef ze op een blaadje voor mijn echte wiskunde docent, Ze keek het verkeerde HW na. Dus ik moest na blijvenquote:
wtfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
12 min. hardlopen. Afstand werd dan gemeten.
Ik ook maar met een briefje hoefde ik echt niet meer mee te doen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel, liet altijd mijn moeder briefjes schrijven
Bij ons wel gedaan, ikke niet, had toen mijn enkel verzwiktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schreef briefjes zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar met een briefje hoefde ik echt niet meer mee te doen hoor![]()
![]()
Ik heb nog het knipsel van mijn gips thuis toen ik mijn arm had gebrokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar met een briefje hoefde ik echt niet meer mee te doen hoor![]()
![]()
Flash, languagequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n hoerenkind wat denkt dat iemand gelooft dat moeders een stoort achterlijke stoelpoten zijnNet als die TFM.
Mooiquote:
Ooow, ja, datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtfnee nooit gehad.. piepjes test wel maar dat vond ik niet eens zo erg
wij klooiden ook maar wat aan
Of ze hadden gewoon implanonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
Zo'n meiden had ik ook in de klas.. Die hadden een dubbel zo snel lopende kalender, leek het wel
..
Dat was ook bij mij de reden dat ik vaak niet mee hoefde te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
Ik vond gym trouwen het nuttelooste vak dat ze konden geven... maar gelukkig bracht mijn astma me regelmatig rust... coopertests zat ik ook altijd op het gemiddelde van de meisjes geloof ik.
De laatste keer nog geen 1.000 meter gelopen, omdat ik toen echt te benauwd werd en naar de kleedkamer ben gegaan.
coopertestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
Ik vond gym trouwen het nuttelooste vak dat ze konden geven... maar gelukkig bracht mijn astma me regelmatig rust... coopertests zat ik ook altijd op het gemiddelde van de meisjes geloof ik.
De laatste keer nog geen 1.000 meter gelopen, omdat ik toen echt te benauwd werd en naar de kleedkamer ben gegaan.
ja maar dat was echt pas op de middelbare school toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, ja, dat... En dan steeds sneller achter elkaar die piepjes
...
hihiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon implanon
Ik haalde toen wel wat we moesten halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Ik ken iemand en die had een wekelijkse kalenderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zo'n meiden had ik ook in de klas.. Die hadden een dubbel zo snel lopende kalender, leek het wel
..
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, was daaaaaaat het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon implanon
Ja, me zolen. Welke moeder doet zoiets nou?quote:
Ik heb wat leuks gedaan, Heb piepjes op een cd geript en voor de grap iemand een cd verkocht, Volgende dag gelijk geld teruggevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat was echt pas op de middelbare school toch?
[..]
hihi
Was het zo'n heet gesprekquote:
Mijn moeder schreef ook best veel briefjes maar ik had geloof ik wel vaak een valide excuus danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, me zolen. Welke moeder doet zoiets nou?![]()
"MA-haaam!!Ik heb geen zin in trefbal
schrijf jij even een briefje dat ik het aan mn knie heb?"
-"Tuurlijk joh, doen we!"![]()
Denk na! Geen zinnig mens doet dat natuurlijk. Iedereen die beweert dat hij "zijn moeder briefjes liet schrijven" is een totale fantast.
Oh en een pathologische leugenaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die beweert dat hij "zijn moeder briefjes liet schrijven" is een totale fantast.
Oh dearquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en een pathologische leugenaar.
was natuurlijk onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en een pathologische leugenaar.
whahaha *proest* okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat niet, het is mijn moeder
hmm kan ik me ook niet zo veel meer van herinneren hoor.. onze gymleraar was er ook een tijdje tussenuit vanwege ziekte van zijn vrouw en volgens mij hebben we toen geen vervanging gehadquote:
Dat ging me al snel veel te snel hoor... en dan stopte ik maar gewoon... ik ging me een beetje moe worden op schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Jij bent zeker liever lui dan moequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ging me al snel veel te snel hoor... en dan stopte ik maar gewoon... ik ging me een beetje moe worden op school.
gym was het enigste wat ik wel leuk vond als ze maar niet gingen turnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ging me al snel veel te snel hoor... en dan stopte ik maar gewoon... ik ging me een beetje moe worden op school.
2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gym was het enigste wat ik wel leuk vond als ze maar niet gingen turnen
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, me zolen. Welke moeder doet zoiets nou?![]()
"MA-haaam!!Ik heb geen zin in trefbal
schrijf jij even een briefje dat ik het aan mn knie heb?"
-"Tuurlijk joh, doen we!"![]()
Denk na! Geen zinnig mens doet dat natuurlijk. Iedereen die beweert dat hij "zijn moeder briefjes liet schrijven" is een totale fantast.
turnen vond ik wel leuk, ik was vet lenig toenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het had leuk geweest als er luchtkussens warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren maar twee dingen leuk aan gym.
De trampoline (en salto's) en apekooi
je hebt wel eens van die dagenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
hehe laptop doet het weer
kan maar beter van computers afblijven vandaag
Ja. Gym was ook altijd op van die kuttijden... 7e en 8e uur op vrijdag of zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent zeker liever lui dan moe
Voetbal of softbal was wel leuk... de rest was nutteloos en onnodig vermoeiendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.
Docent belt op: "Ja, met B..... van het V.....college. Waar hang jij uit?"
"Bij de Tandarts, meneer."
"Wat hoor ik dan op de achtergrond?"
"Ehm, het verkeer?"
"Dat denk ik niet, het klinkt als muziek. Zit jij soms bij Tandarts <kroegnaam>?"
Evening Marquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
HaiIs het hier weer een beetje gezellig?
Marijkjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ga jij zo met je ma om?quote:
Hey Marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ha marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
marijkjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee het gaat over gymquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uit eigen beweging de klas verlaten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.
"Ehm, het verkeer?"
"Dat denk ik niet, het klinkt als muziek. Zit jij soms bij Tandarts <kroegnaam>?"
zolang ik niet aan computers zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had een klasgenoot die beweerde eerder weg te moeten omdat hij de bus moest halen. Zien we hem even later doodleuk zijn fiets uit de stalling trekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
"Ehm, het verkeer?"
Lijkt het weer aardig te doenquote:
Ja, hij gaf aan het begin van de les zo'n briefje af, en na 10 minuten stond ie op en liep ie weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit eigen beweging de klas verlaten?Dat kreeg je gewoon niet bedacht
Kan je een hoog tempo ook beter bij houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt het weer aardig te doen
Fokked toch een stuk handiger dan mobiel
Ja ik vind een laptop al lastig, laat staan een mobielquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt het weer aardig te doen
Fokked toch een stuk handiger dan mobiel
Same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Lagere school
Middelbare school
Je kan wel zien welke tijd ik het leukste vond
bij mij precies andersomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Lagere school
Middelbare school
Je kan wel zien welke tijd ik het leukste vond
inderdaad dat blijft het bestequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik vind een laptop al lastig, laat staan een mobiel
Maar ik heb nu een muis voor de laptop, dat maakt het weer wat makkelijker
ook met muis heb ik soms moeite om het bij te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik vind een laptop al lastig, laat staan een mobiel
Maar ik heb nu een muis voor de laptop, dat maakt het weer wat makkelijker
de stagiair mailde vandaag met mij, was aan het werk EN dronk theequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook met muis heb ik soms moeite om het bij te houden![]()
maar ik ben dan ook een man, die kunnen niet multitasken
ik had op de middelbare school gewoon nooit iets met m'n klasgenoten, vervelende klassen etcquote:
Klinkt als een hele drukke dagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de stagiair mailde vandaag met mij, was aan het werk EN dronk thee
De stagiairquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij was aan het multitaskenquote:
dat dus, op sommige momenten probeer ik wel eens meerdere SC's bij te houden, op andere momenten wordt dat nixquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de heldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe. Op zijn andere werk leest hij de FPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
De stagiair?
Heb je op werk nou OOK al een toyboy rondlopen?
als ik de mouspad gebruik schiet mijn scherm alle kanten op, dat is best lastig. Met muis kan ik het beter beheersenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat het al 18 jaar geleden is dat ik aan de middelbare school begon, ik word gewoon oudquote:
je moet ook niet rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de held![]()
als ik rook en koffie drink verslik me regelmatig in mijn koffie![]()
automaten drap is niet lekker om te drinken maar inhaleren........
ja oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat het al 18 jaar geleden is dat ik aan de middelbare school begon, ik word gewoon oud
Maar hoi lieve mensen
Maar op die fiets kan ik het ook wel en het klopt niet helemaal, kijk werken en mail tegelijk kan best maar dan nog wat drinken is wel heel lastigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij was aan het multitasken
18 pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat het al 18 jaar geleden is dat ik aan de middelbare school begon, ik word gewoon oud
Maar hoi lieve mensen
zal maar niet zeggen wanneer ik daaraan begonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoi lieve mensen
Stoppen met rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de held![]()
Dat is een paar dagen geleden dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ging in 1981 van de lagere school af
37 jarigequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ging in 1981 van de lagere school af
quote:
Liebchenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoi lieve mensen
Ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
de koffie op mijn werk is niet te zuipen, gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de held![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |