12 min. hardlopen. Afstand werd dan gemeten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? ik heb em iig nog nooit gedaandenk ik
Zo'n meiden had ik ook in de klasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede timing met de vrouwenkalender misschien?.
Ik heb een invaldocent, Die naait je echt hard, Ik had zogenaamd mijn HW niet af, en dat schreef ze op een blaadje voor mijn echte wiskunde docent, Ze keek het verkeerde HW na. Dus ik moest na blijvenquote:
wtfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
12 min. hardlopen. Afstand werd dan gemeten.
Ik ook maar met een briefje hoefde ik echt niet meer mee te doen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel, liet altijd mijn moeder briefjes schrijven
Bij ons wel gedaan, ikke niet, had toen mijn enkel verzwiktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schreef briefjes zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar met een briefje hoefde ik echt niet meer mee te doen hoor![]()
![]()
Ik heb nog het knipsel van mijn gips thuis toen ik mijn arm had gebrokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar met een briefje hoefde ik echt niet meer mee te doen hoor![]()
![]()
Flash, languagequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n hoerenkind wat denkt dat iemand gelooft dat moeders een stoort achterlijke stoelpoten zijnNet als die TFM.
Mooiquote:
Ooow, ja, datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtfnee nooit gehad.. piepjes test wel maar dat vond ik niet eens zo erg
wij klooiden ook maar wat aan
Of ze hadden gewoon implanonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
Zo'n meiden had ik ook in de klas.. Die hadden een dubbel zo snel lopende kalender, leek het wel
..
Dat was ook bij mij de reden dat ik vaak niet mee hoefde te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
Ik vond gym trouwen het nuttelooste vak dat ze konden geven... maar gelukkig bracht mijn astma me regelmatig rust... coopertests zat ik ook altijd op het gemiddelde van de meisjes geloof ik.
De laatste keer nog geen 1.000 meter gelopen, omdat ik toen echt te benauwd werd en naar de kleedkamer ben gegaan.
coopertestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
Ik vond gym trouwen het nuttelooste vak dat ze konden geven... maar gelukkig bracht mijn astma me regelmatig rust... coopertests zat ik ook altijd op het gemiddelde van de meisjes geloof ik.
De laatste keer nog geen 1.000 meter gelopen, omdat ik toen echt te benauwd werd en naar de kleedkamer ben gegaan.
ja maar dat was echt pas op de middelbare school toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, ja, dat... En dan steeds sneller achter elkaar die piepjes
...
hihiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon implanon
Ik haalde toen wel wat we moesten halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Ik ken iemand en die had een wekelijkse kalenderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zo'n meiden had ik ook in de klas.. Die hadden een dubbel zo snel lopende kalender, leek het wel
..
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, was daaaaaaat het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon implanon
Ja, me zolen. Welke moeder doet zoiets nou?quote:
Ik heb wat leuks gedaan, Heb piepjes op een cd geript en voor de grap iemand een cd verkocht, Volgende dag gelijk geld teruggevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat was echt pas op de middelbare school toch?
[..]
hihi
Was het zo'n heet gesprekquote:
Mijn moeder schreef ook best veel briefjes maar ik had geloof ik wel vaak een valide excuus danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, me zolen. Welke moeder doet zoiets nou?![]()
"MA-haaam!!Ik heb geen zin in trefbal
schrijf jij even een briefje dat ik het aan mn knie heb?"
-"Tuurlijk joh, doen we!"![]()
Denk na! Geen zinnig mens doet dat natuurlijk. Iedereen die beweert dat hij "zijn moeder briefjes liet schrijven" is een totale fantast.
Oh en een pathologische leugenaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die beweert dat hij "zijn moeder briefjes liet schrijven" is een totale fantast.
Oh dearquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en een pathologische leugenaar.
was natuurlijk onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en een pathologische leugenaar.
whahaha *proest* okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat niet, het is mijn moeder
hmm kan ik me ook niet zo veel meer van herinneren hoor.. onze gymleraar was er ook een tijdje tussenuit vanwege ziekte van zijn vrouw en volgens mij hebben we toen geen vervanging gehadquote:
Dat ging me al snel veel te snel hoor... en dan stopte ik maar gewoon... ik ging me een beetje moe worden op schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Jij bent zeker liever lui dan moequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ging me al snel veel te snel hoor... en dan stopte ik maar gewoon... ik ging me een beetje moe worden op school.
gym was het enigste wat ik wel leuk vond als ze maar niet gingen turnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ging me al snel veel te snel hoor... en dan stopte ik maar gewoon... ik ging me een beetje moe worden op school.
2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gym was het enigste wat ik wel leuk vond als ze maar niet gingen turnen
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, me zolen. Welke moeder doet zoiets nou?![]()
"MA-haaam!!Ik heb geen zin in trefbal
schrijf jij even een briefje dat ik het aan mn knie heb?"
-"Tuurlijk joh, doen we!"![]()
Denk na! Geen zinnig mens doet dat natuurlijk. Iedereen die beweert dat hij "zijn moeder briefjes liet schrijven" is een totale fantast.
turnen vond ik wel leuk, ik was vet lenig toenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het had leuk geweest als er luchtkussens warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren maar twee dingen leuk aan gym.
De trampoline (en salto's) en apekooi
je hebt wel eens van die dagenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
hehe laptop doet het weer
kan maar beter van computers afblijven vandaag
Ja. Gym was ook altijd op van die kuttijden... 7e en 8e uur op vrijdag of zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent zeker liever lui dan moe
Voetbal of softbal was wel leuk... de rest was nutteloos en onnodig vermoeiendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.
Docent belt op: "Ja, met B..... van het V.....college. Waar hang jij uit?"
"Bij de Tandarts, meneer."
"Wat hoor ik dan op de achtergrond?"
"Ehm, het verkeer?"
"Dat denk ik niet, het klinkt als muziek. Zit jij soms bij Tandarts <kroegnaam>?"
Evening Marquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
HaiIs het hier weer een beetje gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |