Nee, okee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet, het is van als ze er geen hard bewijs voor hebben dan kunnen ze je ook niks maken
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komtquote:
In het verkeer niet, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow?
Vertel...
Want nu ben ik een beetje in de war.
Wel lekker veel vrijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een geschiedenis PW, Wiskunde les, en 2 lessen die ik niet weet wat...
Haat aan proefwerkweek
Dat was ook zeker niet mijn bedoeling, kost alleen maar geld en geeft zo'n klote gevoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, okee, dan is het goed.
Zolang je maar niet echte brokken maakt.
Sssttt..quote:
Maar wanneer dan welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het verkeer niet, bijvoorbeeld.
Vind ik
Ja, zeker als je er ook nog anderen mee bezeertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was ook zeker niet mijn bedoeling, kost alleen maar geld en geeft zo'n klote gevoel
En dat willen wij niet, dus daarom ook goed oppassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeker als je er ook nog anderen mee bezeert
quote:
In sommige andere gevallenquote:
dan pak ze maar voor mij inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komt?
de mijne gaat morgen beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Zo, de helft van de week (werken) zit erop
mijne is overmorgen alweer klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat morgen beginnen
Gevallen waar Oom Agent niks over te zeggen heeft soms?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
In sommige andere gevallen
same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is overmorgen alweer klaar
Uhuhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Gevallen waar Oom Agent niks over te zeggen heeft soms?
Lekker danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrijdag vrijquote:
dan ben ik halverwegequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk hier gewoon tot vrijdag half 6quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij.. jij.. Boefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |