Ze zijn altijd te streng en snappen het niet als je niet kunt meedoenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn opa was een lieve opa, maar ik denk niet een heeeeeeeeeeeeeeeeel lieve gymleraar
Cooper test konden wij altijd smokkelen. Wij moesten twee rondjes door de wijk, en dan de rest van de afstand rond het veld... Maar in de wijk kon je een afkorting nemenquote:
Ze geloven niet vaak in smoesjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn altijd te streng en snappen het niet als je niet kunt meedoen
Deden jullie de coopertest in een wijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Cooper test konden wij altijd smokkelen. Wij moesten twee rondjes door de wijk, en dan de rest van de afstand rond het veld... Maar in de wijk kon je een afkorting nemen![]()
...
had je afgelopen weekend niet verloren met 9-1 ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarintegen is het leukste Korfbal, Win ik met mijn team makkelijk met 10-0
Ik heb alleen maar toffe gym leraren gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn altijd te streng en snappen het niet als je niet kunt meedoen
Allemaal van die kutspelletjes die niet opschieten als je niet zo groot bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's nooit weg natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komt?
En Nederlands is dan weer wat minder interessant he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar mijn klasgenoten zijn fukkin slecht,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je afgelopen weekend niet verloren met 9-1 ?
ik heb nooit die coopertest gehad op school hmmm
Ik gebruikte geen smoesjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze geloven niet vaak in smoesjes
Ook volleybal etc, Lengtesporten,,,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal van die kutspelletjes die niet opschieten als je niet zo groot bent
Even kijken, dat is zeker een tof nummerquote:
Ja. twee ronden van weet ik hoeveel honderd meter door de wijk, en dan de laatste ronden rond het veld bij de gymzaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deden jullie de coopertest in een wijk?
*nadenktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar toffe gym leraren gehad
surequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar mijn klasgenoten zijn fukkin slecht,
Ik heb een keer tijdens een of andere debiel lange rentocht door een park achterop een brommer gezeten en was toen als een van de eerste binnen en moest me toen melden bij de directeur want dat kon Stewie natuurlijk niet, zo hard en lang rennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Cooper test konden wij altijd smokkelen. Wij moesten twee rondjes door de wijk, en dan de rest van de afstand rond het veld... Maar in de wijk kon je een afkorting nemen![]()
...
Nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je afgelopen weekend niet verloren met 9-1 ?
ik heb nooit die coopertest gehad op school hmmm
Wij deden gymzaal, Je moest maximaal 15 rondjes in een gymzaal lopen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. twee ronden van weet ik hoeveel honderd meter door de wijk, en dan de laatste ronden rond het veld bij de gymzaal...
Ik was er ook wel goed in en had het meestal wel goed staan met de meeste docentenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
Ik eigenlijk geen, maar ik was goed in gym, dus had er weinig last van
Dat is wel zeer klotequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Grmbllll laptop blijft hangen op Windows updates
Het is niet mijn dag overduidelijk
Ja, dat dus, als je het leuk vindt en goed bent dan heb je geen last van zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
Ik eigenlijk geen, maar ik was goed in gym, dus had er weinig last van
ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? ik heb em iig nog nooit gedaandenk ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey wok, ik zag je niet binnenkomen
ik vond gym altijd leuk hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede timing met de vrouwenkalender misschien?.
Hahaha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En Nederlands is dan weer wat minder interessant he?
Pilonnenvoetbalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond gym altijd leuk hoor
basketbalen paaltjesvoetbal
Ik had altijd 'aanvaringen'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was er ook wel goed in en had het meestal wel goed staan met de meeste docenten
Weer zo'n hoerenkind wat denkt dat iemand gelooft dat moeders een stoort achterlijke stoelpoten zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel, liet altijd mijn moeder briefjes schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |