Marijkjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
HaiIs het hier weer een beetje gezellig?
Ga jij zo met je ma om?quote:
Hey Marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ha marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
marijkjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee het gaat over gymquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uit eigen beweging de klas verlaten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.
Docent belt op: "Ja, met B..... van het V.....college. Waar hang jij uit?"
"Bij de Tandarts, meneer."
"Wat hoor ik dan op de achtergrond?"
"Ehm, het verkeer?"
"Dat denk ik niet, het klinkt als muziek. Zit jij soms bij Tandarts <kroegnaam>?"
zolang ik niet aan computers zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had een klasgenoot die beweerde eerder weg te moeten omdat hij de bus moest halen. Zien we hem even later doodleuk zijn fiets uit de stalling trekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, zo hadden we eens een jongen in de klas die tijdens Nederlands (vrijdag, laatste uur)dringend weg moest voor de tandarts. Dus na 10 min. les peert die gozer hem. Docent vertrouwt het voor geen 5 cent en vraagt en krijgt het GSM nummer van die gast.
Docent belt op: "Ja, met B..... van het V.....college. Waar hang jij uit?"
"Bij de Tandarts, meneer."
"Wat hoor ik dan op de achtergrond?"
"Ehm, het verkeer?"
"Dat denk ik niet, het klinkt als muziek. Zit jij soms bij Tandarts <kroegnaam>?"
Lijkt het weer aardig te doenquote:
Ja, hij gaf aan het begin van de les zo'n briefje af, en na 10 minuten stond ie op en liep ie weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit eigen beweging de klas verlaten?Dat kreeg je gewoon niet bedacht
Kan je een hoog tempo ook beter bij houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt het weer aardig te doen
Fokked toch een stuk handiger dan mobiel
Ja ik vind een laptop al lastig, laat staan een mobielquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt het weer aardig te doen
Fokked toch een stuk handiger dan mobiel
Same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Lagere school
Middelbare school
Je kan wel zien welke tijd ik het leukste vond
bij mij precies andersomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Lagere school
Middelbare school
Je kan wel zien welke tijd ik het leukste vond
inderdaad dat blijft het bestequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik vind een laptop al lastig, laat staan een mobiel
Maar ik heb nu een muis voor de laptop, dat maakt het weer wat makkelijker
ook met muis heb ik soms moeite om het bij te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik vind een laptop al lastig, laat staan een mobiel
Maar ik heb nu een muis voor de laptop, dat maakt het weer wat makkelijker
de stagiair mailde vandaag met mij, was aan het werk EN dronk theequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook met muis heb ik soms moeite om het bij te houden![]()
maar ik ben dan ook een man, die kunnen niet multitasken
ik had op de middelbare school gewoon nooit iets met m'n klasgenoten, vervelende klassen etcquote:
Klinkt als een hele drukke dagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de stagiair mailde vandaag met mij, was aan het werk EN dronk thee
De stagiairquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij was aan het multitaskenquote:
dat dus, op sommige momenten probeer ik wel eens meerdere SC's bij te houden, op andere momenten wordt dat nixquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de heldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe. Op zijn andere werk leest hij de FPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
De stagiair?
Heb je op werk nou OOK al een toyboy rondlopen?
als ik de mouspad gebruik schiet mijn scherm alle kanten op, dat is best lastig. Met muis kan ik het beter beheersenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat het al 18 jaar geleden is dat ik aan de middelbare school begon, ik word gewoon oudquote:
je moet ook niet rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de held![]()
als ik rook en koffie drink verslik me regelmatig in mijn koffie![]()
automaten drap is niet lekker om te drinken maar inhaleren........
ja oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat het al 18 jaar geleden is dat ik aan de middelbare school begon, ik word gewoon oud
Maar hoi lieve mensen
Maar op die fiets kan ik het ook wel en het klopt niet helemaal, kijk werken en mail tegelijk kan best maar dan nog wat drinken is wel heel lastigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij was aan het multitasken
18 pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat het al 18 jaar geleden is dat ik aan de middelbare school begon, ik word gewoon oud
Maar hoi lieve mensen
zal maar niet zeggen wanneer ik daaraan begonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoi lieve mensen
Stoppen met rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de held![]()
als ik rook en koffie drink verslik me regelmatig in mijn koffie![]()
automaten drap is niet lekker om te drinken maar inhaleren........
Dat is een paar dagen geleden dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ging in 1981 van de lagere school af
37 jarigequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ging in 1981 van de lagere school af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |