Trusten DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi moment om eens op tijd te gaan slapen, dus welterusten allemaal.
slaap lekker MArtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi moment om eens op tijd te gaan slapen, dus welterusten allemaal.
Welterusten DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?quote:
Vandaag is weer een mooi dagje, maar dat mocht ook wel na gisteren.quote:
Patat, een schnitzel en alcoholisch drankje op het huis.quote:
Merci!quote:
Slaap ze kerel.quote:
Truste DM..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede vraag!! Ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft Myr trouwens de baan gekregen?
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?
[..]
Vandaag is weer een mooi dagje, maar dat mocht ook wel na gisteren.. En de buikpijn is dan wel weer over.
[..]
Patat, een schnitzel en alcoholisch drankje op het huis.
Ze heeft niks gehoordquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft Myr trouwens de baan gekregen?
quote:
Jep, zo is het cirkeltje van karma weer rond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
[..]
Ze heeft niks gehoord
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jep, zo is het cirkeltje van karma weer rond.
En ik duim iig voor haar. Wanneer krijgt ze het te horen?
Oh, dan zei ik het in het voorne!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik ga nog niet slapen, ik zei het tegen Mart.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurt
Ik? Prinses?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?
Hey Trevquote:
Nou ja zeg!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |